Phu Antkowiak Oskar Agd RTV Małgorzata Antkowiak

1.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Phu Antkowiak Oskar Agd RTV Małgorzata Antkowiak

anonim Nowy wpis
Inne

dzień dobry, czy na obsługę klienta można się zatrudnić? kiedyś ktoś wspomniał o telefonicznym kontakcie z przedstawicielem. Mam już doświadczenie z pracy w jednym punkcie z RTV i AGD, chciałabym sprawdzić jak jest tutaj. Ktoś tu wspomniał o pracy w soboty, dalej są one pracujące?

Angel Nowy wpis
Kandydat

Póki nie dopomnisz się o umowę pracujesz na czarno. Później umowa na 1/2 etatu. Myślałam o pracy w tym sklepie ale posłuchałam opinii i jednak się nie zdecydowałam. Póki siedzisz cicho i nie dochodzisz swoich praw wszystko jest ok. Dopiero kiedy chcesz wziąć wolne bądź chcesz otrzymać wynagrodzenie za pracę w soboty (pracujesz wtedy za free) zaczyna się robić nieprzyjemnie....

Kaja Nowy wpis
Kandydat

Jaka ocena poziomu rotacji? Była opinia, w której sugerowano, że jest do duży. Do tego padła także sugestia co do braku umów. Czy do dziś jeszcze się to zdarza? W jakich okolicznościach mogło dochodzić do takich sytuacji? i w jaki sposób przeprowadzana jest teraz rozmowa, czy ustalenia na umowie są indywidualne?

Iwona
Pracownik

Z tego co wiem to jedynym plusem w firmie jest wypłata na czas.

Julia
Inne
@Iwona

widzę, że to świąteczna opinia? A one to jak są tutaj celebrowane? Jest szansa na mały drobiazg, były jakieś w tym roku?

Zołza
Pracownik
@Julia

Ha ha, napewno będą to tabletki do zmywarki lub kapsułki do prania Tylko trzeba zadać sobie pytanie ile prania ma Szefowa bo to ona ze swej chytrości zabiera wszystko Więc nie liczymy na żaden drobiazg Martwi mnie tylko zdrowie szefa że już nie odpisuje na opinie chyba psychiatra mu zabronił. Pozdrawiam

Julia
Inne
@Zołza

Ciekawa bym była tylko na podstawie czego konkretnie został tu przytoczony lekarz psychiatrii i czy faktycznie było to uzasadnione. Czyli tego typu prezenty tutaj podrzucają? A co z bonami? Zbliża się także Wielkanoc, do niektórych firm wpada zajączek, a tutaj?

Były pracownik
Były pracownik
@Zołza

Czyli nic w tej kwestii się nie zmieniło pomimo upływu czasu.:) Pozdrawiam najwytrwalszych którzy nadal w tym "SALONIE" pracują

Julia
Inne
@Były pracownik

Ciekawe czemu nit na pzdr nie odpowiada... A ile tych osób tak naprawdę możesz zliczyć? Ile lat za sobą ma ta o najdłuższym stażu? możliwe, że na jej warunki to jakoś znacząco wpływa?

Zołza Nowy wpis
Inne
@Julia

A kto ma odpowiadać za pozdrowienia, jeśli tam jest taka rotacja ludzi że nie wielu jest starych pracowników Ci którzy chcieli pracować na umowę o pracę a nie na czarno dawno poszli dalej A ci co zostali no cóż..........

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna bywa bardzo stresująca. A jak było w Twoim przypadku? Ilu rekruterów prowadziło rozmowę? Podziel się opinią ze spotkania w firmie Phu Antkowiak Oskar Agd RTV Małgorzata Antkowiak.
karwoj8
Inne

Pani Małgorzata Antkowiak PHU ANTKOWIAK OSKAR AGD RTV MAŁGORZATA ANTKOWIAK Dzień Dobry Najpierw się przedstawię: Karol Wójcik Sołtys Nowej Wsi Królewskiej Proszę Pani Jestem od szesnastu lat sołtysem wsi a jest to funkcja obieralna i społecznego zaufania. Corocznie mam do dyspozycji tzw. „fundusz sołecki” i za zgodą zebrania wiejskiego wydaję go na określone cele. Dodam, co jest istotne dla Was, że mam 75 lat. W br. Postanowiliśmy dokonać remontu zmywalni przykuchennej w naszej świetlicy i w związku z tym zaplanowaliśmy zakup profesjonalnych zmywarko-wyparzarki, zlewo-zmywaka oraz baterii. Dla ułatwienia zakupu skorzystałem z pomocy Urzędnika z Urzędu Gminy we Wrześni, który zdecydował, że najlepszym do tego celu jest sklep Oskar na ul. Padarewskiego we Wrześni i tam złożył w dniu 9.02.2023 r. zamówienie na kwotę ok. 9200,00 zł. Z uwagi na powyższe „pośrednictwo” doszło do pewnych nieporozumień w sprawie zakupu określonego typu baterii. Dopiero w dniu 9.03.2023 r. (czyli po upływie miesiąca czasu) pracownik sklepu poinformował mnie , że dnia 14.03.2023 r. otrzymam zamówione towary. W związku z powyższym zamówiłem firmę przygotowującą pomieszczenie i ta podjęła swoje zadania w dniu 20.03,2023 r. mając pewność, że na podstawie otrzymanego wyposażenia będą mogli wykonać podłączenie wodno-kanalizacyjne. Okazało się jednak, że zarówno 14.03.2023 r. jak i w czasie kolejnych dni towaru nie otrzymałem i dopiero wtedy nawiązałem kontakt telefoniczny z przedstawicielem sklepu. Regularnie też byłem przez niego wprowadzany w błąd co do terminu dostawy. W dniu 20.03.2023 r. osobiście udałem się do sklepu Oskar, gdzie rozmawiałem z jego pracownikiem usiłując dowiedzieć się, kiedy w końcu otrzymam zamówiony towar. Znowu dowiedziałem, że dostawa spodziewana jest na dzień jutrzejszy. W toku rozmowy stwierdziłem, żeby mając na uwadze mój wiek nie wprowadzano mnie więcej w błąd. Otrzymałem kuriozalną odpowiedź, że jeżeli nie daję sobie rady i jestem za stary dla pełnienia swej funkcji to mam z niej zrezygnować. Oczywiście następnego dnia transportu (chodzi o zlewo-zmywak) nie było. Kolejnego dnia zatelefonowałem do sklepu i rozmawiałem z tym samym sprzedawcą pytając się kiedy w końcu przesyłkę otrzymam. Tym razem rozmówca nie podał terminu oświadczając, że wtedy kiedy sklep towar otrzyma a otrzyma kiedy producent go przyśle. Następnie poprosiłem go by podał mi telefon do dostawcy, ale sprzedawca mi tego odmówił. Reagując na wyraźne lekceważenie mnie poprosiłem rozmówcę o podanie swojego imienia i nazwiska. Prośbę swoją powtarzałem kilkakrotnie mimo to nie otrzymałem odpowiedzi. Zamiast tego sprzedawca stwierdził, abym przestał go straszyć (chociaż nic takiego z mojej strony nie padło) a następnie obrzucił mnie inwektywami typu „stary komuch”, „do kościółka by się modlić” a nie poważne sprawy załatwiać itp. Odpowiedziałem, że przemyślę czy opisu całego tego zakupu i zachowania sprzedawcy nie upublicznić. O wszystkim, na tę chwilę, powiadomiłem urzędnika w Urzędzie Gminy. On sam rozmawiał ze wspomnianym sprzedawcą, który zapewnił go, że przesyłkę otrzymam w dniu 23.03.2023 r. Kiedy do 24.03.2023 r. dostawy nie otrzymałem w dniu kolejnym na mój interwencyjny telefon otrzymałem kolejne zapewnienie o dostawie w dniu 27.03.2023 r. Jak zaznaczyłem na wstępie i co ma wielkie znaczenie dla sprzedawcy mam 75 lat i w czasie mojego – może za długiego życia – nigdy nie spotkałem się takim szokującym zachowaniem się sprzedawcy, który starając się mnie obrazić jako klienta za nic ma renomę i pozycję sklepu. Jest wiele słów określających sposób zachowania się sprzedawcy i cały tryb sprzedaży towaru ale ich nie przytoczę licząc, że Pani odniesie się do sprawy udzielając odpowiedzi z odpowiednimi wnioskami. Na koniec zaznaczam, że sposób odpowiedzi wpłynie na mój zamiar czy to zapoznanie z nią opinii publicznej i czy też powiadomienia Rzecznika Praw Klienta. Do dnia dzisiejszego nie uzyskałem żadnej informacji dot. opisanej wyżej informacji. Z poważaniem Karol Wójcik

Mariusz
Inne

Zmywarka super, świetnie się sprawuje. Obsługa klientów godna polecenia.

Mirek
Inne

Zmywarka działa prawidłowo. Dobry zakup. POLECAM SKLEP OSKAR!!!

KASKA
Inne

POLECAM ZMYWARKE BOSCH długo wytrzymuje- moja po 10 latach klękła więc trzeba nową też -BOSCH. Produkt spełnia moje oczekiwania. Obsługa OK.POLECAM SALON OSKAR

Alicja
Inne

Zakupiony produkt suszarka BOSCH została dostarczona zgodnie z opisem i w terminie . Produkt spełnia moje oczekiwania. Obsługa OK.

Aga
Inne

Mój mąż pracuje tam już długi czas. Ja nie jestem zadowolona, bo jedna trzecia wypłaty idzie na dojazdy do pracy. Poza tym rzeczywiście pracuje po 9 godzin. Dosłownie kilka razy zdarzyło się, że nie zdążył zjeść kanapek. Wolne trudno zabrać w okresie wakacyjnym. W normalnym czasie nie ma większego problemu z dostaniemy urlopu. O dziwo, mąż jest z pracy bardzo zadowolony. Mówi, że zdobywa doświadczenie w pracy sprzedawcy. Szanuje szefostwo. W życiu złego słowa nigdy nie powiedział ani na pracę, ani ma szefostwo...

Aga
Inne
@Aga

Samą siebie komentuję, ale muszę sprostować, że mąż do pracy robi miesięcznie ok. 1000 km, paliwo drogie, a on się wozi mało ekonomicznym samochodem. Może gdyby miał do pracy bliżej, byłabym bardziej zadowolona. Bo dojazdy są drogie i czasochłonne... Fajne w tej pracy jest to, że mąż ma możliwość dostać zniżkę pracowniczą na artykuły sprzedawane w sklepie.

Julia
Inne
@Aga

Aha, to tu dopłat za dojazdy nie ma? A ta zniżka to jakaś duża jest? Rekompensuje te kilometry czy nie bardzo?

Dariusz Antkowiak
Pracownik
@Aga

Pani Agato ! Mąż Pani pobiera dodatek na dojazdy do pracy w wysokości 500 zł. Dodatkowo Pani Mąż wykonuje zlecenia klientów po pracy za które pobiera dodatkowe nie małe profity.

Aga
Inne
@Dariusz Antkowiak

Praca jest ok. Tylko mąż źle zarządza pieniędzmi, potem się dziwi, że nie ma na paliwo. Źle zarządza emocjami, a potem się dziwi, że nie ma energii na to żeby być dobrym mężem i ojcem. To oczywiście działa we dwie strony, bo ja też źle zarządzam pieniędzmi i emocjami. Prawda jest taka, że są ludzie, którzy mogą zarabiać niewiadomo ile, a i tak im nie starcza pieniędzy do następnej wypłaty... Mój mąż jest akurat zadowolony ze swojej pracy.

1
Zołza
Inne
@Aga

Witam, czytam i nie mogę uwierzyć, że ludzie piorą brudy publicznie. Nie tylko właściciel i jego żona w salonie skaczą sobie do oczu. Również pracownik roku i jego żona, to tylko OSKAR ANTKOWIAK zaprasza w radio Warta Kupujcie w naszym salonie. Pozdrawiam ????

Kierownik
Pracownik

Po wielu doświadczeniach w pracy kierownika tej firmy, muszę stwierdzić, że opinie nie zawsze są przeze mnie zrozumiałe. Wielu pracowników z którymi miałem okazję współpracować w ostatnim czasie nie zawsze wykazywało zaangażowanie do pracy. Zdarzyło się, że przez błędy pracowników, złe opinie klientów obciążały całą firmę. Był przypadek, że osoba przychodząca do pracy chciałaby, jak najmniej dawać od siebie i brać na siebie jak najmniej odpowiedzialności za powierzone zadania, następnie pokazując swoje niezadowolenie, gdy się od niej wymagało jakiegoś efektu. W tych czasach ciężko o dobrego pracownika, jednak myślę, że tych dobrych dobrze się wynagradza.

Julia
Inne
@Kierownik

To w jaki sposób wynagradza się dobrych pracowników?:)

Kierownik Patryk
Pracownik
@Julia

Pani Julio ! Wynagrodzenia w naszej firmie są tajemnicą służbową, ponieważ każdy otrzymuje je indywidualnie. Tak jak już było wspomniane, można nawet liczyć na dopłaty za dojazdy do pracy.

Były pracownik
Były pracownik
@Kierownik

To działa w dwie strony. Jeśli pracownik będzie doceniony za swoją pracę to i jego efektywność wzrośnie. A po drugie praca adekwatna do wynagrodzenia. Nie oszukujemy się. Pensja to jakaś kpina zakładając, że każda sobota jest pracująca. Dodatkowo zero szacunku do pracownika i traktowanie go już nie powiem jak... Szacunku ze strony szefostwa brak.

Julia
Inne
@Były pracownik

To trzeba tutaj pracować jak jest sobota pracująca?

Ktos
Inne
 Pytanie
@Kierownik

Kierownik???

Nadia
Inne

Pracodawcy krzyczą na pracowników, nie patrzą czy są klienci w sklepie czy nie, nie nawidzę takiego poniżania!!!. Szef jest bezczelny i arogancki. Kiedyś miałam o nich dobre opinie - napewno to były moje ostatnie zakupy. Wielkie łaski i pretensje że klient chce się czegoś dopytać albo dowiedzieć. Naprawde dawno nie spotkałam się z takim zachowaniem.

Dariusz Antkowiak
Pracownik
@Nadia

Szanowna Pani ! Pierwszy raz postanowiłem odpisać na taką opinię. Ciężko jest mi też zrozumieć, dlaczego wyraża pani ją anonimowo. W naszych salonach sprzedaży pracują ludzie z ponad 15-letnim stażem w naszej firmie. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem. Cieszymy się także dobrymi opiniami stałych klientów, którzy cały czas wracają po zakupy. Chciałbym jeszcze dodać, że staramy się spełnić wszelkie potrzeby naszych klientów, w naszej ofercie znajduje się darmowy transport wraz z wniesieniem do mieszkania oraz pomoc w sprawach gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Nie ukrywam jednak, że od swoich pracowników oczekuję przygotowania do pracy, aby obsługa klienta była na odpowiednim poziomie.

Były pracownik
Były pracownik
@Nadia

Brak szacunku do pracowników jest na porządku dziennym nie wspomnę, że, przerwa śniadaniowa to marzenie, jeżeli chce się coś zjeść to w biegu i na stojaco gdy nie ma klientów w salonie. Jeżeli chodzi o pracowników z 15 letnim stażem to tylko w dwóch salonach w Zagórowie i Miłosławiu, z tego względu że, widują szefostwo raz w roku. Więc tylko pozazdrościć, bo salon we Wrześni pozostawia wiele do życzenia. Jednym słowem MOBING!!!! Jeżeli nie chcecie nabawić się nerwicy to jak najdalej od tego miejsca i tych ludzi.

Julia
Inne
@Były pracownik

Przerwa śniadaniowa to marzenie? Przecież każdemu się należy w ciągu pracy... Nie ma jej w ogóle takiej stricte ustalonej w konkretnych godzinach, który pracownik idzie kiedy? No a dużo tych klientów w salonie, z reguły nie ma kiedy zjeść czy raczej da się?

Klient
Inne
@Dariusz Antkowiak

Szanowny Panie Dariuszu , gdyby nie fakt,że można w Pana sklepie kupić produkty tańsze niż w innych punktach tego typu, to z pewnością klienci by nie wracali! Z zaciśniętymi zębami wracają kupują i wychodzą aby kupić taniej. Wiem z doświadczenia. A rzeczywistość wygląda tak, że żal patrzeć na atmosferę i cała ta otoczkę!!!! Proponuję nauczyć się dystansu do Siebie i szacunku do ludzi.

Klient
Inne
@Dariusz Antkowiak

Szanowny Panie Dariuszu, fakt klienci wracają na zakupy, ale tylko i wyłącznie dlatego, że można kupić taniej. I to jedyny powód. Wchodzę tam z zaciśniętymi zębami, kupuje i wychodzę. Po to aby nie słuchać (usunięte przez administratora) komentarzy z Pana ust. Co do pracowników, współczuję pracy w takim miejscu. Atmosfera fatalna. Da się ją wyczuć. Nie jest tak miło jak Pan pisze. Byłam świadkiem niejednej żałosnej sytuacji w wykonaniu Pana, będąc klientem w sklepie. Przygotowanie do pracy.....co tabliczka mnożenia do 100???? Żenujące!!

Ktos
Inne
@Były pracownik

Brawo dla pani

Marysia
Inne

Jestem zadowolona z zakupów, przy dość dużym zamówieniu, otrzymałam rabat. Pracownicy bardzo pomocni i uprzejmi.

Klient
Inne

Brak odpowiedzi na reklamację, pewno mają coś do ukrycia ,po zakupach lekceważą klientów.

Mieczysław
Inne
@Klient

Ile już czekasz na odpowiedź? I co ci się zepsuło?

Xxx
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie na szczęście tylko 3miesiece po czym się zwolniłam. Na początku wszystko ładnie pięknie.... Umowa na pół etatu z czego i tak trzeba było pracować po 9h i wszystkie soboty, tam nie ma czegoś takiego jak dzień wolny czy wyjście wcześniej... Wieczne obrażanie i krzyki nawet przy klientach.. zero szacunku. Pewnego dnia gdy źle się poczulam (kręciło mi się w głowie ) szefowa zaczęła się na mnie wydzierać że jestwm (usunięte przez administratora) i mam (usunięte przez administratora) 15min żeby się ogarnąć wziasc tabletkę czy coś i do roboty ( i tak udało mi się wyjść bo nie mogłam dać rady i utrzymać się na nogach gdzie usłyszałam że na pewno się najebałam..... Gdzie jak wiadomo to pracy przychodzi się trzeźwym. Od lekarza dostałam zwolnienie i jak stwierdził mam jak najszybciej uciekać z tamtad bo się wykoncze ) problem był masakryczny że jak to nie przyjdę do pracy że chyba sobie zartuje... Po powrocie kończyła mi się umowa więc oznajmiłam że wraz z końcem umowy odchodzę, zostałam zwyzywana przez szefostwo od najgorszych, już nie chce przytaczać epitetów. Ostrzegam przed pracą tam chyba że chcesz się zajechać i wykończyć psychicznie. Żadnych dodatków, żadnego dnia wolnego nic masakra

Teresa
Inne
@Xxx

Skoro umowa na pół etatu, to jak były liczone nadgodziny? Jak stawka podstawowa czy jak?

Xxx
Były pracownik
@Teresa

Jena stawka na wszystkie godziny niezależnie czy to były nadgodziny czy sobota 12zl za godzinę

Julia
Inne
@Xxx

Jeju przykro. :( Czemu tak właściwie jest? Te wyjątkowe godziny nie powinny być jakoś bardziej doceniane przypadkiem?

Monika
Inne

Zakupiona pralka - niby nowa. Już po dostawie okazało się, że sprzęt przyjeżdża bez oryginalnego opakowania tylko tak jak z wystawy owinięty po prostu folią spożywczą. Pralka bez fabrycznych zabezpieczeń bębna etc. Jak pojawił się problem i zadzwoniłam po serwis gwarancyjny i serwisant obejrzał świeży paragon to się zdziwił i dopytywał gdzie zakupiłam bo ten model już od ponad roku był wycofany ze sprzedaży... Ale naprawili i działa. Jednak tańsza cena skądś się bierze - podejrzewam, że sprzęt albo powystawowy albo po zwrotach. Gdybym miała kupić TV z 10 tyś PLN to chyba bym sobie darowała. W sumie cała ta sala sprzedażowa wygląda jak końcówki wyprzedaży albo zwroty bez opakowań oryginalnych!

Klaudia
Inne
@Monika

Jestem zdziwiona co Pani pisze. W tym sklepie zakupiliśmy cały sprzęt do kuchni i wszystko miało oryginalne opakowania. Po roku zepsuł się piekarnik, pojechałam do sklepu zasięgnąć informacji jak mam postąpić dalej. Pani właścicielka wszystko mi wytłumaczyła. Obyło się bez żadnych nerwów a do piekarnika po tygodniu przyjechał serwis i do dziś działa. PS. to jest strona, na której powinno się wyrażać opinie o zatrudnieniu a nie o zakupionym tam sprzęcie.

1
Roberto
Pracownik
@Monika

Monika nie wiem czy to cię zdziwi ale pracowałem tam i klient kupuje towar mówi że chce taki sam ale nowy,klient jedzie do domu my wynosiliśmy ze sklepu ten wystawowy towar i go owijalismy streczem i szef do nas panowie jak by się pytali to oryginalne opakowanie nam się w transporcie zepsuło a potem pracownik jest wyzywany że towar jest porysowany albo jakiś obity czy coś poprostu firma (usunięte przez administratora)

Julia
Inne
@Roberto

Wciskanie sprzętu powystawowego jako nowy to jakiś żart czy faktycznie firma praktykuje takie triki? Nie zostali jeszcze na takich akcjach przyłapani??

Roberto
Pracownik
@Julia

Julia ta firma faktycznie praktykuje takie zabawy .tak samo zamawiają juz po wystatowy sprzęt z jakimiś drobnymi wadami potem pakują go w karton i sprzedają jako nowy a jak coś nie tak to wciskają kit że to przez transport.tak samo często matryca siada bo telewizory cały czas działały a oni potem gwarancji nie chcą uznawać wciskając kit że to klient mechanicznie uszkodził i bujaj się z tym

Zmywarka
Inne

Pod koniec października 2020 kupiliśmy zmywarkę z pakietem tabletek na pół roku. Okazało się, że chwilowo nie ma tabletek ale będą za tydzień. Dzwoniliśmy co tydzień przez 6 tygodni i ta sama historia: jeszcze nie ma proszę czekać. W końcu tam pojechałem i przy klientach zacząłem się domagać tabletek. Zebrali z każdej zmywarki po jednej tabletce i dali mi chyba 12 sztuk żebym się zamknął. A w pakiecie było 180 sztuk. Na pytanie dlaczego nie było tabletek szef odpowiedział bo pewnie ktoś zabrał. Więcej tam niczego nie kupię bo to zwykli naciągacze. Producent sprzętu daje gratisy a sklep to kradnie i nie daje klientowi.

Zołza
Pracownik
@Zmywarka

Nie było tabletek ponieważ państwo szefostwo rozdaje swoim znajomym zamiast dołączyć do sprzętu który zakupił klient. A może państwo wy nie przyjechaliście do salonu najnowszym bmw, dlatego nie dostaliście prezentu Nie polecam tego salonu para (usunięte przez administratora) Jak i również pracy w nim .

OpiekunGOW0RK
Inne

Przejmij kontrole nad profilem. Skontaktuj się z opiekunem konta. W ten sposób rozwiążesz problem negatywnych opinii. To pozwoli firmie uwolnić się od negatywnych opinii. To jedyna droga do skasowania negatywnych komentarzy.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Nick01
Były pracownik
 Pytanie

Jak to żadnych benefitów ? Przecież jak się zrobi dużo nadgodzin to wypłata jest większa. Benefitem jest też to że dostaje się często zadania nie związane z stanowiskiem pracy na jakie się zatrudniało na początku. Nie ma na co narzekać, wystarczy że te wygórowane państwo ciągle narzeka. Dużym benefitem jest też dostanie umowy po pół roku pracy na czarno. Jak zachorujesz to benefitem będzie brak zrozumienia, bo przecież pracować można i tak. Tam do pracy potrzebni są ludzie bez szacunku do siebie co nie mają nic do powiedzenia.

1
Nowy
Kandydat

Rekrutacja do tej firmy to żart. Dobrze, że istnieje taka strona żeby każdy mógł wyrazić opinię. Szkoda czasu na rozmowy z właścicielem... Tak jak ktoś już pisał, brak kultury na pewno.

Zostaw merytoryczną opinię o Phu Antkowiak Oskar Agd RTV Małgorzata Antkowiak - Września

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Phu Antkowiak Oskar Agd RTV Małgorzata Antkowiak?

    Zobacz opinie na temat firmy Phu Antkowiak Oskar Agd RTV Małgorzata Antkowiak tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Phu Antkowiak Oskar Agd RTV Małgorzata Antkowiak?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Phu Antkowiak Oskar Agd RTV Małgorzata Antkowiak
Przejdź do nowych opinii