Jako kilkuletni pracownik, zarówno biura APA Via Sp. z o.o., jak i APA Via i Partnerzy, który większość czasu przepracował stacjonarnie w biurze, uważam, iż mogę wyrazić opinię bardziej obiektywną od dotychczasowego, dostępnego w sieci komentarza. Realia pracy w biurze są delikatnie mówiąc karygodne. Począwszy od samych warunków pracy, skończywszy na podejściu szefostwa, a w szczególności szefowej do pracowników. Idąc w ślad za biurowym powiedzeniem, „Nikt nie da Ci tyle, ile Wioletta obieca”. Wieczna praca pod presją czasu, liczne nadgodziny czy notoryczne wprowadzanie pracowników w błąd, zarówno poprzez przekazywanie szczątkowych, niepotwierdzonych informacji, bądź po prostu przez ich brak. To standard pracy w tym biurze. Do tego dochodzą wieczne pretensje, rozczarowania, zawody niekompetencją jak i błędami pracowników, okraszone oczekiwaniami wyjaśnień ze strony szefostwa. Wyjaśnień zarówno nadgodzin jak i decyzji na, które pracownicy, a jakże, zazwyczaj nie mają wpływu. Wszystko utrzymane w pretensjonalnym tonie. Oczywiście, można mnie nazwać kłamcą, kolejnym nietrafionym pracownikiem, który akurat wypisuje oszczerstwa w sieci. Tyle, że tak jak zawsze powtarzałem, trzymajmy się faktów i dowodów. Tą uwagę kieruję do byłego pracodawcy, gdyby kiedyś miał okazję przeczytać ową opinię. Przytoczone informacje, stanowią jedynie wierzchołek tego czym tak naprawdę smakuje praca w tym biurze. A najlepszym przykładem, może być te kilkanaście osób, które w zeszłym roku postanowiły opuścić szeregi biura. Gorąco polecam! Najgorszemu wrogowi, który chyba jeszcze nie zasłużył na to wyróżnienie.
W tej firmie panuje klimat wszechobecnego łamania praw pracowniczych. Szefowie narzucali nierealne terminy, co generowało nie tylko ogromny stres, ale także napięcie w zespole. Dodatkowo, zamiast przyjąć odpowiedzialność, rzucano winę na pracowników. Środowisko pracy było absolutnie nieprzyjazne, zwłaszcza w okresie zimowym, gdy temperatura w biurze spadała do 14 stopni. Takie warunki nie tylko były nieznośne, ale również szkodliwe dla zdrowia i wydajności. Brak troski o pracowników i lekceważenie podstawowych przepisów dotyczących pracy, nieopłacanie składek ZUS, kontrole PIP, brak szkoleń BHP.
Może znajdzie się osoba aktualnie pracująca, która będzie chciała coś napisać odnośnie swoich spostrzeżeń czy czegoś nowego na temat (usunięte przez administratora) w przedsiębiorstwie Wioletta Lasota Apa Via i Partnerzy w mieście Łódź?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wioletta Lasota Apa Via i Partnerzy?
Zobacz opinie na temat firmy Wioletta Lasota Apa Via i Partnerzy tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.