Opinie o DelayFix S.A.
(usunięte przez administratora)
Przez chwilę myślałam, ze tu pracujesz a właśnie chciałam się zorientować jak to z perspektywy firmy teraz się przedstawia... ale klientem jesteś tak? tu pracownicy poniosą za to konsekwencje prawne? wiadomo ilu ich ostatecznie w sumie było?
Moja sprawa byla rozwiazana w przeciagu 2-3 miesiecy. Mielismy opozniony lot z Chicago do Krakowa ponad 4 godz. Komunikacja byla prawie zawsze e-mailem. Jakkolwiek kilka razy zostawiono mi tez wiadomosc telefoniczna. Trzebabylo zlozyc dosc troche formalnosci ale bylo warto bo dostalismy rekompensate z LOT-u.
Napisałem do tej firmy na początku lipca 2022 "Witam Proszę o odpowiedź w sprawie rekompensaty na jakim jest etapie ponieważ z moich informacji wynika że takie już zostały wypłacone w przypadkach tego lotu." Lot miał miejsce w czerwcu 2022 firma już w drugiej połowie lipca 2022 odpisuje "Linia lotnicza uznała roszczenie, obecnie czekamy na przelew od przewoźnika." Dzisiaj mamy 14.09.2022 nadal nic ..żadnej informacji uważam że coś jest nie tak, tylko zastanawiam się co mogę zrobić w takiej sytuacji inni pasażerowie którzy złożyli wniosek bezpośrednio do LOT to już dawno otrzymali rekompensatę a ja nie dość że chciałem się podzielić pieniążkami z Firmą DelayFix to do dziś nie nie mam NIC. O finale poinformujemy w oddzielnej korespondencji mailowej, zatem proszę o cierpliwość. Pozdrawiam
Czekam od 2018 roku. Wg mnie to (usunięte przez administratora).Uwazajcie
Czy obecni pracownicy mogą wypowiedzieć się o faktycznej atmosferze i podejściu kierownictwa? Jest bardzo dużo nieprzychylnych opinii z zeszłego roku, zastanawia mnie czy coś się zmieniło.
Czy mogę prosić o więcej informacji na temat tej firmy...mój lot został opóźniony o 4 h i dziś dzwonili do mnie ...wacham się
UWAGA ZMIANA NA PLUS! Jakieś cuda - zarządzający wymienili szefową prawników. Od razu inna atmosfera - z przyjemnością przychodzę do pracy. Niech tak pozostanie - w końcu miła atmosfera. Nowa szefowa to człowiek z wiedzą, doświadczeniem i zajefajnym podejściem do pracownika.
Po 2 latach w tym dziale nadal jest ta przyjemna osoba czy zdążyli ją już wymienić ? Dobra atmosfera w pracy to podstawa :)
O widzę że firma się zmieniła na lepsze ponoć. Jak to po roku od tej zmiany wygląda? Dalej faktycznie dobra atmosfera i wszystko jest okej? Jak tam w ogóle u nich z zarobkami wygląda?
Żeby dostać prace w firmie która wypracowała sobie wysoką pozycję i opinię dobrego pracodawcy trzeba mieć odpowiednie kwalifikacje.
Faktycznie odkąd jest nowy szef jest tak ciężko?
Jest dokładnie tak jak zostało napisane w komentarzu niżej. Niestety. Kiedyś w tej spółce był przyjazny klimat i świetne relacje z przełożonymi, bardzo się starano, by każdy czuł się dobrze, obecnie do pracy przychodzi się jak za karę (do tego za marne wynagrodzenie i bez szans na awans czy bycie docenionym w jakikolwiek sposób). Dział Prawny polecam omijać szerokim łukiem z przyczyn podanych poniżej. Cieszę się, że już nie pracuję w tym miejscu bo z tego co słyszę jest coraz gorzej. + warto nadmienić, że teraz spółka się nazywa Delayfix S.A.
Moje najlepsze dotychczasowe miejsce pracy pod każdym względem. Nie jestem w stanie wypowiedzieć się na temat zarobków moich kolegów, ale system prowizyjny w tej firmie bardzo mi odpowiada. Atmosfera w miejscu pracy jest świetna! Nigdy nie miałam problemu, żeby dostać wolne. Zawsze można liczyć na wsparcie menadżera, który jest zdecydowanie bardziej Twoim przyjacielem niż osobą wydającą rozkazy! To jest pierwsze miejsce, w którym naprawdę chce mi się pracować!
Pracuje tu już ponad rok i jestem bardzo zadowolony, ciesze się że mogę uczestniczyć w rozwoju tego Start-upu. Od tego czasu co tu pracuje wiele się pozmieniało i to na lepsze ! Solidna podstawa + prowizja a w okresie wakacyjnym można nieźle zarobić w dziale wsparcia pasażerów. Myślę, że dla osób zaczynających swoją karierę zawodową jest to dobry początek ale i nie tylko :)
Młody, ambitny zespół, spółka rozwija się dynamicznie tworząc duże możliwości awansu. Przyjazna atmosfera z super office managerem!
Niepowtarzalna atmosfera i bardzo zgrany zespół. Ogólnie polecam!
Przyjazna atmosfera, elastyczny grafik, ludzkie podejście, brak stresu, imprezy firmowe, karta multisport - warto tu pracować, zwłaszcza, że można zdobyć fajne doświadczenie!
Już ponad rok pracuję w tej firmie i jestem bardzo zadowolona. Przyjazna atmosfera, fajne biuro w centrum Warszawy z wygodnym dojazdem, elastyczny grafik pracy, mili ludzie. W tym dziale gdzie pracuję praca polega na telefonicznej obsłudze klienta, połączenia wychodzące i przychodzące, ale to nietypowe call centr! Praca w biurze od poniedziałku do piątku, jedna sobota w miesiącu do wyboru. Super system motywacyjny. polecam :)
Czy jest jakiś powód tej ciszy?
(usunięte przez administratora)
To powiedz na jakich zasadach oni pracują? W internecie firma figuruje ale czy jest wiarygodna? Zobaczymy !!!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DelayFix S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy DelayFix S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DelayFix S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!