Opinie o DGM
Jeżeli chodzi o tą firmę to znacznie więcej jest minusów jak plusów. Co do dobrych rzeczy to ludzie, współpracownicy są bardzo pomocni, ale przede wszystkim osoby, które są krótko w ekipie, ponieważ ci stali uważają siebie za jakieś góru. Minusy : 1. Rozmowa rekrutacyjna przeprowadzana nie przez rekrutera a przez zwykłego pracownika konsula. Brak sprecyzowania, brak jednoznacznych szczegółów. (usunięte przez administratora) 4. Szkolenie jest przeprowadzane w irracjonalny sposób. Siedzicie kilka godzin przed video, po czym słuchacie kilka godzin konsultanta, który się nawet nie stosuje do standardów firmy. (?) Ogólnie nikt z wami nie pracuje. Systemu uczycie się tak naprawdę sami lub dzięki pomocy pracowników zwykłych, bo "szkoleniowiec" pokaże wam to raz. (usunięte przez administratora) 6. Szkolenie jest bezpłatne, a trwa 55 h, ewentualnie jeżeli postanowicie zostać z nimi to dostajecie dosłownie jakieś grosze. 7. Brak jakichkolwiek owoców czy kawy. Standard w biurze ogólnie na niskim poziomie, rozwalone drzwi w łazienkach itp. (usunięte przez administratora) 9. Nacisk na wynik, a bardziej sposób w jaki się jego przekazuje. (usunięte przez administratora) Moje zdanie jest takie, że drugi raz bym napewno nie skorzystał z takiej formy zajęcia. Jednak nakłaniam, abyś spróbował i sam/ sama zobaczył / zobaczyła jak to wygląda, bo tak jak mówię są to tylko wyłącznie moje odczucia i wystawiona opinia.
Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za komentarz, choć jest on bardzo niesprawiedliwy. Jest nam bardzo przykro, ze masz takie wspomnienia związane z pracą w naszej firmie. Bardzo mocno stawiamy na szkolenia pracowników, a Kadra zatrudniona w naszym biurze jest przygotowywana merytorycznie do stanowiska pracy. Jeżeli masz propozycję jak usprawnić systemy to zapraszamy do bezpośredniego kontaktu :) Przypominamy także, że system wynagradzania jest kilku składnikowy :)Obecnie trwa proces dostosowania naszej przestrzeni do wymogów nowoczesnej organizacji. Chcemy, aby przestrzeń była bardziej przyjazna pracownikom i odpowiadała na potrzeby różnych działów i jednostek.Rozumiemy potrzebę zmian, stąd właśnie decyzja o pracach w tych zakresie. Prosimy więc o odrobinę cierpliwości :) Pozdrawiamy!
Bardzo fajna ekipa, bardzo pomocni konsultanci. Nauczyli mnie wszystkiego od podstaw jak rozmawiać z klientem i co mam zmienić w rozmowach .Bardzo dobry szkoleniowiec Paweł i ogólnie bardzo fajna załoga.Pozdrawiam całą załogę DGM LUBLIN
Witam. Czy jeśli te 25h jest minimum, to czy praca 5 dni w tygodniu po 8h jest możliwa, aby wyrabiać te 40h tygodniowo, a czasem więcej? Do kiedy jest rekrutacja ? Zależy mi złapać coś po maturce na dłuższy okres czasu ;]
Dzień dobry. 25h to minimum dla osób, które się uczą. Pełna liczba godzin to 35 w ciągu tygodnia (od poniedziałku do piątku). Jest też możliwość pracy w soboty, jeśli ktoś chce mieć więcej godzin. Po więcej szczegółów zapraszamy do oddziału :) Pozdrawiamy
Świetna atmosfera, wypłaty zawsze na czas, praca z możliwością rozwoju i awansu. Serdecznie polecam każdemu kto chce pracować i się rozwijać zarówno w sprzedaży jak i personalnie :)
profesjonalne podejście do aplikanta, a zarazem miła atmosfera na rozmowie. Pan pytał o doświadczenia z poprzednich miejsc pracy, o to co mogłoby sprawić trudności w w/w stanowisku itp. Potem przedstawiły warunki współpracy, a na końcu była próbna rozmowa przez telefon, w której trzeba było klienta zatrzymać i dobrać odpowiednią oferte.
standardowe+ scenka
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
ja byłem tam przez wakacje. potem nie, względu na rok akademicki bo już nie daję rady ogarnąć wszystkiego, ale jak wszystko zdam to mam nadzieję uda mi się wrócić. Atmosfera jest spoko. Kierownictwo spoko i zawsze można się z nimi dogadać, poza tym jest jeszcze szkoleniowiec, trochę krzyczy na ludzi a ale tez spoko. Trochę cisną na wynik, ale wiadomo to jest sprzedaż a z drugiej strony od tego zależy nasza kasa... Jeśli o wypłatę chodzi to ja dostałem tyle ile miałem mieć.
Dzień dobry, Wiktor bardzo się cieszymy z wyrażenia opinii. Każdy merytoryczny wpis jest dla nas bardzo cenny. Zapraszamy po sesji :) Pozdrawiamy :)
Dobre rzeczy, które mi się nasuwają na myśl a propo dgm: stabilność, fajna atmosfera, wynagrodzenie podstawa plus premia za staż i wynik, zestaw nc+ dla pracowników, fajny zespół. Ogólne wrażenia, pozytywne. Jak ktoś chce się szybko nauczyć dobrze sprzedawać to myślę, że tam bedzie najlepiej. Można duzo różbych rzeczy powiedzieć, ale braku podstaw merytorycznych ze sprzedazy to tam nie ma. Kazdy tez chcetnie dzieli sie wiedzia czy z Kadry czy z konsultanów.
Dzień dobry, czy u Państwa w firmie są stanowiska pracy inne niż Call Center? Mam na myśli pracę przy komputerze. Pozdrawiam.
Dzień dobry, w tym momencie prowadzimy rekrutację wyłącznie na stanowisko konsultanta :) Pozdrawiamy.
Chce pracować tylko w weekendy, jest taka możliwość? Studiuje dziennie.
Dzień dobry, w tym momencie prowadzimy rekrutację dla osób dyspozycyjnych minimum 25h tygodniowo.:) Pozdrawiamy
Praca fajna, chociaż czasami intensywna i trudna. Stałe godziny pracy, Bez problemu przerwy, nie ma spiny
polecam, z czystym sumieniem, sa rzeczy do których można się przyczepić, są rzeczy do zmiany jak wszędzie, ale te zmiany sa zbierane i raczej wprowadzane. jasne ze mozna by sie czepiac konkretnych pakietów ale przeciez oni ni robią ofert tylko je dostaja a mmy je robimy u klientów, logiczne
Dzień dobry LUSIA. Dziękujemy za wpis. Oferta, którą wprowadzamy u klientów, jak słusznie zauważyłaś/ eś jest przygotowywana przez firmę zewnętrzną i rzeczywiście nie mamy realnego wpływu na jej ostateczny kształt. Wierzymy jednak, że Nasz produkt jest aktualnie najlepszym dostępnym w sprzedaży, o czym świadczą setki zadowolonych klientów miesięcznie. Pozdrawiamy :)
Jazeli chodzi o pracę w to myślę ze nie jest źle. Napewno jest to praca dla osób ktore szybko się uczą duzo osób pracjoawych to osoby młode. Jeżeli chodzi o mój projekt wsparcie bardzo dużo daje, jak i doświadczeni konsultanci, jk na ten moment nie mogę za bardzo narzekać.
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za wyrażenie zadania. Każda merytoryczna opinia jest dla nas niezwykle cenna. Pozdrawiamy :)
nadal dzwonicie Orange czy cos innego???? szukam roboty ale nie chce z klientami z Orange
Dzień dobry. W tym momencie realizujemy dwa projekty, jeden związany z obsługą firmy Canal+. Zapraszamy do aplikacji :). Pozdrawiamy.
Projekt canal plus- moje odczucia. Jak ktoś pracował na sprzedaży na słuchawce wcześniej będzie miło zaskoczony, klienci jak na sprzedaż dosyć mili, dają dojść do słowa, często jeszcze pożartuje, odsetek chamów dużo mniej mniejszy niż np w Orange czy play gdzie miałem „przyjemność” pracować w innych cc. Słaby jest system wewnętrzny canal+ czyli CGA aż dziwne ze taka firma nie zainwestuje kasy w coś lepszego. Prace na projekcie oceniam na 7/10
Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za wpis- każda opinia jest dla nas bardzo cenna. Jeśli chodzi o pracę systemów wewnętrznych niestety, nie mamy na nie wpływu. Pozdrawiamy :)
Ile czasu trwa proces rekrutacyjny? Czy możliwe jest przyspieszenie szkolenia? Czy osoby które studiują mogą ukończyć szkolenie szybciej?
Dzień dobry. Szkolenie trwa łącznie 7 dni, składa się na nie część teoretyczna oraz praktyczna. Na ten moment, szkolenia trwają tyle samo dla osób na grafiku "stałym" oraz "elastycznym"- dla osób uczących się. Pozdrawiamy.
Pracowałam tam przez wakacje, dwa lata z rzędu. ja akurat miałam dobre sprzedaże więc wspomianam fajnie, na rozmowie Pan od rekrutacji w pełni profesjonalnie przedstawił wszystko, umowa szkoleniowa nic nowego jak na callcanter, jak miałam pytania odpowiadał. W sumie praca nie należy do trudnych jedynie trzeba to lubić, w sensie dzwonic i miec z tyłu głowy ze ludzie do których dzwonisz potafią byc upierdliwi.
to fakt, dystans, dystans, dystans! wychodzisz z pracy zapominasz o klientach, przychodzisz skupiasz sie na gadaniu i tyle
Bardzo miło będę tę pracę wspominać. Jak wszędzie się lepsze i gorsze aspekty,ekipa pracowników stałych jest super. Do dziś mam tam przyjaciół. Gorzej z tymi pracownikami, dla których to pierwsza praca i nie dają rady - tu widać brak kompetencji i zaangażowania, aż się czasem można zdziwić, ale oni szybko kończą karierę. Kierownictwo - ok. Są lepsi i gorszi, polecam sprawdzić samemu i przekonać się z kim można trzymac. Zarobki. Jak ktoś umie i nie miga się od pracy, to można mieć trójkę z przodu netto. Wszystko wymaga czasu; ale wystarczy spojrzeć w tsb i samemu zerknąć.
Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii o naszej firmie. Odpowiadając na Pańską opinię dot. osób dopiero zaczynających swoją przygodę z pracą w call center- zjawisko rotacji, zawsze idzie w parze z początkowym stresem czy nieodpowiednim przygotowaniem/ podejściem do pracy, ze swojej strony, staramy się sprostać oczekiwaniom naszych nowych pracowników i dostosowywać szkolenia do ich potrzeb, aby jak najłatwiejsze było dla nich przystosowanie się do pracy oraz nowego miejsca. Cieszymy się, również, że Pańskie odczucia są pozytywne :) Pozdrawiamy
Hej, czy ktoś wie jak wygląda wzięcie dłuższego wolnego w fimie, zalezy mi na tej informacji bo raz na 3 msc mam zebrania obowiązkowe na których musze być (trwają 3 dni) a w ostaniej pracowacy KIERO miał z tym probemy....
Dzień dobry, każde wolne jest dowolnie przyznawane, wcześniej należy napisać maila informującego, że nie będzie Pana/ Pani w pracy :) Pozdrawiamy.
TE godziny to jest tragedia podziwiam osoby co wytrzymują dłużej niż miesiąć, mozna tam miesiąc popracowac ale napewno nie dluzej chyba ze wprowadzą 7-15 to wtedy jak najbardziej.
Atmosfera była bardzo pozytywna i co by się nie działo zawsze można było liczyć na pomoc czy to któregoś z bardziej doświadczonych współpracowników czy któregoś z team leaderów. Atmosfera to główny powód dla którego wspominam swój pobyt w DGMie bardzo pozytywnie, niektóre z częstych popracowych integracji pracowniczych wspominam bardzo dobrze :D Fakt, że sama praca potrafi być bardzo stresująca, bo można trafić na projekt gdzie całymi dniami trzeba użerać się z ludźmi, którzy potrafią być absolutnie negatywnie nastawieni do rozmowy od samego początku, ale to call center. Zarówno szkolenie wstępne przed rozpoczęciem pracy, jak i codzienne godzinne szkolenia były prowadzone w mojej opinii bardzo spoko i skupiały się zarówno na aspektach teoretycznych (techniki sprzedażowe, prowadzenie negocjacji itp.) jak i praktycznych (jak rozmawiać z klientem, ton głosu etc.). Wymieniane były błędy popełniane przez konsultantów na przykładzie ich rozmów, co pozwalało na bieżące eliminowanie ich. Za minus można na pewno uznać sprzęt, który lata świetności ma już za sobą - sluchawki, przez które często mało co słychać przy panującym na sali gwarze i grającej muzyce i które bardzo często się psuły. Komputery też średniawka xd Czy spróbowałbym ponownie? Tak, bo mimo, że praca bywała stresująca i czasem monotonna, to potrafiła również sprawiać frajdę, jeśli jesteś nastawionny to zarobisz fajne pieniądze- np Kludia, Ewelina czy Patryk, można było pozazdrościć, jasne ze są rzeczy które są słabe, ale ludzie to jest praca, kto idąc do pracy spodziewa się głaskania po głowie to napewo nie tam :D
Dzień dobry. POCZASIE, bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Praca w call center, potrafi sprawiać dużo satysfakcji, a my dużą wagę staramy się przykładać do tego żeby nasi pracownicy byli z niej zadowoleni. Cieszymy się również, ze miło wspominasz pracę w naszym oddziale. Pozdrawiamy
Pracuję tutaj, jako jedyna firma oferuje tak elastyczny grafik że możemy połączyć pracę ze studiami dziennymi :)
Jak jest z tymi godzinami, bo slyszałam sprzeczne informacje, jedni pisza tak drudzi inaczej, a zalezy mi na pracy no wiadomo cos robic trzeba, ale mam bardzo dziwny plan na studiach i nie wiem czy dam rade pogodzic jedno z drugim
masz do zrobienia 25 godzin w tygodniu, biuro jest otwarte miedzy 12-2o od pn do piatku, nie narzucaja ci zzminan tylko sam je sb ustawiasz w aplikacji i wedlug tego przychodzisz
no to juz raczej od tw planu zalezy, kazdy ma inny... ja nie miałem problemów wiekszych, a jak mi brakowało godzinn to nadrabiałem sobotą zazwyczaj....
Hej, czy ktoś wie czy nadal prowadzona jest rekrutacja dla studentów? Mogę pracować koło 26h bo mam zajęcia on line
Dzień dobry, w tym momencie prowadzimy rekrutację również dla studentów, zapraszamy do aplikacji :) Pozdrawiamy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DGM?
Zobacz opinie na temat firmy DGM tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DGM?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 31 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DGM?
Kandydaci do pracy w DGM napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.