WeNet sp. z o.o.

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o WeNet sp. z o.o.

Ajajajejaj
Pracownik

Żeby to "ejaj" faktycznie pomagało, żeby to była kwestia przyzwyczajenia się do innego sposobu pracy... ale nie. Wrzucasz temat tekstu do tego narzędzia, klikasz, czekasz dwie minuty i dostajesz jakiś bełkot tłumaczony z angielskiego. Zamiast to poprawiać łatwiej napisać tekst samodzielnie. To nie usprawnia pracy.

Co AI dostałoby na maturze?
Pracownik
@Ajajajejaj

Artykuły wychodzą straszne! Będąc w temacie matur - AI powinno dostać piątkę za lanie wody, jedynkę za poprawność i merytoryke

Smutna prawda
Były pracownik

O tym ich AI powiedziano już wszystko, najlepsze że na wszystkie uwagi copy, kierownictwo jak mantrę powtarza jedno zdanie, że to jest postęp xD zaklinanie rzeczywistości i (usunięte przez administratora). Druga sprawa, że tłumaczą to tym, że dzięki "pomocy" tego pseudooprogramowania niby będziemy pisać więcej, tymczasem na skrzynkach prawie pustki, w innych sekcjach znajomi mówią to samo. Więc nawet gdyby człowiek chciał do tej najniższej krajowej dobić i po godzinach tłoczyć teksty, to i tak się nie uda xD oto jaki postęp, w myśl, że nic nie będziesz miał i będziesz szczęśliwy :) miały być podwyżki, to jeszcze zabrali. Radzę szukać w konkurencji pracy, bo to nie zmierza do dobrego.

Majówka
Pracownik

Szkoda, że niektórzy muszą w majówkę pracować, żeby dobić do najniższej krajowej...

Me
Pracownik

jestem pracownikiem firmy Wenet i muszę przyznać że zaskakuje mnie ten hejt . Firma bardzo otwarta na innowacje o czym świadczy stworzenie własnej AI dodatkowo otwarta na pomysły i nowe rozwiązania. Zachęcam do zweryfikowania samemu

8
prawda?
Pracownik
 Pytanie
@Me

pracownikiem? Ale na jakim stanowisku? Podejrzewam, że jakimś wysokim, skoro nie dotknęły Cię obniżki (tak mniemam, bo kto rozsądny chwaliłby obniżki swojej pensji?) i jesteś zafascynowany AI? Chyba nie jesteś copy i mało masz do powiedzenia o jakości tekstów, bo się na tym pewnie nie znasz

Copywriter
Pracownik
@Me

Ta opinia na pewno nie jest napisana przez copy, bo wszyscy pracownicy na tym stanowisku są oburzeni postępowaniem firmy. Innowacyjne AI jest tak innowacyjne, że tworzy o wiele słabsze teksty (mówiąc delikatnie) niż podobne narzędzie, które było już testowane w firmie. Teksty nie nadają się bez edycji do publikacji. Jeśli ktoś ma sumienie i jakakolwiek moralność to chociaż trochę je poprawia. Ktoś napisał- dobrze, że nie podpisujemy się pod nimi imiennie, bo aż wstyd. To prawda. I jeszcze na dokładkę obniżka wynagrodzeń o ponad 30% dla wszystkich, nawet po kilku latach stażu pracy i doskonałych wynikach. Na taki właśnie rozwój można liczyć w tej firmie. Myślę, że dużo z nas odejdzie jak tylko znajdzie nowe zatrudnienie. Cokolwiek z najniższa krajowa będzie w tej sytuacji LUKSUSEM. Nie będzie wiadomo, co z tymi pieniędzmi zrobić. Bo w WeNet zarabia się marne pieniądze, które nie pozwalają nawet wyżyć w ciągu miesiąca.

Digital Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Jak wygląda przebieg rekrutacji - dzwoni pani zadaje trzy dziwne pytania i dziękuję za rozmowę. O co chodzi?

Pytania

Co mają na celu te pytania?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pytania
Były pracownik
 Pytanie

Mam pytania. Czy myślicie, że pracownicy będą zwracać uwagę na jakość treści, skoro tworzy ją AI, a do tego dostają za to dużo mniejsze pieniądze? Czy będą poprawiać artykuły, czy tylko je kopiować? Czy obniżenie stawek motywuje, czy wręcz przeciwnie? Zachęca do bylejakości w myśl powiedzenia "jaka płaca, taka praca"? I najważniejsze pytanie. Czy klienci, mając świadomość, że sami mogą sobie tworzyć teksty za pomocą chatu gpt (i to lepszej jakości), będą zawierać nowe umowy, czy nie?

d r a m a t
Pracownik
@Pytania

Oczywiście, że nikt nie patrzy na jakość gdy ma rzucane ochłapy. Robimy mechaniczne ''kopiuj-wklej''. Cieszę się, że to, co przeklejam z tego beznadziejnego ai nie jest podpisywane moim imieniem i nazwiskiem, bo byłoby mi wstyd.

Me
Pracownik
 Pytanie
@Pytania

W jaki sposób obniżenie stawek może być motywujące? Nigdy nie jest. Może powodować co najwyżej przyspieszone tempo pracy, psujące jakość. Traci na tym pracownik, przyzwyczajając się do pisania słabych treści i nie rozwijając się, firma, podpisująca się pod takimi wytworami i oczywiście klient, dostający produkt z niskiej półki. Myślę, że co uczciwsi względem firmy i klientów copywriterzy będą dokładnie sprawdzać to, co wypluje AI, poprawiać, edytować i dopisywać kosztem swojego czasu i wynagrodzenia, a Ci uczciwi nie tylko względem innych, ale też siebie, jeśli tylko będą mieli możliwość, odejdą.

Smutek
Były pracownik
 Pytanie
@d r a m a t

w takim razie bardzo współczuję klientom. Jest mi ich tak po ludzku żal, bo wydają pieniądze (w wielu przypadkach ciężko zarobione) i mają nadzieję, że reklama w internecie im pomoże, że staną się bardziej widoczni w sieci. A co dostają? Słabe teksty generowane przez AI. To są często małe firmy, które nie mają dużego zarobku :((

ktoś
Pracownik
 Pytanie
@Pytania

Jaki jest sens pytania, czy obniżone stawki motywują? Do czego? Pogorszenia standu życia? (no chyba że to zmiany pracy, ale to chyba oczywiste) Przecież tu nie chodzi o działanie komuś "po złości", ale jak można poprawiać jakość pracy, nie mogąc przeżyć z pensji?

Alicja
Inne
 Pytanie

Mam dwa pytania. 1. Czy firma dalej posiada w swojej ofercie możliwość wykupienia pozytywnych recenzji, dla swoich Klientów w serwisach panorama firm, biznes Finder, pkt? 2. Patrząc na poniższe wpisy dotyczące rozwiązań AI jestem ciekawa do czego firma je wykorzystuje. Do arthkułów, do opisów? Czy mowa tu a chat gpt? Będę wdzięczna za merytoryczną odpowiedź.

1
Odp
Inne
 Pytanie

Czy teksty te są unikalne dla każdego Klienta? Czy warto w to inwestować?

Fakty
Pracownik
 Pytanie

Fakty są takie, że: AI generuje posty, które oceniłbym słabo (nie chcę używać mocniejszych słów, bo komentarz zostanie usunięty) Pracownik musi te teksty poprawiać albo pisać od nowa. Czy to robi? To zalezy od pracownika. I tego, czy wykalkujuje, czy mu się to opłaca. Obniżyli stawkę, więc łatwo dojśc do wniosku, że poprawianie tekstów się nie opłaca.

K.L
Były pracownik
 Pytanie

Napiszcie, w jakich działach wprowadzają AI. Miałem okazję chwilę ją testować i była kiepska. Czy coś się zmieniło? Nie wyobrażam sobie publikować tych tekstów.

Ddh
Pracownik
@K.L

Właściwie podobno całościowo - od momentu obsługi klienta po produkcje treści

copywriter
Pracownik

Firma jako pracodawca to proażka - wyzysk i nic więcej. Przede wszystkim brak podwyżek od kilku lat, a do tego obniżenie stawek w związku z wprowadzeniem AI do firmy(usunięte przez administratora)

AI
Pracownik
@copywriter

Obniżenie wynagrodzeń o ponad (usunięte przez administratora)% z dnia na dzień, aby "zmotywować do większej ilości pracy". W tym momencie nie da się już tu pracować. Szału nie było, natomiast teraz wynagrodzenie to jakaś kpina. (usunięte przez administratora) nieosiągalna przy normalnym trybie pracy. Nie wspominając już o (beznadziejnej) jakości tekstów generowanych przez AI, które otrzymują klienci.

pracownik
Pracownik
@copywriter

Wszystko ładnie wygląda z zewnątrz dopóki nie jest się pracownikiem.(usunięte przez administratora), nastawienie na ilość, a nie jakość, a przy tym tak niskie stawki i wynagrodzenia (które pracodawca jeszcze obniżył wraz z wprowadzeniem AI), że aż żal o tym mówić. Omijać szerokim łukiem.

Przykre
Były pracownik

Widzę, że usunęli część komentarza copywritera z dnia 23.04, więc napiszę, co w nim było. A było to, że teksty są kiepskie i copywriterzy muszą poprawiać po AI. I to mimo że dostali obniżkę pensji. Przykre :(

AI
Inne

Klienci powinni teraz dokładnie sprawdzać jakość treści, bo nie piszą jej copywriterzy, a sztuczna inteligencja. Program tworzy bardzo generyczne teksty

redrabbit
Pracownik

Firma nie premiuje rzetelnej, terminowej pracy w pełnym wymiarze godzin. Podwyżki obiecywane za zaangażowanie i odpowiednią liczbę zzs w miesiącu straciły ważność przez AI. Niestety płace rzeczywiście spadły o 30%, a wszystkie fajne projekty zostały nagle zamknięte.

1
d r a m a t
Pracownik

(usunięte przez administratora) - firma inwestuje w AI, które ma pomagać pracownikom, - AI owszem pomaga, ale przyspiesza pracę o 10%, a nie o 100% jak było w planach - regularnie byli informowani o tym koordynatorzy, - kilka miesięcy temu była mowa o podwyżkach i planowaniu budżetu, teraz usłyszeliśmy, że mamy OBNIŻKĘ, - obniżka wynika z tego, że ich zdaniem ai pomaga a my BOIMY się (XD) go używać, - niedługo będziemy więcej wydawać na prąd do wykonywania obowiązków, niż faktycznie zarobimy.

Ciekawy
Pracownik
 Pytanie
@d r a m a t

W jakich działach zrobili obniżkę?

Dramat bez melodii
Pracownik
@d r a m a t

Nic dodać, nic ująć. Najniższa krajowa to marzenie. Chyba, że chcesz pracować od rana do wieczora to może uda się ją osiągnąć kosztem wszystkiego.

Wow
Pracownik
 Pytanie

To teraz teksty generuje AI? Ciekawe, co na to klienci

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Alejandro
Pracownik

Minimalna rośnie w szybkim tempie, a place tu stoją w miejscu. Niedługo wynagrodzenia zrównają się z minimalną i tylko dzięki temu wzrosną xD O ile nie wywalą połowy pracowników, bo wiadomo, AI.

Whaaaat?
Inne
 Pytanie

Ej serio komuś obniżyli wynagrodzenia? Na zleceniach? Nie żartujecie?

ejaj
Inne
@Whaaaat?

tak - i to o bardzo dużo, jakieś 30%! Ludzie będą pracować więcej (ci, którzy walczą o dobrą jakość pracy i nie chcą dawać klientom byle czego - chociaż myślę, że nikt się na to nie zdecyduje) albo dodawać słabej jakości teksty wyprodukowane przez AI. Bo te teksty są słabe...

copywriter
Pracownik
@Whaaaat?

Niestety to nie żart, stawki zostaną obniżone od maja

anonim
Pracownik

Ogólnie wygląda to tak, że firma zainwestowała w produkt, który nie wypalił i reklamy, a teraz szuka oszczędności gdzie się da. Od pół roku dzieje się coraz gorzej - spadają zarobki, jakość i wydajność, a dobrą atmosferą w zespole niestety rodziny się nie wykarmi. Obecnie opcja nieopłacalna nawet dla studentów, chyba że ktoś lubi produkować niewiele warte treści na masową skalę. Im dalej w las tym głębsze uczucie, że produkowany content nie ma obecnie żadnej wartości merytorycznej, ponieważ pracownik aby utrzymać dotychczasowy poziom zarobków musi działać jak maszynka. "Ejaj" nie zastąpi człowieka, a generowane treści są dalekie od jakiegokolwiek akceptowalnego poziomu. Jednocześnie całkowicie nie do przyjęcia są proponowane stawki, a postawa firmy wobec pracownika to po prostu brak szacunku do jego umiejętności, wiedzy i doświadczenia. Przykre, bo na początkowym etapie współpracy wszystko wyglądało o wiele lepiej.

Anonimowo
Pracownik
@Whaaaat?

Tak, obniżka wynagrodzenia o 1/3 z dnia na dzień. Stawka mniejsza niż na początku współpracy z tą firmą.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Pracownik

Zgadzam się w 100 % , to co jest wyżej napisane to prawda . Śmiech i żenada

Kuba
Pracownik

Witam, współczuje ludziom którzy musza w niej pracować.. (usunięte przez administratora).

Rafał
Były pracownik
 Pytanie
@Kuba

Czemu współczujesz? Przecież wiedzą gdzie pracują, jaki produkt sprzedają i jakie metody sprzedażowe stosują. Firma płaci mało wiec mogliby z niej odejść i robić coś innego za podobne pieniądze, a jednak niektórzy siedzą już tam po 20-30 lat i nie mają problemu z tym co robią na codzień.

1
“zrekrutowana”
Kandydat

Odbylam godzinna rekrutacje z 4 osobami, po czym dostalam tydzien na wykonanie zadania z nawiasem, ze oczywiscie jezeli wykonam zadanie szybciej, tym szybciej bede miala odpowiedz. No i po odeslaniu zrobionego zadania zostalam calkowicie olana:) zero kontaktu, zero odpowiedzi.. po miesiacu sama sie do nich odezwalam z prosba o jakikolwiek feedback i to oczywiscie tez olali. Wiec wniosek mozna samemu wyciagnac :) Zero szacunku do kandydata i jego czasu swiadczy o firmie i danym „rekruterze” - brak profesjonalizmu i chamstwo :) Takze jezeli ma ktos zamiar tam aplikowac to lepiej nie marnujcie swojego czasu. A po przeczytaniu tych wszystkich cudownych opinii nawet reklama w tv was nie uratuje. Nie polecam, Nie pozdrawiam :D

Pracodawca

@“zrekrutowana”

Szanowna Pani, dziękujemy za opinię. Opisana sytuacja była incydentem i nie powinna mieć miejsca. W każdym procesie rekrutacyjnym, kontakt z kandydatem jest dla nas sprawą priorytetową i jeśli taki nie nastąpił w ustalonym terminie, to bardzo Panią za to przepraszamy. Z pewnością wyciągniemy z tej sytuacji wnioski, by uniknąć podobnych zdarzeń w przyszłości. Prosimy o kontakt bezpośredni z naszym działem HR pod adresem rekrutacja@wenet.pl. Z wyrazami szacunku, Zespół WeNet

Xyz
Pracownik

Dziwi mnie, że na stronie opinii o pracodawcy zamieszczane są opinie klientów...ale to tak na marginesie.Co do Wenet jako pracodawcy ( sprzedaż -)- sytuacja wygląda następująco.Firma nie inwestuje w bazę klientów.Kontakty są do ciągle tych samych firm - zimna baza.Lepsze hot są tylko dla kierowników i wybranych konsultantów.Reszta ludzi grzebie w tym co zostaje czyli kontaktuje się z ludźmi, którzy z dużą pewnością nie kupią nic nigdy. Z zasady firma stawia na nowych pracowników.Oczywiscie tych, którzy pokazali, że potrafią sprzedawać.Im daje lepszą bazę firm, lepszą bazę na dosprzedaże itd..Mimo to nowi nie chcą w firmie zostać na dłużej bo chcą większych pieniędzy.Starzy pracownicy zarabiają mało i relatywnie coraz mniej - biorąc pod uwagę ceny, inflację i to jak wszystko się pozmieniało. Faworyzuje się wybranych i oni zarabiają ( jeszcze) całkiem sensowne pieniądze no i są przykładem na to, że można...Coraz więcej ludzi z firmy odchodzi bo nie należą do wybrańców i trudno im realizować cele biorąc pod uwagę bazę klientów jaką dysponują.A wybrańcy ( patrz wyżej) i tak odchodzą z firmy. Wymagania coraz większe i wszystko tak skonstruowane, aby większość ludzi ( pomińmy wybrańców) jak najmniej zarobiła.Na koniec dodam, że zdaniem firmy ( czytaj kadry zarządzającej) sytuacja geo- polityczna, sytuacja na świecie, w kraju, czy wcześniej covidowa absolutnie nie ma wpływu na sprzedaż ????

Zbyszko
Były pracownik
@Xyz

Oczywiście, że sytuacja geopolityczna wpływa na zmiany. Na innych działach się słyszy, że nie ma zleceń, bo wojna albo covid

1
@Wojtek
Inne

Ostrzegam przed tą firmą od 5 lat choróję na nowotwory i przez częste chemioterapie zapomniałem opłacić domeny i wtedy straciłem poprzednią stronę internetową.I prę dni po tym jak moja była strona przestała ukazywać się w interneci pojawiła się miła pani (usunięte przez administratora) z zapytaniem czy mam stronę iternetową bo jak nie to jej firma zrobi.Mając potrójnego raka interesowała mnie umowa na rok bo nie wiedziałem ile jeszcze pożyję.Pani (usunięte przez administratora) w ustaleniach co do terminu trwania umowy w pełni się ze mną utożsamiała.Dostałem umowę do podpisu i byłem pewien że są tam uzgodnienia z rozmowy z Panią (usunięte przez administratora) i podpisałem umowę pobierznie ja przeglądając i zwracając uwagę na dużych cyfrach opłaty miesięcznej co sie zgadzało z ustaleniami,ale malutkimi cyframi był napisany czas nie 12 miesięcy tylko 36 miesięcy (stary numer (usunięte przez administratora) . O czerwca 2021 roku kiedy to podpisałem tą umowę moja strona nigdy nie pokazała się w internecie ale oni co miesiąc przesyłają mi faktury do zapłaty.Chcąc rozwiązać umowę ze względu na pogorszenie mojego stanu zdrowia i nie możności prowadzenia dalej firmy muszę zapłacić 50% kary.

Essa
Pracownik
 Pytanie
@@Wojtek

Jest mi przykro z powodu Pańskiej choroby, jednak nie jest ona żadnym wytłumaczeniem dla Pana niedbalstwa. Sam Pan pisze że przeczytał umowę pobieżnie! I to chyba bardzo skoro nie widział Pan okresu na jaki ja zawiera. Okres umowy nie jest napisany małym druczkiem, jest doskonale widoczny w umowie, jak i w specyfikacji, którą Pan otrzymuje. Z tego co Pan pisze wynika, że strona nie została opubilkowana! Jakim cudem ja się pytam? Nawet gdyby nie było z Panem kontaktu, to opublikowana by została noindex! Przykro mi drogi Panie , ale piszesz Pan bzdury! Sam fakt, że dał Pan sobie podkupic świadczy o tym, że nie ma Pan pojęcia jak funkcjonuje rynek stron internetowych! (usunięte przez administratora) pierwsza zasada to CZYTAMY, CO PODPISUJEMY! Życzę powrotu do zdrowia!

6
On
Były pracownik
@Essa

(usunięte przez administratora) Umowy wciskane przez telefon z 1 dniowym wypowiedzeniem tak aby klient nie zdążył się zapoznać. Pracowałem tam kilka miesięcy (telemarketing) i czułem się jakbym był jakimś (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) takie metody sprzedażowe były tam stosowane. Wystarczy wejść na (usunięte przez administratora) i poczytać prawdziwe opinie, średnio na 10 opinii, 9 to te z jedna gwiazdka.

Pracodawca

@@Wojtek

Dziękujemy za informację. Uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Sprawdzimy, jaki jest powód zaistniałej sytuacji i odpowiednio zareagujemy. Pozdrawiamy. Zespół WeNet

acc
Pracownik
 Pytanie
@On

(usunięte przez administratora) Chyba masz wyraźnie napisane, że umowa podpisana na kolanie, to jak, przez telefon? A podkupienie domeny, bo ktoś zapomniał opłacić to też może wina firmy?

anonim
Inne
 Pytanie

Cześć wszystkim, niestety i ja wpakowałem się w zabawę z firmą Wenet i są to (usunięte przez administratora) oczywiście przed umową wszystko pięknie ładnie, jacy to oni nie są najlepsi itd. potem niestety koniec, podpisujesz umowe i tylko słać im kasę, a pozycjonowanie leci na łeb na szyję, nic kompletnie nie robią, i tu moja prośba, czy jest możliwość rozwiązania z nimi umowy? twierdzą, że mam ją do października i nie ma możliwośći wcześniejszego wypowiedzenia co jest idiotyczne. w każdej firmie można wypowiedzieć umowe. prosze o pomoc i dziękuję

AMD
Inne
@anonim

Ja mam podobna sytuacje , chce wypowiedzieć i muszę zapłacić 50% wartości która pozostała do spłaty . Masakra

1
Dobry Klient
Inne
@AMD

No masakra.Patrzcie.Podpisuję terminową umowę i jestem zdziwiony/zdziwiona że firma się zabezpiecza.Idź do telekomów powiedz tak samo.Śmiech na sali z takich "biznesmenów" w Pl. Jestem zainteresowany, podpisałem i się wywiązuje do końca. Ja jestem z Wenet a wcześniej PF od 3 lat i nie mam zastrzeżeń

Tomek
Kandydat
@Dobry Klient

Dobre kombo: - pracownik udaje klienta - obraza klientów swojej firmy - sam siedzi w firmie w której średni staż pracy to 20 lat, a obraza ludzi którzy postanowili zaryzykować, wyjść ze swojej strefy komfortu i otworzyć swój biznes Trochę więcej pokory.

1
dobry Klient
Inne
 Pytanie
@Tomek

Tomel Pracownik udaje Klienta ?? O czym Ty piszesz chłopcze ? . Ja mam swój biznes a pracownikiem ew.możesz być Ty u mnie jak będziesz miał referencje oczywiście i papiery na koparkę CAT :-) Tak jak mówiłem . O dobrych nikt nie pisze praktycznie a narzekaczy i januszy przerabiam w swojej firmie na codzień. Najlepiej za darmo i najlepiej na wczoraj. Pozdrawiam z budowy

3
dobry Klient
Inne

@Karamba a no tak bo właściciel firmy już nie wchodzi na goworki żeby poczytać gorzkie żale wszystkich narzekaczy :-) Ban przy zakładaniu działalności powinien być haha . To nie jest kwestia wiary. Tak po prostu jest że są zadowoleni ludzie bo pracują z odpowiednimi ludźmi i gowork to nie miejsce do wylewania swoich żali tylko miejsce dla wszystkich . Ja polecam bo sam jestem zadowolony i tyle.

2

Pracodawca

@anonim

Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta na kontakt@wenet.pl. Tylko znając szczegóły będziemy w stanie podjąć działania. Bardzo prosimy o kontakt. Zespół WeNet

Aleksandra
Inne
@anonim

Ale to chyba w tej umowie powinien być zapis o warunkach wypowiedzenia umowy. Nie ma tam nic na ten temat? Tam najlepiej szukać. Mnie interesuje za to, jak wyglądała rekrutacja? Chodzi mi jakie pytania padały na rozmowie kwalifikacyjnej i potem jak wyglądało szkolenie początkowe?

Karamba
Pracownik
@dobry Klient

Takie to miejsce dla wszystkich, że mój poprzedni komentarz został usunięty :-) Miłego udawania klienta Wenet... przepraszam, prowadzenia własnej firmy i rozpływania się nad współpracą z Wenet.

1
Karola
Inne
 Pytanie
@anonim

Jak podpisujesz umowę to raczej, że nie można jej wypowiedzieć z dnia na dzień? W czym problem? Jak coś podpisałeś/aś to jest zobowiązany/a do opłat!

Krzychu
Pracownik
 Pytanie
@Aleksandra

Zależy jakie stanowisko?

pracownik
Pracownik
@Tomek

Tu znajdziesz opinie klientów, możesz sprawdzić każdą firme. Każda podpisana i napisana przez klienta, któy z nami pracuje i jest zadowolony. Tak, zadowoleni klienci też piszą opinie. Polecam rzetelną informację a nie tylko teorie spiskowe. https://wenet.pl/opinie

Pracodawca

@Aleksandra

Mamy informację z pierwszej ręki. Jeśli rozmawiamy o Dziale Sprzedaży to zapytamy o doświadczenie zawodowe opisane w CV, zaproponujemy krótką scenkę rozmowy z klientem i zapytamy Panią o oczekiwania finansowe. Zrobimy wszystko by atmosfera podczas spotkania była sympatyczna i abyśmy mogli się lepiej poznać. Opowiemy też o szkoleniu wstępnym, o tym jak wygląda u nas dzień pracy i jak pracujemy z klientami. Jesteśmy też otwarci na wszystkie pytania z Pani strony. Do zobaczenia :) Więcej informacji znajdzie Pani również tutaj https://wenet.pl/kariera Zespół WeNet

michals
Inne
@WeNet sp. z o.o.

Szkoda, że każda próba kontaktu zostaje zbywana. Nie odpisujecie Państwo na maile, na prośby o kontakt z konsultantem. Bardzo lekceważace podejście. Umowę zawieracie bardzo szybko, a później o kontakt ciężko.

Pracodawca

@michals

Prosimy o informację na kontakt@wenet.pl, pomożemy. Czekamy również pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Jeśli jest Pan naszym klientem prosimy o kontakt z opiekunem umowy. Zespół WeNet

ByłyKlient
Inne
@Dobry Klient

Ja kończę z nimi współpracę. Kompletnie nic nie robią. Kontakt teraz jak umowa się kończy wcześniej tylko jak na urlopie zapłaciłam 2 dni po terminie. Mogę powiedzieć że zainteresowanie stroną spadło. Pan "opiekun" bardzo nachalny i niemiły.

Marian
Pracownik
 Pytanie

Nieetyczny ?? Ty jesteś przedsiębiorcą czy prowadzisz zajęcia z etyki ? A czy etyczne jest jak ktoś się z Tobą umawia na wykonanie usługi niekoniecznie reklamy a Ty się rozmyślasz ?Czy to jest poważne ?Ja jak podpisuję umowę np na obsługę gps w ciężarówce to się z niej po prosu wywiązuję . Po drugie w jakim celu zawierasz Umowę która za nim wgl ruszy i coś Ci da ma być wypowiedziana? Eh . Poważni ludzie w biznesie

W..r.
Pracownik
@AMD

Nie no szok i niedowierzanie. Firma zainwestowała kasę w produkt który sprzedała na raty i teraz szok że się zabezpieczyła 50%entowym zwrotem wartości niespłaconej kwoty produktu. Bosze ludzie co wy macie w głowie... Przecież to normalne że muszą odzyskać pieniądze za produkt.

Jula
Inne
 Pytanie
@AMD

Mam tak samo, nie jestem zadowolona z prowadzenia strony;( płaci się (usunięte przez administratora) kasy a nic tam się nie dzieje. Już lepiej ja sama bym ja prowadziła. Chce rozwiązać umowę ale muszę zapłacić 50%. Jak tego uniknąć ??? Nie polecam tej firmy

Iwona
Inne
@anonim

Ja też dałam się namówić .Konsultant nachalnie namawiał a co najgorsze mówił, że umowa jest na rok. Okazało się,że jest na 3 lata i nie można zrezygnować, bo naliczą karę. Po tej nieszczęsnej rozmowie , po 2 dniach chciałam zrezygnować, niestety pani na infolinii powiedziała, że jest 1 dzień na rezygnację. To jakiś koszmar !!! rezygnację pisemną odrzucają chyba ,że zapłacę karę. Rozmowy są nagrywane a nie można z tego skorzystać,to byłoby wyjście z sytuacji. Nie daję rady rady dalej płacić, co robić

obecny pracownik
Pracownik
@Iwona

Iwona . Jako obecny pracownik muszę kilka kwestii sprostować. Umowa patrząc po okresiepewnie dotyczy strony www lub działań SEO na stronie. Po pierwsze zanim Umowa zostanie przyjęta jest odsłuchiwana pod kątem zgodności z ustaleniami z Klientem i nie możliwe jest zawarcie Umowy na 3 lata umawiając się na rok w akceptacji .Po drugie co do zabezpieczeń to każda firma wykonując usługę zabezpiecza sie co jest zapisane w Regulaminie usług . Zainteresowani Klienci którzy chcą wiedzieć ile mają czasu na rezygnację bez kosztów w momencie gdy sami o to pytają w tej samej rozmowie otrzymują odpowiedź właśnie że to jest 1 dzień. Z doświadczenia wiem że takie pytanie pada bardzo rzadko .Co do rezygnacji z powodu trudności finansowych warto odezwać się do przypisanego Opiekuna i opisać sytuację dlaczego tak jest .Uwierz mi że żadnej firmie nie zależy żeby pogorszyć jakoś życia Klientowi .Trzeba się po prostu porozumieć i dogadać .

On
Pracownik
 Pytanie
@obecny pracownik

O co chodzi z tymi spacjami przed znakami interpunkcyjnymi? Kontaktujecie się z klientami i nie znacie podstawowych zasad pisowni.

Iwona
Inne
 Pytanie
@obecny pracownik

Rozmawiałam z opiekunem, ale to nic nie dało. Pomimo rozmowy, że zostałam przez niego namówiona na siłę a teraz finansowo nie mogę dać rady, że potrzebuję pomocy przy rozwiązaniu, nic nie dało. Naprawdę jak najszybsze rozwiązanie uratuje mi życie. Widocznie odsłuchanie rozmowy było nie dokładne. Dzwoniłam drugiego dnia po rozmowie z konsultantem, że chcę zrezygnować i też nic nie dało. Wszędzie jest czas na rezygnację 10-14 dni a u Was jakiś wyjątek, a poza tym 3 letnia umowa bez możliwości rezygnacji? Miałam wcześniej z Wami umowy, ale obowiązywały przez 12 miesięcy

Essa
Pracownik
@obecny pracownik

Iwona nie wprowadzaj w błąd. Opiekunowie nie są kompetentni do negocjowania umów. Od tego jest DOK i z nimi należy się kontaktować!

Obecny pracownik
Pracownik
@Iwona

Pani Iwono.Namówiona na siłę to bardzo subiektywne określenie. Faktem jest że Pani zgodziła się na warunki które Konsultant przedstawił. Nie ma przymusu akceptacji. Jeżeli natomiast chodzi o kontrolę to takie coś jak inny termin na 99% jest nierealne. Wszystkie nagrania są rejestrowane więc jeżeli nawet tak się stało to zadzwońcie i powiedz o tej rezygnacji.Jeżeli rzeczywiście przekazałaś takie info w terminie 1 dnia kalendarzowego od zawarcia jest to rezygnacja terminowa.Napisz na dok@wenet.pl z taką prośbą i numerem umowy w temacie

Pracodawca

@Essa

Dziękujemy za informację. Uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Sprawdzimy, jaki jest powód zaistniałej sytuacji i odpowiednio zareagujemy. Pozdrawiamy. Zespół WeNet

Pracodawca

@Iwona

Dziękujemy za informację. Uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Sprawdzimy, jaki jest powód zaistniałej sytuacji i odpowiednio zareagujemy. Pozdrawiamy. Zespół WeNet

Zostaw merytoryczną opinię o WeNet sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w WeNet sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy WeNet sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 200.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w WeNet sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 161, z czego 28 to opinie pozytywne, 107 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy WeNet sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w WeNet sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

WeNet sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii