Opinie o GTV BUS
To jest (usunięte przez administratora) jakieś nieporozumienie właśnie jestem w trakcie jazdy zamówiłem busa i myślałem że zawiezie mnie z punktu A do punktu B a tu (usunięte przez administratora) pod granicą jakieś przesiadki w autokar gdybym chciał jechać autokarem to bym pojechał autokarem zanim ruszyliśmy to teraz nie wiem czy zdążę do pracy co ciekawe czeka mnie jeszcze jedna przesiadka w autokarze krucho z miejscami dramat w (usunięte przez administratora) nie polecam za to biorą 500 z hakiem (usunięte przez administratora) nigdy więcej
Wczoraj podróżowałam z wami do DE bus 355 dziekuje za bezpieczna podroz i super obsluge
Bardzo serdecznie polecam, wracałem z Holandii do Polski i całą drogę miło się rozmawiało z kierowcą
Wczoraj ,to jest 19.06.2021 jechalem w strone Bredy w granicy godz 15-16 prawym pasem,gdy nagle najechal na mnie bialy bus i gdybym nie odbil na pobocze ,to by sie zderzyl ze mna.Zobaczylem tylko twarz pasazera w bocznej szybie,nastepnie bus odbil w lewo i z predkoscia conajmiej 130km odjechal,wyprzedzajac jak szalony na wjezdzie na autostrade.Z tylu mial logo GTV.Dlatego ostrzegam wszystkich przed podruza ta firma.Powinni sprawdzac kierowcow ,czy pija lub biora jakies srodki.
Przecież oni mają wszystkie zielone busy.Oj nieladnie p Bodzio tak kogoś oczerniać.A może to był bus albinos?
Dzień dobry, kwestie bezpieczeństwa naszych pasażerów w czasie przejazdu są dla nas priorytetem. Jako przewoźnik zatrudniamy wykwalifikowanych kierowców, którzy łączą doświadczenie z pasją do transportu. W odniesieniu do prędkości, z jaką poruszał się nasz pojazd wyjaśniamy, że nasze busy wyposażone są w blokadę prędkości, która nie pozwala kierowcy przekroczyć 134 km/h. Zapewniamy, iż nasz pracownik poruszał się zgodnie z obowiązującymi zasadami ruchu drogowego. Pozdrawiamy, GTV BUS
Dzień dobry, Pani Tereso w swojej flocie posiadamy busy w naszym flagowym zielonym kolorze, jak i kilka białych. Pozdrawiamy, GTV BUS
Dzień dobry, najważniejsze jest dla nas szczęśliwe dotarcie naszych pasażerów, z jednoczesnym dostosowaniem się do zasad ruchu drogowego. Nasi kierowcy łączą swoje doświadczenie z pasją do transportu, dzięki czemu gwarantują najwyższą jakość usług. Pozdrawiamy, GTV BUS
GTV przestańcie mydlić oczy ludziom wasza rekrutacja to czysta farsa i dlatego takie efekty (usunięte przez administratora) prostactwo itp. Więcej pokory bo wszystkich co wozicie wkrótce was opuszcza i przestańcie bredzić że u was kierownicy to profeska owszem większość może tak przestańcie zatrudniać troszkę większe dzieci czyli dwudziestolatków ludzi bez doświadczenia ok. Przepraszam u was wszyscy doświadczeni .Nie polecam tej firmy !!!!!!
Szanowna pani Teresa ma pani mała wiedzę na temat kolorów busów GTV mają także białe ale fakt zatrudniają duże dzieci bo nikt normalny z doświadczeniem tam nie pójdzie jeździć na krawędzi
Dzień dobry Robiąc rezerwacje na przejazd w naszej firmie zaakceptował Pan regulamin, w którym jest jasno napisane, że: "w pojazdach zabronione jest spożywanie napojów alkoholowych i innych środków odurzających. Na pokład naszego pojazdu nie będą zabierane osoby, których zachowanie wskazuje na wcześniejsze spożycie alkoholu. Kierowca nie ma obowiązku przeprowadzenia badania alkomatem Pasażera, którego stan wskazuje na spożycie alkoholu. Kierowca nie ma również obowiązku wezwania policji lub dowiezienia Klienta na najbliższy posterunek policji w celu odbycia badania alkomatem." Natomiast jeśli chodzi o kwestie związane z przesiadką to każdy kierowca dowożący pasażerów na punkt przesiadkowy, przed dojazdem informuje podróżnych o numerze pojazdu, którym będzie kontynuowana podróż. Dodatkowo, na punktach przesiadkowych dostępni są koordynatorzy, których zadaniem jest wskazanie podróżnym odpowiednich pojazdów, w przypadku problemów z ich zlokalizowaniem. Pozdrawiamy Zespół GTV BUS
Czyli na drogach ekspresowych też max 100km/h.... Czy jest chociaż premia za jazdę oszczędną (paliwo)? Czy zależnie jak "traktujesz" samochód zarobki nie zmieniają się ( premie)?
Co do atmosfery to fakt , jest ok, ale mam zastrzeżenia co do prędkości jazdy i pisania SMS - ostatnio tj 30.03.2023 w nocy kierowca jechał momentami nawet 140-150 km/godz. Dodam że padał deszcz. Może firma powinna się przychylić i pozakładać w samochodach blokady prędkości - w następnym tygodniu wydarzyły się dwa wypadki - Ja nadal polecam firmę i jestem pod wrażeniem logistyki zwłaszcza przesiadek - ale proszę pomyślnie o bezpieczeństwie pasażerów - wszyscy chcemy dojechać do domów, znajomych,pracy.( Nie wszyscy w nocy śpią) Pozdrawiam
Dzień dobry, dziękujemy za Pana/Pani opinię oraz zwrócenie uwagi na trudności, które mogły wystąpić w czasie Pana/Pani ostatniej podróży. Bezpieczeństwo naszych Pasażerów jest dla nas najwyższym priorytetem i zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczną i komfortową podróż. Jest nam bardzo przykro, że doświadczył(a) Pan/Pani niebezpiecznej sytuacji związanej z nadmierną prędkością. Chcielibyśmy poznać więcej szczegółów związanych z Pana/Pani podróżą, dlatego prosimy o przekazanie szczegółów na adres: reklamacje@gtvbus.pl. Pragniemy zapewnić, że podejmujemy odpowiednie kroki, aby temu zapobiec takim zdarzeniom w przyszłości. Monitorujemy pracę naszych kierowców oraz ich przestrzeganie przepisów ruchu drogowego, a także zapewnimy odpowiednie szkolenia, aby zapewnić, że nasi kierowcy są odpowiednio wykwalifikowani i świadomi swoich obowiązków związanych z bezpieczeństwem Pasażerów. Pozdrawiamy, GTV BUS
Jakie bezpieczeństwo? Zostawiacie klienta samego w nocy w obcym mieście bo nie potraficie zaczekać 10 min gdzie sami się spazniacie.jakie bezpieczeństwo?
Kierowca powinien skupić się na prowadzeniu a nie gadać.jak chce pan porozmawiać to proszę się na kawe umówić .
Kierowca może rozmawiać podczas jazdy...nawet w trakcie dłuższej podróży jest to zalecane...Nie może trzymać telefonu w ręce więc proszę bzdur nie opowiadac
Witam jadę pierwszy raz z firmą GTV Bus z Niemiec do Polski wyjazd był 25.04 najpierw busem 477 a potem przesiadka w Polsce na bus 496. Kierowcy super mili ,przesiadka poszła sprawnie. Trasa ułożona dobrze nie ma kręcenia. Napewno będę wracała z powrotem ,. Pozdrawiam.
O
Ale podczas rekrutacji zapewniano mnie iz firma Opłaca cała działalność gospodarcza czy to prawda ??
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Ok to proszę wyjaśnić dlaczego jedni kierowcy jeżdżą można powiedzieć na okrągło i upadają na twarz, a drudzy czekają na zatrudnienie tydzień może więcej brakuje tu logiki i spójności działania całego zespołu logistyki no chyba że Pan dyspozytor tej drugiej części potencjału ludzkiego GTV Bus nie lubi tak porostu ma taki kaprys i co mu zrobisz no nic bo firma mówi że jest on najlepszy w swoim fachu, a może za dużo kierowców to przeprowadzić rekrutację i będzie wszystko jasne. Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, Chcielibyśmy podkreślić, że bezpieczeństwo naszych Pasażerów oraz Pracowników jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego podejmujemy wszelkie możliwe kroki w celu zapewnienia jak najwyższego standardu bezpieczeństwa. Jednocześnie informujemy, że nasza firma posiada wypracowane standardy i procedury dotyczące bezpiecznej jazdy kierowców oraz przestrzegania przepisów dotyczących czasu pracy i odpoczynku. Nasze pojazdy są również regularnie kontrolowane i serwisowane, aby zapewnić ich bezpieczeństwo i niezawodność. Pozdrawiamy, GTV BUS
Dziekuje za bezpieczną i kulturalną obsługę kierowcy podczas trasy z Leverkusen do Polski - busem 431 w dn 24 kwietnia ...oraz z Mostków do Kijaszkówca w dn 25 kwietnia -bus nr 443..POLECAM
Dzień dobry, Dziękujemy bardzo za tak miłe słowa i poświęcenie czasu na podzielenie się swoją opinią na temat naszych usług przewozowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mogliśmy zapewnić Pani bezpieczną i kulturalną podróż na każdym z jej etapów. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona i chcielibyśmy zapewnić, że będziemy kontynuować nasze wysiłki w celu zapewnienia najwyższej jakości usług przewozowych dla naszych Klientów. Pozdrawiamy, GTV BUS
Byłbym wdzięczny kierownictwu firmy GTV Bus o wyjaśnienie kto i jak opracowuje grafiki służb pracy kierowców bo obserwując to wydaje mi się, że dyspozytorzy wasi nie zabardzo znają się na logistyce ,albo po prostu olewają swoją pracę i idą po najniższej ścieżce oporu.pracownicy wasi są nie wypoczęci,za dużo godz za kierownicą bo jak to rozumieć cały tydzień za kółkiem ,a wypoczynek to gdzie oni mają,a drudzy wypoczęci siedzą w domu i czekają no właśnie na co?.Dobrze że powstają nowe firmy przewozowe które będą miały pracowników wypoczętych i świadczących bezpieczne usługi .
Dzień dobry, W odniesieniu do Pana uwag na temat grafików pracy kierowców, pragniemy zapewnić, że jako firma podejmujemy wszelkie kroki, aby zapewnić naszym kierowcom godne warunki pracy i odpowiednie okresy odpoczynku. Grafiki pracy kierowców są opracowywane przez wykwalifikowanych pracowników, którzy mają wiedzę i doświadczenie w zakresie logistyki i bezpieczeństwa transportu. Pozdrawiamy, GTV BUS
Czy jest możliwość zapłaty dla kierowcy wtedy gdy przyjedzie na miejsce bo się boje wysłać pieniędzy przelewem u innych firm pieniądze płaci się kierowcom w czasie wyjazdu
Dzień dobry, W celu zarezerwowania miejsca na pokładzie pojazdu, konieczne jest dokonanie płatności przelewem na konto firmy przed rozpoczęciem podróży. Rozwiązanie to stosujemy w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientów i kierowców, a także dla zwiększenia wygody i płynności procesu rezerwacji miejsc. Pozdrawiamy, GTV BUS
15-04-2023 wracałam z Niemiec do Polski.kierowca Pan ŁUKASZ był bardzo profesjonalnym, miłym i pomocnym człowiekiem.Polecam tą firmę przewozową.
Dzień dobry, Pani Elżbieto dziękujemy za przesłanie opinii. Cieszymy się, że Pani podróż powrotna z Niemiec do Polski była udana dzięki profesjonalnemu podejściu naszego kierowcy. Pozdrawiamy, GTV BUS
Zajmijcie się kierowcami, którzy podają się za kogoś innego i wyłudzają pieniądze od pasażerek, oczywiście sprawa miała częściowo podłoże prywatne i jest zgłoszona do odpowiednich organów.
Dla Kandydatów: Uwaga na umowę współpracy! Po odbyciu badań lekarskich i psychologa za które sam sobie płacisz nadchodzi czas przejażdżki próbnjej po której podpisujesz umowę. Umowa która dostajesz do podpisu zawiera bardzo ciekawy zapis. A mianowicie: za każde uszkodzenie własności Zleceniodawcy (np.samochód) Wykonawca może zostać obciążony kosztami naprawy do wysokości całkowitej kwoty powstałej szkody... Czyli jednym słowem, masz stłuczkę to firma naprawia pojazd z Twojej kieszeni, żeby nie tracić zniżek ubezpieczeniowych Oczywiście jako zdrowy na umyśle odrzuciłem umowę z takim zapisem i na tą chwilę straciłem przez samą rekrutację 350 zł. Roczarowanie.....
Dzień dobry, Dziękujemy za przesłanie swojej opinii. Przykro nam słyszeć, że Twoje doświadczenie z naszą firmą okazało się niezadowalające. Chcielibyśmy jednak wyjaśnić, że przepis, o którym mówisz, dotyczy standardowych umów współpracy w wielu firmach transportowych. Ma to na celu zabezpieczenie interesów firmy, której pojazdy są wartościowym mieniem. Jednakże, w przypadku, gdy kierowca nie jest w pełni winny szkody, firma transportowa może pokryć część lub całość kosztów naprawy. Mamy nadzieję, że ta informacja pomoże Ci zrozumieć powód takiego zapisu w umowie współpracy. Pozdrawiamy, GTV BUS
To prawda. Niestety ganiają na potęgę a później jak coś się stanie musisz bulić.... słabe zachowanie ze strony firmy bardzo słabe... Skoro każą kierowcy dużo jeździć to ewentualne szkody powinni brać na siebie gdyby byli w porządku...
A płacą za tę próbną przejażdżkę? Czy to forma wolontariatu?? No bo skoro to jazda, to jak praca, to jest kasa za to?
Dzień dobry, Przede wszystkim, chcielibyśmy podkreślić, że zawsze staramy się działać zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami bezpieczeństwa. Zgadzamy się, że bezpieczeństwo naszych Klientów i Kierowców jest najważniejsze, dlatego staramy się w pełni je zagwarantować. W przypadku ewentualnych szkód, zawsze dokładnie analizujemy sytuację i staramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie dla wszystkich stron. Jednakże, chcielibyśmy podkreślić, że nie jesteśmy w stanie wziąć na siebie odpowiedzialności za szkody, które wynikają z działań kierowcy lub zewnętrznych czynników, które nie są w naszej mocy. Pozdrawiamy, GTV BUS
Dzień dobry, Dziękujemy za złożenie zapytania dotyczącego kursu próbnego. Chcielibyśmy wyjaśnić, że kurs próbny jest płatny zgodnie z obowiązującą u nas polityką. Jest to standardowa praktyka w branży, ponieważ kursy te są oferowane w celu zapoznania się z naszą ofertą i zasadami jazdy, co wymaga nakładów czasu i zasobów. Mamy nadzieję, że ta odpowiedź rozwiała Pani wątpliwości dotyczące kursu próbnego. Jeśli ma Pani jakieś dodatkowe pytania, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Działem Rekrutacji pod numerem +48 538 623 442. Pozdrawiamy, GTV BUS
Niby płacą. Według umowy 150zł. Ale ja, osobiście, oczekuję na tą opłatę do dziś. A tą próbną przejażdżkę, miałem 7-8 marca. Więc raczej nie polecam w tą współpracę włazić.
Nie porponuje tej firmy pasażerów nie dowozi na miejsce pracy za granicą ryzyko jest z nimi jechać chyba na własną odpowiedzialność nazarają pasażerów na niebezpieczeństwo po wysadzeniu z busa w Wrocławiu na dworcowej i utraceniu bagaży i pozostawienia człowieka na pastwę losu bez opiekuna tylko pieniądze biorą za przejazd a potem się onic nie martwią całkowicie odradzam jechałem pierwszy raz i ostatni nie polecam.
Dzień dobry, Podróż z nami jest czasem naszego Pasażera, dlatego nie dopuszczamy do sytuacji, w których jakiekolwiek zachowanie zakłóca komfort, zagraża bezpieczeństwu i porządkowi pozostałych Podróżujących. Zachęcamy również Panią/Pana do zapoznania się z postanowieniami naszego Regulaminu przed odbyciem podróży. Pozdrawiamy, GTV BUS
Dobra ,dobra ,,w moich oczach ,zasłaniacie się regulaminami ,bierzecie kasę i cieszycie się kiedy kierowca nie zabierze pasażera bo wyczuł od niego alkochol, wypiłem dwa piwa 3 godziny przed wyjazdem ,po ciężkiej pracy , zapłaciłem przeszło 600 zł ,bus był cały wypełniony ja miałem jechać jako trzecia osoba z przodu obok kierowcy ,kierowca już miał brać moja torbę ,ale się zawachał ,myślę że to miało związek z tym że czuł się nie komfortowo bo byłem lepiej ubrany ,więc nie mówcie że wasza firma dba o klienta ,bo to tylko zależy od kierowcy jakiego się trafi , więc bardzo mi przykro ,ale nie mogę was polecić ,jeśli chodzi o regulamin ,to kto normalny to czyta ,pozdrawiam
Dzień dobry, Każdy z naszych Pasażerów powinien zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, dzięki którym ma możliwość zaznajomienia się z zasadami obowiązującymi w czasie podróży. Dbając o komfort i bezpieczeństwo naszych Pasażerów, jak i Pracowników nie dopuszczamy do sytuacji, w których w pojeździe unosi się woń alkoholu. Z przekazanych informacji wynika, że kierowca miał podstawę do zakończenia Pana podróży, a to jakie miał Pan ubranie w ogóle nie miało wpływu na decyzję naszego Pracownika. Pozdrawiamy, GTV BUS
Dzień dobry! Jako kierowca zawodowy firmy konkurencyjnej uważam że dbając o komfort pozostałych pasażerów nie powinno się zabierać osób pod wpływem alkoholu. Ludzie pod wpływem alkoholu znacząco wpływają na komfort jazdy pozostałych podróżnych, swoim zachowaniem oraz samym zapachem alkoholu.
Nie wiem jakie mają zdanie na temat tej firmy inni pasażerowie..Dlatego wyrażam tylko swoją opinię.Jechałam z nimi dwa razy i powiem,że jestem bardzo zadowolona.Jedno co mi się bardzo podoba to duży konfort jazdy.Busy wygodne ,przestrzenne i pomimo długiej jazdy nie czuje się specjalnie dyskonfortu czy też zmęczenia. Kierowcy są sympatyczni i pomocni .Pozdrawiam. Zadowolona pasażerka.
Od pierwszej rozmowy na czacie poprzez zamówienie kursu oraz samą podróż ~ bardzo miła obsługa na wysokim poziomie.Ceny przyzwoite,wszystko na czas. Serdecznie polecam ????
Dzień dobry, Cieszymy się, że zapewniliśmy miłą i profesjonalną obsługę na każdym etapie Pani podróży. Stawiamy na wysoką jakość i konkurencyjne ceny, aby sprostać oczekiwaniom naszych Klientów. Dziękujemy za zaufanie i rekomendację naszej firmy. Postaramy się nadal utrzymywać wysoki poziom obsługi oraz rzetelność naszych usług. Pozdrawiamy, GTV BUS
Moja opinia jak najbardziej pozytywna i polecam firmę GTV BUS.Bardzo mile wspominam jazdę i sympatycznych kierowców.Pozdrawiam całą ekipę firmy i życzę wszystkiego dobrego oraz cierpliwości dla podróżujących bo napewno się przyda ????
Dzień dobry, Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Pani podróż była udana i że miło ją Pani wspomina. Jako firma stawiamy na najwyższy poziom obsługi klienta i staramy się, aby nasi Klienci byli zawsze zadowoleni z naszych usług. Bardzo się cieszymy, że udało nam się spełnić Pani oczekiwania i zapewnić przyjemną podróż. Pozdrawiamy, GTV BUS
Ja do GTV nic nie mam fajni kierowcy pomocni autokary super tak dalej chłopaki
Dzień dobry, Dziękujemy za pozytywne opinie dotyczące naszych kierowców oraz autokarów. Postaramy się nadal rozwijać naszą firmę tak, aby spełnić oczekiwania naszych Klientów. Do zobaczenia na pokładzie! Pozdrawiamy, GTV BUS
Jestem opiekunką i już kilka razy jechałam gtv i za każdym razem bardzo punktualnie, kierowcy mili, bardzo dobre wrażenie, serdecznie polecam
Dzień dobry, Jako firma kierujemy się etyką zawodową, w związku z czym Pani oskarżenie dotyczące fałszywych komentarzy jest dla nas krzywdzące. Wierzymy, że podróż z nami jest czasem naszego Pasażera, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby była ona wyjątkowa. Komentarze naszych Pasażerów są dla nas bardzo istotne, bo dzięki nim możemy się rozwijać. Pozdrawiamy, GTV BUS
Witam. Możemy dużo pisać złego na każdego... Natomiast jako były kierowca liniowy powiem ze swojego doświadczenia, iż pasażer jest zawsze najważniejszy dlatego kierowca oraz pracownicy z biura zawsze starają się by był usatysfakcjonowany z podróży. Pozdrawiam wszystkich i szerokości na drodze ????
Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią na temat pracy kierowców linii i pracowników biura oraz za podkreślenie ich zaangażowania w zapewnienie satysfakcji Pasażerom. Staramy się, aby każdy Pasażer był obsłużony w sposób profesjonalny i z szacunkiem do jego potrzeb. Jesteśmy dumni z tego, że nasi pracownicy są zawsze gotowi do udzielenia pomocy i wsparcia Pasażerom. Pozdrawiamy. GTV BUS
Dzień dobry, Dziękujemy za miłe słowa i docenienie naszej firmy. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z jakości naszych usług. Staramy się robić wszystko, co w naszej mocy, aby spełniać oczekiwania naszych Klientów. Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanych podróży z naszą firmą w przyszłości. Pozdrawiamy, GTV BUS
Kontakt z biurem nawet w godzinach wieczornych nie stanowi żadnego problemu, wszystko jak najbardziej ok! podróż jak podróż czasowo normalnie, ceny przystępne, potwierdzenie przejazdu do mnie dotarło, także dziękuje uprzejmie, polecam w 100%!
agencja praca zabroponowała mi podróż tym busem, ale widząc tyle negatywnych opini zdecydowałam sie na inną firme, dobrze że są jeszcze ludzie ktorzy ostrzegają :)) dziękuje :)
No tak, kierowca jadący 12 h nie ma prawa do przerwy...
a moim zdaniem to najlepszy przewoźnik, wszystko idzie z nimi załatwić, normalni ludzie tam przynajmniej pracują :)
Najgorsza bo? Z argumentuj swoją opinię, jak już lecimy grubo z tematem to miło było by uzasadnić dlaczego mówisz, że jest tak czy inaczej, a krytyka przechodzi najłatwiej ale zrobić to na poziomie a nie na zasiedzie"widzimisię" Tylko pytam :)
Dis mam wracać do NL.Bus po mnie miał być 23:30 i 15 min.wcześniej miał kierowca dzwonic.Jest godz.0:20 a telefon milczy,busa brak.Do biura można dzwonic do godziny 21:00.Ostatnio wracałem to kierowca w Niemczech był tak zajęty telefonem ze przy prędkości 140km/h obtarł się o barierki oddzielające pasy.Serca mieliśmy w nogawkach.Wiec z tym chwaleniem tej firmy ostrożnie
Dzień dobry, zdarzają się sytuację, kiedy na drodze spotykamy korki bądź inne utrudnienia. Zawsze staramy się informować na bieżąco pasażerów o tego typu zdarzeniach. Przepraszamy bardzo za utrudnienia. Mamy również nadzieje, że podróż minęła szybko i komfortowo, niezależnie od poślizgu czasowego. Pozdrawiamy
Korki ? Wasi dyspozytorzy są ch.uj..a warci , jak i tą firma, nie za każdym razem , na przesiadkach czekać na autokary w deszczu po nawet 2 godziny ?
Ceny przystępne ? Co ty gadasz cymbale, najdroższy przewoźnik , cena nie warta świeczki.
Bardzo dużym atutem jest możliwość robienia rezerwacji online. Rozmowy telefoniczne bardzo mnie stresują i sprawiają, że zaczynam zapominać języka :) a tak mogę o dowolnej godzinę wejść zarezerwować bilet, bez nie potrzebnych nerwów, a trwa to dosłownie 2 minuty, czyli tyle co trzeba czekać na połączenie z konsultantem. Przed chwilą zrobiłem właśnie rezerwacje na powrót do Pl i się okazało, że w marcowe poniedziałki można wrócić 50% taniej do kraju. Polecam
Jak wchodzisz na dany portal to zapoznaj się z tym do czego on służy zanim napiszesz komentarz.
a w czym Ci to przeszkadza że ktoś wyraził opinie jako klient? przecież jest taka opcja, a poza tym ile to miesięcy temu już było.. naprawdę nie było się o co doczepić
Ale mimo wszystko później przysylaja SMSa, żeby zadzwonić na dany numer, żeby potwierdzić przejazd. Mimo, że jest opłacony z góry...
Dzień dobry. prosimy o potwierdzenie Państwa przejazdu, ponieważ, jak to w życiu bywa możecie Państwo zmienić zdanie, w związku z różnymi sytuacjami. Z naszej strony chcemy mieć pewność, co do przejazdu, aby móc zaplanować Państwa podróże. Pozdrawiamy, GTV BUS
Korzystanie z różnego rodzaju portali służy zaznajomieniu się, nabyciu wiedzy lub wymianie doświadczeń. Bądźmy dla siebie życzliwi :) Pozdrawiamy, GTV BUS
Dzień dobry, Każdy Pasażer przed odbyciem podróży zobowiązany jest do zaznajomienia się z postanowieniami Regulaminu, dzięki czemu zna zasady obowiązujące w czasie wykonywanej usługi. Pozdrawiamy, GTV BUS
Dzień dobry, zależy nam na tym, aby każdy kontakt z naszymi pracownikami kończył się uzyskaniem szybkiej i profesjonalnej pomocy w zakresie świadczonych przez nas usług. Nasi pracownicy kierują się etyką zawodową przekazując Państwu informacje zgodne z zasadami działania naszej firmy, stąd Pana zarzuty względem nas są bezpodstawne i krzywdzące. Pozdrawiamy, GTV BUS
Bardzo się zawiodłam na usługach firmy gtv,sami stałe się spóźniają a na mnie nie mogli poczekać 15 min.zostawili mnie w emdem sama w nocy.bez noclegu ponieważ miałam za sobą podróż promem.co mnie kosztowało 800 zł straty ponieważ firma nie poczuwa się do zwrotu za bilet.niestety na następny dzień musiałam z nimi wracać i znowu kierowca się spóźnił 15 min.Brak empatii w stosunku do klienta i jakim trzeba być człowiekiem żeby zostawić kogoś w nocy w obcym miejscu mimo że miałam wykupiony bilet.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GTV BUS?
Zobacz opinie na temat firmy GTV BUS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 326.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GTV BUS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 199, z czego 135 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GTV BUS?
Kandydaci do pracy w GTV BUS napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.