Opinie o DGM
Prosty system wynagrodzeń, dobre wypłaty, w tamtym msc kilka osób, oczywiście najlepszych po 4K wiec kasa się zgadza jak ktoś się nie opierdziela całymi dniami, warto przyjść i spróbować i nie poddawać się szybko mimo ze klienci potrafią usiąść na banie. Konkursy są spoko, niektórym wpada ponad 300 zł za same konkursy miesięcznie, jedyne na co mogę ponarzekać to za mało jabłek XD
Projekt canal+ jest ok miejscem pracy ale nie dla wszystkich. Nie ma co ukrywać, że osoby słabsze psychicznie nie dają rady w pracy gdzie jest walka o klienta. Ponadto umiejętności sprzedaży to podstawa.
Ja lubię tą robotę, bo niby co w niej trudnego? Siedzę na (usunięte przez administratora) piję kawę, gadam z klientami i zarabiam w ten sposób. Jak to w call center :) Zawsze można się pośmiać z ludźmi na papierosie albo na meetingu, na początku trochę mnie przerażał ten chłopak od szkolenia ale nie taki diabeł straszny :D
Każdy pracodawca wymaga spełniania określonych standardów, konsultant zobowiązany jest poprawnie wykonywać swoje obowiązki. Zarówno jak konsultanci i trenerzy muszą spełniać cele. Coś pójdzie nie tak ? Niestety ale to wiąże się tłumaczeniem szefowi a szef tłumaczy się wyżej. W końcufirma pracje dla kogoś. Pracuję prawie rok i bardzo jestem zadowolony. Bardzo miła kadra oraz ludzie z którymi można się pośmiać w przerwie i nie tylko. Najsłabsze ogniwa niestety odpadają. A co do szkolenia to żeby siąść i rozmawiać to trzeba mieć jakieś pojęcie. Szkolenie to tylko 5 dni ale pracując nabiera się z doświadczeniem. Zaraz pewnie dostanę odp od kolegi którego każdy z nas zna, jak to jest dla niego, bo kiedy pracował wszystko było nie tak dla niego, szczerze, dziwie się ze z takim charakterem jak twój ktokolwiek chce z tobą pracować, chociaz pewnie nie chce i każdą firmę tak opisujesz.
profesjonalne podejście do aplikanta, a zarazem miła atmosfera na rozmowie. Pan pytał o doświadczenia z poprzednich miejsc pracy, o to co mogłoby sprawić trudności w w/w stanowisku itp. Potem przedstawiły warunki współpracy, a na końcu była próbna rozmowa przez telefon, w której trzeba było klienta zatrzymać i dobrać odpowiednią oferte.
standardowe+ scenka
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
(usunięte przez administratora)
Wszystkie negatywne opinie są prawdziwe! W tej firmie nie da się zarobić, można tylko do niej dopłacić...
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w DGM?
Dzień dobry, chciałabym dowiedzieć się ile trwa pierwsza umowa próbna? I czy jest możliwość pracy zdalnej? Czy faktycznie przy wypłacie jest uwzględniane wynagrodzenie za szkolenia?
Praca nie jest sama w sobie najgorsza. Jeśli chodzi o pozytywne aspekty tego miejsca to: - atmosfera w pracy- mili współpracownicy, wszyscy raczej przyjaźnie nastawieni, można pożartować - - lokalizacja biura, środek miasta, dobry dojazd - elastyczny czas pracy dla studenciaków minusy - umowa zlecenie- ok, dla początkujących czy studentów z tego względu że jest spora rotacja jak to w cc, z dłuzej pracujących tylko kilka osób na umowie o prace -szkolenie, za długie bo człowiek idąc do pracy chce zarabiać od razu, ale to żadna nowość na słuchawce bo produktu trzeba sie nauczyć, jednak mozna by je skrócić o dwa dni Pracę oceniam neutralnie ani na wielki plus ani na wielki minus, w końcu to call center, więc to trzeba lubić albo przynajmniej tolerować
Dzień dobry, czy w obecnej sytuacji prowadzicie Państwo rekrutację? jesli tak czy mozna wysyłać cv?
(usunięte przez administratora)
Agresywny telewcisk Tak bym to nazwał, i jeszcze naszurani kolesie nie dający dojść klientowi do słowa dopóki się naprawdę nie wkurzy wczucie w muzykę i jadący jak spychacz że swoimi skryptami oraz wprowadzonymi przez siebie zmianami tak żeby wyglądało że są wyluzowani i fajni, podczas kiedy tak naprawdę wjeżdżają z tymi klientami w ścianę ????
Skoro inni się odważyli, to ja też. ;) Praca tam ma swoje wady i swoje zalety. Tych ostatnich jest (niestety) dużo mniej. Z pewnością nie jest to praca dla kogoś o słabych (czy nawet średnich) nerwach. Ja jestem osobą, która uważa się za odporną psychicznie, a po krótkiej karierze w dgm czułam się strasznie wyczerpana psychicznie. Codziennie szłam do pracy z żołądkiem ściśniętym z nerwów, bo nacisk na wciskanie i na wyrabianie norm (m.in. długość rozmowy, straszna liczba pętli, podpisane umowy) był straszny.(usunięte przez administratora) Współpracownicy byli mili - to niewątpliwa zaleta. Tak samo jak położenie w centrum. Obiecywane owoce? Profity za konkursy itp? Nie, żebym na coś liczyła, ale to był raczej słaby chwyt. Niestety, bo chociaż na to liczyłam. Plus - straciłam sporo na wadze. ;) (usunięte przez administratora) Plus - w miarę elastyczne godziny. Ostatecznie w miarę ludzcy ludzie, mimo wcześniejszej presji. Za to akurat szanuję. :)
Praca w DGM nie jest prosta, bo nie ma prostej pracy w sprzedaży ale przynajmniej wiem ile zarabiam za godzinę i dostaję tą kasę. Wcześniej pracowałem w 2ch call center i nie wiedziałem o co chodzi teraz wiem. Poza tym co chwilę się coś dzieje pojawiają się projekty na których dobrze można zarobić, jak np. calal+... Tak czy siak raz jest trudniej raz łatwiej ale kasę dostaję, taką jak sobie wyliczam, a to najważniejsze
Chcislabym sie dowiedziec czy jest oplacany zus i czy chorobowe mozna sobie oplacac samemu.?
Naturalnie wszystkie obowiązkowe składki są odprowadzane, a sama składka chorobowa jest składką fakultatywną i to zleceniobiorca decyduje o chęci odprowadzenia składki. Należy przy tym pamiętać, że prawo do świadczenia chorobowego można uzyskać dopiero po 90 dniach nieprzerwanego podlegania pod ubezpieczenie. Pozdrawiamy Dział HR
Praca tego typu jest dobra dla osób, które chcą zarobić coś wiecej niż najniższa krajowa, ale mają silny charakter i dużą dozę cierpliwości. Te osoby na pewno się tam zatrzymają. to normalna firma, gdzie można standardowo zarobić przy przeciętnych umiejętnościach i więcej jak sie potrafi dobrze gadać, oraz można pogodzić prace ze studiami, a elastyczny grafik nie jest tylko na papierze. Polecam każdemu kto zaczyna jakąkolwiek prace i osobą, które chcą zdobyć doświadczenie w obsłudze Klienta/ sprzedaży.Powiem jedno , widziałam chyba już wszystkie przykłady ludzi pracujących i udających , że pracują i te udające nie zostawały dłużej, taki urok pracy w callcenter. Ogólnie to moje zdanie od x czasu jest takie, że praca w call center wymaga charakteru i cierpliwości ale potrafi być fajna.
Jak dla ucznia na wakacjeto polecam z całego serducha!
Od początku atmosfera była ok chodź wymagania duże i bardzo wiele nowej wiedzy, lubię ludzi i nie wyobrażam sobie pracy w której nie ma kontaktu z nimi, więc polecam
Z perspektywy osoby z doświadczeniem w CC moje odczucia są bardzo negatywne. M(usunięte przez administratora)Grunt ewidentne budowany pod studentów ponieważ takim człowiekiem najłatwiej jest manipulować obiecując złote góry, chociaż po pierwszej wypłacie każdy zaczyna rozumieć co realnie się dzieje :) Poziom merytoryczny „kadry” na poziomie sprzedawcy w supermarkecie. (usunięte przez administratora) w takich biurach jest strefa ciszy, jest to twardy standard - nie tutaj. Komputery bardzo stare, klawiatury się lepią, Windows XP ledwo dyszy. (usunięte przez administratora) Co do samej pracy to klient jest zwyczajnie okłamywany, (usunięte przez administratora). Premii nie uświadczysz, jest za to multum kar sięgających absurdu, wszystko po to żeby jeszcze bardziej obciąć minimalną krajową. (usunięte przez administratora)
szkolenie fajne, grają w biurze cały czas muzykę i mnie to osobiście bardzo odpowiada, bo nie nudziłam sie jak w innych callcenter ghdzie śłychać było tylko gadanie ludzi i bluzgi od czasu do czasu.
Zostałem zwolniony 3 dni przed końcem umowy
zwolnienie trzy dni przed końcem umowy, w której wyraźnie jest napisane, że aby nie płacić kary umownej trzeba przepracować pełny okres rozliczeniowy jest chyba dość wymowne... widocznie nie był bardzo złym pracownikiem i robił im nie najgorszy wynik więc trzymali go jak długo się dało i wymówili się tym, że nie spisywał tyle umów dziennie ile powinien
ja tam jestem zadowolona :) wypłata zawsze na czas a jak człowiek się stara to premie fajne wpadają więc ja tam złego słowa nie powiem, tym bardziej, że się tylko siedzi i gada z ludzmi
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DGM?
Zobacz opinie na temat firmy DGM tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DGM?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 31 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DGM?
Kandydaci do pracy w DGM napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.