Pracuje już drugi rok jako rzeczoznawca i nie wiem jak inni ale ja jestem zadowolony. Najważniejsze to pilnować się żeby wystawić fakturę w terminie, wtedy wszystko spływa na czas i nie ma problemu. Na tle innych firm likwidujących szkody z którymi miałem do czynienia pracować, jest naprawdę dobrze.
Współpracuje z tą firmą od dłuższego czasu. Atmosfera bardzo dobra, dużo zleceń, nigdy nie było problemów z terminowością płatności za faktury.
Nie polecam nikomu. Chyba, że ktoś ma dużo czasu i z nudów chce pracować charytatywnie.
Muszę powiedzieć, że dość lakoniczna jest ta Twoja opinia. Wynika z niej jedynie tyle, że w firmie Expert Go, według Ciebie, są niskie zarobki. No dobrze, a co z pozostałymi warunkami, jakie tam oferują. Czy pracodawca zapewnia Wam jakiś podstawowy pakiet socjalny? Jeśli tak, to powiedz, co wchodzi w jego skład.
Jak w tej chwili wyglądają zarobki w Expercie? Zmieniła się ich wysokość od nowego roku? Obowiązuje system premiowania albo dostępny jest pakiet socjalny? Poproszę o merytoryczną odpowiedź.
Mam nadzieję, że ten spokój na forum to efekt zadowolenia z pracy?
Jeśli chodzi o kontakt z biurem obsługującym zlecenia to jak najbardziej na plus, wszystko miło, sprawnie i bez problemów. Co z tego, jak okazuje się, że pieniądze widzi się tylko na platformie do zleceń a nie na koncie. NIE POLECAM I RADZĘ OMIJAĆ Z DALEKA,CHYBA ŻE KOGOŚ STAĆ NA DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNĄ I INWESTYCJE WŁASNEGO WYNAGRODZENIA NA RZECZ POPRAWY SYTUACJI FINANSOWEJ W EXPERT- GO
Firma nadal nie potrafi terminowo regulować swoich płatności. Duże zaległości sięgające kilku miesięcy. Ciekaw jestem czy towarzystwa ubezpieczeniowe współpracujące z nimi znają tą sytuację. Może warto zwrócić się do nich o wpłatę należności?
Ale płatności wobec kogo? Pracowników, czy jakichś dostawców? Długo już tak trwają te opóźnienia w Expert Go?
Współpracuje z nimi od dłuższego czasu i nie mam zarzutu. Jak są opóźnienia w płatności to zawsze dostaje informacje dlaczego i jeszcze nie zdarzyło się żeby faktura gdzieś zaginęła. Ale zastanawia mnie jedno skoro jest tak źle to czemu z nimi współpracujecie?
Potwierdzam opinie Maćka, Marka i Arka z przełomu 01/02.2019. Płacą jak chcą, a właściwie nie płacą, kłamią, że faktura nie doszła i żeby ją przesyłać nie wiadomo ile razy. Arek świetnie to ujął: "Moje sugestie dla Expert Go Sp. z o.o.: Zamknięcie firmy. Jeżeli Crawco wykona audyt usług zrealizowanych przez Expert Go Sp.z.o.o to dowiedzą się ,że Prezes korzysta z usług osób niewykwalifikowanych tzw. opisywaczy. Likwidacja szkód odbywa się nie według procedur tylko w zależności od umiejętności opisywacza. Współczuję poszkodowanym." Tak faktycznie jest. Zatrudniają łosi nie mających pojęcia pojęcia o likwidacji ani o nazewnictwie branżowym, ludzi, którzy nigdy wcześniej nie zlikwidowali ani jednej szkody o użyciu miernika do lakieru nie wspomnę. Aż dziwne, że tych kilka TU chce takiej szmiry i chłamu dostarczanego przez EG. Wszystkie te pozytywne opinie to chyba tylko od pracowników stacjonarnych i ich rodzin o:) bo aż niemożliwe, aby były aż takie różnice w tym co ludzie piszą!
Pracuje z firmą prawie od początku jej istnienia, przyznaję, że na początku były problemy z płatnościami ale mimo opóźnień wszystko było płacone rzetelnie. Teraz jest dużo lepiej, termin płatności co prawda czasem opóźniony ale nie znacznie. Kontakt z pracownikami w siedzibie jest bez zarzutu.
Dowiadywałeś się może od szefostwa firmy Expert Go skąd biorą się takie opóźnienia w realizacji płatności? Myślę, że na pewno jest jakiś konkretny powód.
Niestety nic się nie zmieniło. Firma ma ciągły problem z realizowaniem płatności. I te kilka pozytywnych opinii - przypuszczam że zamieszczonych przez jej kierownictwo niczego nie zmienia. Płacą 2 - 3 miesiące po terminie wynikającym z faktury. Jestem zaskoczony że Towarzystwa Ubezpieczeniowe chcą współpracować z taką firmą.
Nie mogę narzekać na warunki współpracy. Bardzo dobry kontakt, konkretne informacje, wypłata co miesiąc. Nic dodać nic ująć.
Czy mógłbyś napisać, co oprócz terminowego wynagrodzenia sprawia, że poleciłbyś tego pracodawcę? Jak wygląda atmosfera wśród pracownik w Expert Go. Twoja opinia będzie dla mnie bardzo pomocna.
Współpracuje z firmą ok 1.5 roku, nie mam zastrzeżeń co do współpracy. Wszystkie osoby pracujące w firmie miłe, pomocne, kompetentne. Co do płatności bywało różnie aczkolwiek od kilku miesięcy terminowość jest ok. Płatności są z poślizgiem maksymalnie 2-3 dni.
Od dłuższego czasu pracuję dla tej firmy i jakoś nie mogę narzekać na współpracę. Panie zawsze pomocne, kosztorysanci również kompetentnie i profesjonalnie podchodzą do sprawy i szczegółowo wyjaśniają każdy dylemat. Księgowość też bez zastrzeżeń, trzymają się ustalonego terminu płatności.
Nawiązałam współpracę z firmą ok. 6 miesięcy temu. Współpraca z paniami z działu likwidacji bez zarzutu. Generalnie ok. Natomiast płatności realizowane są w terminie, nie zdarzyło mi się opóźnienie.
Witam Po przeczytaniu kilku komentarzy dodam swoje 3 grosze od pewnego czasu również mam przyjemność współpracować z tą firmą współpraca, komunikacja - profesjonalnie . Co do płatności o których czytam - bezstronnie oczywiście - osobiście mam wszystkie płatności regulowane na bieżąco .
Czytałem opinie przedstawione przez kilka osób poniżej i mam podejrzenie, że są one pisane przez konkurencję... Obecnie pracuje jako likwidator dla firmy Expert Go i z pieniążkami o których wspomina większość nigdy nie było problemów. Na szczęście zostałem polecony przez znajomego i nie miałem okazji się zniechęcić czytając powyższe opinie. Dla mnie wszystko jak najbardziej ok.
Niestety mogę tylko potwierdzić poniższe opinie. Ogólnie współpraca ok, ale płatności opóźnione już ponad 3 miesiące. Chyba długo nie pociągną....
Firma zawiera umowę w której termin płatnosci ustalony jest na okres 21 dni od daty wystawienia fv. Oczywiście brak płatności w prawidłowym zgodnie z umową terminie. Wszyscy pracownicy kombinują jak mogą aby likwidator jak najwięcej zrobił bez zapłaty przez Expert Go. Jak zaczyna się problem z płatnościami to prezes poszukuje innych współpracowników na danym rejonie działania. Jak znajdzie kolejną naiwną osobę do współpracy to na max. przeciągnie płatność za faktury. Nie polecam firmy do współpracy. Jedna z najgorszych firm pod względem stawek I terminów płatności dostępnych na rynku.!!!!
Uwaga (usunięte przez administratora) Problem z płatnościami. Obsługa szkód Pani Kinga. Magdalena oraz Justyna współpraca bez zastrzeżeń. Obsługa płatności przez Panią (usunięte przez administratora)super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Zawsze jest informacja ,że FV nie wpłynęła ( nie doszedł email) lub ,że sprawa płatności zostanie rozpatrzona w innym terminie. "Zadzwonię do Pana jutro jak ustalę na jakim etapie jest płatność za Pana FV". Później brak jakichkolwiek informacji. W przypadku połączenia telefonicznego do Pana Marcina kolejne oszustwo i kłamstwo. Przelew wyszedł, po kolejnym telefonie nie mamy kasy ale zapłacimy. W przypadku likwidatora który rości pretensje firma nie przydziela zleceń i poszukuje następnego idioty który nawiąże umowę współpracy. Nie polecam podpisania umowy współpracy!!!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Expert Go Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Expert Go Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Expert Go Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!