logo Fujitsu Services

Fujitsu Services

Łódź

Opinie o Fujitsu Services

trzy słowa 2017-01-19 20:23
"ten cały jad" - idealnie podsumowuje tego kto to wyklepał: leming, wychowany na GW i TVN. Dziwne żeby kochać pracę w firmie która jedyne co oferuje to naliczanie sekundowe czasu w kiblu. I tak jak pisane wcześniej - są lepsze firmy, nie jesteście jedyną opcją w Łodzi i na świecie. Jak ktoś chce być traktowany i opłacany jak robol przy taśmie niech idzie. Zresztą mentalnie poziom ten sam co w montowni.
4
corky_bucek 2017-01-22 20:13
"a prawda jest taka ze procz jezyka to nie umiejac nic, tylko przeczytac ze skryptu instrukcje jak podlaczyc drukarke - takie rzeczy mozna malpke nauczyc" - żeby te tumany z managementu tyle umiały chociaż to już byłoby tu znośniej... Napisz lepiej jak wygląda angielski czy znajomośc podstaw IT wielu managerów typu Małgosia z CRH a potem się produkuj o tym kto jest roszczeniowy pajacu.
4
Obecny 2017-01-23 12:44
Super firma i wiem co mówię, ja tu pracuję. Wydaje mi się, że to Ty nie jesteś zbyt lotny i masz problem. Ludzie są zadowoleni z pracy z wynagrodzenia a tu stek wyssanych z palca kłamstw. Polecam firmę dla ludzi z umiejętnościami.
2
obiektywny 2017-01-24 15:35
@trzy slowa
Merytorycznie nic nie napisales, wiec stawianie cie w rzedzie razem z banda rozszczeniowcow uwazam za prawidlowe. A patrzac na twoja wypowiedz, to nie dziwie sie ze placa ci jak monterowi skoro masz mentalnosc jak jeden z nich.

@corky_bucek
Nie znam i nie mam obowiazku znac kazdego managera w tej firmie, zwlaszcza ze jestem szeregowym pracownikiem a nie managerem. Jesli bedziesz mial okazje pracowac w kilku firmach to dostrzezesz ze w kazdej jednej znajdziesz tumanow na wyzszych i na nizszych stanowiskach, wiec czepianie sie Fujitsu jest nieco smieszne - firma zatrudnia ~1500 pracownikow.

Nie zamierzam w ogole tutaj dyskutowac, bo opisalem jakie sa realia w dzialach ktore znam, w SCC rowniez jest normalnie. SD ma otwarte drzwi do innych dzialow, sa robione programy z planem treningowym, ale jak widac na nic to sie zdaje, a narzekania i tak slychac. Wiekszosc rozsadnych osob, ktore znam i pracowaly w Fujitsu na SD albo potraktowaly to jako tymczasowa prace (kazdy kto ma choc troche oleju w glowie nie bedzie siedzial na sluchawie dluzej niz pol roku, rok), albo korzystaly z mozliwosci i pracowaly na dwa etaty lub rozwijaly sie dalej i szly do RIM/R&D lub do innych firm.

Niestety, wyglada na to ze na roznego rodzaju socjologiach, anglistykach, germanistykach, geografiach itp. ktos nawkladal im do glowy jakie to beda mieli mozliwosci i latwe pieniadze, a tu niestety trzeba cos umiec i pracowac. Osobiscie glownie widze takie podejscie wsrod ludzi po germanistyce, wszystkich uwazaja za glupszych, dziwia sie ze ktos za pisanie kodu dostaje 2-3 razy takie pieniadze jak oni i to jeszcze bez studiow.

Swoja droga, jak bardzo musicie byc sfrustrowani ze chce wam sie odpisywac na kazda pozytywna opinie pluciem i pieniactwem, to swiadczy tylko o was.
3
b 2017-01-25 23:14
Święte słowa - zwłaszcza w odniesieniu do cytuję: "Niestety, wyglada na to ze na roznego rodzaju socjologiach, anglistykach, germanistykach, geografiach itp. ktos nawkladal im do glowy jakie to beda mieli mozliwosci i latwe pieniadze, a tu niestety trzeba cos umiec i pracowac. Osobiscie glownie widze takie podejscie wsrod ludzi po germanistyce, wszystkich uwazaja za glupszych, dziwia sie ze ktos za pisanie kodu dostaje 2-3 razy takie pieniadze jak oni i to jeszcze bez studiow." - napisała osoba co nigdy zapewne nie studiowała, albo płaciła i zaliczała semestry. Każdy kto pracował z ludźmi choćby z PŁ może od niejednej osoby usłyszeć historie, że często mieli problem z zaliczeniem tego typu właśnie wyśmiewanego przez ciebie przedmiotu który jest na studiach humanistycznych, na przykład z historią sztuki. Ale dalej stymuluj swoje małe ego i swego małego swoim twoim tytułem "inrzynjera". Każdy inżynier za to, (którym ty nie jesteś, albo kończysz polibudę już 10-ty rok bo tak mame/tate ci kazali, lub biuro promocji jakiejś tam politechniki Pierwszomajowej w Grójcu im. Fujitsu ci wbiło propagandę, że tylko po politechnice coś "umisz" i tylko z tytułem inż. jesteś "kimś") zupełnie inaczej to widzi. Szkoda, że menedżment tej firmy jest w większości nie po potrzebnych ku temu kierunkach, ale głównie po znajomościach. Przy okazji cenna wskazówka dla potencjalnych kandydatów za kogo was tu mają moi mili. To tylko przedsmak tego co was czeka w tym kołchozie z którego tego typu debile właśnie wszędzie powielają te swoje durnowate wywody i co gorsza rozłażą się do innych firm przenosząc tą debilowatą "filozofię" i "wartości" tego czegoś. Przywlekło się takie japońskie g#wno bo w tym menelstadtdzie płaci się jak w Bangladeszu i swoje japońskie metody traktowania ludzi stosuje, bo gdyby było inaczej to tyle osób by stąd nie odeszło same z siebie.
3
RIM 2017-01-26 16:24
Co do RIM - dział nie jest juz taki swietny jakim byl jeszcze miesiac temu. Wszyscy pracownicy zobowiazani sa pelnic dyzury przed badz po pracy, oczywiscie wszystko zgodnie z prawem i 11h odpowczynku dobowego (8h w pracy i jeszcze 5h dyzuru pod telefonen). Tylko gdzie czas na zycie i rodzine? Przelozony odpowie: przeciez jeden weekend w miesiacu wypada wolny bez 13h dyzuru.... Faktycznie, dobra zmiana.
6
konfitury - przestańcie zgłaszać opinie do moderac 2017-01-27 21:54
Nie lubicie prawdy ale lubicie być konfiturami - efekt wychowania przez wzorce ubeckie widać w tej firmie mocno. Przy okazji rada dla wszystkich pechowców co tu pracują jeszcze - wszystko co odwiedzacie ta firma bezprawnie loguje i przetwarza a potem wynajduje sobie wrogów - czytasz gowork - AHA! SC widziała za plecami co robisz - wedle nich znaczy to że nie lubisz ich bożka-firmy Fujitsu - taka jest mentalnośc tych konfitur - radzę naprawdę zachować szczególne środki ostrożności w starciu z tą postubecką progeniturą i nie wchodzić tu z ich sieci firmowej i uważać jak się cokolwiek pisze o nich na jakimkolwiek forum. To rada dla nowicjuszy. Współpracują też w konfiturzeniu i wynajdywaniu wymyślonych wrogów z kolegami z Gazeta.pl, EI oraz moderacją z paru forów internetowych. "Obraza" tej firmy to jakakolwiek krytyka jej działania czy patologii jakie tam odchodzą.
4
Klapstra 2017-02-12 17:55
Fujitsu jest silną firmą i z pewnością poradzi sobie z malkontentami.
1
Rob 2017-02-12 23:51
hej, a na ile tam może liczyć inżynier SCCM/SCOM ?
1
"Opinia pojawi się na stronie po zaakceptowaniu pr 2017-02-14 20:16
Chyba gowork zastraszyli, że mają ich moderować przed a nie po ;) czas więc w dobrym czanowym stylu na #cenzofuji na YouTube - dla najlepszego filmiku duży przelew BTC! Działamy!
1
Klapstra 2017-02-15 22:52
Nie ma żadnych nowych ofert, czyżby mieli komplet ludzi? A może ktoś wie o pracy dla pracownika w dziale HR?
Juzio 2017-02-21 16:00
Byłem na jednej rozmowie, paru znajomych pracuje w Fuji w Łodzi, paru próbowało sie dostać. Z mojej perpektywy Fuji oferuje zbyt niskie stawki w kontekście IT (może są wyjątki) - kilka przykładów:
- technical manager za 7 netto
- senior DB poniżej 8 brutto (kolega jak usłyszał to się zaśmiał)

Z czym do ludzi? Wielkie korpo, nastawione głównie na IT, ma duuużych klientów i taką słabą płace. Chyba, ze to kwestia Lodzi i średniej IT stawki w tym województwie i pozostaje szukac pracodawcy np w Wawie ;/
4
Kola 2017-02-24 10:25
Pracuje dla Fujitsu i nie narzekam, przeciwnie mam dobre warunki finansowe i cała pozostała reszta mi odpowiada. Pozytywne myślenie w pracy bardzo pomaga.
1
Wap 2017-02-26 11:08
Może ktoś się podzielić "wrażeniami" z pracy w ksiegowości(działy AR,AP,GL) w Łodzi. Jaka atmosfera, czy dużo lepiej niż w Infosysie:). Gdzie jest teraz siedziba (na Fabrycznej/Wólczańskiej). Jakie zarobki brutto na początek. Czyli innymi słowy czy da się żyć?
10
Marta 2017-02-28 09:25
Firma poszukuje obecnie Specjalisty ds. administracji w dziale HR. Był ktoś już na rozmowie? Jak ona przebiega?
Juzio 2017-03-08 22:33
Zdefiniuj "dobre warunki"? Dla niektorych 3k netto jest ok, dla innych poniżej 9k - 10k nie opłaca się w ogóle podchodzić do procesu rekrutacji, zwłaszcza jak mają wieloletnie doświadczenie w konkretnej technologii.
Nastawienie to drugorzędna kwestia.
3
WaniekXZ9R 2017-03-09 20:18
kolego nie dyskutuj z nimi - piszą to HRowcy szukający naiwaniaków oraz kółko wzajemnej adoracji z helpdesków, których mamić was będą hasłami typu "pracuje tu 1500 ludzi to musi być super!" co łatwo obalić choćby tezą, że w Auschwitz pracowało też sporo osób a nie było super. Fujitsu rzecz jasna obozem typu Auschwitz nie jest, mimo że na drugiej wojnie światowej, podobnie jak IBM, czy dostawca pieców krematoryjnych Siemens (Fujitsu - Siemens - szkoda, że w filmie wprowadzającym dla nowozatrudnionych o historii firmy nie ma o tym niechlubnym momencie wzmianki) się bardzo wzbogaciło. Oje*ali was mamiąc korpomową i to tyle z tego. Szacunek w tej firmie dla Twojego wykształcenia i doświadczenia nie istnieje. Tu jest ważne kogo znasz a nie co umiesz.
2
Marta 2017-03-10 09:03
WaniekXZ9R, myślę, że porównanie z Auschwitz nie jest tutaj na miejscu. Teraz każdy z nas sam decyduje o swoich obowiązkach i miejscu pracy.
12345 2017-03-16 18:52
Jeśli mam opisać Fujitsu najkrócej jak mogę, to dam dość konkretne podsumowanie: Fujitsu to akademia szkoleniowa dla innych firm. Ty tu przychodzisz, na każdym stanowisku zarabiasz mniej niż ci się należy i masz 2 opcje - pniesz się w górę by zarabiać więcej, bo mając do wyboru zarobek niższy niż ci się należy za to co robisz, wolisz chociaż zarabiać więcej - lub druga opcja i to najbardziej popularna - nabierasz doświadczenia i idziesz gdzie indziej. O Fuji można powiedzieć też, że nie było w nim podwyżki od 7 lat. Obecny system"podwyżek" to śmiechu warta propaganda. Jeśli się mnie ktoś spyta czym jest Fujitsu poza akademią treningową dla innych firm(to też jest plus, przychodzisz, łapiesz doświadczenie na rynek IT i idziesz do konkurencji) to są to ludzie. Tak naprawdę nie odczuwasz żadnego prestiżu czy czegokolwiek z pracy tam, byle klient się lepiej prezentuje niż firma i zadając sobie pytanie, czy jesteś dumny z pracy w Fuji, dochodzisz do wniosku że raczej się cieszysz z pracy z danym klientem. Fujitsu samo w sobie to martwy budynek który ma pozorować prestiż i profesjonalizm(profesjonalizm to nie oferowanie ludziom słabych pieniędzy żeby dobrzy, doświadczeni ludzie uciekali gdzie indziej, zaburzając strukturę zgranej i profesjonalnej załogi) Największy plus to ludzie i tyle, super atmosfera, pomoc od innych, to coś niespotykanego..gdy tam pracowałem(robiłem to długo...) tylko to mnie tam trzymało...do póki ludzie nie poszli np do Infosysu czy Nordei.

Oceniam pracodawce na Dobrego. Pomimo wielu wad...mogło być gorzej. Masz dobre towarzystwo, ludzi którzy sie rozumieją a nie podp*laja wzajemnie i "pucują" by przypodobać się innym, chamstwo jest plenione bo to mimo wszystko załoga a nie odosobnione grupy, no i łatwo nabrać doświadczenia do innych firm.
Rimek 2017-03-26 12:00
Od pewnego czasu pracuje w RIM wiec cos moge powiedziec. Ogolnie nie jest zle. Mozna sie sporo nauczyc jak ktos chce. Fuji ma partnerow jak Netapp wiec masz dostep do vlabow.
Przy projektach pracuje sporo ludzie wiec od nich tez mozna sie cos nauczyc. Ogolnie ludzie tutaj dosyc chetnie dziela sie wiedza wiec jak ktos chce to ma okazje na rozwoj.
Co do managerow. Ja akurat trafilem dobrze. O innych sie nie wypowiadam.
I jedna wazna rzecz. Home Office. Mozliwosc pracy z domu to spory konfort. To nie jest tak ze lezysz w domu i walisz w ch... Masz praktycznie normalnie pracowac.
O zarobkach moge powiedziec tyle ze mnie poki co zadowalaja. Im pozniej sie zatrudnisz to lepiej. Wiadomo ze ci dawno temu zatrudnieni nie maja takiej stawki jak nowi.
Ogolnie polecam RIM.
Aha...jest duzo angielskiego. W mowie, pismie. Rozmowy przez Lynca z klientami i współpracownikami bo sa osoby z poza Polski w biurze.
Natalia 2017-03-28 18:49
Fujitsu w Polsce to systemy IT serwis i produkty. Firma zatrudnia ponad 1200 osób i stale rozwija się. To jest super miejsce do pracy ale dla ludzi ambitnych.
andrew 2017-03-31 19:17
Pierwsza linia wsparcia, Helpdesk/Service desk z językiem angielskim.
Godziny w zależności od projektu, są projekty pracujące 24h/dobę a są takie, gdzie zmiany są tylko dzienne.
Płaca - 3000 zł brutto.
Do tego dopłata do karty Multisport oraz prywatne ubezp. zdrowotne w Enel Med.
Vochery na taksówki, jeśli ktoś pracuje 22-6.
Do tego można robić wewnętrzne szkolenia z różnych zagadnień, od IT po interpersonalne umiejętności.
Moja pierwsza taka praca, więc ciężko porównać do czegokolwiek.
3
Miti 2017-04-04 13:00
Możesz coś więcej napisać o tym stanowisku? Czym się zajmujesz, jaka presja?
1
Iza 2017-04-11 15:13
Fujitsu Services to spoko firma a jak pracuje sie dobrze to jest super.
Zaucha 2017-04-12 18:58
Wróciłaś z Atosa i ładną laurkę piszesz w ramach ``podziękowań`` co?
Zaucha 2017-04-12 19:00
Już Ci wystarczająco odpowiedział co i jak. Znowu zaczyna się ``namierzanie`` kogoś bo ktoś opinię o firmie Fujitsu napisał?
1
Rob 2017-04-12 20:37
hej, a na ile może liczyć inżynier lub architekt SCCM/SCOM ?
doggy_hauser 2017-04-13 21:29
A czy podpisali aneks do umowy, że wprowadzają takie praktyki? Bo jak nie to Was nikt nie może do tego zmuszać, frajerstwem jest się na to godzić. Postawcie się im w końcu jak faceci a nie cioty a nie uszy po sobie kulicie. Kredytu na 30 lat nabraliście, że tak s*acie o tą robotę? Z Orange'a sporo Was tu poprzechodziło i płaczecie teraz, że jest gorzej jak tam...
1
Juzio 2017-04-18 14:23
A piszesz/tworzysz customowe MPki do SCOMa? ;)

Pisalem wczesniej jakie propozycje były ze strony Fuji na stanowisko managera jak i senior db admina. Na podstawie tego mozesz ocenic jakie zarobki na Ciebie czekaja.
Rob 2017-04-18 22:39
Powiedzmy, że kilka MP popełniłem;)
Ale rzeczywiście, jeżeli Senior DB (domniemam jak wspomniałeś SCOMowy czy SCCMowy ma podobnie) nie dostanie 8k gross to szkoda zawracać sobie głowy. U mnie zmiana pracy wchodziłaby w grę od wspomnianych przez Ciebie 9-10 netto.
2
Terens 2017-04-19 23:18
Fujitsu Services jest największym europejskim dostawcą infrastruktur informatycznych, obecnym na wszystkich najważniejszych rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki oraz w Indiach. Myślę, że praca w takiej firmie to powód do dumy!
1
MagdaX 2017-04-20 15:28
Test z wybranego segmentu IT?
Jakimi programami należy sprawnie operować, by radzić sobie w RIM'ie?
rozum i godność człowieka 2017-04-28 19:12
no i ja się pytam moderatorze dumny ty jesteś z siebie zdajesz sobie sprawę z tego co robisz?masz ty wogóle rozum i godnośc człowieka?ja nie wiem ale żałosny typek z ciebie ,chyba nie pomyślałes nawet co robisz i co kasujesz ,możesz sobie usuwać wpisy tych co na to zasłużyli sobie ale nie wpisy polaka naszego rodaka wielkiej osoby ,i tak wyjątkowej i ważnej bo to nie jest ktoś tam taki sobie że możesz go sobie wyśmiać a wpisy skasować bo tak ci się podoba nie wiem w jakiej ty się wychowałes rodzinie ale chyba ty nie wiem nie rozumiesz co to jest demokracja i wolność słowa .jeśli myslisz że jestes wspaniały to jestes zwykłym czubkiem którego ktoś nie odizolował jeszcze od społeczeństwa ,nie wiem co w tym jest takie śmieszne ale czepcie się Gosi z CRH albo buk/chonora oiczysny z centrici albo innych dennych menedżerów a nie czepiacie się takich wpisów jak ten od sanders of the rover czy Frodo .jak można wogóle usuwać c takie nieobrażające nikogo neutralne wpisy na forach internetowych?ja się pytam kto powinien za to odpowiedziec bo chyba widac że konstytucja rp ci nie podchodzi jak jestes nie wiem lewakiem i dzieckiem ubeka albo wierzysz w jakies koposekty czy wogóle jestes może ty sługą szatana a nie będziesz z mądrego robił takiego ,to ty chyba jestes jakis nie wiem co sie jarasz pomiotami szatana .wez pomyśl sobie ile ten komentujący się narobi i namęczył w tym call center ,on był kimś a ty kim jestes żeby z niego sobie robić kpiny co? kto dał ci prawo obrażac wogóle komentującego naszego usuwając te wpisy ?pomyślałes wogóle nad tym że to nie jest osoba taka sobie że ją wyśmieje i mnie będa wszyscy chwalic? wez dziecko naprawdę jestes jakis psycholek bo w przeciwieństwie do ciebie to komentujący to pisze prawdziwe historie i jest autorytetem dla mnie a ty to nie wiem czyim możesz być autorytetem chyba takich samych jakiś głupków jak ty którzy czytają tylko gazeta i kochają być wykorzystywani w tej firmie ,widac że się modlisz do michnika i chodziła taka osoba na skargę w szkole cały czas ,widac nie szanujesz demokracji to nie wiem jak chcesz to sobie wez swoje prawdziwe opinie wstaw ciekawe czy byś sie odważył .naprawdę wezta się dzieci zastanówcie co wy roicie bo nie macie widac pojęcia o tym kim był komentujący i piszący prawdę jak nie jestescie w pełni rozwinięte umysłowo to się nie zabierajcie za taką osobę jak ten którego posty kasujesz bo to świadczy o tym że nie macie chyba w domu patelni i jecie gruz , nie chodzi tutaj o korporacje mnie ale wogóle ogólnie o zasady demokracji ilogowania calli żeby mieć jakąs godnosc bo komentujący Frodo i Sanders nikogo nie obrażali a ty za co się obrażasz co? no powiedz za co się obrażasz za taką prawdę?brak mnie słów ale jakbyś miał pojęcie chociaz i sięgnął po konstytucję i poczytał sobie to może byś się odmienił .nie wiem idz do księgarni bo widac już dawno michnik jest w tobie człowieku ,nie lubisz demokracji to chociaż siedz cicho i nie kasuj opinii innych ludzi!
3
Luidzi 2017-04-29 08:46
Fujitsu Services jest spoko firmą , z wielkimi perspektywami.
1
Erwin 2017-04-29 14:45
Spoko firmą z rotacją jak w McDonald's
3
Buk, chonor, łojczysna 2017-05-06 20:54
Dobrze napisane - pracodawca zatrudniający jako menedżerów pseudokibiców, albo innych sebixów, co chwalą się łamaniem prawa. Wystarczy ich fejsa, czy YouTube przejrzeć jak się tatuażami chwalą. Jak nie mają w głowie, to chwalą się tym co na głowie/ciele. Swoją drogą żeby z takiej ilości osób w centrice na managera wybrać Mariusza...
2
pytający 2017-05-08 11:45
a skąd masz to info?
Srokacz 2017-05-09 16:46 [użytkownik zarejestrowany]
Witam. Będę wdzięczny za informację czy w dziale R&D pracują jakieś ładne i przystępne dziewczyny. W sumie poza kasą to nic innego mnie nie interesuje ;)
Czy to prawda, że jest tam taka fajna mała blondyneczka?
1
Koralgol 2017-05-09 18:34
Taka fajna firma jak Fujitsu Services powinna rzeczywiście lepiej dobierać pracowników. Poziom wypowiedzi na tym forum jest raczej poniżej poziomu oczekiwanego. Jak się chce kogoś przedstawić w złym świetle to zawsze się uda, tylko pytam w jakim celu?
1
Giaur 2017-05-13 00:22
Z obserwacji własnego desku pewnie. Co można powiedzieć o desku który cały się praktycznie w rok zmienił? Poza tym ciągle na pracuj są ogłoszenia miesiąc w miesiąc.
pytający 2017-05-15 11:02
Ale to chyba nie jest call center? Tylko Service Desk. Czym to się różni? Bo, że różni to wiem.
pytający 2017-05-15 11:02
Ale to chyba nie jest call center? Tylko Service Desk. Czym to się różni? Bo, że różni to wiem.
pytający 2017-05-15 11:08
A to nie jest tak, że to trochę taka specyfika tej pracy? Ze tutaj zawsze będzie rotacja, bo np ludzie tez przechodzą do innych działów, awansują, kończą studia np. Znam ludzi co tak własnie mieli- poszli do R&D, ale nie znam szczegółów. Poza tym firma ogłosiła w kwietniu, że zatrudni 500 osób, bo się rozwija, no to chyba nie dziwota, że są ogłoszenia na pracuju.
fuji 2017-05-15 18:55
Firma ma problem z niedoborem pracowników więc zatrudnia byleby jakieś kwalifikacje były. Panuje tutaj bardzo nieprzyjemna atmosfera zarówno na service deskach jak i w RIM, w R&D jest nieco lepiej. Komentarz jest zbędny czytając powyższe wypowiedzi... Jest dużo "miejscowych" zatrudnionych po znajomości i bez odpowiednich kwalifikacji. Może się wydawać, że to duża korporacja z dobrymi standardami ale niestety to miejsce to typowo polskie korpo. Management myli pojęcie zarządzania z rządzeniem, nie posiada odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. To w większości ludzie z kilkuletnim doświadczeniem na service desku lub w call center. Można zauważyć, że firma stara się o dobry wizerunek ale chyba zapomniała, że reklama słabego produktu nic nie da.
2
Zainteresowany. 2017-05-19 18:09
Podoba mi się ta reklama real deal. "Call center? Na pewno nie w Fujitsu.
Mamy 5 linii biznesowych a różnorodność i elastyczność to nasza codzienność." - ahahaha. Inaczej tego nie opiszę, jeszcze trochę i zaczniemy przypominać call centre playa albo czegoś podobnego. Non stop się odbiera, przerąbane rzeczy, brak podwyżek od 7 lat, bo stos wymówek byle nie dać.

"Kariera bez
pustych obietnic " - Kariera...nie wiem nawet jak to opisać...bajka? ale jak idzie dobrze to przetyrasz się potwornie, dojdziesz do stanowiska...po papier i zmieniasz firmę, dziękuję.

Kolejne hasło - "Fujitsu jest tylko dla młodych? Nie patrzymy w metrykę, ale na kompetencje. Cenimy siebie niezależnie od doświadczenia i wieku." Wszystko było fajnie dopóki managerowie decydowali kto zacznie pracę, czyli oceniali osobę pod względem kompetencji. Teraz? szkoda słów, uczysz się w praktyce i albo zaadaptujesz albo giniesz i cię zastępują.

"Być może słyszałeś już coś o pracy w Fujitsu, być może nie. Skoro ośmiu na dziesięciu naszych pracowników poleciłoby tę pracę znajomym..." Poleciłoby bo to jedyna premia pieniężna jaką się tu dostaje.

"Wiemy, czego od nas oczekujesz:
atrakcyjnych zarobków i benefitów, tego, że docenimy Twoją pracę, przyjaznej atmosfery, możliwości rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach, szansy na zdobywanie kolejnych umiejętności zawodowych, zmiany działu lub zadań, kiedy poczujesz taką potrzebę. A także stabilności zatrudnienia."

Atrakcyjne zarobki, benefity i docenianie pracy, polecam sprawdzić w infosysie/Nordei lub innej firmie która faktycznie takowe posiada. Atmosfera jest przyjazna, pod warunkiem że nie ma co robić, bo gdy jest, to jest tego od groma, work or die, no bo przecież zatrudnienie dodatkowej osoby, to koszta, więc jak obecne sobie jakoś radzą...to niech radzą po co im ludzkie warunki jak się zaoszczędza?...

Zmiana działu lub zadań...niektórym wyszło szybciej się zwolnić i zatrudnić od nowa w budynku obok. Stabilność zatrudnienia - fakt, skoro jest przemiał to łatwo pracować ciągle...wystarczy wytrzymać.

"Wszystko to mamy dla Ciebie na wyciągnięcie ręki.
A jak mówimy, że mamy, to mamy. " - Nie znam nikogo kto pracował/pracuje i miał tak długą rękę by tego dosięgnąć.

"nagrody przyznaliśmy naszym pracownikom w 2016 roku " Nie słyszałem o jakiejkolwiek innej nagrodzie niż dana przez klienta(czyli pieniądze nie Fujitsu a i tak bieda i ciężko o to.)

"Ponad 3000do tylu szkoleń rocznie mają dostęp nasi pracownicy " Google wyszkolą cię lepiej, trust me.

"8/10 pracowników poleciłoby pracę w Fujitsu swoim znajomym " bo pieniądze dostają za polecanie.

"Prawie 99% pracowników ma z nami podpisaną umowę o pracę" tani chwyt, nie ma innego typu umowy w fuji a jeśli jest to nikt nie wie jaka i kto ją ma.

"500kg owoców dostarczamy co tydzień dla naszego zespołu " ok owoce są.
"15 miesięcy średnio zajmuje pierwszy awans w Fujitsu" tu się zgodzę, bo jak nie idziesz w górę to idziesz w bok(inna firma)

"40% naszego zespołu to kobiety" - spoko, jak w większości firm?

"20 z tylu języków programowania korzystamy " - a płacą 2-3 tys mniej niż konkurencja.

"Ponad 40 narodowości reprezentują nasi pracownicy " - w tych czasach to już chyba standard

"32 lata lata to średnia wieku naszych pracowników " - to nie poprawia standardu pracy w żaden sposób

Dalej nawet nie chcę mi się ogarniać tej propagandy. To po prostu [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i call center. Firma wyciśnie ile może. Tak naprawdę jedyne plusy Fujitsu...nie pochodzą z Fujitsu. To ludzie, to jak firma w firmie. Ludzie to jedno, firma to drugie. Ludzie to to dobre co trzyma to razem, natomiast firma jest tym, co na tych ludzi napiera i naciska...nic więcej naprawdę.

Teraz ciekawsza rzecz, jeden z najbardziej niedocenionych i największych projektów będzie miał łączone 1szą linię z innymi 1szymi liniami od tego samego klienta. Czyli jeśli z trudem ogarnia się swoje...bo to nie jest łatwe, zarabia się mało i ciężko pracuje, to na domiar tego...dołożą do tego dwa inne deski. Dwa kompletnie inne światy. Ilość wiedzy wymaganej do pracy, samej pracy oraz wszystkiego wzrośnie 2 krotnie...a płaca taka sama. Jeśli Fuji o dziwo opustoszeje i nikt się nie nabierze na to czary mary to wierzcie mi, podniosą płacę o jakieś śmieszne grosze. Ale o firmie powiem wam jedno - nie ważne jakie stanowisko pełnisz, pachołek czy manager, zawsze zarabiasz mniej niż gdzieś indziej a pracujesz ciężej i firma ile tylko da radę, wyciśnie z ciebie.
2
Janusz 2017-05-19 22:19
Co do tego całego profesjonalizmu fujitsu do którego nawiązałeś...to śmieszne ale jak tak myślę, to nie fujitsu jest profesjonalne, nie fujitsu świadczy usługi, wsparcie IT wiedze i cokolwiek by sobie zareklamowało, tylko ludzie którzy są tym właśnie osobnym od firmy organizmem, bo firma sama w sobie nic nie wnosi, chyba że liczymy 4 ściany i środowisko do pracy(tez nie za dobre)
pytający 2017-05-22 09:45
Mnie nasuwa się pytanie, skąd Ty człowieku jesteś, bo fascynujące jest, że wiesz dokładnie gdzie jaka atmosfera panuje i w deskach i w RIMIE i w R&D. Skąd tak szeroka wiedza? Może skorzystam.
Juzio 2017-05-23 10:54
Czy ktoś z udzielających się, pracujących w korpo, może podzielić sie wiedzą w temacie finansowym? Tj:
- czy co roku jest przewidziana podwyżka tzw inflacyjna? (pare %)
- na jakie podwyżki można liczyć w rmaach awansu? (10, 20.. 30%?)
- czy sa jakieś premie roczne (odpowiedniki budżetowej 13tki)?

Za wszelkie informacje wielkie dzięki
Konik 2017-05-23 18:46
Fujitsu Services zatrudnia ponad 1200 osób i stale rozwija się. Każdy ma prawo do wypowiadania się na temat bolączek w firmie. Ale może da się powiedzieć coś dobrego o firmie. Czy praca tu zupełnie nie sprawia przyjemności? Może to nie ten zawód i czas na zmianę?
1
Juzio 2017-05-24 12:22
Nie ma pracy idealnej ;) Jak to w każdej korpo, są bolączki ale też pozytywne aspekty.
Zostaw swoją opinię o Fujitsu Services - Łódź
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fujitsu Services