Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.

Była pracownica
Były pracownik
 Pytanie

Z tego co widzę ta firma robi się coraz gorsza! Trzeba nawet prosić się o wszelkie dokumenty, mam wrażenie, że ludzie w biurze (nie obrażając) ale nie mają zielonego pojęcia o prawach pracownika i wszelkiej dokumentacji. Umiesz walczyć? Walcz o siebie.. nie licz na rks :) Wszystkim pracującym dalej dziewczyną na wyspach życzę dużo siły! Uciekajcie bo warto!

1
Była pracownica
Były pracownik
@Była pracownica

Zgłaszanie tego posta nic wam nie da. Nawet nie umiecie poprawnie wypełnić dokumentów mając wszystkie dane pracownika. Kpina jakie informacje potraficie wyssac z palca. Chyba potrzebujecie szkolenia :)

1
Marcin
Kandydat

Na początku 2022 roku brałem udział w rekrutacji na stanowisko managera w jednym z działów. Pracownica działu HR umówiła mnie na rozmowę rekrutacyjną on-line z kierowniczką HR. W umówionym dniu i czasie przez pół godziny nikt nie pojawił się na Teamsie. Na moje telefony pracownica, która mnie umawiała, odpowiedziała dopiero po kilku godzinach - była zaskoczona, że nikt się nie pojawił na spotkaniu. Miała się zorientować i wrócić do mnie z informacją. Nikt się już do mnie nie odezwał. Bardzo nieprofesjonalne podejście do procesu rekrutacji i niepoważne podejście do kandydatów.

4
Kandydat
Kandydat
@Marcin

Zgadzam się,ja co prawda byłam na rozmowie na stanowisku „beauty consultant” i po rozmowie pani kierownik zapewniła mnie,że w ciągu tygodnia odezwie się do mnie i mam czekać na telefon,czekałam ponad tydzień i nikt się do mnie już nie odezwał,nawet z jakakolwiek informacja zwrotną,porażka i brak szacunku.

nie polecam
Były pracownik

O żenadzie tej firmy można mówić i mówić a temat nadal nie będzie wyczerpany. RKS to jakaś kpina, osoba oderwana od rzeczywistości, chyba pracująca tam po znajomości. Inna sprawa, nie można się doprosić o paski wynagrodzeń czy zagubione przez firmę umowy (nikt nie raczy odpisać na maile ale do kontroli utargów zawsze są pierwsi). Szczytem kpiny jest ściąganie pracownika w dzień wolny i straszenie zerwaniem umowy.

6
nie polecam
Były pracownik
@nie polecam

A zgłaszanie mojej opinii nic nie da, każdy wie jak wygląda praca w tym (usunięte przez administratora) tego zataić nie możecie.

1
Samowolka
Były pracownik

Oszukiwanie i zastraszanie. RKS totalna samowolka, potrafiła płacić osobom ,które lizały jej cztery litery podwójnie, a nawet potrójnie, a jak ktoś jej nie przypadł do gustu to straszyła i potrafiła zabrać z wypłaty "bo tak", mam zrzuty ekranu potwierdzające jak "cudowna" była RKS I chętnie poczekam, aż skontaktuje się ze mną Cosmo, aby zobaczyli jakich ludzi zatrudniają. Jeszcze trochę I wszyscy o zdrowym rozumie odejdą (właściwie to już odchodzą)bo nikt nie będzie się tam męczył. To nie była moja pierwsza praca, zawsze miałam dobrą opinię i chwaliłam sobie każdą pracę, ale Neonail to pomyłka nigdy więcej tam nie wrócę nikomu nie polecam????

1
Ciekawska
Były pracownik
 Pytanie
@Samowolka

Znam to skądś jestem ciekawa jaki to region ?

Rozalia
Kandydat
 Pytanie
@Samowolka

Powiedz mi czemu na koniec dałaś "?" Skoro to nie jest pytanie?

3
Samowolka
Były pracownik
@Ciekawska

Nie będę podawać dokładnie, ale z tego co wiem taki problem występuje w różnych regionach. Nikt nie kontroluje RKS.

Ala
Były pracownik
@Samowolka

Dokładnie! U mnie było tak samo.

Xoxo
Pracownik
@Samowolka

Zgadzam się w 100%. Pracuje w neonail wciąż, ale już spotkałam się z podwojonymi stawkami, obcięciem pesji. RKS jest bardzo niezorganizowana, wszystko odkłada na potem, nie potrafi zarządzać zespołem, rekrutacje przeprowadza na ostatnia chwile, a ty martw się sama. Ale przecież punktu nie możesz zostawić bez opieki bo kara kara kara. Jesteś zdana sama na siebie, nie licz na żadna pomoc, a TymbardZiej na zrozumienie. Praca ciekawa, interesuje mnie to co robię, ale druczki w umówię to jakiś hit! W zyviu takiej umowy nie podpisywałam. Trzeba uważać na każdy swój ruch, albo po prostu kombinować! Pozdrawiam Was wszystkie i trzymajcie się, jeszcze czeka nas dużo dobrego.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Przyszłam na wyspę, dziewczyna nawet się nie przedstawiła

Pytania

Dyspozycja tylko tyle byli ciekawi

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Impostor
Kandydat

W tej firmie nie ma wolności słowa. RKS grozi pozwami sądowymi za pisanie szczerych opinii tu na GoWork. Szczerze nie polecam pracy z ta „Panią” szkoda życia i nerwów. Nie pozdrawiam tej pani

3
Nn
Były pracownik

Pracowałam w NeoNail 9 miesięcy. Na początku było super. Potem kierowniczka zaczęła zrzucać na nad swoje obowiązki. Oprócz pilnowania stoiska musiałyśmy załatwiać sprawy papierkowe z galeria, upominać się o faktury w innych sklepach a gdy któraś z nas była chora z dnia na dzien kierowniczka z pretensjami wydzwaniała ze ja to nie obchodzi, ktoś ma być na stoisku i nie obchodzi ja to, jak dziewczyny między sobą się dogadają (nie odgadywały się w ogóle). Oprócz tego praca w ciągłym stresie, nerwach, ciagle pretensje „góry” i minimalny obrót do wyrobienia, ja akurat pracowałam w małej galerii na przedmieściu i nie możliwe było uzyskanie takiego samego dochodu jak w galerii w centrum miasta - to oczywiście tez ich nie obchodziło i nieraz miałyśmy za to ucinana premie. Jeśli ktoś okradł stoisko (które powinno być kontrolowane przez ochronę galerii) to TY za to płacisz. Praca po 11,12 i 13h dziennie, osobiście po 13h nieraz nie wiedziałam jak się nazywam zwłaszcza jeśli trafiło na święta. Ogółem rzecz biorąc: praca fajna, ale nie z tymi ludźmi którzy maja pod sobą pracowników, większość „kierowniczek” jest do zwolnienia. Nie polecam.

Nn
Były pracownik
@Nn

A i zapomniałam o braku wolnego. Kierownicy są przekonani ze skoro tam pracujesz to maja prawo wydzwaniać nawet po nocach, nad ranem i masz być w ciągłym kontakcie 24h na dobę, jeśli nie, to straszą zwolnieniem. Nic nie zrobiłam, kierowniczka obiecywała awans po roku a po 9 miesiącach dostałam wypowiedzenie z drwiącym uśmieszkiem pseudo kierowniczki. Punkt w Krakowie. Niestety, ale firma i kadra to jedna wielka porażka.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Jm
Pracownik

Sama prawda

Dżasta
Były pracownik
 Pytanie

Dodam, że w przypadku łaskawego przedłużenia umowy, jest to na okres miesiąca, a później zabawa zaczyna się od początku. Regionalna na wiele spraw dotyczących spraw organizacyjnych odpowiada "nie znam tematu". Wniosek urolpowy? Sprawa jak z umowami, omijanie tematu i odwlekanie z odpowiedzią do ostatniej chwilii. Jesteś chora? Zapomnij o pomocy w znalezieniu zastępstwa, albo Ci się uda, albo siedź przez 12h w pracy. Wielki żal do pracownika, że ma plany na piątek, ktory podawał 3 tyg wcześniej w dyspozycyjności i po zaakceptowanym grafiku, nie był uwazględniony jako dzień pracujący.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Kiedyś praca tu była bardzo przyjemna, dawała pewnego rodzaju satysfakcję, że możemy doradzić klientkom cokolwiek z super asortymentu, a teraz? Mamy polecać kosmetyki do twarzy w takich cenach, że szczęka opada, a ich jakość jest gorsza niż kosmetyków z "chińczyka". Nie sprzedaż - Twoja wina, jak możesz nie przedawać skoro na wyspie x się sprzedało. Sprzedaż - miałaś najwidoczniej szczęście. Zero jakiejkolwiek motywacji, faworyzowanie poszczególnych pracowników, zwalnianie dobrych pracowników bo nie godzą się na przeniesienie na wyspę gdzie nie mają w ogóle dojazdu.(usunięte przez administratora)

4
anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Przerażona.
Były pracownik

Ja również lubiłam, ale aby zachować zdrowa psychikę (niż czytac w kółko maile od RKS, że wszystko jest źle albo faworyzujące imiennie jakies laski z wysp których nie znam) wolałam się zwolnić. Teraz mam święty spokój i umowe o prace.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Wszedzie
Były pracownik
 Pytanie

Ale tak jest wszędzie. Nie tylko w regionie poznańskim. Slabe paragony? Na kolejnej wizycie RKS możesz spodziewać się grozeniem, że "ma na ciebie haka".

3
Lola
Były pracownik

Dzień dobry, Widzę tutaj dużo opinii z wysp. Ja chciałabym nie podzielić moje odczuciem po ponad roku pracy w centrali firmy w Poznaniu. Z firmą już nie współpracuje, ponieważ nie widziałam tam możliwości rozwoju ani zawodowego, ani finansowego. Wady tej firmy to: -Bardzo duża rotacja pracowników, którzy zmieniają nie szybciej nie w kalejdoskopie, możesz do kogoś pisać maile i po bardzo długim czasie dowiedzieć się, że ta osoba już tu nie pracuje, bo odeszła, zwolniła się etc. Dział IT nie ustawia takim osobom informacji zwrotnej maila lub nie kasuje ich skrzynek mailowych, powoduje to tym samym duży chaos, ponieważ informacje nie trafiają do właściwych osób. -Brak systematycznych szkoleń dla poszczególnych działów, jeśli liczysz, że firma szkoli pracowników we wewnętrznych szkoleniach etc., to źle trafiłeś. - Jeśli oczekujesz podwyżek np. rocznych związanych z inflacją czy bonusów finansowych za wykonana nie jakiegoś zadania poza twoim obowiązkami to nie licz na to. Tutaj raczej dostaniesz uścisk reki czy poklepanie w ramie za dobrze wykonane zadanie -Jeśli jesteśmy przy placach, to pamiętaj, nowo zatrudniony pracownik do Twojego działu może dostać wyższą pensję niż Ty, możesz sygnalizować do przełożonego, że to nie jest okej dla Ciebie i chcesz w związku z tym wyrównanie pensji. Nie licz na to: w tej firmie panuje przekonanie, że lepiej pozwolić odejść dobremu pracownikowi z doświadczeniem nie dać mu podwyżkę (dodatkowo często na jego miejsce zatrudnia nie dwie nowe osoby do wyszkolenia, bo okazuje się, że jedna nowa osoba nie radzi sobie, z tym, co robił „stary” wykwalifikowany pracownik) -Brak transparentnego wglądu w dokumentacje pracownika: paski wypłat, stan urlopów etc. w innych firmach tworzone jest np. profil pracownika, w którym takie informacje są dostępne po zalogowaniu do swojego konta. - brak systematyczności w działaniach podejmowanych przez firmę, lub brak jasnych wytycznych czy procedur, co zapewne jest odbiciem tak wielu negatywnych komentarzy pracowników z wysp sprzedażowych na tej stronie. -Firma raczej dba o własne potrzeby nie pracownika: zero elastyczności czy jakiś delikatnych ustępstwa pro pracownik. Nie mówię o jakimś wielkim ustępstwie, ale praca zdalna dla tych, co chcą, jeśli ich wyniki przy tym nie spadają, uważam, że to plus, nawet jeśli nie ze względów pandemicznych to często duża część pracowników zwyczajnie po ludzku chciałby odpocząć od dojazdów do firmy czy zaoszczędzić czas i pieniądze na nie poświęcany.Dodatkowo oczywiście przedłużanie umów do maksymalnego czasu, jeśli liczysz na stałą umowę o prace po roku czy dwóch to nie tu, firma stosowała zasadę do końca wykorzystać ustawowe 33 miesiące. Zalety; -ogólnie ludzie, oczywiście jak w każdej firmie trafisz na jakiś przypadek nie milej osoby, ale ogólnie atmosfera nie jest najgorsza, chociaż duża część firmy to kolko plotkarek wiec uważaj na to. Oczywiście nawet najlepsza komunikacja w zespole, jego energia, bo to głównie młode osoby etc. nie zapłaci za Ciebie rachunków i nie pozwoli Ci na równowagę w życiu zawodowym i prywatnym. Podsumowując, raczej nie polecam, praca sama w sobie nie jest może zła, ale postawa firmy wobec pracownika jest dość zniechęcająca do dłuższej współpracy i po pewnym czasie ma się zwyczajnie dość tej pracy. Ktoś zapyta, czemu wytrzymałam tam ponad rok, cóż nie chciałam sobie zepsuć CV, odchodząc po krótszym czasie, bo ale to wygląda w czasie rekrutacji oraz oczywiście przez pewien czas człowiek nie ludzi ze w tej firmie cos się zmieni. Oczywiście to tylko myślenie życzeniowe i nic nie nie zmienia. Nie pracuje w firmie już ponad 3 miesiące, a nawet trochę dłużej, ta opinia powstała właśnie po takim czasie, aby móc ja napisać na chłodno bez dodatkowych negatywnych emocji etc. Lola

1
Zosia
Były pracownik
@Lola

Na produkcji to dopiero jest tragedia

Kiki
Pracownik
@Zosia

A praca na magazynie to jeden wielki mobbing terror i przedszkole

2
Szczera_
Były pracownik
 Pytanie

Z całym sumieniem nie polecam kandydatować na stanowisko beauty konsultantki w Poznaniu. (usunięte przez administratora) Zwolnienia bez powodu , przenoszenia z punktu do innego punktu. Nie informowanie o ważnych rzeczach liderów punktów. Jednym słowem TRAGEDIA. Praca dla ludzi o mocnych nerwach. Jeśli lubisz kontakt z klientem to ta praca jest w porządku, natomiast warto mieć na uwadze zachowania przełożonych. Czy warto tam pracować? Nie sądzę.

3
NeoGirl
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) ukrywają ważne informacje przed swoimi pracownikami, o to kilka przykładów, które działy się w ostatnim czasie: niepoinformowanie pracowników o zamknięciu punktu, ukrywały to tydzień (to był czas, gdy można już znaleźć nową pracę), czy teraz tak wygląda polityka firmy? Przenosiny pracowników z jednego punktu do drugiego, BEZ ICH ZGODY. Oskarżanie, szukanie winnych, tylko ciekawe czemu zawsze na wyspach? Codziennością stały się coraz nowsze tabelki podsumowujące, wywlekające czy się postarałaś dostatecznie, czy może znowu zawiodłaś. (usunięte przez administratora) mają jawny problem z komunikacją między wyspami, co jest nieodłącznym elementem pracy, może gdyby nie zachowywały się w sposób skandaliczny, to nie musiałyby się denerwować naszym kontaktem i przepływem informacji.(usunięte przez administratora)

3
Poznań - Be Powerful
Pracownik

(usunięte przez administratora) stale wprowadzają na wyspach zamieszanie(usunięte przez administratora)potrafią z dnia na dzień przenieść osobę na inną, odległą wyspę, bądź zaproponować wypowiedzenie. Liderki wysp nie są informowane o zmianach wprowadzanych na wyspie oraz w składzie pracowników - w większości sytuacji są stawiane przed faktem dokonanym.(usunięte przez administratora)nie liczą się z ich zdaniem oraz sugestiami/pytaniami. Ciągłe kontrole, zmiany wystroju wyspy (bez wiedzy działu VM) oraz telefony poza godzinami pracy są na porządku dziennym. Podczas rutynowej wizytacji, klienci są osaczani (usunięte przez administratora) wtrąca się w obsługę konsultantek lub wcina się w dyskusję klient-pracownik, co jest niezmiernie nieprofesjonalne (usunięte przez administratora)takie zachowanie odstrasza klientki. Najważniejszym celem dziennym(usunięte przez administratora) jest wygórowana średnia paragonu i sprzedaż makijażu, który klientki omijają szerokim łukiem.(usunięte przez administratora) nie rozumieją, że część klientek nie ma ochoty wydawać 150zł przy każdej wizycie na wyspie - często wybierają się po same akcesoria, które nie przewyższają 10zł, a wciskanie dodatkowych promocji zazwyczaj ma przeciwny skutek. Nie wspomnę o braku premii motywacyjnej przy tak licznych celach do realizacji (plan miesięczny, cel dzienny, średnia paragonu, sprzedaż NMU, realizacja kilku promocji na odpowiednim poziomie). Presja jest tak duża, że konsultantki czasem same decydują się na zakup promocji, by nie mieć kolejnych kontroli, testów wiedzy i pytań o powód niskiej sprzedaży. Zdarzają się liczne zastępstwa, które nie są dodatkowo płatne a trzeba poświecić na nie czasem swój jedyny wolny dzień. Najwyższy czas by dział HR zainterweniował, by uniknąć masowych zwolnień.

3
pracownik
Były pracownik

Jako były pracownik jednej z wysp w Poznaniu chciałabym każdemu kto się nad pracą w tej firmie zastanowić - ODRADZIĆ POMYSŁ! Zwłaszcza osobom o słabej psychice. Straszenie pracowników zwolnieniem, ciągły stres, wieczne pretensje - to na pewno tu znajdziesz. Ciężej będzie ci za to znaleźć miłe słowo i docenienie jakichkolwiek poświęceń. Nieważne czy zrezygnujesz ze swoich planów, żeby nagle przyjść do pracy, czy mimo choroby odpuścisz sobie L4 i będziesz obstawiać punkt - to szybko zostanie zapomniane, gdy tylko raz odważysz się odmówić. Wśród wysp i pracowników są równi i równiejsi. Możesz zapomnieć od razu o swoim zdaniu, tu nigdy nie masz racji. Zlecenie przedłużane z miesiąca na miesiąc, zero stabilności. Raz wyrabiasz ponad sto godzin a później wszystko ci zabiorą i dadzą nowej osobie, a ty zostaniesz z taką ilością, że nawet zastępstwa niewiele pomogą. Inne warunki podczas rekrutacji, inne w trakcie pracy gdy na wszystko się zgadzasz, i ostatecznie najmniej korzystne gdy czegoś odmówisz.

2
Była pracownica.
Były pracownik
 Pytanie

Zbierałam się już jakiś czas do napisania swojej opinii. Mam nadzieję, że będzie ona pomocna dla tych nielicznych dobrych pracowników firmy i tych, którzy planują wiązać swoją przyszłość z tą firmą. Pracowałam w tej firmie ponad 3 lata, na początku było wszystko pięknie, miałam świetną ekipę na wyspie, podobały mi się warunki i zarobki. Wspomnę, ze jestem bardzo związana z branżą beauty, wszystkie szkoły i kierunki ukończone w kierunku kosmetycznym oraz cały czas podnoszenie swoich kwalifikacji w kierunku stylizacji paznokciu i wizażu. Niestety w tej firmie taki pracownik nie jest doceniony. Od pewnego czasu pracownicy są zatrudniani z pierwszej lepszej łapanki nie mając nic wspólnego z kosmetyką, a wydaje mi się ,że jest to ogromny atut i plus na korzyść firmy. Kto nie chciałby być obsłużony przez osobę kompetentną i choć w małym stopniu znającą się na tym co sprzedaje ?, w końcu kosmetyki to nie bułki, do każdego trzeba dobrać indywidualnie , aby klient chciał do nas wracać. Niestety ostatnie około półtora roku zmieniło się drastycznie , a wszystko przez osobę reprezentująca firmę ( RKS). W niemiłej atmosferze nikt normalny dłużej nie wytrzyma. Brak szacunku do pracownika!!! Jeśli chodzi o umowę było wszystko w porządku do momentu aż nie usłyszałam ,, albo bierzesz 3/4, albo się żegnamy’’. Czy takie słowa maja zachęcić pracownika do dawania z siebie 300% ? Nie ! Jak można do kogoś kto już tak długo pracuje w firmie, robi duże utargi od kilku lat powiedzieć tak, jak by po prostu był nikim ? Jesteś to jesteś, nie ma Cię to nie ma płakać nie będę ... porażka. Absolutnie , nie można podpowiedzieć ani zwrócić uwagi z niczym bo obrócisz się na pięcie i co ? Widzisz ofertę na swoje miejsce . Szukają za plecami pracownika. Firma powinna się głęboko zastanowić i zatrudniać na wyższe stanowiska ( RKS) osoby kompetentne i takie, które potrafią odnosić się z szacunkiem do innych pracowników. Bardzo dobra atmosfera i szacunek do drugiej osoby to klucz aby stworzyć zgraną drużynę i zastrzymac dobrych kompetentnych ludzi . Jeśli chodzi o same produkty - jestem wielką fanką i bardzo polecam! Pozdrawiam.

2
POZNAŃ - były pracownik
Były pracownik

Firma od której najlepiej trzymać się jak najdalej. Z każdym kolejnym dniem pracy było tylko gorzej (problemy zaczęły się przy zmianie RKS). Codzienne cele nierealne, niedostosowane do obrotów i klientów konkretnych punktów. Wiadomo, każde miejsce ma innego odbiorcę, ale RKS tego nie rozumie. Najlepiej chyba robić zakupy samemu, żeby wyrobić wygórowane cele i nie dostać pretensjonalnej wiadomości. Zero zrozumienia w przypadku chorób. Błędy może popełnić każdy, poza pracownikiem wyspy. Ciągle straszenia zwolnieniami, które w końcu faktycznie zaczęły mieć miejsce. Obsada zmienia się szybciej niż pogoda, a w większości przypadków powód ten sam - RKS.

1
Kasia
Pracownik

Chora firma, nie polecam, chyba że kogoś stać na comiesięczną wizytę u psychologa i egzorcysty.

1
Zosia
Inne
 Pytanie

Jak komuś nie pasujesz to ci umowy nie przedłuża firma porażka rotacja jak w (usunięte przez administratora) nie polecam pracy w tej firmie

3
Kika
Były pracownik

Pracowałam na wyspie przez 2 lata. Rks stosowała (usunięte przez administratora) na wszystkie możliwe sposoby, straszyła wypowiedzeniami, wyśmiewała wygląd, ogólnie chamska i nieprofesjonalna. Wymagają wciskania klientom na siłę towaru, bo jak będzie za niski średni paragon, to już się zaczyna afera. Niestety, ale czasami faktycznie ktoś chce kupić TYLKO pilnik, lub TYLKO JEDEN lakier i nie da się go przekonać do tego, by kupił coś więcej. Kontrola RKS polegała na tym, że jak nie spodobała jej się wypalcowana przez klientów szyba (codziennie rano były myte), to pytała, czy w domu też mamy taki (usunięte przez administratora) i mówiła, że się nas brzydzi. (usunięte przez administratora) i metr mułu.

Elina
Były pracownik
@Kika

Zgadzam się w 100%. Również tego doświadczyłam.

Zostaw merytoryczną opinię o Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 244.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 176, z czego 6 to opinie pozytywne, 149 to opinie negatywne, a 21 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.?

    Kandydaci do pracy w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.
Przejdź do nowych opinii