Traficar Sp. z o.o.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Traficar Sp. z o.o.

Pozytywnie nastawiony
Inne

Traficar działa prężnie i nie jednokrotnie uratował mnie w trudnym momencie, a za częste korzystanie z ich usług dostałem nawet kod rabatowy: TUhtShQw39 Polecam użyć przy zakładaniu aplikacji, jest 30 zł zniżki ;)

1
Zuza
Inne
@Pozytywnie nastawiony

Zgadzam sie z opinia

Wanda
Inne
@Pozytywnie nastawiony

A ogólnie jak przejazdy stoją cenowo na przestrzeni innych przewozowych konkurencyjnych firm??

1
User
Inne
 Pytanie
@Wanda

Ogarnij się to nie firma przewozowa tylko car sharingowa.Nie umiesz sprawdzić cennika?

Jajajaj
Inne

Nie umieją odblokować konta bo wymyślają że nie zgłosiłeś szkody a jak zapytasz o którą chodziło jak żadnej nie miałeś to zero odzewu z ich strony

1
Marcin
Inne
@Jajajaj

Opiszesz dokładniej sytuację? Jak do tego doszło?

Pracodawca

@Jajajaj

Niestety bez konkretnych danych ciężko jest nam sprawdzić Twoje zgłoszenie. Prosimy, napisz do nas na adres: opinie@traficar.pl. Postaramy się pomóc.

xuywamwdupe
Inne

nie oddaja pieniedzy za oplacone faktury paliwowe.

1

Pracodawca

@xuywamwdupe

Zapewniamy, że każdorazowo zwracamy naszym użytkownikom koszty, jakie ponieśli w związku z tankowaniem naszych pojazdów. Jeżeli uważasz inaczej, prosimy, napisz na reklamacja@traficar.pl. Zweryfikujemy Twoje zgłoszenie.

Blancagsi
Inne

Nie wiem co się dzieje od dłuższego z Traficarem, ale jest tak brudno, że po otworzeniu auta, aż się odechciewa do niego wsiadać. Trzy moje ostatnie przejazdy to był dramat. Za drugim razem wysłałam zdjęcia na @ - odpowiedź.... Zajmiemy się tą sprawą. Nic więcej. Teraz wracałam z pracy i ten sam problem.

1

Pracodawca

@Blancagsi

Dziękujemy bardzo za Twoją opinię. Dzięki każdemu zgłoszeniu ze strony naszych Klientów jesteśmy w stanie znacznie szybciej reagować i minimalizować ryzyko, że zabrudzony Traficar będzie oczekiwał na kolejnego wynajmującego. Przykro nam jednak, że masz takie doświadczenia. Robimy wszystko by takich sytuacji było jak najmniej.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się z nami wrażeniami ze spotkania rekrutacyjnego w firmie Traficar Sp. z o.o.? Jak oceniasz poziom trudności oraz atmosferę spotkania? Z chęcią dowiemy się wszystkich niezbędnych szczegółów dotyczących przebiegu rekrutacji.
Pytanie
 Pytanie

Czy Traficar Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Totylkoja
Były pracownik
@Pytanie

Jeśli pracuje się na umowie o pracę w centrali to jak najbardziej, natomiast przy zleceniu można zapomnieć.

Stefan
Inne
@Totylkoja

To wiadomo że przy zleceniu nie ma żadnych benefitów. A przy umowie dają coś jeszcze prócz multisportu? Np. dofinansowanie do wczasów pod gruszą?

noł
Pracownik
@Stefan

Nie

Maria
Inne
@noł

To ktokolwiek robi tu na zleceniu czy faktycznie się to nie opłaca tutaj u nich?

Olga
Inne
@noł

Hej, kierowca techniczny pracuje na umowie zlecenie? jakie jest to "atrakcyjne wynagrodzenie'? Ogłoszenie jest stare, ale pytam z nadzieją, że będą szukali znowu. Tylko pytanie właśnie, za jaką kasę przy tym elastycznym systemie i gotowości do pracy po 19.00...

Jendrzej
Inne

Bardzo słaba firma. Chciałem założyć konto ale mam cały czas problem z przyjęciem #prawą jazdy. Zgłosiłem przez formularż. Mija 8 godzina i nikt się nie odezwał. Ani telefonicznie ani na mail.to chyba jakaś nowa metoda na nowych klientów

1

Pracodawca

@Jendrzej

Przykro nam z powodu Pana doświadczenia. Nie wiemy, czy problem z przyjęciem prawa jazdy oznacza brak możliwości jego dodania, czy brak aktywności konta po jego dodaniu. Ponieważ nie posiadamy Pana danych, trudno nam się z Panem skontaktować w celu wyjaśnienia opisanej sytuacji. Będziemy wdzięczni za napisanie do nas na messengera - postaramy się pomóc.

mag
Inne

Wszystko super. Polecam wpisać kod oU2xRYEhNZ przy rejestracji a otrzymacie 30 zl na pierwsze przejazdy.

1
Pytanie
 Pytanie

Czy w Traficar Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?

Pracodawca

@Pytanie

Tradycyjnie spotykamy się na kolacji świątecznej. Jednak, z uwagi na sytuację związaną z COVID, w minionym roku nie można było zrealizować ogólnofirmowej wigilii, stąd organizowane były spotkania w małych zespołach. Dodatkowo każdy pracownik otrzymał paczkę świąteczną zawierającą specjalnie przygotowane produkty spożywcze.

Krystyna
Inne
@Traficar Sp. z o.o.

Miło sie czyta ze firma angazuje sie i odpisuje na komentarze. Rozumiem ze w czasach przed covidowych mozna bylo sie jakos w firmie integrowac i imprezy na swieta nie były problemem ?

Adam
Inne

Traktowanie klientów poniżej wszystkiego. Stale wynajmujemy auta od Traficar i co chwilę był problem ze zwrotem pieniędzy za paliwo bo nie we wszystkich autach są karty paliwowe. Czekamy od lipca na zwrot dziś mija 15 dzień a po wielokrotnym kontakcie człowiek jest zbywany dostaliśmy już dwa e-maile że został zlecony zwrot, a pieniędzy jak nie było tak nie ma. W żadnej z innych firm tak się nie czuliśmy.(usunięte przez administratora) Jak ktoś im zalega kasę to blokują auto itd. a jak Oni mają zwrócić to wielkie problemy. (usunięte przez administratora)

1

Pracodawca

@Adam

Adamie, dziękujemy za Twoją wiadomość. Zapewniamy, że karty paliwowe powinny być we wszystkich Traficarach. Jeżeli spotkasz się ponownie z taką sytuacją, prosimy, daj nam znać. To pozwala szybko zareagować i ponownie włożyć je do danych pojazdów. Odnosząc się do kwestii zwrotu za paliwo, dbamy o to, aby zwracać je możliwie najszybciej. Oczywiście czas Twojego oczekiwania jest niedopuszczalny i zapewniamy, że w przyszłości się nie powtórzy. Pieniądze powinieneś mieć już na koncie. Jeżeli jednak tak się nie stało, prosimy napisz na traficar@traficar.pl. Bez chociażby nazwy użytkownika, niewiele możemy zdziałać. :(

Beka
Inne
@Traficar Sp. z o.o.

Nie kłam, mi nie oddaliście pieniędzy, maile bez odpowiedzi, na infolinii za każdym razem: "przykro mi, poproszę by dział księgowy odpisał". Zeby się miesiącami ciągać o zwrot pieniędzy i nadal nie mieć żadnej informacji, takie atrakcje tylko w polackim januszexie.

Niezadowolona
Inne

Przepraszam, że dodaję swoją opinię na goworku, ale nigdzie indziej nie znalazłam innego miejsca, aby się podzielić swoim NEGATYWNYM doświadczeniem z tą firmą. Chcieliśmy wypożyczyć samochód w Gdańsku. Znaleźliśmy, po otwarciu zobaczyliśmy ohydnie brudne wnętrze (było coś rozlane lipkie w miejscu pod napoje obok hamulca ręcznego oraz ogólnie tapicerka oraz wycieraczki były brudne). Z tym się jeszcze mogliśmy pogodzić, bo podróż winna była być niezbyt długa. Gdy przyszedł czas na odpalenie samochodu, to nigdzie nie mogliśmy znaleźć kluczyka, szukaliśmy wszędzie około 3-4 minut. Bez kluczyka samochody zwykle się nie odpalają (przynajmniej Renault Clio V tak ma), więc postanowiliśmy zrezygnować z najmu, zamknęliśmy drzwi, zakończyliśmy wynajem. Natomiast już nie mogliśmy wynająć inny samochód z powodu braku środków na koncie. Okazuje się, że została pobrana opłata preautoryzacyjna, która oczywiście nie może zostać zwrócona od razu, jak powiedziała nam Pani z telefonicznej obsługi klienta, chociaż te środki były niezbędne w tej sytuacji. Dodatkowo na prośbę wskazać miejsce, gdzie moglibyśmy wstawić publiczna opinie, Pani odpowiedziała „gdzie znajdziecie - tam sobie zostawcie”, i szczerze powiedziawszy, nieźle się namęczyliśmy ze znalezieniem owego miejsca… Reasumując, tak ładne samochody okazały się w rękach firmy, która kompletnie nie dba o nie oraz o swoich klientów

3

Pracodawca

@Niezadowolona

Dziękujemy za Twoją opinię. Zdanie naszych klientów jest dla nas bardzo cenne, a tym samym żałujemy, że kontakt z naszą usługą i obsługą nie był dla Ciebie satysfakcjonujący. Zapewniamy, że robimy wszystko, aby nasze samochody były w jak najlepszym stanie i aby takich sytuacji było jak najmniej. Samochody Traficara można traktować jako dobro wspólne, które jest wykorzystane przez wiele niezwiązanych ze sobą osób. Oznacza to, że użytkownicy cechują się też różną kultura osobistą i nie zawsze dbają o pojazd, który mu udostępniamy. Z naszej strony możemy zapewnić, że będziemy robić wszystko, by takie sytuacje minimalizować, ale nie możemy gwarantować, że poprzedni wynajmujący będzie szanował samochód, który mu udostępniliśmy. Odnosząc się natomiast do preautoryzacji, jest to konieczny krok, aby zapewnić, że samochód jest we właściwych rękach. Mamy nadzieję, że zrozumiesz. Jeżeli uważasz, że wytłumaczenie nie jest wystarczająco przejrzyste prosimy, napisz na traficar@traficar.pl. Chętnie wyjaśnimy całą sprawę!

Andrew
Inne
@Niezadowolona

Witam, stanowczo potwierdzam, że Traficar jest jednym z najbardziej beznadziejnych serwisów. Jak patrzę od strony użytkowej, to nasuwa mi się jedna myśl, że został wymyślony przez laików i uczniaków, którzy mają nie powiem gdzie klientów, totalna beznadzieja, począwszy od samej metody rejestracji, po logowanie, autoryzacje i wynajem, i gdybym miał inną opcje, to powiem szczerze, że bym nawet nie podchodził do tego portalu, a na pewno zanim zrobię ruch ku tej firmie, dobrze zastanowię się i poszukam innej opcji.

Klient
Inne
 Pytanie
@Niezadowolona

Kluczyk? W Clio 5? Opłata autoryzacyjna was zabolała? To wynajmij sobie taczke z drewna Januszu

Klient
Inne
@Andrew

Działa bardzo sprawnie.Beznadziejny to jest taki klient jak ty

Pracodawca

@Andrew

Dziękujemy za Twoją opinię i żałujemy, że nie spełniamy Twoich oczekiwań. Prosimy, napisz nam na traficar@traficar.pl co moglibyśmy zrobić, aby to zmienić.

Trc
Pracownik
 Pytanie

Bardzo miło, że można pracować w różnych godzinach dopasowanych indywidualnie do pracownika, ale biorąc pod uwagę, że głównie pracujemy w nocy, to stawki powinny być choć ODROBINĘ wyższe, a biorąc pod uwagę, że kierowcy siostrzanej spółki dostali podwyżki, to dlaczego my nie dostaliśmy JAKIEJKOLWIEK? (Ja widzę tylko ciągłe przycinanie na serwisach i po/odłączeniach…) Serio Traficar, dostajemy (usunięte przez administratora) pieniądze przy obecnej inflacji…

PP
Inne

No więc tak. Odbieram kurs na plakietkę w aplikacji 15PLN. Dojeżdżam do auta. Znika, czyli auto widmo. Na szczęście około 300etrów dalej jest drugie auto, oczywiście bez nagrody... Oj nieładnie !

1
anonim
Inne

Nie polecam tej firmy. Firma obciążyła mnie więcej o 75 zł. Napisałem reklamację Pani wysłała mi dowody zlecenia oddania mi kasy. To było jakieś 2 miesiące temu i od tamtego momentu nic nie wpłynęło. Infolinia nie ma pojęcia raz mówi że dział rachunkowy nie pracuje. Raz pan mówił że kasa wróciła tylko nie widać zaksięgowania na koncie. (usunięte przez administratora) kłamią. Nie polecam po tej akcji apka została odinstalowana.

1

Pracodawca

@anonim

Dziękujemy za wiadomość. Zapewniamy, że pieniądze zostały do Ciebie wysłane i wciąż wyjaśniamy sprawę będąc z Tobą w kontakcie. Szczerze wierzymy, że uda nam się rozwiązać ten problem.

Gosia
Pracownik

Wynajem na 2 doby drożej niż w konkurencyjnej firmie, dodatkowo brak możliwości zmiany kierowcy. Wynajęłam na 24h następnie miało być kolejne 24h natomiast po rezerwacji i zapakowaniu towaru na busa znalazłam kierowcę co by za mnie pojechał. Pani na infolinii mi powiedziała ze musze zakończyć najem bo nikt inny poza mną nie może jechać na aplikacji. Natomiast dodała ze jak zakończę to będę mogła Zadzwonic aby można było skorygować opłatę. Pierwsze, po zakończeniu baaardzo długo nikt nie odbierał, drugie jak odebrał to powiedział ze nic nie zrobi i ze mam wysłać reklamacje na maila, a trzecie z reklamacji dostałam informacje ze brak możliwości skorygowania różnicy innymi słowy ok 80zl w plecy i brak zaufania do pracowników.

1

Pracodawca

@Gosia

Dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Rejestrując konto w naszej usłudze, podajesz swoje prawo jazdy, abyśmy mieli pewność, że masz uprawnienia do tego, aby dany samochód prowadzić. Nie możemy zgodzić się na prowadzenie samochodu przez innego kierowcę na Twoje dane. W razie wypadku procedura odpowiedzialności byłaby bardzo skomplikowana. Niemniej dziękujemy za zwrócenie uwagi na problem. Przyjrzymy się kwestii zmiany kierowcy między użytkownikami Traficara wewnątrz aplikacji. Odnosząc się natomiast do czasu oczekiwania na infolinii, czasem faktycznie może być on dłuższy z powodu liczby połączeń, która do nas trafia. Staramy się jednak odbierać każde z nich. Mamy nadzieję, że wyjaśniliśmy. Jeśli jednak masz więcej pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu na traficar@traficar.pl.

Ad.
Inne

Bardzo słaba obsługa "klienta". Padłem ofiarą kradzieży danych i został na mnie wynajęty i nie opłacony samochód. Dowiaduje się, że mam to już sądownie do zapłaty, żeby zgłosić na policję przestępstwo muszę mieć jakieś dokumenty z tej firmy (rzekomo moją umowę itp.) na infolinii nic nie załatwisz, odsyłają na maila, gdzie mają 14 dni żeby odpisać... A człowiekowi zależy na czasie bo nie chce płacić za coś czego nie zrobiłem. Dla przykładu inna firma o podobnych usługach w podobnym przypadku załatwiła to że mną telefonicznie i mailowo od ręki... W ciągu 2 dni miałem spokojna głowę...

Pracodawca

@Ad.

Bardzo nam przykro z powodu złych doświadczeń związanych z naszą firmą. Chcielibyśmy niezwłocznie wyjaśnić tę sprawę, ale nie posiadamy żadnych danych, które pomogłyby ją zidentyfikować. Prosimy o napisanie do nas na adres: traficar@traficar.pl

Ad.
Inne
@Traficar Sp. z o.o.

Pisałem już 2 maila. Z tego co wiem macie 14 dni na odpowiedź a czas goni...

Ad.
Inne
@Traficar Sp. z o.o.

Dalej czekam. Od 24 I 28.05...

anonimka
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam tej pracy najgorszemu wrogowi! Stanowczo odradzam każdemu objęcie stanowiska konsultanta ds. obsługi klienta w tej firmie, co w praktyce oznacza, że niejednokrotnie będziecie 7,5 godziny gadać przez telefon aż do utraty głosu (dosłownie). Owszem, jeśli macie nóż na gardle, to bierzcie, co dają, ale to jest jakaś masakra, co tam się dzieje, niewielu długo wytrzymuje na takim stanowisku... Jedno słowo opisujące te prace? B*rdel w 3-zmianowym czasie pracy. Brak kadry, bo nikt nie chce zapewne pracować w takich warunkach za takie pieniądze (albo zatrudniają strasznie nieogarniętych, t*pych ludzi), do tego źle dobrany grafik, przez co nieraz pracujesz dosłownie za 3 osoby, non stop odbierasz telefony i nie masz nawet kiedy zjeść, bo głupio Ci zostawić drugą osobę samą na placu boju... 3 miesiące okresu próbnego przez jakąś zaprzyjaźnioną z nimi agencje pracy (Trenkawalder bodajże), którą oni Ci narzucają i praca na umowie zlecenie, po tym okresie łaskawie może dadzą Ci umowę o pracę... Po tym okresie stawka ok. 2300 + 300 złotych "ochłapów ze stołu Pańskiego", co nazywają premią za wyniki w pracy, czyli odbieralność na poziomie powyżej 90% i brak reklamacji. Na pytanie o podwyżkę, wciąż zbywają Cię nigdy niekończącymi się obietnicami, że za kilka miesięcy, "bo wtedy zbiera się zarząd", po czym temat albo upada, albo znowu dostajesz jakąś obietnice, to robienie z ludzi idiotów, rasowi z Was politycy. Wymagają angielskiego, bo zdarzają się obcokrajowcy w roli klientów, a o kursach językowych możecie pomarzyć. W przypadku reklamacji ze strony roszczeniowych klientów, wszystko jest bezpardonowo zwalane na pracownika i zawsze jest to Twoją winą, "klient ma zawsze racje", nawet jeśli jest on - delikatnie mówiąc - jest niezbyt rozgarnięty, niekulturalny, czy do Ciebie krzyczy, a do tego nie zna podstawowych zasad działania usługi, czy nie ma umiejętności obsługi smartphon'a. Często jako pracownicy tej firmy będziecie odczuwać frustracje i bezradność, będziecie zdani tylko i wyłącznie na siebie, będziecie zmuszeni okłamywać i zwodzić klientów, bo nikt nie będzie Wam w stanie pomóc, bo - na przykład - ktoś nieco wyżej nie raczy odebrać telefonu, albo nie będzie mial o czymś zielonego pojęcia. Wszelka złość i wiadro pomyj ze strony klientów za ten status quo oczywiście będzie lądował na Waszą głowę. BRAK JAKICHKOLWIEK SENSOWNYCH I MERYTORYCZNYCH SZKOLEŃ, wszystkiego będziecie musieli nauczyć się sami przy pomocy kolegów, a kierownictwo tak naprawdę samo do końca nie ogarnia, co robicie i samo się w tym gubi, więc nie liczcie na pomoc z ich strony. Wszyscy Was traktują jak (usunięte przez administratora) bo to najniższy szczebel pracy w firmie i wszyscy robią łaskę, że Was czegokolwiek uczą, a sami siedzą na pracuj.pl jak koledzy z działu rozliczeń i nie robią absolutnie nic, prócz rozliczeń i odpisywania na reklamacje, a i tego ostatniego nie potrafią zrobić porządnie, bo z pretensjami klienci dzwonią do Was. Jeśli oczekujecie od pracy wrażeń rodem z obozu przetrwania (łącznie z głodową pensją) oraz odrobinę beki z klientów, czy wielkich "koordynatorów" oraz przełożonych, to zapraszam do tej pracy, bo czasem można było się nieźle uśmiać (ale był to raczej śmiech przez łzy z besilności). Na domiar złego, dowalą Wam jeszcze obowiązki w związku z inną ich firmą - Innogy GO, czy Express. Pozdrawiam konsultantów, bo wiem, że tu zaglądacie i bardzo Wam współczuję. DO KLIENTÓW: zapoznajcie się uważnie z regulaminem usługi, bo są tam bardzo ciekawe kruczki prawne. Niektórzy za przekroczenie przepisów w razie wypadku byli obciążani kwotami od kilku do ok. 20 tysięcy złotych za uszkodzenie/zniszczenie auta, czy to uczciwe i w porządku, to pozostawiam do Waszej oceny. Kierowców na porannej zmianie nie ma, więc nie liczcie na przestawienie auta z Waszej posesji, czy miejsca parkingowego w tych godzinach, dzwońcie na straż miejską, bo infolinia nic w tej kwestii nie jest w stanie zmienić. Często firma dolicza kilkanaście groszy/złotych do każdego kursu, częste awarie nie są winą konsultanów, a wynikiem licznych zaniedbań ze strony mocodawców, działu IT (o ile można zaliczyć do niego, np. gościa po AWF-ie, który nigdy nic nie ogarnia), błędów systemu, jego obciążenia oraz bugów samej aplikacji. Ale to wszystko wina konsultantów.

1
donau
Pracownik
 Pytanie
@anonimka

zapomniałaś dodać, że całe 300 złotych premii BRUTTO! :D co do pełnienia roli informatyka w tej firmie, to Ty za każdym razem musisz konfigurować oprogramowanie przed jego użyciem, gdy siadasz na nowym stanowisku komputerowym. do tego sprzęt stary jak świat, na którym nic nie działa jak należy, dokładnie tak samo jak w tej firmie ( o ile oczywiście uda Ci się zająć sobie miejsce przed innymi). tylko pogratulować, a poźniej wielkie zdziwienie, że brakuje rąk do pracy - zawdzięczacie to tylko i wyłącznie sobie, a właściwie, to warunkom pracy, jakie oferujecie! :/ cały czas tylko koszmarny stres i chaos, przerzucanie wszelkiej odpowiedzialności na pracownika... kto to wytrzyma? to jest robota głupiego, ani z tego pieniędzy, ani satysfakcji, o możliwosciach rozwoju też możesz zapomnieć.

Pracodawca

@anonimka

Dziękujemy za opinię. Wszystkie uwagi są dla nas bardzo ważne - na bieżąco je analizujemy, wyciągamy wnioski i, w miarę możliwości, w trosce o zadowolenie pracowników, sukcesywnie wprowadzamy zmiany. Wybór ścieżki kariery zawodowej w Call Center musi być świadomy i powinien uwzględniać specyfikę tej branży. Każde Call Center służy do obsługi klienta, przede wszystkim podczas rozmowy telefonicznej. Biorąc pod uwagę nasze obserwacje i uwagi naszych pracowników, nasze Call Center przeszło w ostatnich miesiącach szereg zmian, aby zapewnić większą satysfakcję nie tylko Klientów, ale też naszych konsultantów. Wykorzystując nowe profesjonalne materiały szkoleniowe, zmieniliśmy sposób prowadzenia szkoleń. Przedstawiamy pracownikom kompleksowy materiał, po każdym module wykonujemy testy wiedzy, a koniec szkolenia wieńczy egzamin potwierdzający, czy pracownik nabył odpowiednią wiedzę, aby każdy czuł się kompletnie w swoim obszarze zadań. Zmianie uległ również system awansowania pracowników, dając każdemu równą szansę na rozwój. Zapewniamy, że kadra zarządzająca – gruntownie przeszkolona w zakresie podstaw zarządzania ludźmi - dba teraz o komfort pracy swoich zespołów i opisywane sytuacje nie występują. Mamy też nadzieję, że wdrażany obecnie nowy projekt o nazwie „Kuźnia talentów” zostanie przyjęty przez pracowników CC z radością. Odnosząc się do aspektów dotyczących regulaminu, pragniemy zaznaczyć, że jest on bardzo przejrzysty i skonstruowany w sposób, aby żaden z Klientów nie został pociągnięty do odpowiedzialności bezpodstawnie. Zapewniamy, że dbamy o bezpieczeństwo użytkowników, jak i innych uczestników ruchu drogowego. Wszystkie nasze pojazdy mają pakiet ubezpieczeń OC AC, za które użytkownik nie musi ponosić dodatkowych kosztów, nawet jeśli szkoda jest z jego winy - pod warunkiem, że nie prowadził pojazdu pod wpływem alkoholu, nie uciekł z miejsca zdarzenia czy nie złamał przepisów ruchu drogowego. Nawet jeśli użytkownik dokona szkody, łamiąc przepisy ruchu drogowego, nie oznacza to, że otrzyma obciążenie za naprawę. Decyzję o obciążeniu podejmujmy po wnikliwej analizie przejazdu i jeśli mamy pewność, że szkoda powstała z umyślnej winy użytkownika, który jechał w sposób niebezpieczny i brawurowy. Zaznaczamy również, że wprowadziliśmy system Safe Driving, który dodatkowo zabezpiecza kierowców przed piratami drogowymi i gdy tylko użytkownik rażąco łamie zasady ruchu drogowego, a jego ocena w aplikacji notorycznie jest poniżej średniej, mamy prawo zablokować mu dostęp do aplikacji. Odbywa się to również po bardzo dokładnej analizie wszystkich wynajmów. Tym sposobem maleje prawdopodobieństwo, że ten doprowadzi do wypadku czy tragedii.

Pracodawca

@donau

Dziękujemy za opinię. Pragniemy nadmienić, że obecnie pracownicy w zdecydowanej większości pracują zdalnie, w biurze jest jednak przygotowanych wiele stanowisk pracy dla osób, które z różnych względów chciałyby pracować stacjonarnie.

Były pracownik
Były pracownik
@anonimka

Weszłam tutaj z ciekawości, pracowałam tam dawno i widzę ze absolutnie nic a nic się nie zmieniło przez ten czas.. Jedyna osoba kompetentna w tej firmie był kierownik, a koordynatorki żywcem wyjęte z call center i posadzone na wyższym stanowisku bez żadnych predyspozycji managerskich :) wystarczyło się rozchorować na 3 dni (co przy ciągłym zmęczeniu gardła i klimie puszczanej na full nie było trudne), to było się dla nich wrogiem numer jeden. Nie potrafiły ułożyć grafiku, tak by ewentualne przypadki losowe nie wpływały na „zastój”. Co do back office to poza kilkoma osobami zawsze były to święte krowy-nieogary, które jednego dnia na infolinii by nie przeżyły. Odpisywali na maile klientów ledwo znając podstawy poprawnej pisowni :) widzę, ze nawet „dział IT” po AWF się nie zmienił, za moich czasów dosłownie co 5 minut robili sobie przerwę na papieroska, a aplikacja posiadała masę błędów. Ciężka praca! :) Chociaż i tak zawsze było gorzej wylądować na infolinii Expressu i obsługiwać miliony infolinii i zbierać na siebie błędy wszystkich oddziałów, kierowców.

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękujemy za opinię, która wydaje się odnosić do dosyć odległych czasów, ponieważ od prawie roku większość naszych konsultantów pracuje w swoich domach, w optymalnych dla siebie warunkach. Wszystkie uwagi są dla nas bardzo ważne - na bieżąco je analizujemy, wyciągamy wnioski i, w miarę możliwości, w trosce o zadowolenie pracowników, sukcesywnie wprowadzamy zmiany. Wybór ścieżki kariery zawodowej w Call Center musi być świadomy i uwzględniać specyfikę tej branży. Każde Call Center służy do obsługi klienta, przede wszystkim w rozmowie telefonicznej. Biorąc pod uwagę nasze obserwacje i uwagi naszych pracowników, nasze Call Center przeszło w ostatnich miesiącach szereg zmian, aby zapewnić większą satysfakcję nie tylko klientów, ale też naszych konsultantów.

Sylwia
Inne

@Iga a może to związane z wirusem? Czy myślisz że nie?

Iga
Inne

Dlaczego zwolnili 14 pracowników ?

PaaatraF
 Pytanie

Mój chłopak w listopadzie (30.11) miał kolizję jadąc trafficarem. Nie ze swojej winy, wjechała w niego kobieta - zapatrzyła się, oczywiście wina bezsporna. Telefon na infolinię, oczywiście kazali wezwać policję. Oczekiwanie na policję 1-2h godziny. Gdy już wszystkie formalności z policją zostały zakończone ponowny telefon. Dopiero ktoś powiedział, że ojej w takim wypadku to należałoby też wezwać lawetę. W takim razie przyjęli do wiadomości i powiadomili o sytuacji zaprzyjaźnioną lawetę. Ok... Szkoda że dopiero teraz nic to. Czekanie na lawetę około 2-3 godziny. Pani z infolinii powiedziała że bardzo dziękuję za sprawna współpracę i że oczywiście zwrócą koszty tego przejazdu i w ramach zadośćuczynienia zostanie dopisana pula 100 min do wykorzystania. Super. Czy to wszystko? Tak dziękuję za współpracę przepraszają za niedogodności. Na dzień następny dzwoni jakiś pan z infolinii mówi aby wysłać zdj papierów z kolizji. Jakich? A no oświadczenia które chłopak z kobietą spisali z nudów oczekując na policję. Czemu nikt o tym nie wspomniał na infolinii dzień wcześniej? Niewiadomo. Pyta o zwrot kosztów i o darmowe minuty na konto. Niestety, nie przesłał Pan papierów w ciągu 24h nie możemy tego zrobić. Ok... Trudno. I teraz hit. Od 11.01 nęka go konsultanta telefonami, że jak nie odda im pokwitowania od policji które wtedy dostał to obciąża go kosztami naprawy pojazdu. Dzisiaj takiego maila. Czy rzeczywiście mogą tak zrobić? Czytaliśmy regulamin. Nie złamał żadnego punktu.

4
Radek
Inne

Czy firma doczekała si,ę jednak konkurencji i czy dajecie sobie radę?

Zostaw merytoryczną opinię o Traficar Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Traficar Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Traficar Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Traficar Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Traficar Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii