Opinie o Fiserv Polska S.A.
(usunięte przez administratora)
Znecają się nad przełożonymi?! O to jacy! faktycznie moc wielka czują
Zgadzam się w 100%, w firmie nie da się nic osiągnąć, nierówne traktowanie, klasyfikowanie pracowników na lepszych i gorszych, dział HR oczywiście nie widzi problemu.
Jezeli chcesz byc traktowany jak smiec, zarabiac malo i jeszcze by sluchac jak sprzedarz jest wspaniala dlatego trzeba im placic billiony to polecam. Ale tylko sprzedarz bo na innych dzialach pokazuja jak sprzedarz jest wazna i ze cie nie chca w firmie
Totalnie niepomocna i niemiła obsługa.Zarówno 1 Pani jak i przekierowanie na innego "pomocnego" Pana to porażka ..
Problem polega na tym ze osoby które są tam zatrudnione na normalne umowy pracują po 10-15 lat i są jak dinozaury a nowe osoby, którym zależy słyszą tylko ze czegoś zrobić się nie da, nie daje im się dojść do głosu i są zatrudniani zewnętrznie. Zupełnie by to inaczej wyglądało gdyby te osoby z takim starzem nie myślały ze robią coś tak 10 lat i tak musi zostać bo tak to daleko nie zajedziecie w kole kole wzajemnie adoracji.
Niedawno miałam rozpocząć prace w tej firmie, na szczęście zanim ją rozpoczęłam zdecydowałam się poczytać komentarze na jej temat w internecie co ewidentnie uchroniło mnie przed wpakowaniem się w niezłe (usunięte przez administratora) Już na rozmowie osoba rekrutującą wydała się być specyficzna ale z tego co widzę to nie pojedyncza osoba a cała firma.
Firma, która zmianę rachunku bankowego klienta "załatwia" dwa miesiące. Czegoś takiego nie widziałam. Telefony raz w tygodniu, zadawanie idiotycznych pytań i brak kompetencji w udzielaniu informacji. Wszystkie wymagane dokumenty zostały wysłane listami poleconymi, wszelkie informacje uzupełnione mailowo i dalej brak naszych pieniędzy na koncie. Przelewy weryfikacyjne wykonane i nic. W tej chwili umowa jest wypowiedziana, sprzęt zwrócony, a naszą firmę obsługuje już inny podmiot. Podziękujcie sami sobie za stratę klientów i zszarganą opinię.
Praca w operacjach wygalda tak- nikt Cię nie szanuje szczególnie sprzedaż a szef rozlicza cię z każdej sekundy( to nie jest żart). Firmo warto nauczyć menadżerów jak się zarządza zespołem- zwracanie uwagii na open space, jedni mogą więcej a inni mniej standard, nieprofesjonalne odzywki nie ma co się dziwić, że operacje są przemęczone i zniechęcone. Mówienie, że jak się nie podoba to możesz to zmienić mega słabe
Rzeczowo, dział sprzedaży pani(usunięte przez administratora)a do tego dział kluczowych klientów,ktorzy trzymają stanowiska bez kompetencji tylko głaszcząc się po głowach. Poprzedni prezes miał za dobre serce. Pani dyr sprzedaży (usunięte przez administratora)chciala opchnac stare terminale do BOŚ Bank,ale sie nie udalo...bo jedyna jej sprzedaz to w prehistorii Społem,którego juz nie ma. Ale dziewczyne w ciazy z dzialu sprzedazy usunac potrafila, (usunięte przez administratora) Bo najważniejsze otocztć się byle czym,co nie ukaze pustostanu.
Ale dziewczyny to macie tam fajne :)
Pracowałem tam kiedyś. Hardcorowa korporacja. Praca pod presją czasu, przymus tłumaczenia się za błędy, niekompetentni menedzerowie, specyficzni ludzie, niskie zarobki w porównaniu z podobnymi firmami i wiele innych nieprzyjemności. Ogólnie jestem osobą, która odnajduje się w korporacjach, ale takie skrajności nigdy nie są dobre.
Jak długo nie pracujesz już w First Data Polska? Jest to istotna informacja, gdyż obecna sytuacja firmy może różnić się od tej pozostawionej przez Ciebie. Na forum cenne są właśnie wpisy dotyczące rzeczywistej sytuacji w niej. Dlatego jeżeli masz wiedzę o First Data Polska z ostatnich miesięcy to podziel się nią na forum.
Nie ma mnie już kilka miesięcy. Skrajności są tam widoczne we wszystkich działach z tego co się słyszy na rozmowach w kuchni etc. Dla przykładu jest nakaz aby chodzić cały czas z widocznymi identyfikatorami, ponieważ "pracuje się z wrażliwymi danymi". Biada jak się je go zapomni. Pamiętam jak nasz manager groził wszystkim że wpisze komuś naganne do akt personalnych, jeśli przyłapie kogoś, jeśli mail nie zostanie zarchiwizowany zgodnie z procedurą FD. Pamiętam jak nademną stały osoby, które chciały awansować na TL i mierzyły czas jak szybko obrobię rutynowego casa. Potem pouczanie na open space jak wolno my rzekomo pracujemy. Takich historyjek jest mnóstwo, i jak już wspominałem, skrajności nigdy nie są dobre, nawet w eleganckich korporacjach. A wydaje mi się też, że na traktowanie jak w szkole jesteśmy już za starzy i za poważni.
Firma bez podpisu aneksu podwyższa prowizje sobie ! Oszuści, cwaniaki, według umowy mieli wyłączyć usługę w ciągu pełnego m-ca , zrobili to złośliwie po kilku dniach ! FRAJERSKLA FIRMA ! Moje sugestie dla First Data Polska S.A.: Życzę bankructwa !
FDP to totalne nieporozumienie! To w jaki sposób traktują klientów nie mieści się w głowie. Zostałem oszukany na transakcjach DCC, ponieważ nie otrzymywałem od nich not uznaniowych lub były one mocno zaniżone za wykonywanie transakcji w obcej walucie. Wydaję mi się, że wiele innych firm mogą oszukiwać w taki sposób, ponieważ żeby do tego dojść musiałem przeznaczyć cały dzień, aby skrupulatnie sprawdzać wszystkie raporty i transakcje. Większość firm nie kontroluje takiej instytucji jak FDP z uwagi na czas jaki trzeba poświecić, żeby kontrolować ich rozliczenia. Poza tym takie instytucje jak FDP powinno się darzyć zaufaniem, ale jest to bardzo złudne, dlatego OSTRZEGAM przed współpracą z tą firmą. Co prawda złożyłem już kilka reklamacji do której się ustosunkowali TYLKO na piśmie, ale w dalszym ciągu nie widzę żadnej reakcji z ich strony, ponieważ przetrzymują moje środki już kilka miesięcy..
Tragedia! Opłaty oczywiście są mimo, ze przystępuje się do programu polska bezgotówkowa rok bez opłat i prowizji-kłamstwo... Terminale, które dostałam do firmy nie działają prawidłowo i juz od miesiąca proszę się o wymianę (za dodatkową opłatą) i nic!!! Totalny brak profesjonalizmu! Infolinia tragiczna... 30-50 minut wycięte z życia za każdym razem i zero gwarancji, ze sprawa jest załatwiona.
@Pracownik - mówisz, że awansowała osoba, która była niekompetentna? Dobrze zrozumiałam Twoją wypowiedź? Jakich cech w kandydacie na kierownika powinna szukać firma First Data Polska S.A.? @Alipie a zgłaszałeś to gdzieś? To jest jednorazowa sytuacja czy powtarzająca się nagminnie? Zachęcam wszystkich do pozostawienia opinii o tym pracodawcy, to pomoże innym użytkownikom tego forum!
Czy wiecie coś o rekrutacji prowadzonej w firmie? Może ktoś podpowie czy trudno jest się dostać?
Od Chicago po Wodzisław, Pan B pachnie na czerwono tak jak (usunięte przez administratora)... :D
Rekrutację są. Ale teraz najważniejsza jest wewnętrzna walka o stanowisko leadera/kierownika? Słabo. .. Startują ludzie bez wiedzy, nie umiejący sprzedawać.... Ale umiejący się odpowiednio podlizywac. Oby nie wygrał ktoś ala była pani A - ubrana, umalowana, kompletnie nie przydatna, bo nic nie wiedząca. I zwyczajnie nie lubiana. Czasami zapomina się o tym, że np. Ładna buzia nie buduje autorytetu...
UWAGA NA FIRMĘ FIRST DATA! Zostaliśmy jej klientami w maju 2018. Od ponad 2 miesięcy, tj. od czerwca 2018 przetrzymują na swoim koncie pieniądze wpłacone przez naszych klientów i nie przekazują ich na konto naszej firmy. Anulowali umowę podając jako powód brak podpisania jednego załącznika. Wielokrotnie dosyłaliśmy im dokumenty, o które prosili, w tym nową podpisaną umowę wraz z podpisanymi wszystkim załącznikami. Po tygodniu okazało się, że jednak nadal coś im nie pasuje i nadal nie mogą przekazać nam pieniędzy. O anulowaniu umowy nas nie poinformowali. Terminale działały i klienci wpłacali pieniądze. First Data przyjmowała na swoje konto środki finansowe należne nam, nie zablokowała terminali, mimo nieważności ich zdaniem naszej umowy. Walczymy z nimi już jakiś czas. Przestrzegamy przed tą firmą.
Ano tak. W poniedziałek 10.09 pieniądze miały trafić do działu rozliczeń (światełko w tunelu). W związku z tym, że staramy się o terminal w innej firmie, napisałyśmy do Fundacji Polska Bezgotówkowa zapytanie, czy nadal nam przysługuje dofinansowenie. First Data uznało, że złożyłyśmy skargę (SIC!) i wstrzymali przelew na kolejne 30 dni, bo rozpatrują skargę. Już tracę nadzieję na odzyskanie własnych pieniędzy. Masakra.
Też mam kłopoty z przelewami od First Data Polska S.A. Może jakiś kolejny Amber Gold nam się szykuje? Masakra. Zalegają z przelewem dla mnie na ponad 2 000, 00 zł.
(usunięte przez administratora)zespołu przyjmuje Cię do pracy, obserwuje jak przez dwa miesiące dobrze sprzedajesz. Przed pójściem na urlop po tych 2 msc bierze Cię na rozmowę i mówi, że jest zadowolona z Twoich wyników i zaangażowania sprzedażowego oraz tego że wychodzisz z inicjatywą, mówi że w zamian za to otrzymasz umowę o pracę. Podczas urlopu (usunięte przez administratora) ignoruje jej pracę całkowicie i zleca dla tego pracownika kolejną umowę zlecenie, a finalnie zwalnia tego pracownika z powodu pisania maili, które to pisanie maili jest jednym z obowiązków tego pracownika, czyli bez powodu.
Zwolnienia z dnia na dzień nawet jeśli robisz target. Obietnica umowy o pracę a po okresie próbnym przynoszą zlecenie. Wyśróbowany target. Ludzie sprzedają 4 POŻYCZKI, a target jest 15. Niewykonalne. I tak, chodzi o pożyczki. Nie będziesz sprzedawać terminali. Zatrudnienie przez 2 pośredników jednocześnie: firma która daje umowę oraz firma która od Ciebie wymaga już na miejscu i na Twoim wyniku zarabia. Czyli masz 2 pasożytów na swojej pracy. Pośrednik pazerny, w pierwszym miesiącu na początku miesiąca obiecuję 150 zł za pożyczkę, na koniec miesiąca informuję że zapłaci 100 zł brutto. Płacą dopiero jak podpiszesz 10 sztuk. Nie polecam. Wszyscy tu szukają pracy (wszyscy z pożyczek dlatego zatrudniają nowe osoby)
Jak zgłaszasz problem to przełożony mówi że nie chce tego słuchać. Raczej z zarządzaniem kapitalem ludzkim nie ma za dużo wspólnego. Niby pyta Cię o zdanie a jak tylko zdążysz powiedzieć 3 słowa to Ci przerywa. I tak za każdym razem. Jak słyszę co mówi "coach sprzedaży" to jestem za tym by zdelegalizować coaching. Działu sprzedaży nie polecam. Inne działy nie wiem.
to miejsce zrobiło się grupą dyskusyjną która nie ma żadnego poziomu. Nikt nie podpisuje się nawet imieniem po tym co tu pisze ale bezkarnie wylewa pomyje wskazując bardzo dokładnie osoby których te pomyje dotyczą... nie wiem czy śmiać się czy płakać. dziwię się pracownikom przychodzącym do działu sprzedaży i mającym pretensje/roszczenia że oczekuje się od nich wyników sprzedażowych. najlepiej przecież mieć pretensje do wszystkich i o wszystko. Dobra rada: zamiast knuć lepiej skupić się na pracy! =) FDP jest pracodawcą wymagającym ale uczciwie wypracowany wynik jest doceniany.
Nowy szef jest fachowcem i to widać, ale zostawił na 4 piętrze gościa, który miał niby szkolić a tego nie robi. Ludzie proszą o coaching i go nie dostają. Na spotkaniach każdy dba o dobre wrażenie i nikt nie powie nic na gościa, który siedzi zamknięty w pokoju i całymi dniami ma w nosie że ludzie chcą się uczyć. Także był zły szef to teraz nie ma żadnego. Ludzie boją się odezwać bo nie chcą zminusować.(usunięte przez administratora) Weźcie kogoś z zewnątrz żeby było sprawiedliwie.
Dla mnie „boi się odezwać „ ten, co nie ma nic sensownego do powiedzenia. Przynajmniej głośno, bo po cichu, przez www, gdzie nikt Cię nie widzi, nie słyszy, skrobać można dużo. Powodzenia w pracy !
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fiserv Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Fiserv Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fiserv Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 2 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!