GG STORES SP. Z O.O. SP. K.

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o GG STORES SP. Z O.O. SP. K.

zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Krzysztof

Pracownik firmy - CEO

14.09.2023 02:09

Czym się zajmuje Wasza firma i w jakich miastach działa?

Krzysztofikona wywiad

Nasza firma zajmuje się sprzedażą produktów marki Xiaomi, zarówno w autoryzowanych salonach sprzedaży, jak i w sklepie internetowym. Prowadzimy kilkanaście sklepów Xiaomi Store w całej Polsce, m.in. w Krakowie, Warszawie, Lublinie czy w Gdyni.

To naprawdę prężnie działająca firma. Jak wygląda aktualna oferta sklepu oraz co wyróżnia Was na rynku?

Krzysztofikona wywiad

Xiaomi wyróżnia przede wszystkim rozsądna cena i świetna jakość produktów. Asortyment marki jest naprawdę zróżnicowany i oferuje wiele rozwiązań: od smartfonów, smartwatchy, telewizorów czy hulajnóg, po sprzęty małego AGD, takie jak odkurzacze, wentylatory, czajniki. To tylko część naszej oferty, która obejmuje naprawdę szeroki wachlarz produktów.

To bez wątpienia szeroka oferta. Wróćmy do tematu salonów - sklepów Xiaomi, a dokładniej do ich powstania. Jak to się zaczęło?

Krzysztofikona wywiad

Zaczęło się od pasji związanej z nowymi technologiami i elektroniką. Zawsze interesowały mnie nowinki ze świata elektroniki, w samej branży jestem już od ćwierć wieku. W pewnym momencie pojawiła się marka Xiaomi, która dynamicznie wkraczała na rynek ogólnoświatowy. Bardzo spodobało mi się, jak prężnie rozwija się ta marka, a ponieważ lubię wyzwania – spróbowałem swoich sił i udało się. W zaledwie 3 miesiące od nawiązania współpracy z Xiaomi, niemożliwe stało się możliwe! W marcu 2018 roku otworzyliśmy pierwszy w Polsce salon Xiaomi [w krakowskim Centrum Serenada - przyp. red.]. Celowo użyłem liczby mnogiej, ponieważ wszystko udało się tylko dzięki pracy wspaniałego zespołu.

Wspaniała historia – oznacza to, że pierwszy salon Xiaomi w Polsce ma już 5 lat? Pamiętasz jego otwarcie?

Krzysztofikona wywiad

O tak, tego się nie zapomina. Pomijając stres i obawę, czy wszystko przebiegnie dobrze, towarzyszyła nam przede wszystkim pozytywna energia! Liczba fanów marki, jaka pojawiła się na otwarciu, przerosła nasze najśmielsze oczekiwania! Przyjechała też delegacja z Chin. Co więcej, to wydarzenie było głośno komentowane i opisywane w wielu branżowych magazynach i mediach, nie tylko polskich, ale i ogólnoświatowych.

Odnieśliście więc sukces. A skoro mówimy o sukcesach, czy firma ma jakieś inne zwycięstwa na swoim koncie? Jesteś z czegoś szczególnie dumny?

Krzysztofikona wywiad

W moim biurze stoją dwie statuetki. Kiedy na nie patrzę, to wiem, że wszystko co wspólnie robimy, wykonujemy dobrze. Przede wszystkim nagroda od naszego producenta - Złoty Partner (ang. Gold Award Mi Store Partner) - jest dla nas szczególnym wyróżnieniem, ponieważ posiada ją niewiele firm na świecie. Druga statuetka to Nowa Sieć Handlowa Roku 2019, wręczona przez Polską Radę Centrów Handlowych. Był to rok rozkwitu firmy! Te nagrody motywują mnie do dalszego rozwoju GG Stores. Jednak najbardziej dumny jestem ze świetnego zespołu, który udało nam się stworzyć.

Imponujące osiągnięcia. Posiadasz salony w różnych miastach w Polsce, co wiąże się z zatrudnianiem wielu pracowników. Wspomniałeś, że jesteś dumny z ludzi, jaki jest więc idealny kandydat do Twojego zespołu?

Krzysztofikona wywiad

Hmm… Trudno odpowiedzieć na to pytanie. Pracownicy są wizytówką firmy. To oni dbają o - tak ważnych dla nas – klientów, zarówno w salonie, jak i w centrali. Idealny pracownik to przede wszystkim energiczny człowiek lubiący pracę w zespole, ponieważ każdy salon tworzy team, w którym ludzie mogą na sobie polegać. Musi też lubić pracę z klientem - to podstawa. Byłoby świetnie, gdyby nie bał się wyzwań, bo każda praca to wyzwanie. Co do wiedzy i umiejętności, możemy nowego pracownika wszystkiego nauczyć. Dla nas liczy się to, jakim jest on człowiekiem.

No to mamy idealnego kandydata, a jak wygląda rekrutacja pracownika?

Krzysztofikona wywiad

Nie różni się ona jakoś szczególnie od innych rekrutacji. Gdy szukamy pracownika, zamieszczamy ogłoszenie, a następnie Kierownicy Regionalni (albo Kierownicy salonów) prowadzą rozmowy rekrutacyjne. Ważne dla mnie jest, że to właśnie oni prowadzą procesy rekrutacyjne, gdyż każdy z nich zaczynał od pracy w salonie i doskonale wie, na czym ona polega. Co więcej, oni najlepiej zdają sobie sprawę, że atmosferę w zespole budują ludzie, dlatego starają się wybrać pracownika nie tylko pod kątem jego umiejętności, ale i tego, jakimi cechami się odznacza. Również zatrudniając pracownika w centrali, chcemy, by odnalazł się pośród nas i w pracy z zespołami poszczególnych salonów. Gdy zespół zaczyna dobrze razem współpracować, wtedy wiemy, że nie tylko my wybraliśmy tego pracownika - on też wybrał nas.

Tak, atmosfera w firmie to podstawa. Wspomniałeś, że jesteście gotowi przekazywać nowym osobom niezbędną wiedzę. Pracownicy mają możliwość rozwoju swoich umiejętności w firmie?

Krzysztofikona wywiad

Oczywiście, że tak. Gdy nowy pracownik przychodzi do firmy, to wiele uczy się od kolegów z zespołu. Z doświadczenia wiem, że taki sposób jest najbardziej efektywny, niemniej jednak prowadzimy też szkolenia wstępne. Trzeba pamiętać, że Xiaomi to bardzo dynamicznie rozwijająca się marka, dlatego mamy liczne szkolenia dotyczące nowych produktów, organizowane przez nas lub przez przedstawicieli marki. Dodatkowo doskonalimy pracowników w zakresie sprzedaży.

Wspomnieliśmy o rozwoju, a co z motywowaniem pracowników?

Krzysztofikona wywiad

Zaczynając od aspektów finansowych, każdy pracownik ma szanse na różnego rodzaju premie sprzedażowe, są też organizowane wewnętrzne konkursy. Zresztą w motywacji do pracy nie chodzi tylko o pieniądze. Pracownikom oferujemy również systemy benefitów, takich jak opieka medyczna czy karta MultiSport. Jednak często kluczowa jest po prostu rozmowa, dlatego istotną rolę pełnią kierownicy, którzy zwyczajną rozmową potrafią motywować pracownika każdego dnia. Ja też staram się być obecny dla pracowników. Gdy dostrzegają jakiś problem, mogą się do mnie zgłosić.

Dbasz o wiele aspektów. Czy zarządzając taką firmą, można znaleźć czas na odpoczynek?

Krzysztofikona wywiad

Bywa ciężko, to fakt, jednak ufam swoim ludziom i wiem, że wykonują swoją pracę jak najlepiej. Dzięki temu nie muszę wszystkiego kontrolować na każdym kroku. Wzajemne zaufanie w firmie pozwala mi na odpoczynek czy też urlop spędzony z rodziną.

Na zakończenie ostatnie pytanie. Niedawno obchodziliście pięciolecie pierwszego salonu. Jakie plany macie na kolejne pięć-dziesięć lat? Czego można Wam życzyć?

Krzysztofikona wywiad

Chciałbym, aby firma prężnie się rozwijała. Oczywiście zależy nam, żeby sprzedaż była jak największa, a liczba stałych – i przede wszystkim zadowolonych - klientów wzrastała. Chciałbym też, aby każdy nasz zespół tworzył pewnego rodzaju “małą rodzinę”, a atmosfera w firmie była taka, by chcieli z nami przebywać zarówno pracownicy, jak i klienci.



Mewa
Pracownik

Pracuję od pół roku, na szczęście negatywne opinie o firmie pojawiły się już po podpisaniu umowy. Dawno w żadnej firmie tak dobrze mi się nie pracowało. Pomimo mojego dużego doświadczenia w handlu, obawiałam się że sobie nie poradzę z takim asortymentem. Ale miałam normalne szkolenie, kierownik na każdym kroku pomagał, odbierał telefony kiedy było coś niejasne. Dobrze odrobiona praca domowa z motywacji pracownika, aż mi głupio było jak mnie chwalili za coś co dla mnie było normą i podstawą w pracy sprzedawcy. Nawet jak czegoś nie wiesz z wiedzy technicznej , od tego jest strona żeby sprawdzić. Manager D. Spotkałam i na prawdę nie wiem o co chodzi z tymi negatywnymi opiniami. On też ma swoją pracę i musi kontrolować salony i kierowników, od tego jest! System premiowania jasny, na umowie NIE najniższa krajowa tylko coś więcej :) wiem że dużo też zależy od ekipy na salonie, ja trafiłam na fajną grupę. Jasny system awansu. Praca w handlu jest specyficzna, nie każdy się do tego nadaje. Nie ma wiecznego tłumaczenia, dlaczego tak mało sprzedane/ produktów na paragonie. Polecam pracodawce

Pracodawca

@Mewa

Bardzo cieszymy się, że praca w naszej firmie się podoba i mamy nadzieję, że zadowolenie będzie tylko wzrastać! :)

Sisi
Pracownik
@Raz

Uważam że firma jest bardzo propracownicza, wypłaty na czas, wyjazdy szkoleniowo -integracyjne, parkiety lux med i benefit, itp. Niestety nie każdy potrafi docenić takie rzeczy a szkoda bo nie każdy pracodawca to zapewnia. Myślę że każdy z tych maruderusów nie trafił jeszcze w swoim życiu na naprawdę podłego przełożonego czy pracodawcę a internet wszystko przyjmie, zwłaszcza narzekania.

6
Raz
Pracownik
@Porażka

Już nie przesadzajmy, że każde krzywe spojrzenie czy komentarz będzie tu piętnowane. Moim zdaniem ostatnio w firmie się poprawiło, wiadac że zostały wprowadzone jakieś zmiany i to jest na duży plus.

5
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Na jakich zasadach zawierana jest umowa o pracę w firmie GG STORES SP. Z O.O. SP. K.? Pojawiło się ogłoszenie na Pracuj.pl 26 sierpnia

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Pierwsza umowa z nowym pracownikiem podpisywana jest na okres próbny i jeśli pracownik się sprawdzi, po tym okresie podpisywana jest kolejna umowa. Umowy zawierane w firmie są na pełen etat oraz warto zaznaczyć, iż pracownicy od samego początku zatrudnienia mają możliwość otrzymania premii.

Mewa Nowy wpis
Pracownik

Pracuję od pół roku, na szczęście negatywne opinie o firmie pojawiły się już po podpisaniu umowy. Dawno w żadnej firmie tak dobrze mi się nie pracowało. Pomimo mojego dużego doświadczenia w handlu, obawiałam się że sobie nie poradzę z takim asortymentem. Ale miałam normalne szkolenie, kierownik na każdym kroku pomagał, odbierał telefony kiedy było coś niejasne. Dobrze odrobiona praca domowa z motywacji pracownika, aż mi głupio było jak mnie chwalili za coś co dla mnie było normą i podstawą w pracy sprzedawcy. Nawet jak czegoś nie wiesz z wiedzy technicznej , od tego jest strona żeby sprawdzić. Manager D. Spotkałam i na prawdę nie wiem o co chodzi z tymi negatywnymi opiniami. On też ma swoją pracę i musi kontrolować salony i kierowników, od tego jest! System premiowania jasny, na umowie NIE najniższa krajowa tylko coś więcej :) wiem że dużo też zależy od ekipy na salonie, ja trafiłam na fajną grupę. Jasny system awansu. Praca w handlu jest specyficzna, nie każdy się do tego nadaje. Nie ma wiecznego tłumaczenia, dlaczego tak mało sprzedane/ produktów na paragonie. Polecam pracodawce

Nowy wpis

Pracodawca

@Mewa

Bardzo cieszymy się, że praca w naszej firmie się podoba i mamy nadzieję, że zadowolenie będzie tylko wzrastać! :)

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w GG Stores Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

Smutny pracownik
Pracownik
@Pytanie

Do 10tego

odpowiedz
Inne
@Pytanie

Do 10-ego (kadry wyliczają premie po zamknięciu miesiaca), zawsze w terminie.

Smutny pracownik
Pracownik
@odpowiedz

Jeden z nielicznych plusów tej pracy w ostatnich 1,5 roku. Tyle, że już same kwoty raczej pozytywem nie są, zważywszy na niejasne zasady premiowania i ciągłe ucinanie z byle powodów przez menagera oraz kiero.

Pracodawca

@Smutny pracownik

Jest nam przykro, że tak Pan/Pani postrzega całą sytuację. Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że system premierowania jest jasno określony w firmie. Każdy z kierowników ma pełną wiedzę na temat zasad premiowania pracowników, a każdy z pracowników ma możliwość uzyskania informacji na temat swojej premii za równo przyczyn powstania premii oraz wysokości.

Porażka
Pracownik

Po chwili spokoju wielki manager powrócił bo ktoś śmiał zadać pytanie. Jak widać ludzie się nie zmieniają, palący grunt pod nogami na chwilę uspokoił tego człowieka, ale tylko na chwilę.

9
Raz
Pracownik
@Porażka

Już nie przesadzajmy, że każde krzywe spojrzenie czy komentarz będzie tu piętnowane. Moim zdaniem ostatnio w firmie się poprawiło, wiadac że zostały wprowadzone jakieś zmiany i to jest na duży plus.

5
Sisi
Pracownik
@Raz

Uważam że firma jest bardzo propracownicza, wypłaty na czas, wyjazdy szkoleniowo -integracyjne, parkiety lux med i benefit, itp. Niestety nie każdy potrafi docenić takie rzeczy a szkoda bo nie każdy pracodawca to zapewnia. Myślę że każdy z tych maruderusów nie trafił jeszcze w swoim życiu na naprawdę podłego przełożonego czy pracodawcę a internet wszystko przyjmie, zwłaszcza narzekania.

6
Zdziwiony
Pracownik
 Pytanie
@Sisi

Firma jest propracownicza? Wyjazdy szkoleniowe? Na pewno mówisz o tym miejscu pracy? Bo siedzę tu kilka lat i pierwsze słyszę. Chyba że mówisz o wyjazdach dla kierowników, kiedy w tym czasie Doradcy i Zastępcy mają więcej roboty. Pan Menadżer ostatnim razem z tej okazji zarządził PIĘĆ inwentur tygodniowych zamiast standardowych DWÓCH, żebyśmy przypadkiem się nie nudzili podczas ich imprezy dla wybranych.

1
Smutny pracownik
Były pracownik
@Sisi

Pro pracowniczym jest tu sytuacja gdy kończy Ci się umowa i menadżer powie Ci tydzień przed że jednak nie będą jej przedłużać. Pro pracowniczym jest taka sytuacja że jeśli zamykają salon to pracownicy dowiadują się o tym 3 tygodnie przed końcem. Bardzo pro propracownicza firma - żyj w strachu i terrorze.

Pracodawca

@Zdziwiony

Dziękujemy za opinię. Chcemy jednak zaznaczyć, że cząstkowe inwentaryzacje tygodniowe, polegające na sprawdzeniu ilości stanu produktu z konkretnej kategorii, to powszechnie stosowane metody sprawdzania stanów magazynowych i weryfikacji powstałych błędów czy to po stronie pracownika czy systemu. Wyjazdy szkoleniowe dla kierowników salonów mają również charakter szkoleniowy, gdyż ze zdobytymi podczas wyjazdu informacjami wracają do tworzonych zespołów i przekazują im osobiście zdobytą wiedzę. Jednocześnie staramy się działać pro pracowniczo wykorzystując odpowiednio system premiowy, jak i system różnych dodatków. W celu wyjaśnienia wszelkich Pana/Pani uwag zapraszamy do kontaktu z działem HR.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w GG STORES SP. Z O.O. SP. K. się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
Brak organizacji
Pracownik

Cała sytuacja jak wygląda praca w firmie została już przedstawiona w poprzednich wpisach, co idealnie obrazuje w jaką stronę to idzie. Od siebie mogę dodać kolejną rzecz, a mianowicie brak jakiejkolwiek organizacji w przekazywaniu ważnych i kluczowych informacji. Dziesiątki różnych kanałów, każdy od czegoś innego, w każdym tysiące komentarzy i aktualności od Managera, że czasami (a nawet często) trudno jest się połapać i znaleźć to, co na interesuje. Oczywiście jeżeli zapytamy na forum o istotną dla nas rzecz, to manager tylko nam odpisze, że już to zostało napisane i wystarczy poszukać :) Podobna rzecz się ma z eventami, akcjami i tym, że regulamin do nich dostajemy dopiero w środku dnia, w dodatku bez kluczowych informacji, które nam, jako doradcy klienta, przydałyby się najbardziej.

Pracodawca

@Brak organizacji

Na początku chcielibyśmy zaznaczyć, że branża w której działamy jest bardzo dynamiczna co niesie za sobą dużą ilość zmian, o których staramy się na bieżąco komunikować pracownikom. Jednocześnie mamy nadzieję, że wprowadzone w ostatnim czasie usprawnienia zminimalizują ilość opisanych sytuacji.

111
Pracownik

W firmie pracuje już jakiś czas i niestety jest coraz gorzej.Jest to pokłosie tego, ze władze w firmie ma jedna osoba dla której praca jest jedynym zajęcie w życiu. Maile wysyłane po nocach, oczekiwanie od pracowników dostępności zawsze i wszędzie, bezsensowne procedury, które nic nie zmieniają poza możliwością wykazania się przed swoim przełożonym. Dodam ze racjonowane jest również w obecnej chwili papier toaletowy tylko czekać aż pojawi się procedura jak z niego korzystać. Nie polecę nikomu tej pracy, chyba, ze ktoś chce być terroryzowany i zastraszany przez managera sieci.

Pracodawca

@111

Czytając Pana/Pani opinię możemy wnioskować, że nie zostały Panu/Pani przekazane przez kierownika pełne informację dotyczące pełnego funkcjonowania firmy w tym wysyłki materiałów eksploatacyjnych czy ujednoliconych dla całej sieci standardów. Chcemy również zaznaczyć, że w firmie szanujemy czas pracy pracownika i nikt nie oczekuje odczytywania i odpisywania na wiadomości wysłanych poza godzinami pracy. Jeśli chciałby Pan/Pani otrzymać szczersze informację prosimy o kontakt: hr@mi-store.pl.

Z
Były pracownik

Nie polecam współpracy z tą firmą. Brak jasnej komunikacji między przełożonym a pracownikami. Nie została mi przedłużona umowa, jako jedynej z zespołu. Okej, rozumiem. Ale przełożony nie uszanował mojego prawa do feedbacku - nie dowiedziałam się dlaczego, mimo że bezpośrednio o to poprosiłam kilka razy. Bardzo polubiłam tę pracę, a mimo to potraktowano mnie jak element do zastąpienia - ot tak, bez powodu.

Pracodawca

@Z

Bardzo nam przykro, że taka sytuacja miała miejsce. Nie znając Pani danych ciężko nam się odnieść do całej sytuacji. Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzonym zmianom w procedurach działu HR już nigdy taka sytuacja nie będzie miała miejsca.

Gall Anonim
Były pracownik

Zważywszy na to, że nie pracuję tu już od jakiegoś czasu i nie muszę się obawiać o nieprzyjemności ze strony "Pana Menadżera" mogę dodać merytoryczną opinię o pracy w tej firmie. Pracowałem od początku istnienia salonu i nie ukrywam - na start warunki jak i finanse były bardzo kuszące, przez co zdecydowałem się wybrać propozycję ww. firmy. Zacznę od plusów, bo to nie jest tak, że czas, który spędziłem w tej firmie był ciągle zły bądź stracony - niestety, ilość minusów przeważa na niekorzyść finalnej opinii. Przede wszystkim elastyczny grafik - w zasadzie zawsze była możliwość dogadać się z kierownikiem odnośnie dnia wolnego i czasu pracy - nawet jeśli był problem to w większości przypadków była możliwość zamiany. Dodatkowym plusem jest ekipa w pracy pomijając jednego człowieka, o którym się wypowiem za chwilę. Terminowe wypłaty również w cenie. Przechodząc do minusów. Centrala współpracuje z salonami na naprawdę dziwnych warunkach. O promocjach dowiadywaliśmy się zdecydowanie za późno, organizacja czegokolwiek była "na już" - i wtedy pracownik był totalnie od wszystkiego. Wyklejanie witryny, dmuchanie balonów, milion zdjęć (oczywiście był deadline czasowy - i nie, to nie jest złe. Aczkolwiek momentami gdy był salon pełny to po prostu nie było jak ich zrobić, a minuta opóźnienia we wstawieniu zdjęć groziła kontaktem menadżera i jego żenującymi tekstami w kierunku pracowników). Dodatkowo zatrudniając się do pracy tutaj człowiek miał wpisane stanowisko "doradca klienta", a nie kurier, specjalista ds. marketingu, osoba od reklamacji (co do reklamacji brak jakichkolwiek szkoleń, bo nie każda sprawa kończyła się tak prosto jak np. wymiana produktu). Pakowanie paczek było nagminne - wielokrotnie zdarzały się sytuacje, że paczek było zdecydowanie dużo, a ich gabaryty również były duże (hulajnogi, telewizory itp.). Oczywiście w czynnikach szkodliwych brak informacji o pracy na wysokościach, dźwiganiu ciężarów oraz pracy przed komputerem w czasie dłuższym niż 4h. No i wisienka na torcie - osoba menadżera. Pan menadżer wielokrotnie zwraca się w języku bardzo nieprofesjonalnym w kierunku do pracowników. Z niektórymi podczas wizytacji w ogóle nie rozmawia, ponieważ ma się za lepszego (i to da się wyczuć). Jego wizyty są wielokrotnie intencjonalne, każde najmniejsze odchylenie od normy traktuje jako rażący błąd (cenówka przesunięta o 0,5mm itp.). Stosuje praktykę straszenia pracowników "konsekwencjami personalnymi", ciągłymi cięciami premii - praktycznie codziennie podczas komunikacji firmowej. Wiadomości są wysyłane w godzinach nocnych (2-3 to standard) i jak już wyżej wspominałem odstępstwa od braku wykonania polecenia po dwóch minutach od jego zakomunikowania wiąże się z niepochlebnym oraz niezbyt miłym komentarzem ze strony owej persony. Osoba na takim stanowisku powinna być profesjonalna, a wygląda to tak jakby nadużywała swojej władzy w kierunku do pracowników niższego szczebla. To tyle. Początkowo praca była na bardzo wysokim poziomie i przychodziło się tam po prostu z przyjemnością (szczególnie jeżeli ktoś lubi obcować z nową technologią), natomiast niestety, przez jedną osobę się to zmieniło. I proszę (bo wiem, że osoby z firmy również czytają te wiadomości) nie traktować tego jako opinię od góry do dołu negatywną. Konstruktywna krytyka powinna nieść za sobą weryfikację oraz zmiany. Bo jak dobrze widzimy nie jestem osamotniony z opinią nt. pracy w tym miejscu, a osoby wartościowe posiadające ogromną wiedzę po prostu będą uciekać do miejsc, gdzie szacunek do drugiej osoby jest wartością priorytetową.

Student z Chin
Pracownik

Minusy Sieć najlepsze lata ma za sobą teraz zamyka salony zamiast otwierać. Brak szkoleń podnoszących kwalifikacje. Stawki nie są tak konkurencyjne jak były po wzroście płacy minimalnej. Manager sieci to osoba wykorzystująca swoją pozycję. Bez szacunku do pracowników. Wszystko zostało napisane wcześniej. Widać że firma straciła w oczach wielu przez jego obecność. Osoby z centrali nie pomagają i za każdy błąd chcą cię karać. Mają pracownika salonu za gorszego od siebie. W drugą stronę to nie działa. (usunięte przez administratora) Marketing nie działa w dni eventów Plusy Wiele rzeczy jest premiowanych. zarabiasz nawet na przyjmowaniu reklamacji i pakowaniu paczek. Ciekawe produkty. Multisport. Dobra praca dla studenta bo robi się 12 godzin. Wyrabiam nawet 100 godzin w miesiącu. Zniżki na telefony.

Niestety obecny pracownik
Pracownik

Mleko się rozlało i bardzo dobrze. Jestem obecnym pracownikiem i dodam od siebie, że omawiany tutaj PAN MENADŻER SIECI lubi sobie wymyślać przepisy czy kodeksy pod swoje durne wytyczne, które są całym jego życiem. Na przykład twierdzi, że w systemie pracy 12 godzinnym nie może być czterech dni wolnych pod rząd bez urlopu. Konsultowałem temat z Państwową Inspekcją Pracy i tam nic na ten temat nie wiedzą :) To zresztą logiczne, że nie można być prawie codziennie w pracy skoro pracujesz po 12 godzin na pełen etat. Ale najwidoczniej ból PANA MENADŻERA SIECI jest zbyt wielki, kiedy pracownik ma wolne i nie czyta jego durnych wytycznych. Wszyscy czekamy, aż doda tam poradnik korzystania z papieru toaletowego, który mamy wydzielany po 3 rolki miesięcznie na salon!!! (usunięte przez administratora).

Redmi
Pracownik

Dużym problemem jest niestabilność emocjonalna "sami wiecie kogo". Niestety ale widać że kontrole są bardzo często przeprowadzane intencjonalnie i w taki sposób aby znaleźć coś do czego można się przyczepić. Trudno nie odczuć jego niechęci do salonu i pracowników a chyba nie o to w tym chodzi. Dla mnie osoba tak niekompetentna nie powinna zajmować takiego stanowiska. Dodatkowo to nie jest praca kuriera żeby co chwilę biegać z paczkami dla klientów. Taka rzecz nie powinna mieć miejsca. Jeszcze w żadnej sieciówce nie spotkałam się z takim rozwiązaniem. Firma powinna zainteresować się umowa z firmą kurierską, która będzie zabierać paczki.

Wiktoria
Inne

Czy mogłabym dowiedzieć się więcej na temat projektów obecnie rozwijanych w GG Stores? @Z, pisałaś o braku feedbacku ze strony przełożonego, na temat powodów zwolnienia- czy udało Ci się uzyskać jakieś informacje w późniejszym czasie?

Zostaw merytoryczną opinię o GG STORES SP. Z O.O. SP. K. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w GG STORES SP. Z O.O. SP. K.?

    Zobacz opinie na temat firmy GG STORES SP. Z O.O. SP. K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w GG STORES SP. Z O.O. SP. K.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

GG STORES SP. Z O.O. SP. K.
Przejdź do nowych opinii