DGM

3.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o DGM

Xyz

Jeżeli chodzi o tą firmę to znacznie więcej jest minusów jak plusów. Co do dobrych rzeczy to ludzie, współpracownicy są bardzo pomocni, ale przede wszystkim osoby, które są krótko w ekipie, ponieważ ci stali uważają siebie za jakieś góru. Minusy : 1. Rozmowa rekrutacyjna przeprowadzana nie przez rekrutera a przez zwykłego pracownika konsula. Brak sprecyzowania, brak jednoznacznych szczegółów. (usunięte przez administratora) 4. Szkolenie jest przeprowadzane w irracjonalny sposób. Siedzicie kilka godzin przed video, po czym słuchacie kilka godzin konsultanta, który się nawet nie stosuje do standardów firmy. (?) Ogólnie nikt z wami nie pracuje. Systemu uczycie się tak naprawdę sami lub dzięki pomocy pracowników zwykłych, bo "szkoleniowiec" pokaże wam to raz. (usunięte przez administratora) 6. Szkolenie jest bezpłatne, a trwa 55 h, ewentualnie jeżeli postanowicie zostać z nimi to dostajecie dosłownie jakieś grosze. 7. Brak jakichkolwiek owoców czy kawy. Standard w biurze ogólnie na niskim poziomie, rozwalone drzwi w łazienkach itp. (usunięte przez administratora) 9. Nacisk na wynik, a bardziej sposób w jaki się jego przekazuje. (usunięte przez administratora) Moje zdanie jest takie, że drugi raz bym napewno nie skorzystał z takiej formy zajęcia. Jednak nakłaniam, abyś spróbował i sam/ sama zobaczył / zobaczyła jak to wygląda, bo tak jak mówię są to tylko wyłącznie moje odczucia i wystawiona opinia.

14

Pracodawca

@Xyz

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za komentarz, choć jest on bardzo niesprawiedliwy. Jest nam bardzo przykro, ze masz takie wspomnienia związane z pracą w naszej firmie. Bardzo mocno stawiamy na szkolenia pracowników, a Kadra zatrudniona w naszym biurze jest przygotowywana merytorycznie do stanowiska pracy. Jeżeli masz propozycję jak usprawnić systemy to zapraszamy do bezpośredniego kontaktu :) Przypominamy także, że system wynagradzania jest kilku składnikowy :)Obecnie trwa proces dostosowania naszej przestrzeni do wymogów nowoczesnej organizacji. Chcemy, aby przestrzeń była bardziej przyjazna pracownikom i odpowiadała na potrzeby różnych działów i jednostek.Rozumiemy potrzebę zmian, stąd właśnie decyzja o pracach w tych zakresie. Prosimy więc o odrobinę cierpliwości :) Pozdrawiamy!

Mateusz

Bardzo fajna ekipa, bardzo pomocni konsultanci. Nauczyli mnie wszystkiego od podstaw jak rozmawiać z klientem i co mam zmienić w rozmowach .Bardzo dobry szkoleniowiec Paweł i ogólnie bardzo fajna załoga.Pozdrawiam całą załogę DGM LUBLIN

2

Pracodawca

@Mateusz

Dzień dobry. Dziękujemy za miłe słowa o współpracy z zespołem Pozdrawiamy :)

Pytanie
 Pytanie

Witam. Czy jeśli te 25h jest minimum, to czy praca 5 dni w tygodniu po 8h jest możliwa, aby wyrabiać te 40h tygodniowo, a czasem więcej? Do kiedy jest rekrutacja ? Zależy mi złapać coś po maturce na dłuższy okres czasu ;]

2

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry. 25h to minimum dla osób, które się uczą. Pełna liczba godzin to 35 w ciągu tygodnia (od poniedziałku do piątku). Jest też możliwość pracy w soboty, jeśli ktoś chce mieć więcej godzin. Po więcej szczegółów zapraszamy do oddziału :) Pozdrawiamy

NICKFURY

Świetna atmosfera, wypłaty zawsze na czas, praca z możliwością rozwoju i awansu. Serdecznie polecam każdemu kto chce pracować i się rozwijać zarówno w sprzedaży jak i personalnie :)

14

Pracodawca

@NICKFURY

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za opinię :) Pozdrawiamy

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

profesjonalne podejście do aplikanta, a zarazem miła atmosfera na rozmowie. Pan pytał o doświadczenia z poprzednich miejsc pracy, o to co mogłoby sprawić trudności w w/w stanowisku itp. Potem przedstawiły warunki współpracy, a na końcu była próbna rozmowa przez telefon, w której trzeba było klienta zatrzymać i dobrać odpowiednią oferte.

Pytania

standardowe+ scenka

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
wiktor

ja byłem tam przez wakacje. potem nie, względu na rok akademicki bo już nie daję rady ogarnąć wszystkiego, ale jak wszystko zdam to mam nadzieję uda mi się wrócić. Atmosfera jest spoko. Kierownictwo spoko i zawsze można się z nimi dogadać, poza tym jest jeszcze szkoleniowiec, trochę krzyczy na ludzi a ale tez spoko. Trochę cisną na wynik, ale wiadomo to jest sprzedaż a z drugiej strony od tego zależy nasza kasa... Jeśli o wypłatę chodzi to ja dostałem tyle ile miałem mieć.

2

Pracodawca

@wiktor

Dzień dobry, Wiktor bardzo się cieszymy z wyrażenia opinii. Każdy merytoryczny wpis jest dla nas bardzo cenny. Zapraszamy po sesji :) Pozdrawiamy :)

GIGI:)

Dobre rzeczy, które mi się nasuwają na myśl a propo dgm: stabilność, fajna atmosfera, wynagrodzenie podstawa plus premia za staż i wynik, zestaw nc+ dla pracowników, fajny zespół. Ogólne wrażenia, pozytywne. Jak ktoś chce się szybko nauczyć dobrze sprzedawać to myślę, że tam bedzie najlepiej. Można duzo różbych rzeczy powiedzieć, ale braku podstaw merytorycznych ze sprzedazy to tam nie ma. Kazdy tez chcetnie dzieli sie wiedzia czy z Kadry czy z konsultanów.

16

Pracodawca

@GIGI:)

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszej pracy. Pozdrawiamy :)

Pytanie
 Pytanie

Dzień dobry, czy u Państwa w firmie są stanowiska pracy inne niż Call Center? Mam na myśli pracę przy komputerze. Pozdrawiam.

1

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, w tym momencie prowadzimy rekrutację wyłącznie na stanowisko konsultanta :) Pozdrawiamy.

kylir
 Pytanie

Chce pracować tylko w weekendy, jest taka możliwość? Studiuje dziennie.

1

Pracodawca

@kylir

Dzień dobry, w tym momencie prowadzimy rekrutację dla osób dyspozycyjnych minimum 25h tygodniowo.:) Pozdrawiamy

B. K.

Praca fajna, chociaż czasami intensywna i trudna. Stałe godziny pracy, Bez problemu przerwy, nie ma spiny

2

Pracodawca

@B. K.

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za wpis. Pozdrawiamy :)

lusia

polecam, z czystym sumieniem, sa rzeczy do których można się przyczepić, są rzeczy do zmiany jak wszędzie, ale te zmiany sa zbierane i raczej wprowadzane. jasne ze mozna by sie czepiac konkretnych pakietów ale przeciez oni ni robią ofert tylko je dostaja a mmy je robimy u klientów, logiczne

4

Pracodawca

@lusia

Dzień dobry LUSIA. Dziękujemy za wpis. Oferta, którą wprowadzamy u klientów, jak słusznie zauważyłaś/ eś jest przygotowywana przez firmę zewnętrzną i rzeczywiście nie mamy realnego wpływu na jej ostateczny kształt. Wierzymy jednak, że Nasz produkt jest aktualnie najlepszym dostępnym w sprzedaży, o czym świadczą setki zadowolonych klientów miesięcznie. Pozdrawiamy :)

Jakckowski

Jazeli chodzi o pracę w to myślę ze nie jest źle. Napewno jest to praca dla osób ktore szybko się uczą duzo osób pracjoawych to osoby młode. Jeżeli chodzi o mój projekt wsparcie bardzo dużo daje, jak i doświadczeni konsultanci, jk na ten moment nie mogę za bardzo narzekać.

5

Pracodawca

@Jakckowski

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za wyrażenie zadania. Każda merytoryczna opinia jest dla nas niezwykle cenna. Pozdrawiamy :)

Jacknicolson

nadal dzwonicie Orange czy cos innego???? szukam roboty ale nie chce z klientami z Orange

5

Pracodawca

@Jacknicolson

Dzień dobry. W tym momencie realizujemy dwa projekty, jeden związany z obsługą firmy Canal+. Zapraszamy do aplikacji :). Pozdrawiamy.

Kevciokask

Projekt canal plus- moje odczucia. Jak ktoś pracował na sprzedaży na słuchawce wcześniej będzie miło zaskoczony, klienci jak na sprzedaż dosyć mili, dają dojść do słowa, często jeszcze pożartuje, odsetek chamów dużo mniej mniejszy niż np w Orange czy play gdzie miałem „przyjemność” pracować w innych cc. Słaby jest system wewnętrzny canal+ czyli CGA aż dziwne ze taka firma nie zainwestuje kasy w coś lepszego. Prace na projekcie oceniam na 7/10

5

Pracodawca

@Kevciokask

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za wpis- każda opinia jest dla nas bardzo cenna. Jeśli chodzi o pracę systemów wewnętrznych niestety, nie mamy na nie wpływu. Pozdrawiamy :)

Mandray
 Pytanie

Ile czasu trwa proces rekrutacyjny? Czy możliwe jest przyspieszenie szkolenia? Czy osoby które studiują mogą ukończyć szkolenie szybciej?

4

Pracodawca

@Mandray

Dzień dobry. Szkolenie trwa łącznie 7 dni, składa się na nie część teoretyczna oraz praktyczna. Na ten moment, szkolenia trwają tyle samo dla osób na grafiku "stałym" oraz "elastycznym"- dla osób uczących się. Pozdrawiamy.

klapka95

Pracowałam tam przez wakacje, dwa lata z rzędu. ja akurat miałam dobre sprzedaże więc wspomianam fajnie, na rozmowie Pan od rekrutacji w pełni profesjonalnie przedstawił wszystko, umowa szkoleniowa nic nowego jak na callcanter, jak miałam pytania odpowiadał. W sumie praca nie należy do trudnych jedynie trzeba to lubić, w sensie dzwonic i miec z tyłu głowy ze ludzie do których dzwonisz potafią byc upierdliwi.

7
mmmemmee
@klapka95

to fakt, dystans, dystans, dystans! wychodzisz z pracy zapominasz o klientach, przychodzisz skupiasz sie na gadaniu i tyle

3
AndrzejDu

Bardzo miło będę tę pracę wspominać. Jak wszędzie się lepsze i gorsze aspekty,ekipa pracowników stałych jest super. Do dziś mam tam przyjaciół. Gorzej z tymi pracownikami, dla których to pierwsza praca i nie dają rady - tu widać brak kompetencji i zaangażowania, aż się czasem można zdziwić, ale oni szybko kończą karierę. Kierownictwo - ok. Są lepsi i gorszi, polecam sprawdzić samemu i przekonać się z kim można trzymac. Zarobki. Jak ktoś umie i nie miga się od pracy, to można mieć trójkę z przodu netto. Wszystko wymaga czasu; ale wystarczy spojrzeć w tsb i samemu zerknąć.

5

Pracodawca

@AndrzejDu

Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii o naszej firmie. Odpowiadając na Pańską opinię dot. osób dopiero zaczynających swoją przygodę z pracą w call center- zjawisko rotacji, zawsze idzie w parze z początkowym stresem czy nieodpowiednim przygotowaniem/ podejściem do pracy, ze swojej strony, staramy się sprostać oczekiwaniom naszych nowych pracowników i dostosowywać szkolenia do ich potrzeb, aby jak najłatwiejsze było dla nich przystosowanie się do pracy oraz nowego miejsca. Cieszymy się, również, że Pańskie odczucia są pozytywne :) Pozdrawiamy

Jajoko
 Pytanie

Hej, czy ktoś wie jak wygląda wzięcie dłuższego wolnego w fimie, zalezy mi na tej informacji bo raz na 3 msc mam zebrania obowiązkowe na których musze być (trwają 3 dni) a w ostaniej pracowacy KIERO miał z tym probemy....

4

Pracodawca

@Jajoko

Dzień dobry, każde wolne jest dowolnie przyznawane, wcześniej należy napisać maila informującego, że nie będzie Pana/ Pani w pracy :) Pozdrawiamy.

vbn

TE godziny to jest tragedia podziwiam osoby co wytrzymują dłużej niż miesiąć, mozna tam miesiąc popracowac ale napewno nie dluzej chyba ze wprowadzą 7-15 to wtedy jak najbardziej.

5
123
@vbn

teraz biuro jest od 9-17, :D

3

Pracodawca

@123

Dzień dobry. 123, w tym momencie godziny pracy uległy zmianie i pracujemy w systemie zmianowym- 9:00- 17:00 oraz 10:00-18:00. Pozdrawiamy.

Po czasie

Atmosfera była bardzo pozytywna i co by się nie działo zawsze można było liczyć na pomoc czy to któregoś z bardziej doświadczonych współpracowników czy któregoś z team leaderów. Atmosfera to główny powód dla którego wspominam swój pobyt w DGMie bardzo pozytywnie, niektóre z częstych popracowych integracji pracowniczych wspominam bardzo dobrze :D Fakt, że sama praca potrafi być bardzo stresująca, bo można trafić na projekt gdzie całymi dniami trzeba użerać się z ludźmi, którzy potrafią być absolutnie negatywnie nastawieni do rozmowy od samego początku, ale to call center. Zarówno szkolenie wstępne przed rozpoczęciem pracy, jak i codzienne godzinne szkolenia były prowadzone w mojej opinii bardzo spoko i skupiały się zarówno na aspektach teoretycznych (techniki sprzedażowe, prowadzenie negocjacji itp.) jak i praktycznych (jak rozmawiać z klientem, ton głosu etc.). Wymieniane były błędy popełniane przez konsultantów na przykładzie ich rozmów, co pozwalało na bieżące eliminowanie ich. Za minus można na pewno uznać sprzęt, który lata świetności ma już za sobą - sluchawki, przez które często mało co słychać przy panującym na sali gwarze i grającej muzyce i które bardzo często się psuły. Komputery też średniawka xd Czy spróbowałbym ponownie? Tak, bo mimo, że praca bywała stresująca i czasem monotonna, to potrafiła również sprawiać frajdę, jeśli jesteś nastawionny to zarobisz fajne pieniądze- np Kludia, Ewelina czy Patryk, można było pozazdrościć, jasne ze są rzeczy które są słabe, ale ludzie to jest praca, kto idąc do pracy spodziewa się głaskania po głowie to napewo nie tam :D

5

Pracodawca

@Po czasie

Dzień dobry. POCZASIE, bardzo dziękujemy za wyrażenie opinii. Praca w call center, potrafi sprawiać dużo satysfakcji, a my dużą wagę staramy się przykładać do tego żeby nasi pracownicy byli z niej zadowoleni. Cieszymy się również, ze miło wspominasz pracę w naszym oddziale. Pozdrawiamy

Daroooooo

Pracuję tutaj, jako jedyna firma oferuje tak elastyczny grafik że możemy połączyć pracę ze studiami dziennymi :)

12
ania
@Daroooooo

Jak jest z tymi godzinami, bo slyszałam sprzeczne informacje, jedni pisza tak drudzi inaczej, a zalezy mi na pracy no wiadomo cos robic trzeba, ale mam bardzo dziwny plan na studiach i nie wiem czy dam rade pogodzic jedno z drugim

pracownik
@ania

masz do zrobienia 25 godzin w tygodniu, biuro jest otwarte miedzy 12-2o od pn do piatku, nie narzucaja ci zzminan tylko sam je sb ustawiasz w aplikacji i wedlug tego przychodzisz

1
ania
@pracownik

a łatwo jest to wyrobić?

ja
@ania

no to juz raczej od tw planu zalezy, kazdy ma inny... ja nie miałem problemów wiekszych, a jak mi brakowało godzinn to nadrabiałem sobotą zazwyczaj....

ania
@ja

wysle cv, zobacze jak wyjdzie

1
Prof
@ania

Hej, czy ktoś wie czy nadal prowadzona jest rekrutacja dla studentów? Mogę pracować koło 26h bo mam zajęcia on line

Pracodawca

@Prof

Dzień dobry, w tym momencie prowadzimy rekrutację również dla studentów, zapraszamy do aplikacji :) Pozdrawiamy

Zostaw merytoryczną opinię o DGM - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DGM?

    Zobacz opinie na temat firmy DGM tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DGM?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 31 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DGM?

    Kandydaci do pracy w DGM napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

DGM
Przejdź do nowych opinii