Opinie o Polski Instytut Odszkodowań
Jakie wykształcenie trzeba mieć, aby móc pracować w tej kancelarii przy odszkodowaniach? Są jakieś konkretne wytyczne, które trzeba zrealizować? Wymienicie, jeśli możecie? Poszukuję pracy, bo niedawno się przeprowadziłem...
Polski Instytut Odszkodowań to podmiot oferujący swoim klientom szereg usług dotyczących roszczeń finansowych. Zarówno dotyczących świadczeń odszkodowawczych wynikających ze szkód osobowych, jak również postępowań w zakresie kredytów z elementem waluty obcej. W oferowanych przez nas umowach gwarantujemy klientowi, że sprawa będzie nadzorowana przez Adwokata, bądź Radcę Prawnego. Dlatego do prowadzenia spraw naszych klientów wymagamy wykształcenia prawniczego, z co najmniej rozpoczętą aplikacją. Do oferowania usług Polskiego Instytutu Odszkodowań potencjalnym klientom wymagamy co najmniej wykształcenia średniego. Zapewniamy szeroki zakres szkoleń, materiałów pomocniczych oraz wsparcie zespołu.
Proszę o informację na temat załatwiania spraw klientów Frankowych.
Nie polecam tej "firmy" ani kandydatom, ani tym bardziej zastanawiajacym sie potencjalnym Klientom! Przy rozmowach wstępnych oczywiście wszystko ładnie pięknie. Jak już dochodzi do realizacji i pojawiają się komplikacje to pracownik kancelarii wręcz krzyczy na Klienta? Czy wyście już całkiem tam w tej firmie odjechali? Co to za standardy obsługi Klienta?! Z gębą do Klienta, który czeka już drugi rok na wyznaczenie rozprawy i chce wiedzieć co się w jego sprawie dzieje?! Odjazd totalny i kompletne chamstwo!
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Polski Instytut Odszkodowań?
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Polski Instytut Odszkodowań?
1) cale wynagrodzenie wpływa na konto Polskiego Instytutu odszkodowań nastepnie jest rozliczane i po odciągnieciu prowizji reszta pieniędzy przelewana jest na konto klienta ;klient dostaje tez informacje listowną ile odszkodowanie zostało uzyskane ,ile odciągnięte i ile wplynie na jego konto 2) jest tez mozliwość zeby przelac cale odszkodowanie zostało przelane na konto klienta,nastepnie poszkodowany jak w poprzednim przypadku dostaje info jakie uzyskano odszkodowanie ,ile pobierze PIO i ile jest dla klienta .po uzyskaniu info klient musi przelac w konkretnym terminie należną prowizje na konto PIO
W pewnych przypadkach tak,jest możliwe. Klient nie posiada jednak np.oc a Pio tak więc zawsze jest gwarancja WYPLATY PIENIĘDZY.
hahaha PIO posiada OC a klient nie posiada - a co ma piernik do wiatraka ? PIO to spółka z .o.o. co stanowi że w przypadku plajty będzie odpowiadać maksymalnie do wysokości kapitału zakładowego określonego w KRSie, przy czym w pierwszej kolejności ściągać będą to urzad skarbowy, zus itd a klient będzie na ostatnim miejscu. Chyba że jest to faktycznie polisa OC która gwarantuje spłatę wierzycieli ( nierozliczonych klientów ) w przypadku jakby firma zamknęła się z dnia na dzień - prosiłbym w takim razie o jakiś link do tej polisy bo chyba powinna byc ogólnodostepna ?
Każdy z prawników posiada takową polisę OC. Tak jak powinien każdy prawnik posiadający swoją kancelarie. Co do kapitału zakładowego proszę sobie sprawdzić wysokość. Jest znacznie wyższa niż większość innych firm odszkodowczych nie wliczając to SA.
Justyno, wróciłem żeby wyjaśnić Ci kilka kwestii. Po pierwsze to że prawnik ma oc nie znaczy że ta polisa chroni klienta. Jeżeli miałaś na myśli OC radcy prawnego czy adwokata to żeby skorzystać z takiej polisy najpierw trzeba przed Towarzystwem udowodnić błąd radcy czy adwokata. Reasumując - wystąpić przeciwko waszemu "prawnikowi". Z drugiej strony to straszna lipa skoro prawnicy muszą mieć oc żeby mieć zabezpieczenie przed swoimi błędami. Co do kapitału zakładowego - sprawdziłem. Jest to 426 tys. złotych. I powiedz mi Justyno co z tego wynika ? Bo dla klienta zupełnie nic. Mogłoby być i 2 miliony złotych. Tak naprawdę jest to żadne zabezpieczenie klienta przed niewypłacalnością waszej firmy. Proszę pamiętać że w przypadku likwidacji spółki, niewypłacony klient jest tak naprawdę na samym końcu - wcześniej zaspokojone zostaną zaległosci w ZUS, US, itd. Po co ustalany jest tak wysoki kapitał zakładowy ? A po to żeby w przypadku osiągnięcia straty powyżej połowy kapitału zakładowego nie trzeba było zwoływać zgromadzenia wspólników. Art 233 KSH Justynko. Byłoby świetnie jakbyś się nam tutaj przedstawiła z imienia i nazwiska żeby potencjalny klient wiedział żeby dwa razy zastanowić się nad podpisaniem umowy z Tobą. Jeżeli jesteś pracownikiem tej firmy to jesteś jej idealną wizytówką. Gdzieś dzwoni ,ale gdzie dokładnie to już zagadka.
Nosferatu kojarzę z książki o wampirach. Dla mnie to ktoś sfrustrowany z konkurencji być moze. Nawet bez imienia. Podejrzewam że wielu tu takich. Co do merytoryki to proszę iść na tzw wolny rynek i przyjąć ofertę współpracy prawnika bez OC. Tu życzę powodzenia w dochodzeniu czegokolwiek.
Ale Justyno ... nie o to chodziło w tym pytaniu. Pytanie było - dlaczego pieniądze idą na konto PIO a nie na konto klienta ? Albo dlaczego pełnomocnictwo nie jest dzielone tak że prowizja PIO na ich konto, a pieniądze klienta na jego konto. No i mamy clu te problemu. Na czyim koncie pracują pieniądze od dnia wypłaty przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe ? PIO czy klienta ? Czy PIO wypłaca np. odsetki od miesiąca pracy na koncie bardzo dużego odszkodowania ? Wątpię ....
Niestety potwierdzam. Wszystkie środki trafiają najpierw na konto kancelarii. Potem rozliczają to i po zabraniu prowizji reszta trafia do klienta. Jak się dowiedziałem o sytuacji z EuCO, stwierdziłem, że to może być ryzykownie, więc poprosiłem o zmianę sposobu rozliczenia. Trochę się musiałem napracować, żeby się zgodzili. Szczerze mówiąc, jakbym nie postawił sprawy na ostrzu norza, to prawdopodobnie nic bym nie wskurał. Nie podoba mi się takie podejście do Klienta.
Szkoda, Panie Darku, że nie zadał Pan sobie trudu sprawdzić, jak jest naprawdę. Od października ubiegłego roku EuCO stosuje split payment, ubezpieczyciele przelewają pieniądze bezpośrednio na konto klienta, a firma dostaje tylko prowizję. W tym czasie na konta klienta wpłynęło już ponad 22 mln pln. Dobrego dnia Panie Darku
Nie polecam pracy w PIO! Kierownictwo nie dba o pracowników, a tylko kasę! Dużo negatywnych opinii od ludzi tam pracujących to prawda! Szkoda czasu i nerwów ...
Niestety mam negotywne doświadzcenia z pracy w PIO, są to oczywiście moje doświadczenia i moja opinia. Coś co mnie finalnie skłoniło do odejścia to niewypłacanie umówionych prowizji, ale to oczywiście nie wszystko. Stres, silna presja na nachodzenie klientów po domach, zwłaszcza zaraz po wypadku! Trudno także nie zgodzić się z opiniami innych pracowników. Naprawdę są lepsze miejsca do pracy, szczerze nie polecam przyszłym kandydatom.
A czy próbowałaś się dopytać dlaczego nie dostałaś prowizji? Może nie wyrobiłaś jakiegoś progu/normy? A ten stres jest związany z nieuprzejmością klientów, czy dużym parciem na wynik?
Czego na opiniach google pozytywne komentarze wystawiają pracownicy firmy a nawet jej prezes ? To raczej nie jest opiniotwórcze jak ktoś chce sprawdzić czy firma jest ok czy też nie ?? ??
Na ogólnym forum dla pracowników poszło info by pracownicy zamieszczali pozytywne komentarze jako klienci. Więc pracownicy muszą się wykazać bo klienci raczej nic dobrego o tej firmie nie napiszą.
Ha, ha to mnie rozbawiłeś. Pisanie sobie pozytywnych opinii zupełnie jak w PRL-u. Z pierwszej reki to znaczy wiesz od przełożonego? I co da takie lukrowanie? Napiszesz ile się tu zarabia? Tylko bez oszukiwania :)
Zgadza się,sami sobie piszą opinie.Mało tego na FB chwalą się że wygrali ranking jako najlepsza kancelaria odszkodowawcza a tak naprawdę głosy oddawali sami pracownicy,ich współmałżonkowie,rodzina itd. Polecam lekturę,no po prostu ubaw po pachy.Może niech spróbują sił w rankingu np.gazety wyborczej.W tym rankingu nawet w pierwszej setce ich nie ma.
To bardzo ciekawe co piszesz. Naprawdę posunęliby się do takich czynów? Fatalnie to o nich świadczy...
No ale my jesteśmy tutaj na GoWorku :D A ogólnie to uważasz, że firma zasługuje na pozytywy czy nie? Niezależnie od tego, kto wystawia opinię. Dobrze płacą, są jakieś sensowne benefity?
Czytam tą poniższą dyskusję i czegoś nie rozumiem. Były pracownik pisze że "Niestety jeśli się zwolnisz to masz odcięcie systemu i żadnych prowizji nie zobaczysz" - o co chodzi? Jak się zwolnie to znaczy że nic nie dostanę? Nie zapłacą za przepracowany miesiąc? Czy chodzi wyłącznie o moje prowizje?
Przeczytałam, że Polski Instytut Odszkodowań zatrudnia na umowę zlecenie. Jeśli to prawda, to w jaki sposób wyliczane są wynagrodzenia? Prowizyjne czy stawka od godziny?
tak Polski Instytut odszkodowań zatrudnia w oparciu o umowe zlecenie lub umowa o współpracy w obu przypadkach wynagrodzenie prowizyjne
Dowiedziałam się już od użytkowników forum, że Polski Instytut Odszkodowań zatrudnia pracowników na umowę zlecenie z wynagrodzeniem prowizyjnym i ta ostatnia kwestia bardzo mnie zaciekawiła. W jaki sposób jest ono wyliczane i ile można zarobić miesięcznie?
Uważaj, bo wszystko ładnie i pięknie obiecują. Niestety jeśli się zwolnisz to masz odcięcie systemu i żadnych prowizji nie zobaczysz - mimo że w umowie masz zagwarantowana prowizję za swoich klientów. Jeśli dobrze żyjesz z klientami to masz wiedzę ile otrzymali zadosc i odszkodowania więc nie trudno sobie przeliczyć. Niestety zero uczciwości w stosunku do pracownika. Nalap im klientów i najlepiej odejdź z firmy - mają czysty zysk. Sprawy się wleka specjalnie żeby za dużo nie wypłacić jak jeszcze tam pracujesz. Mega zanizone kwoty w systemie celowo, bo od nich jest naliczana żaliczka. I to w zasadzie jest tyle co otrzymasz.
Zgadza się to w 100%. Pójdę jeszcze o krok dalej nawet jeśli się pracuje i ma się w umowie stałe wynagrodzenie miesięczne (które jest na poczet późniejszej prowizji) to jak tylko jest słabszy miesiąc to zabiorą ci wszystko a jak odejdziesz to nie masz co liczyć na jakiekolwiek rozliczenie z firmą.Tak jak pisałeś-nałap im klientów i spadaj.
To niedobrze, bo to słabe warunki dla pracownia. Skoro się pracuje na zysk i znajduje klientów to coś z tego zysku powinno się też dostać, nie? Nie wiedziałem, że przy kiepskim miesiącu można zostać w ogóle bez kasy. Nic się wtedy nie należy?
To jedno z rozwiązań ma które ktoś się godzisz lub nie. Wszystko jest w umowie. Jeśli to rozwiązanie nie pasuje jest prowizja od każdej sprawy. Słabsze miesiące każdemu się zdarzają ale bez przesady aż z takimi opiniami. Każda firma chce zarabiać i trzeba się też samemu starać.
Ostatnio moja znajoma mówiła, że jakiś Paweł R, był u niej w sprawie odszkodowania i zaproponował usługę na poziomie 40% netto, naprawdę tak dużo pobieracie ?
Skoro nie musiałeś zakładać działalności to, na jakiej podstawie współpracowałeś z tą firmą? Interesuje mnie, jak wyglądają dokładnie warunki współpracy, dlatego może zechcesz mi pomóc.
Profesjonalizm, przejzysta jasna umowa bez żadnych ukrytych*. Polecam
@darek a można prosić o opinie tutaj?
Jakie są warunki zatrudnienia w Polski Instytut Odszkodowań?
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Polski Instytut Odszkodowań?
Współpracuje z firmą na umowę zlecenie
Ja współpracuje z Polskim Instytutem Odszkodowań od roku i jestem zadowolony.nic złego nie moge powiedzieć na firme.pieniądze zawsze na czas.zapraszam do współpracy osoby chcące pomagać osobom poszkodowanym w wypadkach.chętnie tez pomoge uzyskac odszkodowanie osobom poszkodowanym wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu tel.510378012 darek ze Śremu
Mógłbyś napisać, jak dokładnie wygląda praca osoby, która zechce rozpocząć współpracę z firmą Polski Instytut Odszkodowań? Przede wszystkim ciekawi mnie to, czy trzeba liczyć się z tym, że będzie konieczność założenia własnej działalności gospodarczej. Często w takim wypadkach firma wymaga od potencjalnego pracownika własnej działalności gospodarczej bądź chęci jej założenia.
Również współpracuję z Instytutem. Nie wiem jak @Darek ale ja nie musiałam otwierać żadnej działalności gospodarczej ;) Jeśli chciałbyś dowiedzieć się dokładniej co i jak to odezwij się do mnie na maila eweloonka@interia.pl Chętnie udzielę takich informacji ;)
Witam, bardzo dobry pracodawca szanujący dbający swoich pracowników. Wynagrodzenie zawsze na czas jeżeli jesteś skuteczny w tym co robisz zawsze znajdziesz wsparcie ze strony kierownictwa. Bardzo fajny i rzeczowy zespół prawników dbających o dobre relacje z klientami którzy są przekazywani do Kancelarii. Można być spokojnym o to, że ludzi pokrzywdzonych przez los przekazuje się w dobre i uczciwe ręce. Klient ma bezpośredni kontakt z mecenasem, który prowadzi jego sprawę co w obecnym czasie staje się rarytasem - naprawdę warto tutaj pracować.
Super pracodawca, czy to jest powód, że przestaliście pisać? Szkoda liczyłem na jakieś opinie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polski Instytut Odszkodowań?
Zobacz opinie na temat firmy Polski Instytut Odszkodowań tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polski Instytut Odszkodowań?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!