DGM

3.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o DGM

Delpaper

Prosty system wynagrodzeń, dobre wypłaty, w tamtym msc kilka osób, oczywiście najlepszych po 4K wiec kasa się zgadza jak ktoś się nie opierdziela całymi dniami, warto przyjść i spróbować i nie poddawać się szybko mimo ze klienci potrafią usiąść na banie. Konkursy są spoko, niektórym wpada ponad 300 zł za same konkursy miesięcznie, jedyne na co mogę ponarzekać to za mało jabłek XD

5

Pracodawca

@Delpaper

Dziękujemy za opinię DELPAPER, pomyślimy o większej ilości owoców :) Pozdrawiamy

VBNc

Projekt canal+ jest ok miejscem pracy ale nie dla wszystkich. Nie ma co ukrywać, że osoby słabsze psychicznie nie dają rady w pracy gdzie jest walka o klienta. Ponadto umiejętności sprzedaży to podstawa.

3
Oliwka

Ja lubię tą robotę, bo niby co w niej trudnego? Siedzę na (usunięte przez administratora) piję kawę, gadam z klientami i zarabiam w ten sposób. Jak to w call center :) Zawsze można się pośmiać z ludźmi na papierosie albo na meetingu, na początku trochę mnie przerażał ten chłopak od szkolenia ale nie taki diabeł straszny :D

5
pracownik

Każdy pracodawca wymaga spełniania określonych standardów, konsultant zobowiązany jest poprawnie wykonywać swoje obowiązki. Zarówno jak konsultanci i trenerzy muszą spełniać cele. Coś pójdzie nie tak ? Niestety ale to wiąże się tłumaczeniem szefowi a szef tłumaczy się wyżej. W końcufirma pracje dla kogoś. Pracuję prawie rok i bardzo jestem zadowolony. Bardzo miła kadra oraz ludzie z którymi można się pośmiać w przerwie i nie tylko. Najsłabsze ogniwa niestety odpadają. A co do szkolenia to żeby siąść i rozmawiać to trzeba mieć jakieś pojęcie. Szkolenie to tylko 5 dni ale pracując nabiera się z doświadczeniem. Zaraz pewnie dostanę odp od kolegi którego każdy z nas zna, jak to jest dla niego, bo kiedy pracował wszystko było nie tak dla niego, szczerze, dziwie się ze z takim charakterem jak twój ktokolwiek chce z tobą pracować, chociaz pewnie nie chce i każdą firmę tak opisujesz.

5
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

profesjonalne podejście do aplikanta, a zarazem miła atmosfera na rozmowie. Pan pytał o doświadczenia z poprzednich miejsc pracy, o to co mogłoby sprawić trudności w w/w stanowisku itp. Potem przedstawiły warunki współpracy, a na końcu była próbna rozmowa przez telefon, w której trzeba było klienta zatrzymać i dobrać odpowiednią oferte.

Pytania

standardowe+ scenka

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
anonim

(usunięte przez administratora)

Anonim

Wszystkie negatywne opinie są prawdziwe! W tej firmie nie da się zarobić, można tylko do niej dopłacić...

7
Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w DGM?

DGM Lublin
@Pytanie

Dzień dobry, całość wynagrodzenia jest przelewana na konto w dniu wypłaty. Pozdrawiamy :)

10
Dorota
 Pytanie

Dzień dobry, chciałabym dowiedzieć się ile trwa pierwsza umowa próbna? I czy jest możliwość pracy zdalnej? Czy faktycznie przy wypłacie jest uwzględniane wynagrodzenie za szkolenia?

2
hi95

Praca nie jest sama w sobie najgorsza. Jeśli chodzi o pozytywne aspekty tego miejsca to: - atmosfera w pracy- mili współpracownicy, wszyscy raczej przyjaźnie nastawieni, można pożartować - - lokalizacja biura, środek miasta, dobry dojazd - elastyczny czas pracy dla studenciaków minusy - umowa zlecenie- ok, dla początkujących czy studentów z tego względu że jest spora rotacja jak to w cc, z dłuzej pracujących tylko kilka osób na umowie o prace -szkolenie, za długie bo człowiek idąc do pracy chce zarabiać od razu, ale to żadna nowość na słuchawce bo produktu trzeba sie nauczyć, jednak mozna by je skrócić o dwa dni Pracę oceniam neutralnie ani na wielki plus ani na wielki minus, w końcu to call center, więc to trzeba lubić albo przynajmniej tolerować

1
ida456

Dzień dobry, czy w obecnej sytuacji prowadzicie Państwo rekrutację? jesli tak czy mozna wysyłać cv?

DGM
@ida456

Dzień dobry, aktualnie rekrutacja została wstrzymana . Pozdrawiamy :)

8
anonim

(usunięte przez administratora)

XXX

Agresywny telewcisk Tak bym to nazwał, i jeszcze naszurani kolesie nie dający dojść klientowi do słowa dopóki się naprawdę nie wkurzy wczucie w muzykę i jadący jak spychacz że swoimi skryptami oraz wprowadzonymi przez siebie zmianami tak żeby wyglądało że są wyluzowani i fajni, podczas kiedy tak naprawdę wjeżdżają z tymi klientami w ścianę ????

7
Migotka

Skoro inni się odważyli, to ja też. ;) Praca tam ma swoje wady i swoje zalety. Tych ostatnich jest (niestety) dużo mniej. Z pewnością nie jest to praca dla kogoś o słabych (czy nawet średnich) nerwach. Ja jestem osobą, która uważa się za odporną psychicznie, a po krótkiej karierze w dgm czułam się strasznie wyczerpana psychicznie. Codziennie szłam do pracy z żołądkiem ściśniętym z nerwów, bo nacisk na wciskanie i na wyrabianie norm (m.in. długość rozmowy, straszna liczba pętli, podpisane umowy) był straszny.(usunięte przez administratora) Współpracownicy byli mili - to niewątpliwa zaleta. Tak samo jak położenie w centrum. Obiecywane owoce? Profity za konkursy itp? Nie, żebym na coś liczyła, ale to był raczej słaby chwyt. Niestety, bo chociaż na to liczyłam. Plus - straciłam sporo na wadze. ;) (usunięte przez administratora) Plus - w miarę elastyczne godziny. Ostatecznie w miarę ludzcy ludzie, mimo wcześniejszej presji. Za to akurat szanuję. :)

7
Karol

Praca w DGM nie jest prosta, bo nie ma prostej pracy w sprzedaży ale przynajmniej wiem ile zarabiam za godzinę i dostaję tą kasę. Wcześniej pracowałem w 2ch call center i nie wiedziałem o co chodzi teraz wiem. Poza tym co chwilę się coś dzieje pojawiają się projekty na których dobrze można zarobić, jak np. calal+... Tak czy siak raz jest trudniej raz łatwiej ale kasę dostaję, taką jak sobie wyliczam, a to najważniejsze

9
Anonim
 Pytanie

Chcislabym sie dowiedziec czy jest oplacany zus i czy chorobowe mozna sobie oplacac samemu.?

7

Pracodawca

@Anonim

Naturalnie wszystkie obowiązkowe składki są odprowadzane, a sama składka chorobowa jest składką fakultatywną i to zleceniobiorca decyduje o chęci odprowadzenia składki. Należy przy tym pamiętać, że prawo do świadczenia chorobowego można uzyskać dopiero po 90 dniach nieprzerwanego podlegania pod ubezpieczenie. Pozdrawiamy Dział HR

katex

Praca tego typu jest dobra dla osób, które chcą zarobić coś wiecej niż najniższa krajowa, ale mają silny charakter i dużą dozę cierpliwości. Te osoby na pewno się tam zatrzymają. to normalna firma, gdzie można standardowo zarobić przy przeciętnych umiejętnościach i więcej jak sie potrafi dobrze gadać, oraz można pogodzić prace ze studiami, a elastyczny grafik nie jest tylko na papierze. Polecam każdemu kto zaczyna jakąkolwiek prace i osobą, które chcą zdobyć doświadczenie w obsłudze Klienta/ sprzedaży.Powiem jedno , widziałam chyba już wszystkie przykłady ludzi pracujących i udających , że pracują i te udające nie zostawały dłużej, taki urok pracy w callcenter. Ogólnie to moje zdanie od x czasu jest takie, że praca w call center wymaga charakteru i cierpliwości ale potrafi być fajna.

6
Jaca
@katex

zgadzam sie w pełni

2
kajka
 Rekomendacja

Jak dla ucznia na wakacjeto polecam z całego serducha!

11
Ela

Od początku atmosfera była ok chodź wymagania duże i bardzo wiele nowej wiedzy, lubię ludzi i nie wyobrażam sobie pracy w której nie ma kontaktu z nimi, więc polecam

8
Nicky

Z perspektywy osoby z doświadczeniem w CC moje odczucia są bardzo negatywne. M(usunięte przez administratora)Grunt ewidentne budowany pod studentów ponieważ takim człowiekiem najłatwiej jest manipulować obiecując złote góry, chociaż po pierwszej wypłacie każdy zaczyna rozumieć co realnie się dzieje :) Poziom merytoryczny „kadry” na poziomie sprzedawcy w supermarkecie. (usunięte przez administratora) w takich biurach jest strefa ciszy, jest to twardy standard - nie tutaj. Komputery bardzo stare, klawiatury się lepią, Windows XP ledwo dyszy. (usunięte przez administratora) Co do samej pracy to klient jest zwyczajnie okłamywany, (usunięte przez administratora). Premii nie uświadczysz, jest za to multum kar sięgających absurdu, wszystko po to żeby jeszcze bardziej obciąć minimalną krajową. (usunięte przez administratora)

7
1234

szkolenie fajne, grają w biurze cały czas muzykę i mnie to osobiście bardzo odpowiada, bo nie nudziłam sie jak w innych callcenter ghdzie śłychać było tylko gadanie ludzi i bluzgi od czasu do czasu.

8
Pracownik

Zostałem zwolniony 3 dni przed końcem umowy

1
pracownik

zwolnienie trzy dni przed końcem umowy, w której wyraźnie jest napisane, że aby nie płacić kary umownej trzeba przepracować pełny okres rozliczeniowy jest chyba dość wymowne... widocznie nie był bardzo złym pracownikiem i robił im nie najgorszy wynik więc trzymali go jak długo się dało i wymówili się tym, że nie spisywał tyle umów dziennie ile powinien

2
kalaaa

ja tam jestem zadowolona :) wypłata zawsze na czas a jak człowiek się stara to premie fajne wpadają więc ja tam złego słowa nie powiem, tym bardziej, że się tylko siedzi i gada z ludzmi

6

Zostaw merytoryczną opinię o DGM - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DGM?

    Zobacz opinie na temat firmy DGM tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DGM?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 31 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DGM?

    Kandydaci do pracy w DGM napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

DGM
Przejdź do nowych opinii