Opinie o GG STORES SP. Z O.O. SP. K.
Pracuję od pół roku, na szczęście negatywne opinie o firmie pojawiły się już po podpisaniu umowy. Dawno w żadnej firmie tak dobrze mi się nie pracowało. Pomimo mojego dużego doświadczenia w handlu, obawiałam się że sobie nie poradzę z takim asortymentem. Ale miałam normalne szkolenie, kierownik na każdym kroku pomagał, odbierał telefony kiedy było coś niejasne. Dobrze odrobiona praca domowa z motywacji pracownika, aż mi głupio było jak mnie chwalili za coś co dla mnie było normą i podstawą w pracy sprzedawcy. Nawet jak czegoś nie wiesz z wiedzy technicznej , od tego jest strona żeby sprawdzić. Manager D. Spotkałam i na prawdę nie wiem o co chodzi z tymi negatywnymi opiniami. On też ma swoją pracę i musi kontrolować salony i kierowników, od tego jest! System premiowania jasny, na umowie NIE najniższa krajowa tylko coś więcej :) wiem że dużo też zależy od ekipy na salonie, ja trafiłam na fajną grupę. Jasny system awansu. Praca w handlu jest specyficzna, nie każdy się do tego nadaje. Nie ma wiecznego tłumaczenia, dlaczego tak mało sprzedane/ produktów na paragonie. Polecam pracodawce
Bardzo cieszymy się, że praca w naszej firmie się podoba i mamy nadzieję, że zadowolenie będzie tylko wzrastać! :)
Uważam że firma jest bardzo propracownicza, wypłaty na czas, wyjazdy szkoleniowo -integracyjne, parkiety lux med i benefit, itp. Niestety nie każdy potrafi docenić takie rzeczy a szkoda bo nie każdy pracodawca to zapewnia. Myślę że każdy z tych maruderusów nie trafił jeszcze w swoim życiu na naprawdę podłego przełożonego czy pracodawcę a internet wszystko przyjmie, zwłaszcza narzekania.
Już nie przesadzajmy, że każde krzywe spojrzenie czy komentarz będzie tu piętnowane. Moim zdaniem ostatnio w firmie się poprawiło, wiadac że zostały wprowadzone jakieś zmiany i to jest na duży plus.
Na jakich zasadach zawierana jest umowa o pracę w firmie GG STORES SP. Z O.O. SP. K.? Pojawiło się ogłoszenie na Pracuj.pl 26 sierpnia
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Pierwsza umowa z nowym pracownikiem podpisywana jest na okres próbny i jeśli pracownik się sprawdzi, po tym okresie podpisywana jest kolejna umowa. Umowy zawierane w firmie są na pełen etat oraz warto zaznaczyć, iż pracownicy od samego początku zatrudnienia mają możliwość otrzymania premii.
Pracuję od pół roku, na szczęście negatywne opinie o firmie pojawiły się już po podpisaniu umowy. Dawno w żadnej firmie tak dobrze mi się nie pracowało. Pomimo mojego dużego doświadczenia w handlu, obawiałam się że sobie nie poradzę z takim asortymentem. Ale miałam normalne szkolenie, kierownik na każdym kroku pomagał, odbierał telefony kiedy było coś niejasne. Dobrze odrobiona praca domowa z motywacji pracownika, aż mi głupio było jak mnie chwalili za coś co dla mnie było normą i podstawą w pracy sprzedawcy. Nawet jak czegoś nie wiesz z wiedzy technicznej , od tego jest strona żeby sprawdzić. Manager D. Spotkałam i na prawdę nie wiem o co chodzi z tymi negatywnymi opiniami. On też ma swoją pracę i musi kontrolować salony i kierowników, od tego jest! System premiowania jasny, na umowie NIE najniższa krajowa tylko coś więcej :) wiem że dużo też zależy od ekipy na salonie, ja trafiłam na fajną grupę. Jasny system awansu. Praca w handlu jest specyficzna, nie każdy się do tego nadaje. Nie ma wiecznego tłumaczenia, dlaczego tak mało sprzedane/ produktów na paragonie. Polecam pracodawce
Bardzo cieszymy się, że praca w naszej firmie się podoba i mamy nadzieję, że zadowolenie będzie tylko wzrastać! :)
Jaki jest okres rozliczeniowy w GG Stores Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Jeden z nielicznych plusów tej pracy w ostatnich 1,5 roku. Tyle, że już same kwoty raczej pozytywem nie są, zważywszy na niejasne zasady premiowania i ciągłe ucinanie z byle powodów przez menagera oraz kiero.
Jest nam przykro, że tak Pan/Pani postrzega całą sytuację. Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że system premierowania jest jasno określony w firmie. Każdy z kierowników ma pełną wiedzę na temat zasad premiowania pracowników, a każdy z pracowników ma możliwość uzyskania informacji na temat swojej premii za równo przyczyn powstania premii oraz wysokości.
Po chwili spokoju wielki manager powrócił bo ktoś śmiał zadać pytanie. Jak widać ludzie się nie zmieniają, palący grunt pod nogami na chwilę uspokoił tego człowieka, ale tylko na chwilę.
Już nie przesadzajmy, że każde krzywe spojrzenie czy komentarz będzie tu piętnowane. Moim zdaniem ostatnio w firmie się poprawiło, wiadac że zostały wprowadzone jakieś zmiany i to jest na duży plus.
Uważam że firma jest bardzo propracownicza, wypłaty na czas, wyjazdy szkoleniowo -integracyjne, parkiety lux med i benefit, itp. Niestety nie każdy potrafi docenić takie rzeczy a szkoda bo nie każdy pracodawca to zapewnia. Myślę że każdy z tych maruderusów nie trafił jeszcze w swoim życiu na naprawdę podłego przełożonego czy pracodawcę a internet wszystko przyjmie, zwłaszcza narzekania.
Firma jest propracownicza? Wyjazdy szkoleniowe? Na pewno mówisz o tym miejscu pracy? Bo siedzę tu kilka lat i pierwsze słyszę. Chyba że mówisz o wyjazdach dla kierowników, kiedy w tym czasie Doradcy i Zastępcy mają więcej roboty. Pan Menadżer ostatnim razem z tej okazji zarządził PIĘĆ inwentur tygodniowych zamiast standardowych DWÓCH, żebyśmy przypadkiem się nie nudzili podczas ich imprezy dla wybranych.
Pro pracowniczym jest tu sytuacja gdy kończy Ci się umowa i menadżer powie Ci tydzień przed że jednak nie będą jej przedłużać. Pro pracowniczym jest taka sytuacja że jeśli zamykają salon to pracownicy dowiadują się o tym 3 tygodnie przed końcem. Bardzo pro propracownicza firma - żyj w strachu i terrorze.
Dziękujemy za opinię. Chcemy jednak zaznaczyć, że cząstkowe inwentaryzacje tygodniowe, polegające na sprawdzeniu ilości stanu produktu z konkretnej kategorii, to powszechnie stosowane metody sprawdzania stanów magazynowych i weryfikacji powstałych błędów czy to po stronie pracownika czy systemu. Wyjazdy szkoleniowe dla kierowników salonów mają również charakter szkoleniowy, gdyż ze zdobytymi podczas wyjazdu informacjami wracają do tworzonych zespołów i przekazują im osobiście zdobytą wiedzę. Jednocześnie staramy się działać pro pracowniczo wykorzystując odpowiednio system premiowy, jak i system różnych dodatków. W celu wyjaśnienia wszelkich Pana/Pani uwag zapraszamy do kontaktu z działem HR.
Cała sytuacja jak wygląda praca w firmie została już przedstawiona w poprzednich wpisach, co idealnie obrazuje w jaką stronę to idzie. Od siebie mogę dodać kolejną rzecz, a mianowicie brak jakiejkolwiek organizacji w przekazywaniu ważnych i kluczowych informacji. Dziesiątki różnych kanałów, każdy od czegoś innego, w każdym tysiące komentarzy i aktualności od Managera, że czasami (a nawet często) trudno jest się połapać i znaleźć to, co na interesuje. Oczywiście jeżeli zapytamy na forum o istotną dla nas rzecz, to manager tylko nam odpisze, że już to zostało napisane i wystarczy poszukać :) Podobna rzecz się ma z eventami, akcjami i tym, że regulamin do nich dostajemy dopiero w środku dnia, w dodatku bez kluczowych informacji, które nam, jako doradcy klienta, przydałyby się najbardziej.
Na początku chcielibyśmy zaznaczyć, że branża w której działamy jest bardzo dynamiczna co niesie za sobą dużą ilość zmian, o których staramy się na bieżąco komunikować pracownikom. Jednocześnie mamy nadzieję, że wprowadzone w ostatnim czasie usprawnienia zminimalizują ilość opisanych sytuacji.
W firmie pracuje już jakiś czas i niestety jest coraz gorzej.Jest to pokłosie tego, ze władze w firmie ma jedna osoba dla której praca jest jedynym zajęcie w życiu. Maile wysyłane po nocach, oczekiwanie od pracowników dostępności zawsze i wszędzie, bezsensowne procedury, które nic nie zmieniają poza możliwością wykazania się przed swoim przełożonym. Dodam ze racjonowane jest również w obecnej chwili papier toaletowy tylko czekać aż pojawi się procedura jak z niego korzystać. Nie polecę nikomu tej pracy, chyba, ze ktoś chce być terroryzowany i zastraszany przez managera sieci.
Czytając Pana/Pani opinię możemy wnioskować, że nie zostały Panu/Pani przekazane przez kierownika pełne informację dotyczące pełnego funkcjonowania firmy w tym wysyłki materiałów eksploatacyjnych czy ujednoliconych dla całej sieci standardów. Chcemy również zaznaczyć, że w firmie szanujemy czas pracy pracownika i nikt nie oczekuje odczytywania i odpisywania na wiadomości wysłanych poza godzinami pracy. Jeśli chciałby Pan/Pani otrzymać szczersze informację prosimy o kontakt: hr@mi-store.pl.
Nie polecam współpracy z tą firmą. Brak jasnej komunikacji między przełożonym a pracownikami. Nie została mi przedłużona umowa, jako jedynej z zespołu. Okej, rozumiem. Ale przełożony nie uszanował mojego prawa do feedbacku - nie dowiedziałam się dlaczego, mimo że bezpośrednio o to poprosiłam kilka razy. Bardzo polubiłam tę pracę, a mimo to potraktowano mnie jak element do zastąpienia - ot tak, bez powodu.
Bardzo nam przykro, że taka sytuacja miała miejsce. Nie znając Pani danych ciężko nam się odnieść do całej sytuacji. Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzonym zmianom w procedurach działu HR już nigdy taka sytuacja nie będzie miała miejsca.
Zważywszy na to, że nie pracuję tu już od jakiegoś czasu i nie muszę się obawiać o nieprzyjemności ze strony "Pana Menadżera" mogę dodać merytoryczną opinię o pracy w tej firmie. Pracowałem od początku istnienia salonu i nie ukrywam - na start warunki jak i finanse były bardzo kuszące, przez co zdecydowałem się wybrać propozycję ww. firmy. Zacznę od plusów, bo to nie jest tak, że czas, który spędziłem w tej firmie był ciągle zły bądź stracony - niestety, ilość minusów przeważa na niekorzyść finalnej opinii. Przede wszystkim elastyczny grafik - w zasadzie zawsze była możliwość dogadać się z kierownikiem odnośnie dnia wolnego i czasu pracy - nawet jeśli był problem to w większości przypadków była możliwość zamiany. Dodatkowym plusem jest ekipa w pracy pomijając jednego człowieka, o którym się wypowiem za chwilę. Terminowe wypłaty również w cenie. Przechodząc do minusów. Centrala współpracuje z salonami na naprawdę dziwnych warunkach. O promocjach dowiadywaliśmy się zdecydowanie za późno, organizacja czegokolwiek była "na już" - i wtedy pracownik był totalnie od wszystkiego. Wyklejanie witryny, dmuchanie balonów, milion zdjęć (oczywiście był deadline czasowy - i nie, to nie jest złe. Aczkolwiek momentami gdy był salon pełny to po prostu nie było jak ich zrobić, a minuta opóźnienia we wstawieniu zdjęć groziła kontaktem menadżera i jego żenującymi tekstami w kierunku pracowników). Dodatkowo zatrudniając się do pracy tutaj człowiek miał wpisane stanowisko "doradca klienta", a nie kurier, specjalista ds. marketingu, osoba od reklamacji (co do reklamacji brak jakichkolwiek szkoleń, bo nie każda sprawa kończyła się tak prosto jak np. wymiana produktu). Pakowanie paczek było nagminne - wielokrotnie zdarzały się sytuacje, że paczek było zdecydowanie dużo, a ich gabaryty również były duże (hulajnogi, telewizory itp.). Oczywiście w czynnikach szkodliwych brak informacji o pracy na wysokościach, dźwiganiu ciężarów oraz pracy przed komputerem w czasie dłuższym niż 4h. No i wisienka na torcie - osoba menadżera. Pan menadżer wielokrotnie zwraca się w języku bardzo nieprofesjonalnym w kierunku do pracowników. Z niektórymi podczas wizytacji w ogóle nie rozmawia, ponieważ ma się za lepszego (i to da się wyczuć). Jego wizyty są wielokrotnie intencjonalne, każde najmniejsze odchylenie od normy traktuje jako rażący błąd (cenówka przesunięta o 0,5mm itp.). Stosuje praktykę straszenia pracowników "konsekwencjami personalnymi", ciągłymi cięciami premii - praktycznie codziennie podczas komunikacji firmowej. Wiadomości są wysyłane w godzinach nocnych (2-3 to standard) i jak już wyżej wspominałem odstępstwa od braku wykonania polecenia po dwóch minutach od jego zakomunikowania wiąże się z niepochlebnym oraz niezbyt miłym komentarzem ze strony owej persony. Osoba na takim stanowisku powinna być profesjonalna, a wygląda to tak jakby nadużywała swojej władzy w kierunku do pracowników niższego szczebla. To tyle. Początkowo praca była na bardzo wysokim poziomie i przychodziło się tam po prostu z przyjemnością (szczególnie jeżeli ktoś lubi obcować z nową technologią), natomiast niestety, przez jedną osobę się to zmieniło. I proszę (bo wiem, że osoby z firmy również czytają te wiadomości) nie traktować tego jako opinię od góry do dołu negatywną. Konstruktywna krytyka powinna nieść za sobą weryfikację oraz zmiany. Bo jak dobrze widzimy nie jestem osamotniony z opinią nt. pracy w tym miejscu, a osoby wartościowe posiadające ogromną wiedzę po prostu będą uciekać do miejsc, gdzie szacunek do drugiej osoby jest wartością priorytetową.
Minusy Sieć najlepsze lata ma za sobą teraz zamyka salony zamiast otwierać. Brak szkoleń podnoszących kwalifikacje. Stawki nie są tak konkurencyjne jak były po wzroście płacy minimalnej. Manager sieci to osoba wykorzystująca swoją pozycję. Bez szacunku do pracowników. Wszystko zostało napisane wcześniej. Widać że firma straciła w oczach wielu przez jego obecność. Osoby z centrali nie pomagają i za każdy błąd chcą cię karać. Mają pracownika salonu za gorszego od siebie. W drugą stronę to nie działa. (usunięte przez administratora) Marketing nie działa w dni eventów Plusy Wiele rzeczy jest premiowanych. zarabiasz nawet na przyjmowaniu reklamacji i pakowaniu paczek. Ciekawe produkty. Multisport. Dobra praca dla studenta bo robi się 12 godzin. Wyrabiam nawet 100 godzin w miesiącu. Zniżki na telefony.
Mleko się rozlało i bardzo dobrze. Jestem obecnym pracownikiem i dodam od siebie, że omawiany tutaj PAN MENADŻER SIECI lubi sobie wymyślać przepisy czy kodeksy pod swoje durne wytyczne, które są całym jego życiem. Na przykład twierdzi, że w systemie pracy 12 godzinnym nie może być czterech dni wolnych pod rząd bez urlopu. Konsultowałem temat z Państwową Inspekcją Pracy i tam nic na ten temat nie wiedzą :) To zresztą logiczne, że nie można być prawie codziennie w pracy skoro pracujesz po 12 godzin na pełen etat. Ale najwidoczniej ból PANA MENADŻERA SIECI jest zbyt wielki, kiedy pracownik ma wolne i nie czyta jego durnych wytycznych. Wszyscy czekamy, aż doda tam poradnik korzystania z papieru toaletowego, który mamy wydzielany po 3 rolki miesięcznie na salon!!! (usunięte przez administratora).
Dużym problemem jest niestabilność emocjonalna "sami wiecie kogo". Niestety ale widać że kontrole są bardzo często przeprowadzane intencjonalnie i w taki sposób aby znaleźć coś do czego można się przyczepić. Trudno nie odczuć jego niechęci do salonu i pracowników a chyba nie o to w tym chodzi. Dla mnie osoba tak niekompetentna nie powinna zajmować takiego stanowiska. Dodatkowo to nie jest praca kuriera żeby co chwilę biegać z paczkami dla klientów. Taka rzecz nie powinna mieć miejsca. Jeszcze w żadnej sieciówce nie spotkałam się z takim rozwiązaniem. Firma powinna zainteresować się umowa z firmą kurierską, która będzie zabierać paczki.
Czy mogłabym dowiedzieć się więcej na temat projektów obecnie rozwijanych w GG Stores? @Z, pisałaś o braku feedbacku ze strony przełożonego, na temat powodów zwolnienia- czy udało Ci się uzyskać jakieś informacje w późniejszym czasie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GG STORES SP. Z O.O. SP. K.?
Zobacz opinie na temat firmy GG STORES SP. Z O.O. SP. K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GG STORES SP. Z O.O. SP. K.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!