Zgłosiłem reklamację nr 145072 i poprosiłem o zwrot vouchera ponieważ hotele zostały pozamykane przez rządowe obostrzenia. Nie chciałem wymieniać vouchera na coś innego, a nie ma możliwości zapewnienia równoważnego produktu w katalogu ofert.Wcześniej sprawdziłem, że hotel nie działa, nawet Superprezenty zdjęły ofertę hotelu ze strony. Niestety moja reklamacja została odrzucona, co więcej pracownica (A.F.) próbowała wprowadzić mnie w błąd i twierdziła, że hotel działał. Dopiero jak zarzuciłem jej kłamstwo i powiedziałem że mam zrzuty ekranu strony przyznała że faktycznie zdjęli ofertę hotelu ze strony. Podjąłem również próbę negocjacji przedłużenia voucherów, ale zamiast profesjonalnej odpowiedzi otrzymałem przemyślenia pracownicy działu reklamacji (A.F.), że powinienem sobie zrealizować voucher w zeszłym roku jak hotele na chwilę się otworzyły. Może się mylę, ale to ja decyduję kiedy chcę zrealizować voucher a prywatne opinie pracowników mnie nie interesują. Vouchery są nadal ważne a ja nie mogę ich użyć. Zażądałem ponownie zwrotu i przygotowuję pismo procesowe.Dość jawnej dyskryminacji. Czy zawsze zagraniczne firmy muszą traktować polaków jak jakiś gorszy sort klienta? Czy nie zasługuję na szacunek, bo nie jestem Anglikiem albo Niemcem?
Opinie o superprezenty.pl - Super Prezenty Sp. z o.o. w Warszawa
Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Superprezenty.pl. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Superprezenty.pl na temat rozmowy kwalifikacyjnej.