ARTIMOD S.A. (właściciel marek VENEZIA i UNISONO)

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o ARTIMOD S.A. (właściciel marek VENEZIA i UNISONO)

xxx13

Witam, Chcę się dowiedzieć więcej o pracy w sklepie w Gliwicach w CH Forum tj. zarobki, warunki pracy, relacje czyli konkrety, najlepiej od byłych pracowników. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andy

Pracowałem w tej firmie przez dwa i pół roku. Magazyn. Było pięknie bo kierownik (Paweł A.) był w porządku, kasa okej a ludzie bardzo mili. Było. Po roku pracy facet który był kierownikiem zmiany awansował na kierownika całego magazynu. I wtedy się zaczęło. Pan Paweł P. Zniszczył wszystko co było piękne w tej firmie. Zaczęło sie donosicielstwo bo nowy kierownik premiował tych którzy sypią na kumpli a nie robią to co do nich należy. Jego planowanie było na poziomie płaczu, smutku i apokalipsy. Nie słuchał sie nikogo tylko wprowadzał swoje bardzo mocno dziwne pomysły, które skutkowały jeszcze większym chaosem. I wprowadzenie zasady "Paweł . P to pan i władca wszelkiego stworzenia" zabiło jakikolwiek sens wymiany poglądów w celu usprawnienia pracy magazynu. Abstrahując od tego: dostanie urlopu to jakaś masakra. Masz sytuacje podbramkową? Nieważne. Pan Paweł P. Zawsze znajdzie historie żeby nie dać Ci wolnego. Podsumowując: firma spoko ale kierownik Paweł P. To najgorsze wcielenie zła i nie polecam nikomu pracować na magazynie w Venezii. Uwali ci premie za nic, nie da wolnego, opieprzy przy reszcie i zniży do poziomu psa. A psy pan Paweł P. Bardzo kocha. ;-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
G.

Punkt C.H Gocław Warszawa - ODRADZAM !! Punkt w którym nie ma zdaniem firmy takich obrotów, żeby zatrudnić dodatkowego pracownika, co niestety wiąże się z tym, że na zmianie są cały dzień, tylko dwie osoby, kodeks pracy tam nie obowązuje, jesz na stojąco, a do toalety można wyjść jak sytuacja na sklepie na to pozwoli... To co tam się dzieję to jakiś cyrk, kierowniczka jest no ok, tylko nie można pozwolić sobie wejść na głowę. Przy pierwszej sprzeczce z kierowniczką, która wyszła właśnie o wyjście do toalety (był ruch na sklepie, ja już i tak trzymałam z 40 min), powiedziałam że idę do toalety usłyszałam, że wyjść nie mogę bo klientki na sklepie i nie mogę kierowniczki samej zostawić.... Wyszłam i tak, bo takie mam prawo i nie można pracownikowi odmówić wyjścia do toalety, po powrocie dostałam "reprymendę" że to "nie przedszkole" i muszę wytrzymać i wybierać LEPSZE momenty na wychodzenie do toalety, no porażka totalna, moja odpowiedz była prosta, że nie mam takiej opcji i mnie to nie obchodzi, bo pójdę kiedy będę potrzebować i powiedziałam też wtedy, że mam 12h zmianę i wedłyg kodeksu pracy mam prawo do 1h przerwy, odpowiedz była taka że " TU TAK NIE BĘDZIE", bo tu się tak nie da i faktycznie nie da, zapomnijcie o normalnym posiłku tam, coś na ciepło ? Odpada, bo nie ma czasu, a tam i tak nic nie podgrzejecie sobie, bo jest tylko czajnik elektryczny i do tego SAMI musicie sobie kupować kawę czy herbatę :) , wyjść po coś do jedzenia w trakcie pracy, też nie bardzo w zasadzie jest tam tak że wyjść z salonu nie można. Nieraz było tak że ledwo się przyłożyło widelec do buzi, a juz trzeba było wyjść, bo klientka weszła i chciała buty przymierzyć, więc jak koleżanka obsługuje trzeba wyjść na sklep i nikogo nie obchodzi że poszło się na przerwę zjeść. Ja po miesiącu miałam dosyć, gdyż obsługa klientów w takich warunkach to koszmar 12h stania nogi popuchnięte ( bo nawet jak nic się nie dzieje to i tak macie stać na sklepie, ja np piję dużo wody w ciągu dnia, to jak chodziłam na zaplecze co jakiś czas podczas kręcenia się po sklepie na chwilę żeby łyka wody wziąć , to usłyszałam że za często wychodzę ...) i brzuch wydęty jak w ciąży, no bo trzeba "trzymać" (ja mimo wszystko nieraz trzymałam, bo nie chciałam koleżankom z pracy kłopotu robić podczas ich obsługi ) ... PORAŻKA, na dzień dobry umowa zlecenie za gówniane pieniądze, jak się nie potraficie sprzeciwić, to grafik dowalą wam jak chcą, za nadgodziny kasy nie ma ( dotyczy etetowców), premia uznaniowa, także wszystko zalezy od tego jaka kierowniczka/k wam się trafi..... A co do tego, kiedy możecie liczyć na normalną umowę ? No niby zależy to, od waszych wyników możecie sobie czekać i 11 miesięcy, jak koleżanka, której powiedzieli, że jak się uczy to nie dostanie normalnej umowy :/ Musicie się też przygotować na to, że mogą was przeżucac na zastępstwa jak gdzieś kogoś brakuje. Idąc tam do pracy musicie się przygotować na brak możliwości skorzystania z praw przysługujących wam z kodeksu pracy i brać ze sobą jedzenie takie, żeby zjesć szybko i na zimno.... Jak dla mnie dno i warunki poniżej mojej godności jako człoweka ! Miejsce tylko do zgłoszenia do Inspekcji Pracy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pewien taki.

Co by tu napisać? Zatrudniłem się jako student przez agencję w jednym z magazynów na południu Warszawy i od razu powiem, że nie jest to praca dla obrażalskich - żarty kierownika zmiany oraz innych pracowników "wyższych stanowiskiem" są nie zawsze trafione, ale potrafię się obronić :D Do tego ta jedna jedyna przerwa 15 minut na 8 h pracy - nie można nawet porządnie się najeść :) Nie wiem, jak jest na innych magazynach, ale w tym magazynie pracownicy raczej nie wyglądają na zastraszonych. Ale powiem jedno, zwariował bym tam pracując cały czas - nie jest to raczej praca marzeń. No i generalnie doskwiera monotonia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa krótka, ale przyjemna. Otrzymałam wszystkie niezbędne informacje, a także udzielono mi odpowiedzi na wszystkie pytania.

Pytania

Kierowniczka zapytała co wiem o firmie, czy to moja pierwsza praca oraz jakie są moje mocne i słabe strony.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
zenek

Pracy w magazynach Venezii nie polecam z wielu względów, na okresie próbnym jest wszystko ładnie pięknie, miły kierownik, lecz gdy tylko podpisze się dalszą umowę przestaje być miło, główny kierownik magazynów Szanowny Pan P. pokazuje swoje prawdziwe chamskie i prostackie oblicze, szukanie pretekstów do ucięcia premii, a gdy nawet nic nie znajdzie a premie utnie wedle swego „widzi mi się”, to zapytany o powód mniejszej wypłaty odpowiada że nie wie, może składki emerytalne podskoczyły. Gdy w biurze zdarzyły się jakieś nieprzyjemne sytuacje(typu wyzwiska, dokuczanie etc), to sytuacja było szybka załatwiana z osobami które je powodowały. A na magazynie można wszystko, można kogoś nawyzywać od (usunięte przez administratora) idiotów i nikt sobie z tego nic nie robi, w końcu kierownikowi można wszystko, bo decyduje o premii uznaniowej. Ludzie są zastraszeni. Na pewno nie jedna osoba pamięta poniżanie pracowników na inwentaryzacjach. A potem skruszony kierownik przeprasza i udaje że nic się nie stało. Szkoda, że Szefostwo w żaden sposób nie sprawuje kontroli na kierownikiem, może warto było by zweryfikować wnioski premiowe kierowników zmian a te które wysyła Szanowny Pan kierownik. Blokowanie awansów bądź zatrudnienia na inne stanowisko wewnątrz firmy przez kierownika to już patologia, człowiek który zarządza grupą kilkudziesięciu ludzi powinien chociaż mieć odrobinę wiedzy o zarządzaniu kapitałem ludzkim. Na awans mogą liczyć tylko ci pracownicy z plecami, a reszta będzie zbierać ochłapy póki będzie tkwić w tej toksycznej firmie. Osoby mające dzieci, podpisały oświadczenia że nie godzą się na pracę w godzinach nadliczbowych… w oczach kierownika to nic nie znaczy, każdy sprzeciw wiąże się w utratą premii Łamanie przepisów BHP jest nagminne, starsi pracownicy na pewno kojarzą sytuacje kiedy kierownik kazał jednemu z pracowników wejść do wody wyłączać prad podczas powodzi… PS. To nie są bajki, wystarczy zapytać pracowników jak tu wygląda praca na magazynach…

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jozia

NIE polecam pracy w Wenecji, w siedzibie firmy. Szczególnie w tzw. dziele włoskim odpowiedzialnym za kontakty z dostawcami. Praca mało ciekawa, mały kontakt z językiem włoskim. Panuje mobbing, ludzie zestresowani, ze łzami w oczach wracają do domu. Italianiści i osoby biegle znające włoski trzymajcie się z dala od tej firmy. Ja po 2 tyg. miałam już dość.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niezadowolony klient ze Szczecina

A ja opisze jako klient. Firma krzak, w trakcie zamowienia zmieniaja mi cene na wyzsza i jeszcze w zywe oczy klamia i oszukuja. Jak czytam opinie jaka u nich praca to nie ma sie co dziwic... Firma dno nie polecam zakupow u nich...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lol

czy ktoś wie co GINO rossi ma wspólnego z VENEZIĄ ???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lolu

uwaga , chyba zwolnił się dość ciekawy wakat na Visual Merchandiser, apeluję do warszawy może szkoda szukać po omacku, macie przecież fantastyczne rodzynki z umiejętnościami które się czasem marnują we własnych salonach, może regionalni przedstawili by kandydatury ze swoich regionów i ktoś by AWANSOWAŁ lub choć spróbował czegoś innego to przecież fajne wyróżnienie i informacja dla innych że można osiągnąć coś więcej ...Venezio zacznij doceniać swoich ludzi nie wszyscy są u Was z przypadku -jestem pewien że nowa krew w pewnych formacjach przyniosła by EFEKT zaskakujący :-)))) pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa

nie polecam, kto pracował temu nie trzeba tłumaczyć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ale ...

doskonale było by zacząć się szkolić - profesjonalnie i integrować poznawać wtedy praca była bardziej profesjonalna i przyjemniejsza, ale wierzę w to że Firma zainwestuje w swoich dobrych pracowników , bo faktycznie zmiany rozpoczęły się od zarobków i to było miłe zaskoczenie :-))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
...

fIRMA , NIE LICZY SIE Z PARCOWNIKAMI , SĄ FAWORYZWANI KIEROWNICY CI CO DONOSZA NP. PANI Z ANNOPOLU.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ale ...

nie rozumiem tych wpisów, wszystko co tu czytam to wylewanie pomyj ludzi którym nie wyszło bo albo są kiepskimi sprzedawcami albo nie potrafią pracować w zespole albo faktycznie trafili źle, firma Venezia jak każda inna ma swoje dobre i słabe strony, prawdą jest że socjal i wynagrodzenie jest naprawdę na wysokim poziomie a ludzie którym zależy na stałej pracy pracują w firmie bardzo długo, nie wszystko jest idealne ale pracuje się bardzo dobrze - prawdą jest że pracuje się jeszcze lepiej jak trafi się na dobrego kierownika i lojalny zespół,polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka

Nie pchajcie się do tego bagna, buty słabej jakości w cenach jak CCC,Wszystkie błyskotki na obuwiu, które są wabikiem masowo się odklejają,venezia nie produkuje niczego, sprowadza wszystko z krajów 3 świata, chiny, brazylia, indie, albania, macedonia,i po garażach w Polsce robi. Atmosfera w sklepach jest kiepska. To jedna z gorszych prac jakie kiedykolwiek miałam. Jak siedzisz cicho i się nie wychylasz, dajesz z siebie robić popychadło to wszystko ok. Żenada... To jest tylko hurtownia obuwia, a nie producent.Ciągłe naloty z centrali,tych panienek od ploteczek bo słaby utarg, ciągłe sprawdzanie.A co do własnego zdania to już naprawdę nie ma mowy, najlepiej siedzieć cicho i na wszystko się zgadzać. Dlatego ta firma ciągle poszukuje jak zauważyłam sprzedawców - łosi co się nabiorą niestety nikt normalny w takich warunkach i atmosferze fałszu długo nie popracuje. Ich obuwie to naprawdę jedna wielka lipa.jest bardzo bardzo dużo reklamacji od lat rozpatrywanych oczywiście na nie korzyść klientów. kasa ok. 1500-1600 netto max, jak na warszawskie warunki to totalna nędza i wyzysk w innych regionach najniższa krajowa i bycie popychadłem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak słów

najlepsi są tajemniczy klienci , boki zrywać , to pracownicy z wa-wy, nawet starsi panowie , jak nic złego w danym sklepie nie znajda to wchodzą po parę razy,aż w końcu sprzedawca zrobi coś "złego" czyt. nieodpowiedniego , według guru. potem wracają do wa-wy , pełni dumy i chwały że udało im się zrównać sprzedawce z błotem , przynieść nowe ploteczki , złapać na gorącym uczynku, odebrać premie , wyrzucić kogoś , bo niby się nie nadaje,a tak głupich pytań i zachowań co z wawy na kontroli robią to żaden klient nie zadaje, bo są to inteligentni ludzie, przychodzą kupić buty a nie węszyć, czasem wiadomo że to tajemniczy bo głupotą zajeżdża z daleka, wstyd , żałosne zachowanie, kłamstwa , lizi pupsko

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola

Nie polecam nikomu, jak macie możliwość to uciekajcie z tego bagna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
miła

Parę lat temu pracowałam w tej firmie na terenie W-wy i naprawdę nie mam nic pozytywnego do powiedzenia na temat klimatu tam panującego. Nierównego traktowania, braku szacunku do drugiego człowieka, zastraszania itp. Sklepy, które szczególnie odradzam bo nadal pracują tam te same toksyczne potwory to: Galeria Mokotów, Wola Park teraz jeszcze stosunkowo niedługo otwarty salon w Blue City.Naprawdę nie warto skoro kierownik może podczas przerwy wychodzić na zewnątrz i załatwia sobie w tym czasie różne sprawy a w regulaminie firmy jest to zakazane.Natomiast pracownikowi się nie pozwala nawet po zapytaniu kierownictwa i zastrasza się, że jak coś to szukaj sobie innej pracy.A przecież nawet nie ma na zapleczu możliwości podgrzania sobie obiadu.A raz na jakiś czas trzeba zjeść ciepłą strawę. W firmie Venezia jest to nie możliwe. Szczególnie kierownictwo jest tam na innych zasadach, chorych zresztą. A co do własnego zdania to już naprawdę nie ma mowy, najlepiej siedzieć cicho i na wszystko się zgadzać. Dlatego ta firma ciągle poszukuje jak zauważyłam sprzedawców - łosi co się nabiorą niestety nikt normalny w takich warunkach i atmosferze fałszu długo nie popracuje. Ich obuwie to naprawdę jedna wielka lipa.Sprowadzanie z różnych krajów gdzie są taniochą. Jest tak jak piszą moi poprzednicy. Wszystkie błyskotki na obuwiu, które są wabikiem masowo się odklejają, odpadają po bardzo krótkim użytkowaniu. Dlatego jest bardzo dużo reklamacji rozpatrywanych oczywiście na nie korzyść klientów. Pisze to po bardzo długim czasie, widzę po opiniach, że szefostwo ma gdzieś godną i budująca atmosferę oraz takie warunki co to by przyciągały przyszłych pracowników. A tak tylko to co tu piszemy daje do myślenia i wycofania się jeszcze na starcie. Z bagna, w którym nikt przecież świadomie nie chce babrać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
delete

dziwne, że nie widzę mojej poprzedniej wypowiedzi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dorota

Praca na stanowisku sprzedawcy w salonie jest dość łatwa, natomiast pracownicy są bywają różni. Na szczęście pracowałam tam tylko na studiach. Wiadomo, jak są niskie zarobki to ludzie są sfrustrowani i jest wyścig. Ale to jest polska firma, a wiadomo jakie są standardy w polskich firmach. Jak się zna języki obce i skończyło się studia to najlepiej iść to firmy międzynarodowej i nie dać się poniżać za parę groszy. Polecam każdemu, choćby dla porównania. Nawet rozmowy rekrutacyjne wyglądają zupełnie inaczej. A często w polskich firmach to jest kompletna prowizorka. Z wieloma opiniami na temat Venezi niestety ale muszę się zgodzić.

aga

Ja mam innne zdanie....uczciwe zarobki...a atmosfera zależy tylko od osób które pracują na sklepie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
@aga

Dużo zależy od kierowników sklepów, a dokładniej od tego jaką wprowadzają atmosferę. To jest właśnie ich słaba strona. Często jest tak , że awansują ludzie bez odpowiedniego przygotowania merytorycznego(np. dlatego, że mają długi staż pracy) a później jest jak jest.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o ARTIMOD S.A. (właściciel marek VENEZIA i UNISONO) - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ARTIMOD S.A. (właściciel marek VENEZIA i UNISONO)?

    Zobacz opinie na temat firmy ARTIMOD S.A. (właściciel marek VENEZIA i UNISONO) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ARTIMOD S.A. (właściciel marek VENEZIA i UNISONO)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 0 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy ARTIMOD S.A. (właściciel marek VENEZIA i UNISONO)?

    Kandydaci do pracy w ARTIMOD S.A. (właściciel marek VENEZIA i UNISONO) napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

ARTIMOD S.A. (właściciel marek VENEZIA i UNISONO)
Przejdź do nowych opinii