Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Opinie o INEA sp. z o. o.
Na jakie zarobki może liczyć Specjalista ds. Obsługi Klienta? Ogłoszenie wisi teraz na pracuj.pl. I czy jest możliwość pracy całkowicie zdalnej?
Estero cieszymy się, że zauważyłaś nasze świeżo opublikowane ogłoszenie :) W przypadku wskazanego przez Ciebie stanowiska zarobki są przedstawiane podczas spotkania rekrutacyjnego. Pracujemy zdalnie. Do naszego Call Center poszukujemy osób z Poznania lub najbliższej okolicy ze względu na chęć utrzymania przyjaznej atmosfery co często przekłada się na ewentualne wyjścia :)
Zauważyłem, że w obsłudze klienta Inei pracują wredne osoby. Jak chciałem założyć sam internet światłowodowy i mówiłem wyraźnie, że chcę sam internet, to kobieta tak, jakbym powiedział, że chcę internet z telewizją i po dosadnym stwierdzeniu, że nie posiadam telewizora kobieta wreszcie zrozumiała, że chcę sam internet. Ja osobiście nie, ale słyszałem o przypadkach, że pracownicy robią niepotrzebne problemy, jak ktoś zgłasza usterki lub chce całkowicie zrezygnować z usług Inei. W związku z powyższym pytanie: Czy Inea specjalnie zatrudnia takie wredne osoby, czy zatrudnia normalne osoby, ale w miarę stażu pracy w Inei ich mózgi się psują (od czego i dlaczego?) i przez to stają się takie wredne?
Dziękujemy za Twoje uwagi. Nasi konsultanci zawsze dopasowują ofertę do potrzeb klienta. Zależy nam, aby każdy miał szansę określić swoje preferencje, dlatego zanim zaproponujemy właściwe rozwiązanie, pytamy, pytamy, pytamy… ???? W przypadku zgłoszeń obsługowych działa podobna zasada – najpierw rozpoznajemy sprawę, którą zgłasza Klient, a potem wdrażamy najlepsze rozwiązanie. Dzięki pogłębionej diagnozie większość usterek jesteśmy w stanie usunąć zdalnie. Pracownicy INEA istotnie bywają dociekliwi, co wynika z rzetelnego podejścia do pracy oraz dbałości o najlepszy interes Klienta.
Tu nie chodzi o przedstawienie oferty i pytanie, czy chce internet, czy chce telewizję, czy coś jeszcze innego. Chodzi o to, że wchodzę do salonu po telefonicznych konsultacjach i konkretnie wiem co chcę mieć. Mówię, że chce sam internet bez telewizji. A kobieta zachowuje się tak, jakbym powiedział, ze chcę internet z telewizją. Na początku zagadywania o telewizji kulturalnie odpowiadam, że nie jestem zainteresowany, chcę sam internet. Ale ona jest taka bezczelna, że mówi, żeby założyć telewizje teraz, podaje do wglądu plakat z opisem pakietów TV. Mówię nie dziękuję, to się pyta, co mnie interesuje w telewizji. Rozmowa robiła się trochę mało przyjemna i raczej ma niewiele wspólnego z dociekliwością. Ona wręcz próbowała wymusić na mnie posiadanie telewizji w Inei, a po co mam płacić abonament za coś, z czego nie będę korzystać? Pamiętam "jak dziś" tą sprawę. Nie należy zapominać, że te panie to są tylko pracownice, które dostają wynagrodzenie, a na abonamentach zarabia Inea jako firma, a nie te panie bezpośrednio. Samo podpisanie umowy jest czynnością bezpłatną.
Cześć, Pracowałem/Pracuję w tej firmie dłuższy czas, ok. 3 lata. Polecam każdemu, ciężko powiedzieć coś negatywnego. Widać, że jest w firmie ktoś odpowiedzialny za to, żeby pracownikom trochę umilić chociaż jeden dzień w tygodniu. Z praktycznych spraw: - pieniądze zawsze na czas, - organizacja działa w porzadku, -awanse wewnętrzne są możliwe polecam i myślę, że moje zdanie się nie zmieni
OK, a co to znaczy co napisałeś o tym odpowiedzialnym za umilanie? To a propos jakiegoś komentarza wcześniejszego, bo nie załapałam... Macie benefity, jakie?
No to spoko ogólnie jak nie możesz powiedzieć nic negatywnego. To znaczy, że jest dobrze. Wiadomo, idealnych firm nie ma. A dasz znać po jakim czasie możne awansować i jaką kwotę dają przeważnie awansując pracownika? To jest + 500 zł czy więcej, czy to kwestia mocno indywidualna?
Właśnie mam podpisać umowę na internet i TV z Ineą. Konsultantka tej firmy , która odwiedziła mnie w domu była bardzo konkretna i rzeczowa. Nie oszukiwała i sztucznie nie namawiała ale rzeczowo i profesjonalnie przedstawiła mi portfolio usług firmy Inea . Pozdrawiam Panią Magdę (usunięte przez administratora) z Lublina
Czy w INEA sp. z o. o. są szkolenia zewnętrzne?
Zapomnij, zero szkoleń jakichkolwiek, poza jakimiś cuda wiankami na komunikatorze, w godzinach twojej pracy gdzie i tak nie możesz uczestniczyć
Rozwój jest jedną z wartości, w które wierzymy w naszej organizacji. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić programy rozwojowe dopasowane do aktualnych potrzeb każdego pracownika i stanowiska pracy. Ważne są dla nas fakty. W 2021 m.in.: zorganizowaliśmy 111 szkoleń dla pracowników, 422 pracowników skorzystało z minimum jednego szkolenia oferowanego przez firmę, przeprowadziliśmy 40 webinarów o różnorodnej tematyce, a średnio 146 pracowników wzięło udział (średnio) w każdym webinarze. Utworzyliśmy także 120 kursów e-learningowych z różnorodnej tematyki, dostępnych dla pracowników na wewnętrznej platformie. Wciąż staramy się ulepszać i usprawniać nasze działania. Jest nam niezmiernie przykro, że miałaś inne odczucia.
tak tak, dla prcowników z Wysogotowa owszem, a reszta... fajnie się pochwalić cyferkami. Na szczęście mnie już z Wami nie ma
To 123, to szkolenia, które do tej pory zrealizowali w bieżącym roku? Jeśli tak, to faktycznie nie zasypują gruszek w popiele. Ale nie samymi szkoleniami człowiek żyje prawda? Trzeba jeszcze za coś kupić chleb na kanapki do pracy. Ile obecnie płacą, żebym wiedział, czy wyżyję i na co mogę sobie pozwolić? Wspominano coś o słabym wdrożeniu nowych osób, niechęci do pomagania i odpowiedzi na rodzące się pytania. Czy tak jest w istocie?
Rozwój naszych pracowników jest dla nas ważny. Szkolenia w formie, o której wspominasz były podyktowane ograniczeniami wprowadzonymi w trosce o nasze zdrowie i bezpieczeństwo. W obecnej chwili mimo podtrzymania modelu hybrydowego/zdalnego planujemy przeprowadzać część szkoleń również w modelu stacjonarnym.
Twoja opinia jest dla nas ważna dlatego też dla wszystkich naszych kandydatów i pracowników uruchomiliśmy specjalny mail szkolenia@inea.com.pl. Dzięki przesłanym wiadomościom będziemy mogli na bieżąco odpowiadać na zapytania oraz analizować potrzeby przyszłych i obecnych pracowników niezależnie od miejsca wykonywania pracy.
Jerzy dziękujemy za przesłaną opinie. Aplikacje, które zostają przesłane przez naszych kandydatów są analizowane przez potencjalnego przełożonego przy wsparciu pracownika działu HR. Podczas składania aplikacji w formularzu jest rubryka, w której można wpisać swoje oczekiwania finansowe, a samo wynagrodzenie różni się w zależności od stanowiska, na które aplikujesz. Dajemy też naszym pracownikom duże możliwości rozwoju, staramy się odkrywać ich talenty i jesteśmy dumni z tego jak nasz pracownik osiąga kolejne szczeble w swojej karierze zawodowej, np. tylko w ubiegłym roku aż 131 naszych pracowników awansowało wewnątrz organizacji (awanse pionowe i poziome). W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z obecnie prowadzonymi procesami rekrutacyjnymi zachęcamy do kontaktu na rekrutacja@inea.com.pl Mamy świadomość jak ważny jest sprawny proces wejścia nowych pracowników do organizacji. Dlatego oferujemy udział w szkoleniu onboardingowym, niezbędne wsparcie, odpowiadamy na wszelkie pytania i wyznaczamy opiekunów w okresie wdrożenia. W tym roku rozszerzyliśmy dodatkowo program wdrożenia dodając moduły szkoleniowe, pomagające jeszcze efektywniej wyposażyć nowe osoby w niezbędną wiedzę, umiejętności i narzędzia przydatne od pierwszych dni pracy w organizacji.
Na chleb wystarczy, ale raczej z mielonką ;) no chyba że na jakimś stanowisku wyższego szczebla
422 pracowników - a ilu pracuje w firmie? Już nie mówiac o tym, że część "szkolen" była obowiązkowa. Statystyka statystyką.
Proces rekrutacji był bardzo długi. Miałem to szczęście, że akurat ze względu iż nie mogłem we wskazanym terminie uczestniczyć w drugim etapie odbyłem go we wcześniejszej grupie. Ale po kolei. 1. Pierwszy etap to rozmowa telefoniczna-długa nie wnosząca nic ciekawego, jedynie odpowiadasz na pytania (jak na standardowej rozmowie w 4 oczy) a sam nie wiesz co tak naprawdę firma ma do zaoferowania. 2. We wskazanym terminie kontakt z info czy zakwalifikowali nas do drugiego etapu. 3. Drugi etap -asesment center. Spotkanie w grupie kilku osob "świecących" przed 3 kierownikami i panią z działu HR. Etap ten składał się z 2 części. Najpierw Przygotowanie pytań na przygotowane zadanie i późniejsza prezentacja pytań podczas grupowego badania potrzeb na jednym z kierowników. Kolejna część to przedstawienie oferty na podstawie zebranych informacji (nie dotyczy usług operatora) oraz pokonywanie obiekcji. 4. Następnie szanowna komisja udaje się do pokoju obok na naradę. Po której zaprasza po kolei kandydatów i informuje czy przechodzą do kolejnego etapu którym jest rozmowa w "4 oczy" z kierownikami. 5. Nie wiem czy ten element jest w każdym przypadku ale ja np przed rozmowa f2f dostałem zadanie w którym miałem 10 min na przygotowanie rozmowy handlowej oraz pomysłów na sytuację kiedy koniec miesiąca za 10 dni a do realizacji planu sporo brakuje i jak szybko nadrobić oraz pomysł na długofalowe wsparcie sprzedaży. 6.Po realizacji w/w jest rozmowa z cała komisją nt naszych wymogów finansowych, czego oczekujemy od pracodawcy , co nas motywuje itd CV prześwietlają bardzo szczegółowo, dużo notują, pytają o wszystko, pytania jak na standardowych rozmowach. Po zakończeniu rozmowy pani z HR informuje, że w ciągu 2 tygodni dadzą znać czy tak czy nie. I tu chyba w tym momencie już wiedziałem, że się nie dostałem. 7. Kolejnym etapem miał być dzień testowy w salonie i rozmowa z kierownikiem któremu będziemy podlegać. Niestety nikt nie raczył zadzwonić ani w ciągu 2 tygodni ani w ciągu miesiąca...wcale. Nawet nie napisali maila. Kompletnie nic. Taka poważna firma a się zachowuje jak rozpieszczone dziecko. Wypadało by poinformować choćby mailowo, że dziękują za poświęcony czas czy coś ale nie dostaliśmy się do kolejnego etapu. Sami wymagają informacji zwrotnych a ich to już nie obowiązuje. Ogólna atmosfera całego procesu nawet spoko. Czas trwania procesu rekrutacji długi. Szczególnie wizyta w siedzibie firmy-pól dnia wyjęte z życia. Jeśli chcesz się dostać komunikacją miejską to jakaś masakra. Spacerek fajny jak pogoda ok. Od przystanku mamy jakieś 2 km pieszo. Niby proponują dojazd darmowym pracowniczym autobusem tylko, że te autobusy wcale się nie zgrywają z godzinami rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji. Pojedziesz rano to czekasz ponad godzinę na rozmowę... To już lepszy spacerek te 2 km. Co do samych warunków zatrudnienia nic nie wiesz aż do momentu w którym chcą Cię zatrudnić-chyba że masz jakieś info od obecnych pracowników. Na koniec dostajesz pakiet gadżetów na pamiątkę i żeby ich za darmo pewnie reklamować ;) Ktoś powie, nie dostał się to smaruje po firmie. Tak nie jest. Chciałbym chociaż znać powód czemu nie zostałem przyjęty, czy za dużo chciałem zarabiać, czy nie byli w stanie zaoferować mi rozwoju, awansu w firmie... a może moje wieloletnie doświadczenie w branży to za mało? Po co mi takie info? Żeby na przyszłość nie popełniać takich samych błędów. PS. Mają zaje***ste krówki :)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Hej, jak wygląda sprawa z odpowiedziami do Kandydatów? Nadal INEA, czy Fiberhost nie przekazują informacji? Zastanawiam się czy się zgłosić. Jak wygląda proces i ile czeka się na odpowiedź (o zatrudnieniu lub nie). I ile zarabiają pracownicy z doświadczeniem w obszarze analiz.
Cześć! :) Do osób, które uczestniczą w procesie rekrutacyjnym, czyli zostały zaproszone na rozmowę, staramy się wrócić z informacją zwrotną w przeciągu dwóch tygodni. W przypadku zainteresowania konkretnym stanowiskiem zachęcamy do przesłania zapytania na: rekrutacja@inea.com.pl tak by osoba odpowiedzialna za dany proces rekrutacyjny mogła wrócić z informacją zwrotną.
Dzień dobry, Mam dwa pytania do Państwa. 1) Czy praca na stanowisku Customer Care Specialist jest pracą w 100% zdalną? Czy zdalną tylko w czasach "pandemii" i w przyszłości będzie konieczna praca w biurze? Będę bardzo wdzięczny za informację, Państwa odpowiedź z pewnością przyda się wielu kandydatom z dalszych rejonów Polski. 2) Praca również odbywa się w weekendy. Ile to mniej więcej weekendów w miesiącu? 1-2 weekendy? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie! :)
Cześć :) super, że pytasz - aktualnie mamy możliwość pracować zdalnie w 100% i sprawdza się to nam bardzo dobrze. Nie wiemy jeszcze, jak będzie wyglądać przyszłość. Widząc efektywność pracy zdalnej, jest duże prawdopodobieństwo, że tę opcję pozostawimy naszym pracownikom. Konkretne rozwiązanie będziemy jednak tworzyć dopiero za jakiś czas, gdy sytuacja pandemiczna zacznie się klarować. Warto tu wspomnieć, że są zespoły w naszej organizacji, w których pracują osoby z różnych części kraju, jak też i takie, gdzie osoby z okolic Poznania świadczą wsparcie dla innych regionów kraju. Odpowiadając na Twoje drugie pytanie. Praca w weekendy zazwyczaj dotyczy 2-4 dni w miesiącu, przy czym rzadko trafiają się faktycznie 4 dni. Grafik ustalany jest z pracownikami, staramy się zawsze być elastyczni, by nasi pracownicy mogli pogodzić pracę np. z nauką.
Ja kiedyś myślałam aplikować na to stanowisko (Customer Care Specialist) - czy dalej Państwo kogoś poszukują do tej pracy?
Cześć! Na ten moment nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko. Gorąco zachęcamy do zaglądania na naszą stronę i zakładkę "Kariera" - znajdują się tam wszystkie aktualnie prowadzone procesy rekrutacyjne. Niewykluczone, że niedługo może pojawić się nowa rekrutacja na to lub inne interesujące Cię stanowisko :)
Od czego zacząć. Niestety nie mogę powiedzieć nic dobrego na temat firmy. Pierwsze 3 miesiące pracy to partyzantka. Brak wdrożenia. Wyjaśnienia procesów. Każdy ma pretensje o to, że śmiesz o coś prosić. Później jest tylko gorzej. Pracując kilka lat nie masz co liczyć na podwyżkę. Pójdziesz i poprosić równać się może ze złożeniem wypowiedzenia. Nigdy na nic nie zasłużysz. Zawsze pretensje. Ty powinieneś móc zrobić wszystko. Nie ma mowy, że czegoś się nie da ponieważ firma nie daje takiej możliwości. Na każdym etapie dostajesz błędne instrukcje co skutkuje późniejszymi błędami. Nie ma czegoś takiego jak integracja. Ludzie się nie znają. Firma bardzo pilnuje by nie można było ze sobą swobodnie rozmawiać. Przystaniesz przy kimś na chwile i już jesteś na celowniku przełożonego. Atmosfera jest bardzo zła. Podejmuje się działania naprawcze komunikacji, które są wymierzone w pracowników . Szefostwo nie widzi błędów w swoich działaniach. Na nieszczęście pracowników, którzy tam jeszcze zostali dodam, że firma kombinuje jak jeszcze "umilić" im życie. Wyznaczać ile i kiedy, a najlepiej z kim. Co do płac. Proszę nie spodziewać się kokosów. W porównaniu do innych firm płaci średnio. Mamuty, które pracują w firmie od x lat często zarabiają tyle co nowy. Ten komentarz zostanie zaraz prawdopodobnie skasowany bo nie zgadza się z oficjalną linią firmy .
Cześć! Nasi pracownicy wyraźnie podkreślają, że jednym z naszych największych atutów jako pracodawcy, jest atmosfera w pracy. Wskazują na to nie tylko rozmowy przeprowadzane z nimi w organizacji, ale również przeprowadzone ostatnie badanie zaangażowania. Przykro nam, że organizacja nie spełniła Twoich oczekiwań. Jako zespół HR czujemy się w obowiązku pochylić się bardziej nad sytuacją, która Cię spotkała. Potrzebujemy do tego więcej szczegółów, stąd prośba o kontakt z nami i szerszy opis sytuacji na rekrutacja@inea.com.pl
Witam, na jakie wynagrodzenie może liczyć osoba z doświadczeniem na stanowisku montera/spawacza światłowodowego . Osoba która wie co robi i podchodzi do pracy sumiennie . Pozdrawiam
Miałam okazję pracować w INEA ponad rok, od samego początku (proces rekrutacji, szkoleń) byłam zadowolona ze współpracy pomiędzy pracownikiem a liderem/ kierownikiem. Decydując się na konkretne stanowisko zdawałam sobie sprawę z zakresu obowiązków. Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo dobrze, podjęcie samodzielnej pracy tez wspominam pozytywnie. Pod względem grafiku zawsze można było się dogadać, obiecane benefity faktycznie były w takiej formie jaką przedstawiono na początku. Podczas pracy nikt nie zostawał pozostawiony samemu sobie (mimo home office). Zawsze była pod telefonem osoba, która służyła radą. Funkcjonowanie wewnętrznych systemów jest dobre, wypłaty terminowe i przejrzyste. Podsumowując; jeśli zadowala kogoś konkretne stanowisko i jest w stanie odczekać do momentu wdrożenia systemu podwyżek tak by zarabiać sensowne pieniądze to serdecznie polecam. Jeśli jednak ktoś nie lubi stać w miejscu i potrzebny jest mu codzienny kontakt z człowiekiem (face to face) to jest ciężko.
W jakim czasie można spodziewać się odzewu od momentu zmiany statusu aplikacji na „rozpatrywana” w serwisie pracuj.pl?
Witam, W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat statusu aplikacji zachęcamy do przesłania zapytania na kariera@fiberhost.com Pozdrawiamy :)
Czy można liczyć w INEA sp. z o. o. na prywatną opiekę medyczną?
Dzień dobry, Nasi pracownicy korzystają z prywatnej opieki medycznej dostosowanej do swoich potrzeb - możliwość wyboru pakietu. Pozdrawiamy :)
Bardzo profesjonalne podejście. Otrzymałem telefon od miłego specjalisty w sprawie oferty na którą składałem CV - (w ciągu 10dni) natomiast w międzyczasie podjąłem pracę w innym mieście, stąd musiałem odmówić. Mimo wszystko specjalista HR polecił się odezwać jak będę ponownie szukał pracy - więc po nowym roku gdy przeprowadzę się do Poznania , napewno do niego zadzwonię.
Dzień dobry! Czy rekrutacja na stanowisko Koordynatora Projektu jeszcze trwa? Jakie narzędzia pracy otrzymuje pracownik na tym stanowisku?
Cześć! Bardzo cieszy nas Twoje zainteresowanie stanowiskiem w naszej organizacji :) Rekrutacja jest aktualna, gdyż szukamy 2 osób w woj. lubelskim oraz jednej w wielkopolskim - w obu przypadkach są to nowe wakaty do wzmocnienia zespołu. Pracujemy w dużej części zdalnie, chyba, że ktoś preferuje dojazdy do biura. Sporadycznie (częściej w przypadku Lubelszczyzny) mogą pojawić się wyjazdy w teren. Na takie wizyty przewidziany jest samochód służbowy (pulowy). Każdy pracownik, niezależnie od stanowiska otrzymuje od nas laptop, dodatkowy monitor oraz telefon służbowy. W ramach pracy u nas, pracownicy mogą również korzystać z Internetu pracowniczego za 0 zł - stacjonarnego lub w przypadku osób będących poza siecią INEA, z mobilnego LTE.
Również potwierdzę to co jest napisane niżej - pomimo deklaracji o informacji zwrotnej w ciągu dwóch tygodni, kompletna cisza. Firma nie wróciła z odpowiedzią, co uważam za kompletnie nieprofesjonalne i lekceważące w stosunku do osób biorących udział w rozmowie, które być może uzależniają swoje plany od takiej odpowiedzi.
Cześć, dziękujemy za Twoją opinię. Standard prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych zakłada informację zwrotną do każdej osoby, która odbyła z nami rozmowę rekrutacyjną. Staramy się być w kontakcie z kandydatami i przekazywać im pełny feedback po spotkaniu niezależnie od decyzji. Zdarza się, że osoby, do których dzwonimy nie odbierają od nas telefonu - wówczas informację z uzasadnieniem wysyłamy drogą mailową. Jeżeli rekruter do Ciebie nie zadzwonił ani też nie masz od niego wiadomości w skrzynce mailowej (wysłanej poprzez system eRecruiter) to chcielibyśmy to zweryfikować. W związku z tym, prosimy o wiadomość bezpośrednio do nas na adres rekrutacja@inea.com.pl i szersze informacje.
Brak informacji zwrotnej i zlew na kandydata. W tak profesjonalnej firmie za jaką się uważacie, to nie powinno mieć miejsca. Nie polecam
Cześć! Dziękujemy za Twoją opinię, każda bowiem informacja zwrotna jest dla nas cenna. W ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych do naszej organizacji, obiecujemy każdej osobie podczas spotkania, że wrócimy z odpowiedzią. Opisana przez Ciebie sytuacja nie powinna zatem mieć miejsca i chcielibyśmy wyjaśnić, co spowodowało brak informacji od rekrutera. W związku z tym, prosimy o wiadomość bezpośrednio do nas na adres rekrutacja@inea.com.pl i szersze informacje, byśmy mogli Twoją sprawę zweryfikować.
Odbyłem zdalną rozmowę w której rekruter gwarantował, że na 100% odezwie się niezależnie od decyzji, jednocześnie okazując wdzięczność, że pojawiłem się na rozmowie. Tak, tak ja w przeciwieństwie do Ciebie jestem człowiekiem słownym. Rekruter rzecz jasna się nie odezwał więc jego rzetelność mówi sama za siebie. Jeżeli chodzi o warunki pracy to są śmieszne, każą płacić za sprzęt do pracy(komputer) 200zł miesięcznie, nie mówiąc już o stawkach prowizyjnych gdzie ustalone progi są niemal niemożliwe do osiągniecia i rekruter sam mi to przyznał. Krótko mówiąc zmarnowana godzina czasu przez firmę INEA. (usunięte przez administratora) i kilometr mułu, nie polecam.
Cześć! Przykro nam, że Twoje wrażenia po spotkaniu z nami nie są pozytywne :( Opisana przez Ciebie sytuacja nie powinna mieć miejsca i przyznamy, że jest ona dla nas zaskakująca. Pracownicy zatrudnieni w INEA otrzymują od nas cały sprzęt, o czym informujemy podczas rozmowy. W obecnej sytuacji pandemii oraz w związku z zatrudnianiem osób z różnych części kraju, wysyłamy narzędzia pracy kurierem na wskazany adres. Nasi pracownicy nie korzystają z własnych urządzeń do pracy, gdyż mocno dbamy o wszelkie dane firmowe. Jeżeli nie otrzymałeś informacji zwrotnej po rozmowie, chcielibyśmy zweryfikować z czego to wynika - nasz standard zakłada przekazanie informacji zwrotnej po spotkaniu rekrutacyjnym każdemu, niezależnie od wyniku rekrutacji. Tym bardziej cenne będzie dla nas doprecyzowanie sytuacji w wiadomości prywatnej, zapraszamy do kontaktu: rekrutacja@inea.com.pl
Dzień dobry. Chciałbym się dowiedzieć jak kształtują się zarobki aplikanta radcowskiego? Czy w trakcie rozmowy rekrutacyjnej jest sprawdzana znajomość języka angielskiego prawniczego?
Cześć! Język angielski jest potrzebny na stanowisku i weryfikowany jest podczas rozmowy kilkoma pytaniami w tym języku. W odniesieniu do pytania o zarobki, nie mamy możliwości przedstawienia stawki - wysokość wynagrodzenia, które proponujemy pracownikom zależy od wielu czynników. Możemy za to wskazać, że w przypadku tego stanowiska na wynagrodzenie składa się poza podstawą - premia miesięczna. System premiowy działa tak, by doceniać u każdego realizację postawionych celów, przy czym, dodatkowo nagradzamy osoby bardziej efektywne i zaangażowane w wykonanie swoich zadań :)
Czy INEA S.A. zatrudnia studentów?
Cześć! Nie zamykamy się na żadnych kandydatów, bo zawsze warto rozmawiać :) Mamy już w swoich strukturach osoby studiujące, zarówno dziennie, jak i zaocznie. Aktualnie we wszystkich procesach rekrutacyjnych poszukujemy kandydatów dostępnych w pełnym wymiarze godzin. Istnieje jednak możliwość elastycznego podejścia do grafiku, jeżeli ktoś potrzebuje kilku godzin w tygodniu, by włączyć się na zajęcia na uczelni. Szczegółowo omawiamy temat podczas rozmów rekrutacyjnych.
Cześć, czy realnym jest wynagrodzenie na poziomie 3,5 tys. na rękę na stanowisku BACK OFFICE SPECIALIST? Czy taka osoba będzie rekrutowana zdalnie? Czy od pierwszych dni będzie można pracować zdalnie? Z góry dzięki za informacje
Cześć, super, że interesujesz się możliwością współpracy z INEA ;) dziękujemy za zadane pytania - chętnie podzielimy się informacjami o tym, jak wygląda obecnie nasza praca. Nasza organizacja bardzo dobrze odnalazła się w pracy zdalnej i obecnie tam, gdzie to tylko możliwe pracujemy w trybie home office. Pracownicy, którzy tego potrzebują, mogą przyjeżdżać do biura - wszystko oczywiście jest zorganizowane tak, by zapewnić im możliwie maksymalne bezpieczeństwo. Każdorazowo proces rekrutacji i zatrudnienia odbywa się całkowicie bez konieczności pojawiania się w naszej siedzibie. Jesteśmy także przygotowani, by wdrożenie nowych pracowników od pierwszych dni pracy przebiegało zdalnie (wyjątkiem są tylko zespoły, które ze względu na specyfikę pracy nie mogą odbywać jej zdalnie). W odniesieniu do pytania o zarobki, nie mamy możliwości przedstawienia stawki - wysokość wynagrodzenia, które proponujemy pracownikom zależy od wielu czynników. Możemy za to wskazać, że w przypadku tego stanowiska na wynagrodzenie składa się podstawa oraz premie miesięczne. System premiowy działa tak, by doceniać u każdego realizację postawionych celów, przy czym, dodatkowo nagradzamy osoby bardziej efektywne i zaangażowane w wykonanie swoich zadań :)
Czy rekrutacja na back office specialist jeszcze trwa? Przyznam sie, że wysłałam zgloszenie i jestem ciekawa czy mam szanse.
Cześć! Cieszy nas, że zaaplikowałaś Ewelina :) Rekrutacja jeszcze trwa, więc prośba o cierpliwość. Gdy proces ulega zakończeniu lub aplikacja kandydata nie wpisuje się w poszukiwany profil - wysyłamy taką informację drogą mailową.
Bardziej angielski biznesowy czy potoczny, podczas rozmowy w INEA S.A.?
Język angielski weryfikujemy tylko, jeżeli język ten jest faktycznie wykorzystywany na danym stanowisku :) Wówczas sprawdzamy go głównie pod kątem tego konkretnego stanowiska.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w INEA sp. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy INEA sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w INEA sp. z o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 5 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy INEA sp. z o. o.?
Kandydaci do pracy w INEA sp. z o. o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.