Odradzam, pracowałem w kilku firmach ale tak toksycznej atmosfery wcześniej nie zaznałem. Pseudokorporacja, psuedorodzinnafirma. Nierzadko zdarza się,że ludzie zajmujący wysokie stanowiska są w rzeczywistości pozbawieni kompetencji..
Bardzo napięta atmosfera, zwłaszcza w Gądkach, w audycie wyzysk i praca w nadgodzinach, bezpłatnych oczywiście, telefony i maile w późnych godzinach, obowiazek bycia dostepnym najlepiej 24h/dobę.Brak szacunku dla pracownika, poniżanie..
Jak niby obowiązek bycia dostępnym 24 na dobę? Chyba nie ma się tutaj czegoś takiego wpisanego w umowie, co nie? Poniżanie i brak szacunku? Jeśli to prawda to ktoś już to zgłaszał?
Nie polecam, brak szacunku dla pracownika, toksyczne środowisko pracy, brak jasno wyznaczonej ścieżki kariery, zarządzanie przez chaos.
Wynagrodzenia duzo nizsze niz oferuje konkurencja, brak pomyslu na jakikolwiek rozwoj pracownikow, brak szacunku do pracownika oraz jego zaangazowania i osiągnięć. Atmosfera zdecydowanie sie pogorszyla w ostatnich latach. Sprzet komputerowy i systemy przestarzale i niestabilne Plusy to: Wynagrodzenie na czas
Minął ponad rok od ostatniej opinii w wątku, która informowała o plusach i minusach pracy w firmie Raben Management Services, więc chciałbym ustalić, jak to wszystko wygląda teraz w roku 2021? Chętnie ustalę, czy w tym właśnie zakresie uległo coś zmianie. Wątek ten jest bardzo dobrym źródłem informacji, dlatego liczę na osoby, które mają aktualne informacje. Ktoś zechce mi pomóc?
Plusy: - wynagrodzenia zbliżone do rynkowych, - premie, - kilka ciekawych eventów firmowych. Minusy: - słabe warunki do spożywania własnych posiłków, słaba kawa, pomału kończąca się przestrzeń biuro, - ludzie - raczej toksyczna atmosfera do pracy, chyba niespotykana gdzie indziej, - mało opcji rozwoju, - brak transparentności wynagrodzeń i ścieżki kariery. Ogólnie - na spokojne siedzenie od 8 do 16 i branie wypłaty polecam, jeśli chcesz z przyjemnością jeździć do pracy i mieć poczucie rozwoju to raczej nieciekawe miejsce.
Piszesz o dziale Management Services w Rabenie, tak? Dodasz jeszcze, jak rozliczane są te premie? Łatwo je zgarnąć?
Witam, widzę że rekrutują do księgowości. Kolejny raz szukają księgowej/ego. Czy zespół się powiększa, czy jednak problem z dużą rotacją pracowników? Jak wygląda praca w księgowości w tej firmie? Jaka jest atmosfera w zespole? Jaki jest przełożony, jaki ma styl zarządzania? Czy zdarzają się nadgodziny, czy są płatne? Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna? Czy da się wyciągnąć 5 tys zł miesięcznie na rękę? Pozdrawiam serdecznie
Niestety nie mam informacji, o które pytasz. Jednak pamiętaj proszę podzielić się swoją opinią o Raben Management Services Sp. z o.o., jeśli zdecydujesz się na aplikowanie. Daj znać, jak przebiegła rozmowa i jak pierwsze wrażenia.
Widziałem kilka ofert pracy. Może ktoś podpowie jakie warunki i na jaką umowę można liczyć?
Mozesz liczyc na umowe o prace lub b2b. Nic na słowo bo szefowie działów maja tendencje do zapominania ustaleń.
Mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedź? Od jak dawna pracujesz w Raben Management Services Sp. z o.o.? Na jakim stanowisku? Czy od razu oferują umowę o pracę? Sam przeglądałem oferty pracy w ich firmie, znalazłem kilka na tej stronie: https://pracodawcy.pracuj.pl/raben-management-services-sp-z-o-o,19941/oferty-pracy i zastanawiam się na jakie stanowisko aplikować. Mógłbyś mi coś podpowiedzieć? Jak oceniasz pracę w tej firmie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Raben Management Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Raben Management Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Raben Management Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 1 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!