Opinie o GTV BUS
Osobiscie nie polecam tego przewoznika ze wzgledu na czeste przesiadki co jewt bardzo meczace. Autokary nie wygodne malo miejsca. Do Holandii jechalem 24h co jest porazka. za to kierowcy sa opanowani i w miare mili to zalezy jak sie do nich podchodzi. Pierwszy i ostatni raz jechalem przez gtv
Przykro nam, że podróż nie sprostała Pana oczekiwaniom, zachęcam do bezpośredniego kontaktu z Działem Reklamacji, który jest dostępny pod numerem 606 200 002 lub elektronicznie reklamacje@gtvbus.pl. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Ja już z nimi nie pojadę. Kierowca z którym wracałam z Niemiec był nieuprzejmy, gburowaty. Za mały nadbagaż 3kg wziął opłatę 17euro. Kierowca był nie wyspany non stop coś pił z butelki. Oby był to napój energetyczny ale może coś innego. Był chamski a oczy miał czerwone tak jak po narkotykach. Nie robił też postojów żeby można było skorzystać z toalety. Jechał z dużą prędkością Strach jeździć z taką firmą. Nie polecam GTV bus.
Przykro nam czytać oskarżenia, które są bezpodstawne, rozumiemy, że jakość wykonanej usługi nie sprostała oczekiwaniom, ale tak poważne oskarżenia są mocno krzywdzące. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu z Działem Reklamacji, który jest dostępny pod numerem 606 200 002 lub elektronicznie reklamacje@gtvbus.pl. Zespół GTVBUS
Znowu zarezerwowali dla mnie bus, do którego trzeba się wczołgiwać. Zawsze mam pecha z tymi firmami przewozowymi, które nie rozumieją, że dla niektórych klientów ważna jest komfortowa podróż. Czasami trafia się bus, do którego normalnie się wchodzi po stopniach a nie puszka po konserwach. Dla osób mających klaustrofobię nie polecam.
Ze względów logistycznych i przez specyfikę tras nie każdy przejazd odbywa się dużym busem. W naszej flocie mamy busy kilku marek o różnym rozmiarze, dążymy do wymiany wszystkich pojazdów na większe. W przyszłości podczas rezerwacji można poprosić o przejazd dużym busem, nasi dyspozytorzy w miarę możliwości wezmą to pod uwagę przy planowaniu trasy. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Podróż była okropna nikt nie poinformował że będziemy jechac autokarem ! Ustawili sobie opcje w regulaminie a człowiekowi nie wspomina o opcji takiej tak bym nie wybrał takiej formy przejazdu napewno. Podczas podróży która trwała wieczność zmuszony człowiek był do wdychania oparów skarpet jadących co sobie buty zdjąć postanowili .. jedyne co dobre to kierowcy normalni oni winy nie ponoszą jedynie firma która nie mówi otwarcie o warunkach przejazdu .. i płacisz za busa z domu pod dom a jedziesz autokarem.. czekasz na przesiadki nawet dwie ... To jest naprawdę chamstwo.. nie polecam nikomu .. może zmienia nastawienie do klienta i będą informować o tym ale pewnie usuną wpis który nie przychylny im jest niestety ..
Przykro nam, że podroż nie sprostała Pana oczekiwaniom, zapraszam do bezpośredniego kontaktu z Działem Reklamacji, który jest dostępny pod numerem 606 200 002 lub elektronicznie reklamacje@gtvbus.pl. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
O
Ale podczas rekrutacji zapewniano mnie iz firma Opłaca cała działalność gospodarcza czy to prawda ??
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Bardzo przyjemna podróż powrotna bus Crafter również wygodny Pan Mateusz profesionalista pozdrawiam ps. Jeśli Pan to czyta bardzo ładne tatuaże na rękach
Cieszymy się, że podróż z nami była przyjemna a kierowca sprostał oczekiwaniom. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Jakie godziny pracy obowiązują w GTV BUS?
Wracam z Wasza firma podroz super Pan Tomek przemily. RowniezPan Matwusz przemily.. Pomocni, usmiechniecu
Dziękujemy za pozytywną opinie na temat naszych kierowców, cieszymy się że sprostaliśmy Pani oczekiwaniom i mamy nadzieje na kolejne wspólne trasy. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Bardzo polecam GTV bus są najuczciwsza firma przewozowa. W Polsce. Nie zostawiają człowieka na ulicy.Jeśli zamówisz przejazd to kierowca przyjeżdża. W przeciwieństwie do busa którym miał jechać mąż. Kierowca kłamie że dzwoni po pasażera i nie przyjeżdżają.Od GTV powinna nauczyć się uczciwości. Kultury. GTV maja kierowców odpowiedzialnych. Firma bardzo godna polecenia. Ja i mój mąż jeździć będziemy tylko i wyłącznie GTV bus. Dziękuję GTV że jesteście. Najlepsza firma przewozowa to GTV. Bus
Pani Alicjo, niezmiernie nam miło czytać tak pozytywne i ciepłe słowa, cieszymy się, że sprostaliśmy Pani oczekiwaniom i mamy nadzieje na kolejne wspólne podróże. Pozdrawiam GTVBUS
Super firma
W związku zaistniałą sytuację w dniu 14 lipca, gdzie wracałam do Polski, chciałam napisać parę słów Pani, która wszczęła awanturę o brudne toalety do kierowcy, jest mi wstyd za panią. Kierowcą co do pani zachował się bardzo w porządku. Żaden człowiek nie pozwoli sobie, żeby na niego krzyczeć i każdy człowiek ma granicę wytrzymałości. Kierowca był super, a dla mnie ważne jest to, że bezpiecznie i w miłym towarzystwie wracałam do domu. Dziękuję Panie kierowców.
Jechałam z wami z 7/8 maja Z mojej miejscowości do Kątów Wrocławskich,miło spokojnie A kierowca ok Z Kątów Wrocławskich do Lindau Jechałam busem numer 433 Podróż spokojna I kierowca też Kierowca z Opolskiego Ps zapraszam do Zakopanego ???? Jechałam drugi raz i nie mam zastrzeżeń Pozdrawiam
Dzień dobry, dziękujemy za pozytywną opinię dotyczącą podróży z nami. Cieszymy się, że miło i spokojnie spędziła Pani czas podczas naszych kursów. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
(usunięte przez administratora)
Jako firma dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom najwyższą jakość usług, a także bezpieczeństwo podczas podróży. Jeśli Pana podróż odbiegała od naszych standardów i jeśli Pana zdaniem jakość świadczonej usługi nie była zadowalająca prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Reklamacji, który jest dostępny pod numerem 606 200 002 lub elektronicznie reklamacje@gtvbus.pl. Pozdrawiamy, GTV BUS
Ja już z nimi nie pojadę 2 lata temu było ok a teraz (usunięte przez administratora) jakaś Kierowcy nieuprzejmi
Widzi pani poprostu naprzyjmowali młodzież która ma w nosie pasażera tylko kasa kółko i ile ile za kółko nie ma kierowców co byli odeszli firma ich nie szanowała praca odpowiedzialna a zarobki jak na stazu bo 18 zł netto za mało żeby przeżyć bo kierowca jeżdżąc tydzień czasu musi jeść , pić i zabiera część wypłaty rodzinie ale tego firma nie widzi
Dzień dobry, dziękujemy za przesłanie swoich uwag na temat naszych usług. Przykro nam, że ostatnia podróż nie spełniła Pani oczekiwań oraz że doświadczyła Pani nieuprzejmości ze strony kierowców. Prosimy o więcej informacji na temat miejsca, daty i godziny podróży, abyśmy mogli zidentyfikować konkretnych kierowców i podjąć odpowiednie działania w tej sprawie. Zapraszamy do kontaktu z Działem Reklamacji pod numerem 606 200 002 lub mailowo: reklamacje@gtvbus.pl. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Kierowca też człowiek nie maszyna kończy pracę o godz 23.00 i zaczyna następnego dnia o 3.30 i tak zasuwa przez 5 do 6 dni to prosze mi powiedzieć o empatii nie da się jest wyczerpany fizycznie i psychicznie bo jak ma być lepiej idzie na odpoczynek do hotelu o 4 rano a panie sprzątające o godz 8 rano budzą wszystkich i trzeba opuścić pokoje bo sprzątają i tak pracować się nie da ale kierownictwo jakoś tego nie widzi ,albo nie chce widzieć ,a co do logistyki ręce opadają kierowca gna z jednego końca kraju na drugi i potem pasażer ten pierwszy spędza w busie wiele godzin i jest poirytowany nie na na tego plamiste tylko na kierowcę i taka oto praca niestety ,za 18 PLN na godzinę.
Jeśli chodzi o kierowców to można trafić na prawdę super... Grzecznego uprzejmego i z poczuciem humoru... Ale niestety logistyka i planowanie tras w tej firmie leży na łopatkach... ktoś nieumiejętnie się tym zajmuje... czekanie doprowadza do szału...tyle godzin podróżujesz po Niemczech a będąc w Polsce czekasz,a to pomylony adres a to źle zabrany pasażer... wszyscy są wkurzeni... obrywają kierowcy, którzy tak naprawdę nie są temu winni bo to logistyka zawodzi!!!! Porażka.... pozdrawiam moich sympatycznych kierowców ( zamykam i otwieram oczy mam być pod domem w PL hihi.... Jak obiecałam uwzględniam to w swojej opinii)
Cieszymy się, ze jest Pani zadowolona z pracy naszych kierowców, jeśli natomiast Pani podróż pod względem planingu odbiegała od naszych standardów i nie była zadowalająca prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Reklamacji, który jest dostępny pod numerem 606 200 002 lub elektronicznie reklamacje@gtvbus.pl. Pozdrawiamy, GTV BUS
Jak to jest? Jadę z Niemiec do Polski i jest ok na przesiadce drugi kierowca mówi że nadbagaż i kasuje. Proszę o paragon nie daje. Jadę do Niemiec i kierowca wyrzuca bagaże pod innym numerem to jest porażka jakaś!! Pierwszy raz pod ten adres jechałam. Dobrze że Pani wyszła na ulicę bo bym zawału dostała. Nieuprzejmi kierowcy są!! Więcej nie pojadę GTV
Jako firma dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom najwyższą jakość usług, a także bezpieczeństwo podczas podróży. Jeśli Pani podróż odbiegała od naszych standardów i jeśli Pani zdaniem jakość świadczonej usługi nie była zadowalająca prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Reklamacji, który jest dostępny pod numerem 606 200 002 lub elektronicznie reklamacje@gtvbus.pl. Pozdrawiamy, GTV BUS
Witam, Czy jest tu może kierowca, który odpowie mi na kilka pytań ? 1. Wypłaty do ostatniego lub 10-go dnia każdego miesiąca ? 2. Auto jest przypisane do kierowcy czy różnie to bywa ? 3. Jak jest płacone ? dniówka ? kilometrówka ? 4. Dojazd punktualnie musi być czy są jakieś konsekwencje jeśli będzie spóźnienie np. do Niemiec ? wiadomo, korki i różne sytuacje się zdarzają bo niejednokrotnie mijałem busa GTV to ogień 170- km/h, a odpowiedzialność za ludzi przecież jest... 5. Uszkodzenia auta, wypadki itd...firma płaci czy kierowca ? bo jeśli się jedzie 12h to nie ma opcji by oko nie leciało 6. Mandaty za granicą pewnie kierowca płaci ? 7. Usterka auta czy ktoś w razie poważnej awarii przyjeżdża lub laweta ? Nie chcę komentarzów z GTV z podanym do nich nr. telefonu bo wiem, że będzie to rozmowa na zasadzie "Ty pytaj my odpowiemy" bo wiem, że usłyszę to co chciałbym usłyszeć, biuro, a kierowca to dwa różne stanowiska bo to kierowca jeździ, a nie biuro gdzie sobie w PC zobaczą mapkę i jazda bo "mi pokazuje że będziesz za 8h"
Wszystkie nasze busy mają założone blokady, więc kierowca nie może rozwinąć prędkości o której jest mowa. W przypadku każdej próby obejścia blokady są wyciągane konsekwencje w stosunku do kierowcy, ponieważ bezpieczeństwo naszych pasażerów jest dla nas najważniejsze. Pozdrawiamy GTVBUS
Odrazu sorry za mój polski. Nie jestem z Polski. Miałem tam pracować, pojechałem na szkolenie jako kierowca linii. Jak chcecie żyć to nie polecam tą firmę, bo nie dbają o bezpieczeństwo i nie pilnują takich chorych ludzi jako tych kierowców, z którymi miałem prawie podróż na „ten świat” Co z tego wyszło? Taka skarga do GTV: Dzień dobry. Jechałem jako drugi kierowca, miałem szkolenie, jechalismy w trase busemo num. Rej. WPR 3737P MAN Kierowca szkolejący cały czas mocno lamał przepisy drogowe, wyprzedzał za znakiem zakaz wyprzedzania, cały czas dusił samochód, gwaltownie hamował, prawie kilka razy nie doszło do poważnych śmiertelnych wypadków Na moje prośby że by jechać przepisowo nie reagował. Cały czas podwiergał mnie i pasażerów smierci. Ostatnio jechał 136 km h w terenie zabudowanym w polsce niedaleko mopu 2000 , proszę sprawdzić gps. W końcu chciał mnie pobić i groził tym, że mnie (usunięte przez administratora) w ryj, jak nie zamkne sie Prosze o pilny kontakt ze mnę dla sjzególnej informacji. Chce złożyc na niego skarge, bo taka osoba nie może jeźdźic nie to że jako przewożąza osób, a wogule temu panu trzeba cofnàc uprawnienia do kierowania pojazdu. Mimo tego mi straszył cały czas. Pozdrawiam Denis Zajanczkowski To była moja ostatnia z wami podróż i wszystkich będę odchęcać od waszej firmy. Zarobiłem 200 pln(jeszcze nie wypłacicli) a mogłem stracić życie jak i reszta pasażerów To samo zgloszenie oprócz grozb, dotyczy kierowcy z ukrainy który mnie odberał przez kursem próbnem, Olek chyba. Jestem wystraszonąm waszymi uslugami Gtv-nigdy w życiu Dziękuje za zrozumienie i proszę o kontakt ze mną ze stroby szefofstwa/dyrektorów Bo wy nie zdajecie sprawy jak jeżdża wasi ludzi.
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z Nami opinią na temat kursu, jaki Pan odbył. Jako Pracodawca dokładamy wszelkich starań, by proces rekrutacji przebiegał prawidłowo. Nasi kierowcy wyselekcjonowani są spośród wielu kandydatów, ponieważ zależy Nam przede wszystkim na bezpieczeństwie i komforcie podróżnych. Nasze pojazdy posiadają blokadę prędkości przy 134 km/h, co wyklucza poruszanie się z większą prędkością. Pana zgłoszenie dowodzi, że musimy położyć jeszcze większy nacisk niż dotychczas na poczynania naszych pracowników. Zapewniam, że sprawa nie zostanie zlekceważona. Pozdrawiam, GTV BUS
Miły Panie przykro mi ale nie mogę zgodzić się z Panem. Pan kierowca był bardzo miły i pomocny. Zresztą to nie jest tylko moja opinia. Pozdrawiam.
Miałem bardzo podobną sytuację jeśli chodzi o bezpieczeństwo jazdy, proszę o zwrócenie uwagi na tą problematykę gdyż z tego co widzę tego typu sytuacje mają nadal miejsce. Mój wpis odnośnie kursu próbnego jest pod datą 10.05.2022.
Bardzo dziękujemy za przesłanie opinii i cieszymy się , że była Pani zadowolona z naszych usług :) Pozdrawiamy Zespół GTV BUS
Jaka blokada na 134 km/h jak jadąc tydzień temu koleś w niemczech parzył 165km/h.... i kaźcie im wybierać drogi takie aby sie dało jechac bez turbulencji a nie po kocich łabach 100 na godzine że płuca w (usunięte przez administratora) a żołądek w gardle i pózniej taki typ przekazuje taki samochód innemu kierowcy smiech na sali co może ten co przekazuje powie że parzył po dziurach głebokich na 20 cm 100?
Dzień Dobry, Dziękujemy na zwrócenie uwagi, będziemy robić wszystko, żeby Państwa podróż była bezpieczna i miła. Pozdrawiamy serdecznie, GTV Bus
Pieprzysz głupoty! Jakie 160/170? Człowieku zastanów, się co piszesz.
I co z tego , że mają blokadę ? ale wyraźnie napisał że przekroczenie prędkości miało miejsce w TERENIE ZABUDOWANYM" !!
Skoro obojga kierowców miało z Panem problem to z Panem widocznie jest coś nie tak Jeżdżę z nimi 2 lata i zawsze najwyższy poziom Pozdrawiam Danuta
Byłem na kursie próbnym jako kierowca Gość z którym jechałem do Holandii z miejsca przesiadkowego mostki 2000 i z powrotem z Holandii na mostki cała droge rozmawialiśmy mowil mi co trzeba i jak robić nie miał żadnych zastrzeżeń, mieliśmy nawet pokój w hotelu razem i ogólnie wszystko wydawało się być w porządku ale po powrocie już do domu po 2 dniach się dowiedziałem od rekrutera ze nie mam tej pracy (warunkiem zatrudnienia jest ze kierowca z którym się ma kurs próbny w rozmowie z koordynatorem bądź kierownikiem nie będzie miał żadnych zastrzeżeń) a wyobraźcie sobie co chłop zrobił… po powrocie do domu sam skontaktował się z jakimś kierownikiem i nagadał mu przeróżne bzdury …. szczerze byłem i jestem nadal w szoku jak można być takim(usunięte przez administratora) Jeszcze rozumiem jakby podczas jazdy coś mi mowil ze jest nie tak ale nie nic kompletnie mi nie mowil ze jadę za szybko czy ze jakoś niebezpiecznie na dodatek sam mówił ze tu mogę jechać szybciej bo tu nie ma radarów (notorycznie) Chłop nazywa się Mateusz i ma tatuaże na 2 rękach jest z poznania bądź okolic ma 27lat PRZEZSTRZEGAM PRZED TĄ (usunięte przez administratora)ludzi którzy będą z nim jechać w kurs próbny
W trakcie procesu rekrutacji kluczowym momentem jest kurs próbny. Po jego zakończeniu podejmujemy decyzję o podjęciu współpracy lub jej braku. Rekruter bazuje na opinii i doświadczeniu kierowcy szkoleniowego, który towarzyszy kandydatowi podczas kursu próbnego . Przykro nam, że nie zgadza się Pan z naszą decyzją. Dziękujemy za udział w procesie rekrutacji.
Widzi pan tacy tam pracują ludzie ,zawistni ale dziw bierze że kierownictwo nie zrobi konfrontacji bo tak słowo przeciwko słowu Ale co się dziwić jeden kierowca będzie jechał normalnie i potem przerwa , a drugi z nosem na kierownicy i do upadlego
Dzień dobry, w procesie rekrutacji istotną rolę odgrywa opinia kierowcy szkoleniowego, który towarzyszy kandydatowi podczas kursu próbnego. Jego doświadczenie i ocena kandydata mają duże znaczenie dla naszej decyzji. Pragniemy zapewnić, że podejmujemy decyzje rekrutacyjne starannie i z uwzględnieniem wielu czynników. Pozdrawiamy, GTV BUS
Ja też jakiś czas temu miałem kurs próbny co prawda po kraju ale dalej to samo, już jeżdżę pracuje dlatego się wypowiem. Kierowca który jest oddelegowany na kurs próbny czy po Polsce czy za granicę to żaden przypadkowy kierowca z łapanki tylko doświadczony, skoro mówił co i jak cała drogę to dobrze, też takiego miałem (pozdrawiam Cię Tomasz) a że podczas kursu nie mówił Panu co tam nie pasuje to nie znaczyło że robił Pan wszystko dobrze, Oni zbierają informacje, notują, sprawdzają a to po to by później z biurem ustalić co dalej, nikt Pana za rączkę nie będzie prowadził próbny jest po to by pokazać że się nadaje. Najwidoczniej nie ma Pan kompetencji do pracy w tej firmie , codziennie są kursy próbne, tutaj z łapanki nikt nie przejdzie i bardzo dobrze za to szacunek dla calej zielonej załogi. Dodam od siebie, nie wstyd Panu płakać i się użalać że nie przeszedł Pan kursu próbnego? Pozdrawiam Tomka, przyszłych kierowców, pasażerów jak i cała ekipę @Pracodawca
Dzień dobry Miałem okazje podrużować Państwa Büsum z Soboty na Niedziele 01.07.23 do Niemiec 26789 Wybrałem Państwa Firme ,bo jest najdroższa na rynku i spodziewałem sie także wyźszej jakości Pani ktòra mnie odebrała poprostu Bomba Kobieta ,znajâca sie na rzexzy ,komunikatywna ,po dotarciu do Berlina zaczoł sie kabaret , Kierowca busa o numerze 424 mnie zapomniał i se pojechał ,po pewnych rozmowach zdecydowano sie na to by autokarem zabrać mnie i dowieść mnie do mojego zaplanowanego Busa Dowieżli mnie autokarem do wcześniej umuwionego Parkingu i przesiadłem sie do bus 424 No i nie musze chyba muwić że ja jako 2 metrowiec ,nie miałem wyboru i musiałem usiąść przy kierowcy ,i te plastikowe tapicerki wbijały mi sie przez całâ drogę w kolana i nogi To jeszcze nie Problem, Problem był jak kierowca na trasie landowej około Cloppenburga najprawdopodobniej zasnoł ,auto zamiast jechać łukiem w lewo jpojechało prosto ,po czym wypadło z drogi ,i na szczęście ja i pasażer z boku podjeliśmy szybką reakcjie i kierowca nagle po naszych krzykach zaczoł reagować ,już o drzewie przed nami nie wspomne ,po tej sytuacji kierowca jechał niebezpiecznie ,można powiedzieć po swoim i nie tylko pasie , Proponowałem Kierowcy że sie zmienimy i niech odpocznie ,ale nie wxraził zgody ,no ale wszystko dobrze sie skończyło i dojechałem do celu
Pięknie dziękuję za podróż busem GTV,a w szczególności kierowcy busa 508 panu Bernardowi za miłą obsługę,pomoc z bagażami ???? należy się premiera za reklamę firmy, wyrażoną słowami profesjonalisty.Życzę firmie tylko takich kierowców, podróż odbyła się 9/10 lipca 2023 roku.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GTV BUS?
Zobacz opinie na temat firmy GTV BUS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 326.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GTV BUS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 199, z czego 135 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GTV BUS?
Kandydaci do pracy w GTV BUS napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.