logo Fujitsu Services

Fujitsu Services

Łódź

Opinie o Fujitsu Services

pacman 2017-07-05 11:02
hej czemu ślepy zaułek przecież podobno są szkolenia, podwyżki a z czasem można awansować na jakiegoś specjalistę lub na drugą linię ? Nigdy nie pracowałem na helpdesku, to ja czasem dzwoniłem na helpdesk jak się coś stało w firmie której pracowałem. Głównie to były notorycznie powtarzające się sytuacje z oprogramowaniem firmowym. Pojęcie o komputerach ogólne mam, sam rozwiązuje problemy w swoim domowym laptopie. Nie znam się na językach programowania ale sieci internetowe bez problemu ogarnę. Kasa też chyba nie jest zła - bo gdzie indziej dostanie się powyżej 3500 brutto bez doświadczenia ciężko znaleźć takie prace na ogół wszędzie płacą tak samo 3000 brutto. Chyba że w sprzedaży ale tam to dopiero jest nerwówka i użeranie z klientami i planami. Nie wyrobisz planu zostaniesz z gołą pensją i zjebkami od przełożonego. Tu jedynie czego się obawiam to ta notoryczna paplanina na słuchawce, bardziej pasowałaby mi praca która częściowo wykonywana jest przez słuchawki , mailowo i z komputerem rozwiązując problem. A jeszcze nie dowiedziałem sie niestety żadnych konkretów tylko same ogólniki , typu praca nie dla każdego, nie idz tam bo bedziesz pachołkiem( a gdzie nie będę pachołkiem ?) chyba tylko w swojej własnej firmie, bo nawet kierownicy niższego szczebla są pachołkami tych wyższego szczebla a tamci pachołkami dyr. prezesów itd... chyba nie musze tłumaczyć zależności tego łańcucha.
7
easy 2017-07-08 16:37
idz - nie bedziesz pacholkiem jesli sie postarasz. Wszystko zalezy od teamu do jakiego trafisz, niektore maja same maile i tylko loguja jakies sprawy do systemu. Praca nie jet trudna w wiekszosci projektow. Mozesz trafic na projekt oczywiscie na ktorym ciagle beda polaczenia, sa tudne technicznie projkety, ale pownienes dostac szkolenie, nie mowie, ze to szkolenie bedzie dobre, zalezy.

Ogolnie idz, polecam, chociaz czasem jest chaos to calkiem dobrze sie ta pracuje i bardzo szybko mozna awansowac, mi zajelo to 4 miesiace zebym awansowal ze swojego stanowiska na wyzsze - ale to troche pracy i troche farta, nie ukryam.

Plusem sa ludzie, calkiem niezle pieniadze (chociz zalezy najakim stanowisku), szkolenia.

Minusem moze byc nieogarniecie przelozonych na niektorych projektach co odbija sie na calym teamie i ludzie sa obladowani praca i brakuje im wiedzy

Idz i sprobuj, warto.
7
Luidzi 2017-07-15 17:13
Jaki jest powód tak długiej listy ofert pracy? Czyżby firma miała jakieś nowe projekty? Może ktoś wie i mógłby podzielić się wiedzą ? Dopytuję ponieważ mam zamiar aplikować na stanowisko Infrastructure Engineer i chcę mieć jak najwięcej informacji.
3
bim bim 2017-07-17 21:18
http://wynagrodzenia-it.pl tutaj macie wiekszość pozycji w korpo z zarobkami ,serwis juz od 2 lat na rynku
2
Flint 2017-07-18 21:04
Witam,

czy ktoś naświetli co to za stanowisko Sales Coordinator with ... (język obcy)?
Obowiązki? Wynagrodzenie?

Z góry dzięki!
3
Lolek 2017-07-20 11:07
Fujitsu Services to bardzo prężna firma i nie dziwi mnie , że mają nowe kontrakty. Super, że potrzebują tak dużo osób do pracy. Może ktoś już wie co to ma być za kontrakt? Jest duża szansa, że będzie można zarobić dobre pieniądze. Podzielcie się informacjami!
4
Cyś 2017-07-22 11:06
Hej, mógłby ktoś podzielić się doświadczeniami w dziale AP? Dokładnie jak wygląda praca Junior AP Accountant, jakie zarobki, możliwości rozwoju itp, itd? Dzięki!
5
Zbior 2017-07-25 18:35
Jaki jest powód tak długiej listy ofert pracy? Jakiś nowy projekt? Może znajdzie ktoś chwilkę żeby napisać co się w firmie aktualnie dzieje? szukam fajnej pracy!
3
Maj 2017-07-27 11:47
Pracowałam w Fujitsu rok temu i oni mam wrażenie nigdy nie przestaną się rozwijać. Jako pracownicy nie byliśmy informowani nigdy o tym, że otwiera się taki a taki projekt i przez to zatrudniamy i tyle i tyle ludzi z takim językiem, ale patrząc z perspektywy to widać, że jak uda im się wygrać jakiegoś klienta, to z dnia na dzień okazuje się, że poszukują 30, 50, 100 nowych osób z danymi językami (mówię tu o Service Desku). Poza tym te stanowiska, które oni mają na pracuj.pl są zwykle takimi podstawowymi (Service Desk Agent itd.), bo pozycje typu Process Controller czy Team Manager obejmowane są przez doświadczonych agentów, zdarzają się też często przejścia z Service Desku do Księgowości lub RIM, generalnie ciągle i ciągle się rozwijają (ciekawa jestem jak długo będą się mieścić na Wólczańskiej)
4
krm 2017-07-28 16:53
Kolego, nie 3500 brutto, tylko do niedawna 3000 brutto. Teraz 3100 brutto.
3
Maleńka 2017-08-01 22:20
Miło jest poczytać, że firma ciągle się rozwija!! Super perspektywy dla pracowników, bezpieczeństwo i stabilność pracy.
4
Marta 2017-08-11 14:40
@Maj - a czy fakt, że Fujitsu Services ciągle się rozwija, skutkuje możliwością awansu? Czy pracodawca dba o rozwój pracowników? Czy są organizowane kursy/szkolenia? Te informacje będą cenne dla osób, które są w trakcie poszukiwania pracy.
4
Agentka 2017-08-14 07:51
W Fujitsu kazdy ma szanse awansu, pytanie tylko jak sie starasz :) znam ludzi, ktorzy maja teraz naprawde dobre stanowiska, a pare lat wstecz zaczynali od agenta. Management woli awansowac pracownikow niz brac ludzi z zewnatrz na wyzsze stanowiska. Uwierz, ze w zyciu juz sie troche napracowalam, wiec porownanie mam i szczerze moge powiedziec, ze to firma, w ktorej mozna BARDZO szybko do czegos dojsc :) pozdrawiam.
5
Agentka 2017-08-14 07:51
W Fujitsu kazdy ma szanse awansu, pytanie tylko jak sie starasz :) znam ludzi, ktorzy maja teraz naprawde dobre stanowiska, a pare lat wstecz zaczynali od agenta. Management woli awansowac pracownikow niz brac ludzi z zewnatrz na wyzsze stanowiska. Uwierz, ze w zyciu juz sie troche napracowalam, wiec porownanie mam i szczerze moge powiedziec, ze to firma, w ktorej mozna BARDZO szybko do czegos dojsc :) pozdrawiam.
5
Matt 2017-08-14 12:54
@Marta - jeśli chodzi o szkolenia, to nie ma co narzekać. Poza wewnętrzną platforma ilearningowa (rożnej jakości materiały - od faktycznie konkretnych, po totalnie bezużyteczne) jest sporo warsztatów organizowanych przez innych pracowników z wyższych stanowisk oraz możliwość korzystania ze szkoleń zewnętrznych (tutaj zależy od działu itd). Natomiast awanse... jest duży nacisk na wysyłanie pracowników wyżej, więc prędzej czy później, jak nie olejesz tematu oczywiście, pójdziesz w górę, ale przygotuj się, że na początku będziesz musiała odsiedzieć co swoje (dla jednych to 3 miechy, inni siedzą 1.5 roku). Inna sprawa, od jakiego stanowiska zaczniesz ;)...
6
Janusz 2017-08-16 09:23
Chcę dorzucić swoje pochlebstwa dla firmy. Super firma i praca, można się dokształcać jak tylko ktoś ma na to ochotę. Można awansować tylko trzeba sie wykazać i tyle!
6
Moze przyszly pracownik 2017-09-01 00:07
Mam niedlugo rozmowe na service desk agenta. Mowiono mi, ze bede pisac jakis test na spotkaniu rekrutacyjnym. Podpowie mi ktos czego mozna sie na nim spodziewac???
2
Agentka 2017-09-04 07:48
Test jest z podstawowej wiedzy IT, nie martw sie jesli polowy nie odpowiesz- zazwyczaj sprawdzaja tylko Twoj poziom jezyka. Na tescie pytania typu- 'co to jest adres IP?' oraz email z complain'em na ktory musisz napisac odpowiedz. Polecam jednak skupic sie na utrzymaniu profesjonalnego jezyka obcego, bez niego nawet test zrobiony na 100% nic nie pomoze :) pozdrawiam i zycze powodzenia! :)
3
Klara 2017-09-04 12:01
Czy może mi ktoś wyjaśnić jaki jest powód tak długiej listy ofert pracy? Taka dobra firma i nie ma pełnej obsady?
1
pytający 2017-09-05 00:31
To już było wcześniej poruszane - firma się rozwija, ma nowe kontrakty i więcej roboty, wcześniej była mowa też o 500 nowych stanowiskach do końca roku. Pamiętaj, że ludzie też przychodzą i odchodzą jak w każdej, nawet najlepszej firmie, tego się też nie uniknie, bo dzieci, bo wyjazd, bo praca za granicą, bo inna praca, nawet małe firemki mają tak zwaną rotację, więc koniec końców lista ofert jest długa
3
Pracownik 2017-09-10 13:57
Wbrew pozorom i wbrew wcześniejszym informacjom niestety praca w fujitsu jako service desk agent to jest najzwyklejsze call center z tym że po angielsku. Niby coś się tym ludziom naprawia, ale sprowadza się do tego żeby wyłączyć i włączyć ich urządzenie. Na rozmowie o pracę zupełnie inaczej było to przedstawione. Rozczarowanie niestety straszne, więc jak ktoś chce pracować w call center i odbierać rozmowy od klientów to już lepiej iść do T-Mobile- pieniądze lepsze i mniej stresu, lub zatrudnić się na jakiejkolwiek infolinii. Fujitsu odradzam i oczekuję końca umowy.
3
Klapstyk 2017-09-10 19:24
Dlaczego niektóre osoby obciążają firmę za swoje błędy? Jeśli ktoś nie dopytał się dokładnie jak przebiega prac i jest rozczarowany! Gapowe tak wygląda!!
1
Pracownik 2017-09-10 20:38
Zarówno w czasie rozmów (dwóch) jak i na szkoleniu było wyraźnie podkreślane, że to nie jest call center a odbieranie telefonów nie jest głównym obowiązkiem, bo jest ich bardzo mało (mówiono o 2-3 w ciągu zmiany) a praca miała polegać na czymś innym. Okazało się inaczej, niestety dopiero kilka dni po podpisaniu umowy, więc nie oceniaj, bo wiem co mówiono mi na rozmowie i szkoleniu. Gdyby mi nie pasowało- skończyłoby się na etapie rozmów. Zresztą nie gorączkuj się tak, mnie za miesiąc już tam nie będzie a przynajmniej osoby zainteresowane będą wiedziały że service desk agent to po prostu zwykły konsultant call center.
3
Agentka 2017-09-11 09:28
Nie wiem kto Ci powiedzial, ze w ciagu dnia sa tylko 2-3 telefony. W opisie pracy jest dokladnie powiedziane, ze jestes 1 linia pomocy technicznej. Sa projekty gdzie tylko mailami sie zajmujesz ale wiekszosc jest jednak na sluchawce. Nie sprzedajemy nic przez telefon, nie nagabujemy ludzi zeby przedluzali umowy. Dzwonia prosic o pomoc. Szybko mozesz sie uwolnic z pozycji agenta jesli sie starasz i nie bedziesz musial uzerac sie z klientami.
Oczywiscie- mozna trafic do managementu gdzie nie ma telefonow.
3
Agent 2017-09-11 18:50
Jest umowa o prace od pierwszego dnia i pracujesz na zmiany. Grafik poznajesz z tygodnia na tydzien, wiec o planowaniu czegokolwiek mozna zapomniec. Odradzam.
4
Agent 2017-09-15 15:05
Rekrutacja do Fujitsu to trochę loteria. Są projekty, gdzie dostaniecie solidne szkolenia a praca będzie w miarę lekka i adekwatna do stawki 3000 brutto/msc. Ale można też trafić na projekty gdzie jest totalny chaos, kontrolerzy posadzą was na słuchawkę po tygodniu od podpisania umowy i praca będzie chaotyczna. Nie odradzam, ale trzeba mieć to na uwadze przy podpisywaniu umowy.
1
pytający 2017-09-16 18:04
To po co podejmujesz taką pracę i nadal tam jesteś skoro odradzasz i Ci nie pasuje?
Agentka 2017-09-18 20:19
Bo rozwiązanie umowy o pracę to nie jest taka łatwa sprawa. Natomiast zgadzam się w całej rozciągłości co do kwestii pracy i szkoleń. Sama miałam szkolenia prowadzone przez osoby pracujące tam trzy miesiące i nie mające zielonego o tym co mówią. W czasie odsłuchu szumnie nazywanego "shadowingiem" sadzano nas do osób odbierających telefony z innych projektów a po tygodniu kazano nam pracować samodzielnie. Na pomoc kogokolwiek nie można liczyć a materiały szkoleniowe udostępnione na dysku zawierają może 2% przydatnych informacji. Z niecierpliwością wyczekuję końca umowy.
2
Quenti 2017-09-24 12:11
Do ludzi, którzy narzekają. Jeżeli wasz poziom angielskiego jak i wiedzy technicznej jest na marnym poziomie to zapraszam do McDonalda robić hamburgery. Tutaj wymaga się od pracowników wiedzy, a przede wszystkim przestrzegania ISO ! Jeżeli ktoś sobie na służbowym komputerze instaluje dziwne pliki, to niech potem nie płacze na forum o tym, że go zwolnili. Zrobią to w takim przypadku i to szybciej niż zdołasz pomyśleć. Co do grafiku to nie wiem jak to jest w innych teamach, ale u mnie grafik poznaje się na cały miesiąc, a nie z tygodnia na tydzień :) Sam management jest bardzo miły i zawsze pomoże gdy mamy jakiś problem z którym nie możemy sobie poradzić. Droga do awansu jest jasno ustalona oraz wymogi na nią również. Nie awansujesz wyżej jeżeli nie popiszesz się wiedzą, którą jak wiadomo zdobywa się podczas pracy. Jednym awans zajmie 4 miesiące a drugim nawet i 2 lata, ale zrobią to w czasie odpowiednim dla nich. Do tego firma zapewnia szkolenia, darmową kawę (bardzo ważne dla miłośników kawy), przyjemną atmosferę i szacunek do pracownika o ile oczywiście pracownik szanuje samego pracodawce. Wszyscy w moim teamie jak z nimi rozmawiam są bardzo zadowoleni z tej pracy, a Ci, którzy narzekają to właśnie Ci, których zwolniono z tego czy innego powodu :)
Do tego pytacie się, dlaczego jest tak dużo ofert pracy ? Ciężko pomyśleć ? Fujitsu rozwija swoją działalność w Polsce i potrzebują ogromną ilość ludzi, część z nich to ludzie o unikatowej wiedzy programowania czy wiedzy z budowy maszyn. Nie dziwcie się więc, ze wakatów jest tak dużo, gdyż zapełnić sobie takie miejsca nie jest tak łatwo.
Tak więc jeżeli nie boisz się presji jaka na tobie spoczywa (czwarta co do wielkości firma IT na świecie) oraz lubisz się uczyć nowych rzeczy, a komputery i zagadnienia z nimi związane są dla Ciebie ciekawe, to śmiało aplikuj. Jeżeli Ci się nie spodoba, zawsze możesz zrezygnować, a jeżeli spodoba, to będziesz zdziwiony jakie drogi rozwoju na Ciebie czekają.

Ps. Nie można kogoś zwolnić z dnia na dzień. Okres wypowiedzenia umowy w tej firmie trwa 2 tygodnie. Tak więc tego, pozdrawiam wszystkich sfrustrowanych płaczków, którzy czują się oszukani :)
2
SDA 2017-09-24 17:04
To że w Twoim teamie tak jest nie oznacza, że jest tak każdym ;) u mnie grafik układany 1,5 tygodnia do przodu a i tak trzeba go codziennie sprawdzać, bo co chwilę się zmienia. Zazdroszczę managerów do których można się zwrócić. U mnie są nimi same nieogarnięte osoby, które po prostu sobie nie radzą, albo przerosło ich to że w ciągu miesiąca zatrudniono 50 osób. 90% osób w teamie jest niezadowolona z pracy i znajomość angielskiego czy obsługi komputera nie ma tu nic do rzeczy. Chodzi o ogólną atmosfere, ciśnienie na zamykanie ticketów, żenująco niski poziom szkoleń i brak jakiejkolwiek pomocy w sytuacjach kiedy jej potrzebujemy. A skoro u Ciebie w teamie jest tak super to może pochwalisz się gdzie i na jakim projekcie pracujesz?
5
Basia 2017-09-26 02:04
Witam serdecznie,czy osoba bez znajomości języka obcego ma szansę się dostać?
pytający 2017-09-26 12:08
A o jakim języku mówisz? Angielski na dobrym poziomie to podstawa
mike 2017-09-26 16:49
Na pierwszej linii wsparcia w godz. 9-17 jest zawsze cos do roboty. Jak nie dzowni telefon, to sa maile do odpisania, jak nie maile to inne sprawy. "Awantury" sa raz na tydzien? Jednak i tak sa niczym w porownaniu do tego co sobie pewnie wyobrazasz.

Co godzine przysluguje Ci 5 min. przerwy. Nie mowiac o normalnej przerwie na ewentualny obiad.

Ogolnie praca na poczatku moze przerazic pod wzgledem ilosci wiedzy jaka trzeba przyswoic. Pozniej ze zdobytym doswiadczeniem jest juz baaardzo luzno. Jesli zna sie dobrze jezyk obcy, podstawy komputera to reszte da sie szybko ogarnac.
Kolka 2017-10-03 13:22
Każda firma, w której praca wymaga od ludzi pewnych umiejętności nie może pozwolić sobie na zatrudnienie osób niekompetentnych. W doświadczenia powiem, że jak człowiek angażuje się w pracy to będzie mu dobrze.
1
fuji fuji 2017-10-03 22:04
Polecam dział AP w Fujitsu, bardzo fajni liderzy i jeszcze lepszy manager, współpraca z nim to przyjemność. Co do wzrostu Fuji, to są nowi klienci, nowe linie biznesowe, nowe procesy i pozycje stąd ten wzrost. Jeśli chodzi o call center...tak, pracownicy muszą odbierać telefony, rozwiązywać problemy i czasami jest sraczka ALE od czegoś trzeba zacząć, nie uważacie? Jak ktoś chce być od razu liderem, albo pracować w spokojnej firmie i po 20 latach dorosnąć do roli eksperta, to tak, Fuji nie jest dla takich osób. Tutaj stawia się raczej na samodzielność i tempo pracy jest bardzo szybkie, ale można się strasznie dużo nauczyć w bardzo krótkim czasie. Uważam, że najpierw warto się napracować, żeby później wymagać. Znam dużo osób, którzy zaczynali od agentów i zaszli naprawdę wysoko, zarabiają bardzo dobre pieniądze i jeszcze na dodatek daliby się niemal pociąć za tę firmę i co z nimi rozmawiam, to polecają pracę tam.
Sda 2017-10-05 12:05
Orientujecie się może w jaki sposób można przejść do innego projektu? Pracuję jako servis deak agent na najgorszym projekcie w całej firmie i zależałoby mi na zmianie. Wiecie do kogo można się udać i o tym porozmawiać? Niestety team leader nie orientuje się w tej kwestii.
lol 2017-10-06 04:04
jako servis deak agent to chyba nie bardzo....
Agentka 2017-10-06 08:31
Hej,
Wiem, ze mozna postarac sie o transfer bo tak zrobila juz jedna osoba, ktora znam. Najlatwiej jest to zrobic jesli masz kogos na 'podmianke' ;) moge sie spytac jaki to projekt? czemu zakladasz, ze jest najgorszy? Czy pracowales w innym projekcie? Kazdy desk ma plusy i minusy... Jedne maja zly management, inne duzo Majorow (;]). Podziel sie swoimi myslami bo pewnie inni agenci tez maja rozne opinie na temat projektow, w ktorych pracuja :) pozdrawiam
1
Jeff 2017-10-07 11:57
my też wiemy Karyna
7
Sda 2017-10-08 16:37
Ja pracuję na projekcie Whitbread który słynie ze swojej beznadziejności co nawet potwierdzają osoby z innych projektów, które wpadają pogadać. Podmienić się też nikt nie będzie chciał, bo na projekcie jest 80 osób i około 30 też planuje stamtąd uciekać. Zastanawiam się jakie są kryteria przydzielania do projektów, bo tego samego dnia aplikowało kilku moich znajomych i w tym samym czasie zaczęliśmy pracę na różnych projektach (wszyscy jako SDA z j. angielskim).
2
Agent Sztos 2017-10-08 18:12
Nie jest to najgorszy projekt. Chyba nie słyszałeś o centrice, gdzie jest 200 osób prawie I po 50 calli na zmianę. Wszędzie jest zielono tam gdzie nas nie ma. Pracuję na tym samym piętrze i nie macie takiego chaosu jak na centrice czy na KFC. Żebyś nie wpadł z deszczu...
2
Ted 2017-10-08 23:29
Heh widać jak propaganda tej firmy nie może dać rady o prawdzie co do tego jak faktycznie wygląda tu praca. Współczucia dla Was. Przynajmniej widzicie jak jest a nie nabieracie się na teksty w stylu skoro pracuje tu ponad tysiąc osób to jest super.
2
Karol 2017-10-10 12:02
Słyszałem sporo dobrego o Fujitsu Services. Po lekturze wpisów na tym forum mam mieszane uczucia. Jestem świadom, że dużo opinii negatywnych pochodzi od osób mających na pieńku z firmą. Zarobki nie wyglądają źle!!
1
Jawne1234. 2017-10-10 15:38
Chciałem zapytać czy wiecie coś może o pozycjach z językiem norweskim w Fujitsu ? Ewentualnie czy istnieją w Łodzi inne firmy niż Nordea i UPS które prowadzą support w tym języku ? Ile w Łodzi wynosi dodatek językowy za norweski ?
ameise 2017-10-11 23:36
A co robi hr department, jest otwarty? Nie odpowiadają na maily.Chy oni kawę piją cały dzień:). mam wrażenie co są niedoswiadczoni. Dali już pracę, ale nie zatrudnili. Poszukam inną pracę, ta firma nie jest centrum świata :)
Schobber 2017-10-13 21:46
Nie możesz przejść ot tak. To nie kawiarnia, że stolik zmieniasz jak ci się podoba. Ale jest sposób -poznaj jakiegoś bawidamka managera, popuść szpary i będzie lajt. Oni sami namawiają na tarło.
Klap 2017-10-14 17:52
@fujitsu Skoro tak dobrze zarabiałeś w poprzedniej firmie to w jakim celu chcesz zmienić pracę na Fujitsu Services ? A może nie nadajesz się do pracy i masz problem z jej utrzymaniem?
hghjggjh 2017-10-15 11:21
Fujitsu moze i placi troche mniej na start ale za to nie wymaga wielkiego doswiadczenia na poczatek. Z biegiem czasu Twoje wynagrodzenie systematycznie rosnie (oczywiscie w zaleznosci od zaangazowania do pracy). Jesli masz takie duze doswiadczenie to zostan w swojej firmie, ktora tak cudownie placi badz znajdz inna. Pamietaj, ze praca pracy nierowna i w innej firmie beda Cie cisnac o odbieranie tysiaca telefonow i maili, a w innej odbierzesz 4 maile dziennie i narka. Sama myslalam zeby przeniesc sie z Service Desk do BPO przez to jaki lajcik maja. Pozdrawiam.
1
Klapsterek 2017-10-18 19:03
Jeśli ktoś ma na pieńku z firmą to bardzo denerwuje sie jak mu zwraca ktoś uwagę. Pewnie to wszyscy wiedzą, ale Fujitsu Services to dobra firma i z pewnością nie będzie pochwalać ani złych zachowań ani lenistwa.
Zostaw swoją opinię o Fujitsu Services - Łódź
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fujitsu Services