Opinie o BETA-POINT
(usunięte przez administratora)
Dziękuję. Chętnie odpowiem na pytania na temat naszej firmy.
Wynagrodzenia naszych handlowców są na dobrym poziomie, w tym premie prowizyjne osiągalne. Na pierwszym spotkaniu kandydaci dowiadują się, na jakich zasadach wyliczane są premie za wyniki. Szczegóły uzgadniamy na ostatnim spotkaniu, gdy obie strony uznały, że wszystkie elementy współpracy im odpowiadają i wyrażają chęć jej nawiązania. Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
List motywacyjny stanowi komplet dokumentów w rekrutacji i dobrze, jeżeli zawiera informacje, jakich nie ma w CV – informacje o mocnych stronach kandydata, o tym, co skłania go do pracy na tym stanowisku i w naszej firmie. Po drugiej stronie są kandydaci, którzy zadają pytania na temat BETA-POINT i nie traktuję ich jako dziwne. Każdy z nich chce dowiedzieć się tego, co dla niego ważne. Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
W tej chwili szukamy 2 osób na stanowisko Specjalisty ds. Handlowych. Zapraszam Państwa do składania ofert na nasz adres praca@betapoint.pl. Wyślijcie nam Państwo list motywacyjny oraz CV. Wybrane osoby zaprosimy na rozmowę do naszej firmy.
Tam jest non stop rotacja na każde biurowe stanowisko. Zero stabilności.
Witam, Zazwyczaj nie wypowiadam się na forach ale tu zrobiłem mały wyjątek :) Wyskrobałem parę zdań, które mogą pomóc w podjęciu decyzji, niezdecydowanym. Jeśli jesteś osobą, która stawia pierwsze kroki w zawodzie Handlowca, powiedzmy masz około roczne doświadczenie, to firma BETA-POINT jest idealnym miejscem dla Ciebie. Nauczysz się tam dyscypliny Handlowej oraz metodologi Sprzedaży. Z drugiej zaś strony, jeśli masz za sobą kilka lat doświadczenia w zawodzie, możesz mieć pewne problemy z adaptacją do nowego środowiska pracy. Na koniec, nie skreślałbym BETA-POINT. Z tego co pamiętam firma współpracowała z Trenerem Biznesu, który prowokował właściciel do wprowadzenia zmian dobrze rokujących na przyszłość. Tyle ode mnie. Pozdrawiam byłych i aktualnych pracowników firmy BETA-POINT. AHOJ!!!!
...I powiesz mi Łukaszu, że poniedziałkowe "spowiedzi", wymyślane delegacje "byle pojechać" bo trzeba, dzwonienie na akord- minimum które musisz wydzwonić nieważne do kogo byle odhaczyć telefon w programie, podsłuchiwanie Twoich rozmów i nakazywanie mówienia Ci inaczej niż chcesz prowadzić rozmowę, i w ogóle cała atmosfera nauczy dyscypliny pracy a tym bardziej metodologii sprzedaży? A ile razy rozmawiałeś z głuchą słuchawką bo się ktoś rozłączył a nie chciałeś żeby się Beatka doczepiła? Oj Łukasz, Łukasz marnowałeś się w tej firmie i spieprzyłeś jak się tylko nadarzyła okazja. Nie wspomnę o ciągłym konflikcie z szefową za niedogoloną brodę!! hahaha:)Pozdrawiam Sz.
No jeżeli ktoś uważa, że usiądzie przed komputerem i zamówienia same przyjdą to jest w błędzie.. to chyba logiczne, że aby znaleźć nowego klienta to trzeba dzwonić albo jechać...
a może powiesz Szymek ile razy byłeś w delegacji HA HA HA. Raczej się nie wysilałeś. Nawet na te "byle pojechać"
Pewne rzeczy się zmieniły…pewne rzeczy są do zmian. Nikt nie jest idealnym człowiekiem. Ważne, że ktoś próbuje coś zmienić. Tak naprawdę opinii negatywnych jest więcej ponieważ duża część pracowników nie wypowiada się na tym forum. Część zachowań też mi się nie podoba ale to nie znaczy, że nie ma tych dobrych. Dla zainteresowanych pracą to w dziale handlowym można fajnie zarobić i nie mówię tu o najniższych krajowych. Prowizja jest od osiągniętych wyników i często jest wyższa niż sama podstawa. Porównując innych pracodawców to Beta jest na podobnym poziomie.
Dziękuję za zaproszenie Pana odpowiedzialnego do BETA-POINT, ale zajmuje się tym co napisałem, czyli badania prowadzę w oparciu o internet. Widzę że Pan wie lepiej co powinienem robić. Pozwoli Pan jednak,że zostanę przy tym co powyżej opisałem. Dziękuję
Czy jest to 5 czy 10 czy 15 osób. Ważne że piszą prawdę. Dzięki czemu mam nadzieję ktoś kto aplikuje do tej firmy zrezygnuje i nie będzie musiał poznawać tych ludzi i męczyć się w "rodzinnej" atmosferze. Pozytywny wpis? Dawno takiego nie było. Poza Tym Pani Beato, Marto, ważne żeby karawana jechała dalej, nie ważne jaki wielbłąd. Zawsze można go zmienić.
nie jestem zainteresowany, ale czytam wpisy na różnych forach i do swojej pracy wykorzystuję objawy agresji jakie udaje mi się znaleźć w internecie. Na tej stronie można zauważyć że każdy pozytywny wpis wywołuje dodatkową energię wśród obserwatorów (nienawistników), którzy momentalnie uaktywniają się żeby zniszczyć pozytywną opinię w zarodku. Czytając też te wpisy, łatwo można zauważyć, że wiele z nich jest wpisywane przez te same osoby pod różnymi NICK-ami. Warto się zastanowić nad ilością energii zużywaną na agresję, którą można spożytkować w wielu cenniejszych aspektach życia. Dalej się nie rozpisuje, żeby nie zostać rozszarpany przez tutejsze s "fora" ę. Pozdrawiam wszystkich.
Szanowny Panie, jeśli przedmiotem Pana pracy są "objawy agresji", to bardzo proszę skontaktować się z Firmą Beta-Point, porozmawiać z Panią Beatą może zgodzi się na przeprowadzenie badania przez miesiąc na miejscu. Pojedzie Pan, posiedzi, posłucha, porozmawia z pracownikami i wtedy Pan się wypowie. Polecam:) Doskonałe doświadczenie które znacznie wzbogaci Pana badania! Jednocześnie uważam, że takie forum pozwala pracownikowi na pokazanie swoich emocji bez większych konsekwencji, a jednocześnie pracodawca może zapoznać się z opiniami swoich pracowników i dokonać stosownych zmian. Niestety w przypadku tej Firmy nie liczyłbym na to Pozdrawiam
Pracowałem pół roku, przynajmniej teraz potrafię docenić moją obecną pracę. Gdy coś mnie denerwuje myślę jak było w BP...i od razu wraca ochota do pracy. :D
Tak poziom bezrobocia ma tutaj znaczenie. Praca w Polsce jest dla wszystkich, ale większość jest niskiej jakości. W Beta-Point również. Jest to przystań, dzięki której można zarobić na przetrwanie, ale w międzyczasie należy szukać czegoś innego. I nie tylko z ambicji jakie ma każdy, ale zarówno zachęca do tego atmosfera, jak również poziom wynagrodzenia i stosunek właścicielki firmy do pracowników. Sam zespół jest zgrany, chodź gdyby nie czynniki wymienione wcześniej myślę, że firma rozwijałaby się zdecydowanie prężniej, a pracownicy byliby bardziej chętni żeby ulepszać procesy i proedury w firmie. Mówiąc o zespole mam na myśli handlowców, pracowników produkcji, BOK. Wykluczam tu koordynatorkę działu handlowego, która kierować to jedynie samochódem potrafi, choć nie szczególnie. I na tym zakończę powyższy wywód. Pozdrawiam sądzę, że KAŻDY PRACOWNIK szczerze podpisałby się pod moją wypowiedzią.
Może to wynika z bezrobocia(zahaczę się za byle jakie pieniądze i będę szukał czegoś lepszego) a może z naiwności ludzi- "sam sprawdzę czy tak na pewno jest,bo tak strasznie być nie może". Popracuje trochę i się albo zwolni albo go zwolnią. Zastanawiające też jest, że tam jest ciągła, niekończąca się rekrutacja, a firma ma cały czas tyle samo pracowników:)
Chciałem aplikować na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta, ale po przeczytaniu Waszych opinii zdecyodowałem, że szkoda nerwów, zdrowia i czasu na takie firmy jak ta. Dziękuję za cenne rady.
Polityka zatrudnienia w tej firmie przypomina kręcącą się karuzelę, z której co chwilę ktoś wypada. Atmosfera, niskie wynagrodzenie, masa obwiązków sprawiają, że człowiek sam pragnie jak najszybciej znaleźć coś innego. Niestety warunki na rynku pracy są jakie są, więc okres ten zwykle się przedłuża. Nie życzę nikomu trafić do tej firmy, chyba że chcecie wyrobić sobię zdać sprawę jak nie powinno wyglądać Twoje miejsce pracy. Wszystko o czym wspomnieli poprzednicy to prawda.
na czym polegaja zadania na drugim etapie rekrutacji w betapoint jesli chodzi o dbsługę klienta?
Szanowni Państwo Wszystkich zainteresowanych pracą w zgranym i energicznym Dziale Sprzedaży, zapraszamy do współpracy i aplikowania na stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Aplikacje można składać za pośrednictwem formularza rekrutacyjnego, który znajduje się na stronie www.pracuj.pl lub bezpośrednio pod adresem mailowym praca@betapoint.pl Poniżej zamieszczamy link do oferty: (usunięte przez administratora) W przypadku pytań - pozostajemy do Państwa dyspozycji. Zespół BETA-POINT
Szanowni Państwo O sukcesie firmy decydują przede wszystkim tworzący ją ludzie. To oni stanowią jej bezcenną wartość, siłę i klucz do sukcesu na wielu płaszczyznach. Dotyczy to nie tylko sukcesu finansowego, ale przede wszystkim najcenniejszej wartości firmy – zgranego, dobrze funkcjonującego zespołu. Zatrudniając pracowników, stawiamy przede wszystkim na ich zaangażowanie i automotywację, a także na kompetencje przydatne na określonym stanowisku. Doceniamy pracowite osoby, które z chęcią wypełniają powierzone zadania. Ceniąc trud włożony w pracę, gwarantujemy pracownikom odpowiednie wynagrodzenie, stabilność zatrudnienia oraz rozwój. Mam tu na myśli szkolenia, kursy podnoszące kwalifikacje oraz indywidualne plany rozwoju. Osoby zaangażowane, pracowite, stawiające na swój rozwój osobisty są dla nas cennym kapitałem kadrowym. To właśnie dla nich jest miejsce w naszej firmie i to oni są wynagradzani za swoją DOBRĄ ROBOTĘ! Dla nas każdy dzień to nowe wyzwanie, a każdy sukces to krok w przód. Nieustannie dążymy do zmian na lepsze, ucząc się i zdobywając cenne doświadczenia. Podsumowując - zapraszam do współpracy wszystkich tych, dla których zaangażowanie w pracę jest naturalnym motorem działania i wyznacznikiem do osiągania założonych celów. Właścicielka firmy BETA-POINT Beata Hoffmann - Pohnke
Szanowny Zainteresowany Ogłoszenie o pracę na stanowisko Specjalisty ds. Handlowych pojawi się niebawem w serwisie www.pracuj.pl Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych kandydatów, po oficjalnej publikacji ogłoszenia zamieścimy link do jego treści na portalu www.gowork.pl Serdecznie zapraszamy Pana oraz wszystkich zainteresowanych do złożenia aplikacji za pomocą formularza rekrutacyjnego lub bezpośrednio pod adresem mailowym praca@betapoint.pl Odpowiadając na Pana pytanie – uprzejmie informujemy, że każdemu pracownikowi z Działu Handlowego firmy gwarantujemy: atrakcyjne warunki finansowe, na które składa się wynagrodzenie podstawowe oraz motywacyjny system prowizyjny, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji oraz przygotowanie do pracy w oparciu o tematyczne szkolenia. Indywidualny plan rozwoju każdego pracownika, na który składają się wszystkie wymienione komponenty - uzależniony jest od jego zaangażowania, osiąganych wyników oraz czasu pracy. W przypadku pytań i wątpliwości – pozostajemy do dyspozycji. Zespół BETA-POINT
Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko handlowca ds. klientów biznesowych. Czy ten etat jest rozwojowy i pozyskiwane nowych klientów jest jeszcze realne? Czy to co napisaliście negatywnego również dotyczy tego stanowiska?
Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko handlowca ds. klientów biznesowych. Czy ten etat jest rozwojowy i pozyskiwane nowych klientów jest jeszcze realne? Czy to co napisaliście negatywnego również dotyczy tego stanowiska?
Jeśli po tym co przeczytałeś myślisz, że na stanowisku "handlowca ds. klientów biznesowych" będziesz miał zapewnione inne warunki to życzę powodzenia. Polecam Ci takie doświadczenie:) tylko wróć tu i napisz czy jesteś zadowolony...a z drugiej strony to tak każdy handlowiec jest ds. klientów biznesowych... żenada...niech zmienią podejście do pracownika a nie nazwę stanowiska! (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BETA-POINT?
Zobacz opinie na temat firmy BETA-POINT tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BETA-POINT?
Kandydaci do pracy w BETA-POINT napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.