Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Solid Connect Project Krzysztof Frączek

4.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Solid Connect Project Krzysztof Frączek

zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Krzysztof Frączek

Firma

19.04.2023 11:04

Czym zajmuje się Państwa firma? Co jest głównym filarem Państwa biznesu? W jakim mieście/jakich miastach działacie? Jak duża jest Państwa firma (oddziały, liczba pracowników)?

Krzysztof Frączekikona wywiad

Firma zajmuje się prowadzeniem call center dla P4 - mam tu na myśli dedykowaną infolinię sprzedażową odpowiedzialną za pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami sieci Play. Jesteśmy zlokalizowani w Olsztynie, natomiast liczba pracowników firmy oscyluje w granicach 60 osób.

W jaki sposób osiągnęliście Państwo sukces w postaci nawiązania współpracy z siecią Play, gigantem na rynku usług telekomunikacyjnych?

Krzysztof Frączekikona wywiad

Kluczową rolę odegrało na pewno doświadczenie zdobyte podczas pracy z innymi telekomami - to ono zaowocowało podjęciem współpracy z P4.

Czujecie się Państwo pewnie w swojej branży? Jak wygląda kwestia konkurencji na rynku?

Krzysztof Frączekikona wywiad

W samym Olsztynie istnieje kilka call center. To oczywiste, że dostrzegamy pewną fluktuację wśród pracowników, którzy migrują między poszczególnymi firmami, ale to nie przeszkadza nam współistnieć na lokalnym rynku.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Krzysztof Frączekikona wywiad

Zatrudniamy szereg osób posiadających bogate doświadczenie w kierowaniu sprzedażą oraz wsparciem sprzedaży. Są to osoby odpowiadające za organizację pracy wszystkich pracowników kontaktujących się już bezpośrednio z klientami.

Poszukujecie obecnie nowych pracowników na stanowiska w obsłudze klienta?

Krzysztof Frączekikona wywiad

Tak, rekrutacja jest otwarta. Rekrutujemy osoby zarówno z doświadczeniem, jak i bez doświadczenia w obsłudze klientów.

Jakie cechy powinien posiadać idealny kandydat?

Krzysztof Frączekikona wywiad

Najlepiej, kiedy jest to osoba z doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, szczególnie w call center.

Czego można nauczyć się w Państwa firmie?

Krzysztof Frączekikona wywiad

Nasi pracownicy mają możliwość rozwoju. Prowadzimy dużo szkoleń, podnosimy kwalifikacje pracowników. W firmie nieustannie mają miejsce nowe warsztaty, odsłuchy i szkolenia.

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie?

Krzysztof Frączekikona wywiad

Przyjmujemy osoby bez doświadczenia, w tej chwili w zespole mamy ich kilka. Bardzo często sprawdzają się świetnie, a nawet lepiej, niż pracownicy, którzy mieli już okazję pracować w branży. Szkolimy pracowników od podstaw, jeśli tylko przejawiają odpowiednie predyspozycje.

Jakie predyspozycje ma Pan na myśli?

Krzysztof Frączekikona wywiad

Trudno o pewien zestaw cech, które gwarantują sukces na stanowisku sprzedażowym. Zdarza się, że skrupulatny introwertyk okazuje się lepszym sprzedawcą od towarzyskiego ekstrawertyka. Stawiamy raczej na otwartość i chęć uczenia się oraz rozwijania wiedzy i kompetencji z zakresu sprzedaży.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika?

Krzysztof Frączekikona wywiad

Po zatrudnieniu rozpoczyna się kilkudniowe szkolenie, po którym nowy pracownik zaczyna działać już samodzielnie na sali sprzedażowej. Towarzyszy mu w tym czasie wsparcie sprzedaży. Oczywiście wcześniej wszystkie techniki są ćwiczone pod okiem trenera.

Nowi pracownicy mogą liczyć na wsparcie i przyjazną atmosferę?

Krzysztof Frączekikona wywiad

Myślę, że możemy pochwalić się unikatową - jak na tę branżę - atmosferą koleżeństwa i wzajemnego wsparcia. To najpewniej jeden z powodów, dla których pracownicy dołączają do zespołu i zostają z nami na dłużej, zazwyczaj na lata. Nie jesteśmy biurem, w którym rotacja jest duża.

W jaki sposób udało się stworzyć tak wyjątkową atmosferę?

Krzysztof Frączekikona wywiad

Przede wszystkim darzymy się dużym zrozumieniem. Stworzyliśmy biuro według własnych zasad, stawiamy na swobodę działania. Motywacją do osiągania dobrych wyników w firmie jest premia sprzedażowa, a nie wymuszony sztucznie rytm pracy. Zespół jest zgrany, organizujemy imprezy integracyjne, na których zdecydowanie zmniejsza się dystans między pracownikami a przełożonymi.

Czy może powiedzieć Pan więcej o systemie premiowym?

Krzysztof Frączekikona wywiad

Po przekroczeniu pewnej wartości sprzedaży pracownik może liczyć na premię. Niektórzy otrzymują ją już po pierwszym miesiącu pracy, inni nieco później. Cele sprzedażowe realizują wspólnie zarówno pracownicy, którzy chcą wykonywać niezbędne minimum, jak i wybitni agenci generujący wysokie wyniki. W firmie funkcjonuje również system premiowania poleceń, który od lat świetnie działa i pozwala zwiększać zarobki pracowników.



Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Solid Connect Project Krzysztof Frączek w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Pracodawca Nowy wpis
Pracodawca
@Pytanie

Odpowiedź na to pytanie można zaleźć w zakładce NIE JESTEŚMY "TYPOWĄ SŁUCHAWKĄ". Organizujemy imprezy firmowe, które pozytywnie wpływają na integrację pracowników, spotykamy się po pracy na różnych aktywnościach sportowych, takich jak piłka nożna czy ping pong, włączamy się w inicjatywy społeczne, np. zbiórka na schronisko dla zwierząt. Takie działania powodują, że atmosfera w naszym zespole jest po prostu dobra, lubimy siebie nawzajem, chętnie sobie pomagamy, często tworzą się tu przyjaźnie na długie lata. Wpływ na to ma zarówno kierownictwo jak i nasi handlowcy, którzy często sami wychodzą z inicjatywą.

Xxx Nowy wpis
Inne
@Pracodawca

Dzień dobry. Czyli atmosfera na plus, to super :) Mam pytanie odnośnie pracy handlowca, czy są planowane jakieś przyjęcia? Chciałem zaaplikować, ale nie widzę aktualnych ofert. Są państwo nastawieni na doświadczone osoby? Czy osoby na początku swojej kariery w sprzedaży również mają szanse?

Ethars Nowy wpis
Pracownik
@Xxx

Nie odpowiem na pytanie o nowe przyjęcia jednak dla ogólnej informacji (z własnego doświadczenia) mogę powiedzieć że nawet osoby które nigdy nie miały styczności z marketingiem mają szansę, wystarczy się starać i nie bać się prosić o pomoc

Kamil
Kandydat
 Pytanie

Firma oferuje pracę na cały etat czy w mniejszym wymiarze godzin?

autoryzowany_pracownik
Pracownik
@Kamil

Praca jest na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

Marcin
Kandydat
@autoryzowany_pracownik

Jest opcja, jakby ktoś potrzebował np. 2 tygodnie pracować 8-16. aby tak się dogadać, czy nie bardzo? Jeszcze skorzystam od razu z tego, że jesteś tak miły i pomagasz i zapytam, czy nadgodziny się zdarzają? Z góry Ci bardzo dziękuję! Bo tak rozważam startować tu o angaż.

autoryzowany_pracownik
Pracownik
@Marcin

Tak jak już wcześniej pisałem biuro funkcjonuje w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku, nadgodziny się nie zdarzają. W firmie nie ma dużej rotacji, poszukiwane są osoby do dłuższej współpracy.

Wiolka
Kandydat
@autoryzowany_pracownik

Czyli warunki firma musi oferować dobre, skoro nie ma rotacji? Dobrze przypuszczam? ;) Nie widzę żadnych ofert pracy nigdzie, orientujesz się może czy nie potrzebujecie kogoś do biura? Lub może szykują się jakieś przyjęcia? Idzie okres urlopów itp, to może akurat:)

autoryzowany_pracownik
Pracownik
@Wiolka

Jeśli ktoś szuka miejsca, w którym może spróbować swoich sił w sprzedaży lub chce rozwinąć swoje umiejętności to dobrze trafił. W informacjach o firmie jest podany nr kontaktowy, pod którym można zaczerpnąć wiedzy na temat przyjęć do pracy :)

Bianka
Kandydat
@autoryzowany_pracownik

Brzmi jak praca, w której można się sporo nauczyć? Dobrze rozumiem, że to odpowiednie stanowisko na pierwszą pracę w branży? Czy raczej nie przyjmują takich pracowników?:)

autoryzowany_pracownik
Pracownik
@Bianka

Firma organizuje nabór osób bez doświadczenia w sprzedaży przez telefon, jednak ważne jest, aby kandydat miał doświadczenie w pracy z klientem.

Jarosław
Inne
@autoryzowany_pracownik

Czyli praca głównie na słuchawce. A wcześniejsze szkolenie jest zanim zacznie się pracę czy wdrażają podczas roboty? Za dobre wyniki w sprzedaży jest premia?

autoryzowany_pracownik
Pracownik
@Jarosław

Firma przeszkala nowe osoby, aby znały oferty oraz umiały poprowadzić rozmowę sprzedażową zgodnie z wytycznymi. Tak, pracownicy otrzymują premię za wysokie wyniki sprzedażowe.

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Solid Connect Project Krzysztof Frączek? Można dołączyć rodzinę?

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Widziałam ogłoszenie o pracę do tej firmy i chciałam poznać aktualną opinie bo poniżej są różne. Jakie jest podejście do pracownika i czy da się tu zarobić bez doświadczenia w sprzedaży?

autoryzowany_pracownik
Pracownik
@Zainteresowana

jesli chcesz sie sprawdzić w sprzedaży to w tej firmie możesz nauczyc się naprawdę dużo, nikt nie będzie stał nad tobą liczył przerw czy cisnął na wynik, wiadomo trzeba się przykładać do pracy bo im więcej dasz z siebie tym lepszą kasę zarobisz

Adrian
Inne
@autoryzowany_pracownik

Jak nie cisną o wynik to w ogóle są jakieś premie za dobrą sprzedaż? Czy jest indywidualne podejście do pracownika i można się wykazać niekoniecznie robiąc targety?

autoryzowany_pracownik
Pracownik
@Adrian

Tutaj dużo zależy od podejścia pracownika, jak chcesz zarobić to po prostu dajesz z siebie jak najwięcej, jak widzą, że Ci nie idzie to Ci pomagają a nie cisną, że nie potrafisz. A targety trzeba wyrabiać, ale brany pod uwagę jest całokształt pracy.

Adrian
Kandydat
@autoryzowany_pracownik

Dzięki za informacje. To dobrze że patrzą na wszystko a nie tylko wyniki. Jeszcze dopytam o te targety. Na początku trudno je zrobić? Jak już się uda to prowizja jest stała czy wszytko zależy od oceny kierownika?

autoryzowany_pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Adrian

Czy trudno zrobić targety? Oczywiście, że nie, wystarczy robić badanie potrzeb, a targety robią się same. Premia jest oczywiście wypłacana za realizację celi.

Justyna
Inne
@autoryzowany_pracownik

Premia to jakaś konkretna kwota, czy raczej bardziej symbolicznie? :p Podstawa jakaś jest, czy to wszystko zależy od własnych wyników? Na początku pracy są jakieś szkolenia lub wdrożenie?

autoryzowany_pracownik
Pracownik
@Justyna

Firma zapewnia szkolenie a po wdrożeniu nowy pracownik może zwrócić się z każdą sprawa do team lidera i otrzymać wsparcie. Premia jest równowarta osiągniętym wynikom sprzedażowym.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak szybko otrzymałeś odpowiedź zwrotną po rozmowie w Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Solid Connect Project Krzysztof Frączek? Czy rekruter skontaktował się z Tobą, w szczególności w przypadku odpowiedzi odmownej?
Abc
Były pracownik

Pracowałam w firmie Solid Connect parę miesięcy I nie mogę powiedzieć złego słowa. Przed rozpoczęciem pracy zostałam odpowiednio przygotowana. Później odbywały się regularne szkolenia. Wiadomo, że na początku jest stres, ale można się przyzwyczaić + panuje dość "rodzinna "atmosfera, więc przychodzi się tam raczej z uśmiechem na twarzy. Zarobić można ładnie jeśli chce się pracować. Jeżeli kiedyś wrócę do Olsztyna, to na pewno tam.

Adrian
Kandydat
@Abc

Regularne szkolenia to znaczy ile w roku masz na myśli? Każdy z pracowników ma ustawiony jakiś system szkoleniowy żeby miał lepsze kwalifikacje? Firma to opłaca w całości?

Abc
Były pracownik
@Adrian

Szkolenia prowadzili liderzy, czasami odbywały się w grupach a czasem były to rozmowy indywidualne na podstawie odsłuchanych rozmów. Bardzo dobrym nawykiem w tej firmie jest indywidualne podejście do każdego, lider słucha z Tobą twoich rozmów i wspólnie określacie co należy poprawić. Zwłaszcza na początku przykuwają dużą uwagę do nowych osób, żeby jak najlepiej przygotować je do sprzedaży. W ten sposób kwalifikacje pracowników podnoszą się z miesiąca na miesiąc, sama jestem tego dobrym przykładem, przyszłam tu bez doświadczenia i w każdym kolejnym miesiącu był ogromny progres.

Charlie Harper
Pracownik

Leci mi już tu 7 miesiąc i propsy, jedyna praca na słuchawce w której Cię szanują i nie wyliczają każdej sekundy na kupie. Da się zarobić, atmosfera jest świetna, bez nonsensów i korpo pie lenia Polecam

Lenia
Kandydat
 Pytanie
@Charlie Harper

Część i jak nadal jesteś zadowolony z tej pracy. Cały czas atmosfera taka sama?

Ktoś
Były pracownik

Witam, moje doświadczenie z tą firmą jest średnie pracowałem u nich 2 miesiące. Ogólnie praca mi się miernie podobała, największym kłopotem było brak szkolenia powiedzieli co i jak i pracuj. Nieprzygotowany rozmawiałem klientami niewłaściwy sposób, i dostawałem reprymendy ze mam kiepski wynik. Atmosfera 4/10 niby spoko ale rozmowy tylko o klientach i wynikach jaki telefon sprzedałem idp. czuć było lekki wyścig szczurów. Widziałem kilka razy kłótnie współpracowników za “(usunięte przez administratora)” klienta. Mocne ciśnienie na wynik cały czas za mało sprzedanych ofert i mowa jak nie damy radę będziemy musieli ciąć premie albo najgorszym razie likwidacja firmy. Płaca klasycznie zlecenie ile ustawa określa ani grosza więcej, a premia powyżej określonej kwoty. jak szukasz pracy w callcenter i stabilizacji odradzam lepiej iść transcom/orange tam masz UoP.

Kamila
Inne
@Ktoś

No cóż, szkoda, że atmosfera taka słaba no ale faktycznie forma umowy jakoś średnio leży... Ale widzisz, proponujesz tamte, bo testowałeś? Atmosfera podobna co tu?

Ktoś
Pracownik
@Kamila

W Transcom na początku zlecenie po kilku miesiącach masz UoP. Płatne szkolenie. W każdej pracy typu callcenter najważniejsze są exele(wyniki w nich zawarte) atmosfera jako taka podobna. A w telebrige dno. Szkolenie początkowe i w czasie pracy za free, zwalniają do domu po x godzinach jak nic nie sprzedaż oraz mają lekka rękę do zwolnień.

Kamila
Inne
@Ktoś

No cóż, warunki chyba raczej standardowe. Chociaż ta lekka ręka odnośnie zwolnienia martwi. To na UoP nie ma tutaj jakiegoś okresu wypowiedzenia?

Ktoś
Były pracownik
@Kamila

UoP są oczywiście okres wypowiedzenia miesiąc w obie strony a jak pracujesz powyżej x lat masz 3 miechy wypowiedzenia. Ale jak w pracy jest toxic starasz się uciec jak najszybciej

Po sidzie nie poznasz
Pracownik

Kiedyś było spoko. Hajs i atmosfera ale sie pozmieniało. Pracuje od samego początku ale to co się odwala to jakiś turbo (usunięte przez administratora) Ja tu całe serce oddaje, większość czasu w robo a jak przychodzi wyplata to nie wiem czy na chleb mi starczy. Relacje kiedyś były przyjacielskie a chociaż koleżeńskie. W tym momencie jest taki przemiał ludzi ze trudno spamiętać imiona ludzi na sali. Jest jeszcze taki „niewielki kierownik” próbuje ustawić wszystkich pod swoje dyktando a prawda jest taka ze sam już dawno nie sprzedawał i błądzi jak we mgle w ofertach i sposobach sprzedaży. Praca dobra dla kogoś kto chce codziennie słuchać „pogadanki” jak to kiedyś było (usunięte przez administratora) a teraz trzeba zapier*alac żeby cokolwiek dostać. Uważam że są lepsze callcenter do wyboru chyba że koniecznie chcecie pracować dla Play.

Izabela
Inne
@Po sidzie nie poznasz

Oj przykro czytać :( Z czego wynika ta zmiana na gorsze, czyżby zmieniła się osoba zarządzająca firmą? I ile obecnie wynosi podstawa i prowizja? Po Twoim komentarzu waham się, czy w ogóle jest sens wysyłać CV.

Niezadowolony
Kandydat
@Izabela

Nie wysyłaj CV, nie warto, ta praca to (usunięte przez administratora) szefowie zniszcza cie psychicznie. Lepszym wyborem będzie już nawet transcom, przynajmniej tam będziesz traktowana jak normalny pracownik z normalnymi prawami. Pozdrawiam

4
Xzy
Były pracownik
@Po sidzie nie poznasz

Praca jak praca, zawsze jest lepiej i gorzej. Szef to super człowiek, którego możesz traktować jak kumpla. Wzloty i upadki są w każdej firmie zwłaszcza w takiej branży, ale takiego fajnego przełożonego nie miałam nigdy i pewnie mieć nie będę.

Krzysztof
Inne
@Xzy

To ciekawe ze Twoja opinia jest zupełnie odwrotna niż poprzednika, a powiedz czy jesteś na umowie o prace czy zlecenie ? I jak Twoje wynagrodzenie, warto?

.
Były pracownik

Jest to miejsce z pozytywną atmosferą, w której nie będziesz się czuł jak w typowym callcenter. Fajne podejście do pracownika, dużo wyrozumiałości no i super zarobki. Jeżeli szukasz pracy, w której można fajnie zarobić i nie czuć się jak w typowym korpo to idź tam śmiało. Pozdrawiam wszystkich pracowników i szefa! :)

Iwona
Inne
@.

Przyznam, że nigdy nie pracowałam w callcenter :P Mógłbyś mi w takim razie dokładniej opisać te różnice jeśli chodzi o prace tutaj a gdzieś indziej?

major

sporo ludzi ostatnio odpadło... Podobno brak kasy i brak realizacji celów. "Starzy wyjadacze" są okropni w stosunku do nowych, konkretnie płeć piękna. Szef Krzysiek i Darek są super. Ale współpracownicy to inna bajka. Szkoda, miło się u was chociaż chwile pracowało. Konkurencja już zaprasza do siebie.

Zostaw merytoryczną opinię o Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Solid Connect Project Krzysztof Frączek - Olsztyn

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Solid Connect Project Krzysztof Frączek?

    Zobacz opinie na temat firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Solid Connect Project Krzysztof Frączek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Solid Connect Project Krzysztof Frączek?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Solid Connect Project Krzysztof Frączek
Przejdź do nowych opinii