Opinie o A&J Partners
Witam gdzie podział się mój wpis co napisałam dwa dni temu tak sobie zniknął a ja czekam co w mojej sprawie dalej
dzień dobry, Pani Szymanska, niestety z powodu braku kompletnych danych nie możemy zweryfikować Pani w systemie by sprawdzić o co chodzi. Jeśli jest jakaś otwarta sprawa, lub chce Pani zgłosić reklamację, to proszę zwrócić się bezpośrednio do naszego biura lub na opinie@ajpartners.pl. Tutaj nie rozwiązujemy żadnych spraw. Co do komentarzy to być może z powodu tego że portal wprowadza zabezpieczenia przed publikowaniem nieprawdziwych informacji i wielokrotnych opinii od tego samego użytkownika. Jeśli zależy Pani na rozwiązaniu jakiegoś problemu to jesteśmy otwarci na wszelką krytykę i reklamacje bo zależy nam na zadowoleniu naszych zleceniobiorców i pracowników a każde zgłoszenie jest dla nas cenne.
Portal wprowadza blokady przed publikacją opinii? Hmm, moze wy coś macie do ukrycia, że blokujecie komentarze, hmm...
Cały czas blokują wypuszczają tylko te dobre opinie a jak coś się napisze co jest prawdą to zaraz kasują.
Jak jakakolwiek firma może blokować lub usuwać wpisy na gowork? Wiecie państwo że to zewnętrza strona i nikt nie może nic usunąć? Proszę sprawdzić kto jest założycielem strony i wtedy snuć teorię spiskowe.
@ PRACOWNIKA CO DO UKRYCIA TO MA dzień dobry - widocznie portal ma system zabezpieczeń przed hejterami - my niestety nie możemy zablokować opinii - nawet jeśli są nieprawdziwe.
Rzetelna i dobra firma. Długi czas szukałam pracodawcy który ma pod skrzydłami swojego pracownika od momentu rozpoczęcia współpracy do przyjazdu do domu A&J Partners serwuje właśnie taką pomoc i opiekę. Jestem bardzo zadowolona, choć nie raz rodziny były różne to firma zawsze była pod tzw ręką. Serdecznie polecam i dziękuję za możliwość tak długiej pracy z państwem. Zastanawiają mnie te minusowe komentarze.. czyżby zwolnieni pracownicy ? Albo żal konkurencji skłania do tak plugawych oszczerstw.. ja firmę polecam i nie tylko ja jesteśmy partnersowa rodzina
Polecam tę firmę, wyjechałam pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona- wiadomo praca do łatwych nie należy, ale bardzo szybko dostałam ofertę, dobre pieniądze, na miejscu wszystko się zgadza z tym co mówili przed wyjazdem, jest zainteresowanie koordynatorki i firmy - mile się zaskoczyłam!
Pracowałam w wielu firmach i wszedzie bywało lepiej lub gorzej, ale w partnersie przynajmniej nie martwie się o to czy dostanę wypłatę na czas, wszystko organizuja a raz korzystałam nawet informacji o Alzheimerze bo pierwszy raz mialam takiego pacjenta.. koordynator umowil mnie na rozmowe z pielegniarzem, ktory dal mi wiele dobrych wskazowek. Zlecenia - zalezy do jakiej rodziny sie trafi i jaka zmienniczka byla, ale maja duzy wybor i koordynatorka sympatyczna - nie ma problemow gdy ktos ma jakies zyczenia co do szteli. Jestem na tak - polecam.
AJ jest najlepszą firmą! Świetni ludzie, mega pomocni i wartościowi. POLECAM w 100%????
Hej jestem mega ciekawa pracy jako B2B Specjalista ds. obsługi kontraktów / Customer Support Agent. Szczególnie szukam info o angielskim. Jaki poziom trzeba mieć? I czy są jeszcze kursy językowe od firmy dla pracowników?
Agencja specjalizuje się w kontakcie z klientem niemieckim dlatego ten język jest priorytetem. Do wszystkiego można dojść, firma oferuje szerokie szkolenie wdrażające
Pani Emilio, obecnie mamy klientów niemieckich - jeśli jest Pani zainteresowana - serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozdrawiamy.
Z perspektywy pracy w biurze, mogę powiedzieć, że firma nie dba o swoich pracowników. Duża presja, duży nacisk, nikt nie doceni nas, gdy coś zrobimy dobrze, ale na pewno zwróci uwagę, gdy popełnimy najmniejszy błąd, do tego niska stawka, brak benefitów, praca po godzinach i trudni kierownicy. W biurze jest ciągła rotacja pracowników. Może zamiast wprowadzać kolejne zmiany, warto byłoby zadbać o ludzi, którzy tworzą zespół. Zarzuty o mobbing też o czymś na pewno świadczą.
Dziękujemy za Pana/Pani opinię. Z wypowiedzi można wnioskować, że był Pan/ Pani naszym pracownikiem i ma żal. Jesteśmy zdania, że dzięki konstruktywnej krytyce jesteśmy w stanie polepszać zarówno nasze usługi, jak i odpowiadać na potrzeby naszych obecnych i przyszłych pracowników. Każdą firmę tworzą ludzie i wiele zależy od nas samych. Doceniamy każdego kto zgłasza swoje spostrzeżenia, dzięki którym możemy tworzyć lepsze warunki pracy. Żałujemy, że dopiero po ustaniu zatrudnienia podzielił się Pan/ Pani swoimi odczuciami. Ludzie pracujący w branży usług opiekuńczych wiedzą, jak nasza praca jest bardzo odpowiedzialna – chociaż często wydawać się może, że to zwykła praca biurowa – z pewnością tak nie jest. Pod naszą opieką znajdują się zarówno niemieccy seniorzy nie mogący zostać bez opieki, jak i Opiekunowie którzy są sami w obcym kraju. Zdecydowanie TAK! zwracamy uwagę na błędy gdyż dbamy o bezpieczeństwo wszystkich naszych klientów i współpracowników, bo błąd w naszej pracy może wiązać się z tym, że Opiekun dojedzie pod zły adres w Niemczech, lub też że senior pozostanie bez opieki. Zdecydowanie NIE! mówimy mobbingowi. Nasza praca jest bardzo odpowiedzialna i z tego powodu wypalenie zawodowe, a za tym idąca rotacja jest niestety częstym zjawiskiem w naszej branży. Tym bardziej cieszymy się, że w naszym gronie jest sporo osób, które świętują kolejne jubileusze. Bardzo zależy nam na pracownikach, którzy rozumieją branżę, a Opiekun, który zadzwoni 5 min po zamknięciu biura nie będzie pozostawiony sam sobie bez żadnej pomocy. Szanujemy, że nie każdy preferuje taki rodzaj pracy i czasem przychodzi nam się rozstać z naprawdę wartościowymi ludźmi, którzy z pewnością spełnią się w innej branży. Stawki i premie uwarunkowane są od wyników pracy. Benefity są i to dużo – od dnia wolnego z okazji urodzin, dofinansowania parkingu, dodatkowego ubezpieczenia, po fundusz socjalny – o wszystkich informujemy już na rozmowie rekrutacyjnej. Zależy nam na wyjaśnieniu wszystkich Pana /Pani odczuć, dlatego zapraszamy do kontaktu bezpośredniego lub mailowego. Wszystkie swoje skargi i zażalenia można zgłosić (również anonimowo) na adres opinie@ajpartners.pl. Pozdrawiamy serdecznie A&J Partners
Ja też raz miałam koordynatorkę na którą się poskarżyłam bo nigdy jej się nie udało telefonu odebrać i z tego co wiem też została zwolniona. Teraz mam panią W i jest zupełnie inaczej-zawsze pomocna! Dlatego zostałam w firmie! Błędy? Człowieku my jedziemy ponad 1000 km od domu a Ty chcesz na nas ćwiczyć błędy? I jeszcze masz pretensje ze ci na to zwracają uwage? idź do urzędu pracować jak się do ludzi nie nadajesz - nasza praca na szteli nie kończy się o 16! Wiadomo że szanujemy czas koordynatorów i nie dzwonimy z byle czym, ale czasem potrzebujemy pomocy na miejscu.
Oczywiście, gdy pracownik popełnia błąd należy mu zwrócić uwagę. Natomiast szanujmy opiekunki oraz pracowników wieczne bycie 24h pod telefonem nie wpływa na efektywność pracowników. Frustracja, stres, presja. Pracownik ma prawo do nieprzerwanego wypoczynku. Wieczna rotacja nie bierze się z niczego. Wyżej wymieniona osoba powołuje się, aby wychwycac nie tylko bledy pracowników ale i również fatalnego zarządzania. Specyficzna?(opinia powyżej) Mozna tak powiedzieć o kazdej branży to nie jest argument. Nie mówiąc o innych rzeczach, których nie należy wyciągać na anonimowym forum sa od tego specjalne placowki. Czy firma odpowiada na problemów pracowników - raczej nie. To smutne, że większość dobrych bo nie każdy kto pisze opinie jest zły odchodzi z firmy. To była super ekipa. Tak samo jest z rodzinami i opiekunkami (sa rozne powody, różni ludzie). Panie jesteście przekochane. Niestety to zaczyna powoli sie walic, a opinia idzie dalej. Najlepiej jak każda osoba wyrobi swoje zdanie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Pa
Ma pani racje, jednak w firmie jest naprawdę ogromna presja a opiekunki nie wiedzą o wszystkim co się dzieje po drugiej stronie. Taka jedna opiekunka ma zwykle maks 2 seniorów na sobie a wie pani ile jedna koordynatorka koordynuje opiekunek i opiekunów? więcej niż pani sobie wyobraża. Moje doświadczenie było takie, że firma stara się reagować na wszystkie problemy z jakimi borykają się opiekunki, natomiast jedna rzecz bardzo mnie w tej pracy raziła - nieuprzejmość pań opiekunek - panie potrafią zadzwonić na telefon służbowy w sobotę rano i poprosić o zaliczkę a przecież biuro jest czynne w ciągu tygodnia by takie sprawy załatwiać. Do tego bardzo często spotkałam się z naprawdę bardzo złośliwymi komentarzami ze strony opiekunek, nie raz osoba po drugiej stronie po prostu krzyczała. Kiedyś zadzwoniła do mnie opiekunka, żeby mnie okrzyczeć za to, że rodzina seniorki poprosiła ją o obcięcie paznokci. Mimo, że robimy dla was co możemy to nie zawsze efekt jest widoczny od razu- przecież firma też musi mieć czas na skontaktowanie się z rodziną. Do tego niestety opiekunki również potrafią mocno rozczarować - kradzieże, alkohol - byłaby pani zaskoczona z jakimi wyzwaniami musi się mierzyć taki koordynator ;) Nie mówię już o sytuacji, kiedy ktoś tajemniczo znika przed wyjazdem - wszystko jest dograne a nagle pracownik przestaje odbierać i trzeba stawać na rzęsach by ratować sytuację.
Mówicie STOP mobbingowi? Hahaha, śmiechu warte! On jest w waszej firmie na porzadku dziennym i nie było najmniejszej chęci z żadnej strony, aby coś z tym zrobić. Non stop pretensje do pracownika, że opuszcza stanowisko pracy, bo musi np. skorzystać z ubikacji, do tego żałosne zachowanie kierowników, którzy dzwonią do pracowników będących na pracy zdalnej i robią reprymendę, dlaczego nie ma ich przy komputerze 6-7 minut, lub straszenie pracownika, że wkrótce rozstaną się z nim Jak można nie nazwać tego mobbingiem?! To się nadaje do państwowej inspekcji pracy! Przez wasze podejście do drugiego człowieka można dostać załamania nerwowego! Stop takim firmom!
Zgadzam się,ten wzrok przy wyjściu do toalety,czy moment przerwy gry jesz posiłek i przeglądasz telefon,masz prawo tylko w teorii byłam mega zmęczona psychicznie i wykończona jak wracałam z pracy. Nie polecam firmy nikomu nawet największemu wrogowi. Unikać, unikać i jeszcze raz unikać
To nie jest prawda-pracuję w biurze i nikt się krzywo nie patrzy - nawet gdy wychodzę zapalić...poza tym od 2 lat pracujemy raz w biurze raz w domu więc po co takie bzdury pisać. Również na telefony nikt nie zwraca uwagi bo mamy służbowe i na nich pracujemy. Nie rozumiem dlaczego piszesz takie kłamstwa ale obrażasz nimi nas wszystkich.
W takim razie kierownicy i osoby będące wyżej mają wśród zwykłych pracowników swoich pupili, którym wolno więcej! Oczywiście w tym przypadku muszą też być osoby "drugiej kategorii", których można gnębić. Przecież pracowałam w biurze i widziałam co się dzieje - nie zmyśliłam tego! To nie są żadne bzdury! Ty widocznie należysz do tych którzy mogą sobie na więcej pozwolić i nawet nie wiesz, co się dzieje czasami. Poza tym skąd masz niby wiedzieć, co może się dziać u pracownika będącego na pracy zdalnej. To jest najprawdziwsza prawda, że dochodziło do sytuacji, kiedy pracownika nie było przy komputerze 10 minut lub więcej i musiał wysłuchiwać telefonicznych uwag, że nie może odchodzić od stanowiska pracy! To jest (usunięte przez administratora) Jestem w kontakcie z jedną z osób, która po pracy w tej firmie dostała ZALAMANIA NERWOWEGO i musi teraz się leczyć u specjalisty!
Pracuje w biurze i zdalnie. Tamaro musiało cie widocznie dłużej nie byc przy komputerze niz 10 minut, aby kierownik musiał zareagować. Ja takich problemów nigdy nie miałam, czy jestem pupilkiem raczej nie. Wykonuje swoje obowiazki i sie staram jak mogę najlepiej:) nikt krzywo na mnie nie patrzy :) jest normalnie, chcesz isc na przerwę? Idziesz i tyle
Dlatego postanowiłaś wylać żal jako osoba xyz.. nie do wiary że istnieją tacy ludzie. Nie pracujesz to czas by rozwijać się dalej a nie wracać k opowiadać bzdury bo nie wyszło
Jeżdżę swoim samochodem nie busem a za paliwo jakoś kasy nie dostaje ciągle mam co nowego dostarczyć a firma dobrze wie gdzie wysyła pracownika na dodatek za każdym razem podopieczni płacą na 100% więc po co ta gadka ,normalnie to powinno automatycznie być wypłacane i to osobno a nie cyt,dołączę do wypłaty i co ???? Pozdrawiam
Pani Ilono, by zwrócić koszty podróży potrzebujemy dokumenty - rachunki za paliwo w Polsce (paragon imienny) lub Niemczech (paragon). Wszystko opisane jest w umowie (załącznikach), oraz informacja taka przekazywana jest przez osoby z działu transportu. Od lat jest taki sam system zwrotu kosztów przejazdu - nic się w tej kwestii nie zmieniło. Jesteśmy legalną firmą i nasze rozliczenia muszą opierać się na dokumentach - nie możemy wypłacać niczego "automatycznie" ponieważ wszystko musi zostać zaksięgowane. Proszę o kontakt na opinie@ajpartners.pl z podaniem imienia i nazwiska - skontaktujemy się z Panią by wyjaśnić sprawę. Wielu naszych Opiekunów podróżuje do Niemiec samochodem i nie ma z tym najmniejszego problemu. Pozdrawiamy i czekamy na kontakt.
Kompletna bzdura, od lat wyjezdzam z firmą i zawsze otrzymuje zwrot. Przy zjeździe lub wyjeździe wysyłam paragony a pieniądze zawsze lądują na koncie
Zgadzam się w pełnej mierze. Również wyjeżdżam tylko we własnym zakresie i nigdy nie było problemu ze zwrotem pieniędzy
Bozy Darze a może piłeś i ci nie wypłacili? Ja pracuje 7 lat i zawsze wysyłam paragony i mam pieniadze doliczone do wyplaty - nigdy nie mialam z tym problemu. Rodziny nie płacą jak ktoś pije to może i ty nie dostałeś ?
Dobra stabilna praca w biurze, przede wszystkim jest to praca dla osób, które lubią ciągły kontakt z ludźmi, mają gadane, są wygadane, potrafią słuchać, doradzać i potrafia służyć dobrą radą. Bardzo atencyjna praca. Panie Opiekunki potrzebują dużo uwagi, zainteresowania i zajęcie się tylko Nią i jej sprawą. Opiekunki chcą być traktowane jakby były najważniejsze w danej chwili - w tym momenie, lubią byc potraktowane priorytetowo. Praca w biurze szczególnie dla osób, którym zależy na stabilnym zatrudnieniu, dogodnych godzinach pracy - minusem jest to że jest 24 h pod telefonem 7 dni w tygodni i jak na to, że musi się byc dostępnym w każdej chwili to nie jest to zbyt adekwatne wynagrodzenie. Brak możliwości rozwoju - jedynie gdy chce się pracować 24 h przy komputerze 7 dni w tygodniu. Szczególnie, że zdarza się odbierać telefon w środku nocy i kilka razy w nocy w weekend. Praca dla osób o silnych nerwach i spokojnych. W tej pracy jest potrzebny dystans. Pracownicy biurowi są bardzo mało doceniani jak na zaanagżowanie i wysiłek, który muszą włożyć w całą obsługę Opiekunek i Opiekunów aby wszystko dopełnić przed ich wyjazdem, w trakcie wyjazdu i stały kontakt na miejscu i po powrocie. Do tego dochodzi kontakt z rodziną i pozyskiwanie nowuch rodzin/klientów. Obowiązków jest multum. O premii można czasem pomarzyć mimo ogormnej pracy i możliwy wysiłek, które się włożyło we wszystkie działania.
NANCY bardzo dziękujemy za opinię, wiele informacji się zgadza, natomiast nie wymagamy od nikogo by był 24h pod telefonem - każdy Koordynator ma Swoją grupę Opiekunów, którym służy pomocą w razie nagłych wypadków i zdarzeń na miejscu w Niemczech - takie sytuacje nie zdarzają się codziennie - Opiekunowie dzwonią gdy mają jakiś poważny problem, a późnym wieczorem czy nocą i tak nie jesteśmy w stanie nic zrobić. Nie wymagamy pracy przy komputerze 7 dni w tygodniu - a jedynie od poniedziałku do piątku od 08:00 - 16:00. System rozwoju jak najbardziej jest - widać to przy stanowiskach, fakcie że wszystkich liderów wyłaniamy z zespołu, itp. Mamy również realny system premiowy oparty na wynikach - który większość pracowników osiąga - pracownicy mają indywidualne szkolenia z obsługi klienta z osobą pomagającą pracować nad najtrudniejszymi punktami danej osoby - wszystkim nam tak samo zależy by premie były osiągane, bo jest to nasz wspólny sukces. Jeśli czuje Pani że pomimo wysiłku nie przekłada się to na wyniki a co za tym idzie na premię - proszę zgłosić się do przełożonego - jesteśmy przekonani że wspólnie uda się wypracować rozwiązanie i wyniki.
Jestem z firmą już od pewnego czasu. Faktem jest że praca z ludźmi nie jest łatwa, albo to czujesz albo nie męcz się. Ci ludzie są w obcym kraju, potrzebują ukierunkowania, wsparcia, dobrej rady. Nasz kontakt jest dla nich niczym deska ratunkowa w skrajnych sytuacjach. Sama praca w biurze jest bardzo przyjemna jeśli potrzebujesz wsparcia lub pomocy mów to otwarcie! Zawsze gdy jej potrzebowałam otrzymywałam cenne rady i wskazówki. Współpracownicy otwarci i życzliwi kierownictwo jak i zarząd to ludzie o wielkim sercu. Firma godna polecenia, z mojej strony bardzo dobra decyzja podejmując tak owocną współpracę. Polecam
Moja przygoda z AJ dopiero niedawno się rozpoczęła, ale już mogę podzielić się opinią, bo jestem naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczona! Branża jest mega wymagająca- albo ja pokochasz bo znienawidzisz, wymaga dużego zaangażowania i CIERPLIWOŚCI, ale ludzie w biurze, moje koleżanki, przełożona i cała atmosfera w firmie jest naprawdę ok, chętnie służą pomocą, rada i dobrym humorem, co w bieżącej pracy i problemach jest naprawdę b.pomocne. Po moich ostatnich doświadczeniach z poprzednim pracodawca naprawdę polecam tą firmę! Liczą się z człowiekiem! ????
dziękujemy za pozytywną opinię - to prawda - branża opiekuńcza nie jest łatwa - liczy się w niej przede wszystkim empatia i serce - by móc zrozumieć i naszych Opiekunów którzy są daleko od domu i Klientów, którzy powierzają im pod opiekę najbliższych. Cieszymy się z miłych słów na temat koleżanek - naszym celem jest dobór do zespołu takich ludzi, by tworzyli dobrą atmosferę i potrafili się wspierać.
Zgodzę się z osobą o nicku 500 Days of Summer, że firma w ogóle nie szanuje pracownikow. A to, co pisze AJ w odpowiedzi, że były solidne powody, aby zwolnić te osobę to jest absolutna bezczelność i chamstwo! Też pracowałam w tej firmie i mogę potwierdzić to co pisze 500 Days of Summer. Przecież można usiąść z pracownikiem, porozmawiać i wyjaśnić z nim, co jest nie tak, gdzie można pomóc i doradzić - przecież w taki sposób można wyeliminować błędy. Ale firma woli zwolnić kogoś i zatrudnić kogoś innego i w taki sposób trzeba od nowa szkolić tego pracownika i go wdrażać, co oczywiście kosztuje mnóstwo czasu i cierpliwości. A poza tym proponuje firmie, aby zaczęła od wymiany swoich ludzi w IT. Na rozpoczęcie pracy dostałam - za przeproszeniem - g*wniany komputer, który co chwilę się zawieszał i wyłączał, co było bardzo uciążliwe w trakcie pracy w systemie, albo podczas rozmowy z klientem niemieckim, kiedy informacje z systemu były akurat potrzebne w rozmowie z klientem. Ilekroć prosiłam informatyka aby coś z tym zrobił albo wymienił komputer to ani razu nie dostałam takiej pomocy! Gdy po raz n-ty dzwoniłam i pisałam na what's appie z prośbą o pomoc to zostałam zlekceważona! Ani razu nie dostałam pomocy od informatyka! Firma wielce się chwali, że stawia na jakoś w obsłudze klienta, tylko jak pracownik ma utrzymać te jakość, jeśli nie może dostać wsparcia IT, ani co gorsza - jest lekceważony przez informatyka! Potem były idiotyczne pretensje ze strony kierownika, dlaczego nastąpiło przerwanie połączenia z klientem, gdy ten prosil o pomoc! Lepiej niech firma zacznie od zatrudnienia normalnych ludzi w branży IT. Obecnie jestem w konkurencyjnej firmie i jestem zadowolona ze współpracy. W nowej firmie szanują pracownika i zawsze go wysłuchają, jego wskazówek i próśb. Kierownicy też są przyjaźnie nastawieni do zwykłego pracownika i nie narzucają chorych wytycznych i innych dziwactw i nie mają wiecznych pretensji, gdy pracownik musi opuścić miejsce pracy aby skorzystać z ubikacji.
Zgadzam się w pełni co prawda nie pracowałam z niemieckim klientem a byłam koordynatorem czy raczej zastępcą ciężko to nazwać bo musiałam zastępować nieobecnych koordynatorów bądź zajmować się nową ofertą pracy która wpadła danego dnia. Niestety potwierdzę te słowa pracownika się nie szkoli ,nie wiem co to tradycyjne szkolenie to jest chore. Następnie zaczyna się rzucać pracownika na głęboką wodę. Nigdy w życiu nie popełnię tego błędu i nawet nie chce o tej firmie słyszeć. Zgodzę się również z wyjściem do toalety zawsze czułam wzrok koordynator bądź miałam wrażenie że moje "siku " za długo trwa. Jak masz człowieku silne nerwy i chcesz by tobą ludzie pomiatali to jest to idealna praca dla ciebie. A kasa???? śmiechu warte ledwo ponad minimum bądź minimum. Szanuj się człowieku .
Firma A&J Partners dodała ofertę pracy na stanowisko Germanista. Warto składać swoje CV?
Jeśli lubisz kontakt z klientem i szybko rozwiązujesz problemy to warto. Niemcy piszą dużo reklamacji na Opiekunki-czasem mają rację, czasem nie. Są sytuacje stresujące gdy ktoś nieodpowiedzialny nie wsiada do busa albo pije alkohol, a ty martwisz się ze podopieczny zostanie sam, ale wtedy jest pełna mobilizacja i każdy pomaga szukać szybkiego rozwiązania. Nie można narzekać na nudę, czas płynie bardzo szybko. Fajni pomocni ludzie, nikt nikomu nóg nie podstawia - wręcz odwrotnie-często wzajemna pomoc. Pracowałam 3 lata - polecam!
Jako firma na tak, natomiast co do koordynatorek na nie, nie dotyczy to wszystkich, są Panie które działają w ciężkich chwilach błyskawicznie, ale gro pań olewa nas opiekunki
Dziękujemy za opinię, jeśli nie jest Pani/Pan zadowolna/y z koordynatora to w każdej chwili istnieje możliwość zmiany na inną osobę - wystarczy napisać maila na opinie@ajpartners.pl lub połączyć się z kierownikiem. Jeśli kiedykolwiek poczuje się Pani/Pan zlekceważona/y to prosimy o kontakt - będziemy weryfikować sytuację. Nasi koordynatorzy to zespół zaangażowanych osób, które naprawdę starają sie być do Państwa dyspozycji - jeśli jest coś, co możemy zrobić lepiej - to jesteśmy otwarci na Państwa uwagi.
Niestety, ale ja już przy pierwszym kontakcie zrazilam się do tej firmy. Pani rekruterka (nie pamiętam jej imienia) obiecywała i zapewniała mnie, że do mnie zadzwoni z ofertą pracy, gdyż znalazła dla mnie ciekawe zlecenie. Czekałam, czekałam i niestety się nie doczekałam. Postanowiłam zadzwonić sama ale moje połączenie zostało kilka razy odrzucone, więc wybrałam ofertę innej agencji. Zaproponowano mi dobre warunki i wyjeżdżam już w przyszłym tygodniu.
Pani Pulgasari - bardzo nam przykro, że przy pierwszym kontakcie miała Pani takie doświadczenia. Zazwyczaj osoby rejestrujące zaraz po dokończeniu rejestracji (przesłaniu zdjęcia i sprawdzeniu poziomu języka niemieckiego) dzwonią z ofertami. Szkoda, że nie pamięta Pani iminia osoby rekrutującej. Prosimy o wysłanie Swojego nazwiska i imienia na opinie@ajpartners.pl - natychmiast zweryfikujemy całe zdarzenie. Mam nadzieję, że da nam Pani jeszcze szansę współpracy i będziemy mogli naprawić to niefortunne pierwsze wrażenie.
Firmy nie polecam. Jeśli jakaś pani podejmie pracę to będzie pracować po 12 godzin dziennie. Nie ma ustalonego zakresu obowiązków. Niby podają w umowie ale to są mzonki. Niezgodne z faktami. Nie płacą o czasie. Nie zwracają za paliwo. Kłamią. Mówi jedna ze ustalili z rodzina a druga mówi że nie ma takiej informacji że ustalone było z rodzina za zwrot kosztów podróży. Po dwóch miesiącach nie mozna doprosić się żeby oddali za paliwo. Pani z transportu mówi że musi to ustalić z rodzina co powinna ustalić przed wysłaniem opiekunki na muzjsce. Firma (usunięte przez administratora) Uważajcie na tą firmę. Kłamczuchy, krętacze, a kierowni' firmy miał zadzwonić do mnie i do tej pory nie zadzwonił. Firma niegodna polecenia.
Co do zwrotu za paliwo to zgadzam się nie płacą ale jeśli chodzi o pracę to niby skąd ma wiedzieć pani w biurze jak jest na zleceniu jeśli rodzina podaje że wszystko jest ok a rzeczywistość wygląda inaczej czasem to jestem w szoku że gdyby nie rodo to z chęcią zrobiłabym parę zdjęć -brud smród a pajęczyn jak na horrorach i co tu dużo gadać pracujemy więcej a jak nie zrobisz to jesteś leniem i atmosfera jest nie do zniesienia.Dodam jeszcze że pracuje bardzo długo i jeszcze mi się nie zdarzyło aby firma nie wypłaciła na czas.pozdrawiam wszystkich.
pani Ilono, dziękujemy za komentarz - jeśli chodzi o zwrot kosztów przejazdu to jak najbardziej zwracamy - najczęściej tyle ile kosztowałby bus. Sytuacje gdy koszty nie zostają zwrócone zdarzają się rzadko - jedynie gdy zjazd nastąpił z winy Opiekuna/Opiekunki jak np. spożywanie alkoholu, skrócenie kontraktu z powodów rodzinnych itp. Wtedy też rodzina niemiecka nie płaci za przyjazd/odjazd. Co do warunków - staramy się uzyskać jak najwięcej informacji od rodziny oraz od osób tam kierowanych - zawsze dzwonimy i wypytujemy o to jak jest na miejscu, by móc udzielić aktualnych informacji. Jeśli miała Pani jakiś problem ze zwrotem kosztów przejazdu - proszę o zgłoszenie do swojego koordynatora lub na opinie@ajpartners.pl - bezzwłocznie wyjaśnimy sytuację i udzielimy wszelkich informacji.
Firma nie jest godna polecenia. (usunięte przez administratora), nie oddają za paliwo. Nie płacą w terminie. Mówią że za polecenie osoby płacą jakaś kwotę a tego nie ma. Nie mają ustalinz z rodzina kwestie obowiązków. Podopieczna wymyśla np pracę w ogrodzie czy też np prace na cmentarzu albo pracę w piwnicy co ro raczej nie należy do obowiązku opiekunki. Firma kiepska. Płacą marne ubezpieczenie. Nie polecam. Radzę omijać tą firmę z daleka.
Jeśli ktoś nie radzi sobie z nadmierną presją i ciągłymi pretensjami ze strony współpracowników to nie polecam pracy tutaj. Ja starałam się najlepiej jak potrafię, brałam nadgodziny i dyżury, wkładałam w tę pracę całe swoje serce a mimo to mi podziękowano.
500 DAYS OF SUMMER - dziękujemy za opinię. Wierzymy, że wkładała Pani/Pan w pracę całe swoje serce - i bardzo za to dziękujemy. Niestety w naszej branży nie każdy się sprawdza. Jeśli musieliśmy się z Panią/Panem rozstać to niestety musiała być ku temu solidna podstawa. Pod uwagę bierzemy nie tylko wyniki, ale również zgłoszenia Opiekunów, współpracowników, kontrahentów. Zależy nam na tym, by w biurze była dobra i przyjazna atmosfera i taką też tworzymy. Jeśli współpracownicy naprawde mieli pretensje - tzn. że być może mieli jakieś powody. Naszym celem nie jest szkolenie nowych pracowników i ich późniejsze zwalnianie. Jeśli chciałbyś/chciałabyś porozmawiać lub bardziej szczegółowo podzielić się Swoimi spostrzeżeniami czy bolączkami - zapraszamy do zgłoszenia ich na opinie@ajpartners.pl. Nawet teraz - gdy już nie współpracujemy - będą dla nas ważne. Dziękujemy za współpracę i życzymy powodzenia na dalszej drodze zawodowej.
Na rynku jest wiele innych agencji zdecydowanie lepszych od tej.
Dr.Silbermann - zapraszamy do podzielenia się konkretami na opinie@ajpartners.pl. Jeśli możemy coś zrobić lepiej - to chętnie to zrobimy. Cenimy sobie takie uwagi bo cały czas rozwijamy się dla Państwa i chcemy być jak najlepsi. Szczególnie cenne będą dla nas uwagi osoby która przetestowała tak wiele agencji.
Poszukuje obecnie pracy jako: Specjalista ds. Obsługi Klienta w mieście Bytom. Czy wiecie coś na temat dostępnych ofert pracy?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w A&J Partners?
Zobacz opinie na temat firmy A&J Partners tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 198.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w A&J Partners?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 179, z czego 127 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy A&J Partners?
Kandydaci do pracy w A&J Partners napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.