Plus Proinserv Sp. z o.o. sp.k.
Wrocław
Szkoda, że nie przeczytałam opinii na temat firmy Proinserv zanim skorzystałam z ich usługi. Firma poleca się jako autoryzowany serwis fabryczny producenta piecy gazowych De Dietrich działający szybko i na tym kończą się jej wirtualne atuty. Dalsza część i przebieg kontaktu wprowadziła mnie w wielkie osłupienie. Po pierwsze pani Iwona, reprezentująca firmę w kontaktach z klientem, nieuprzejma i opryskliwa, traktująca klienta jak potencjalnego oszusta, podczas gdy sama nie dopełniła zobowiązania ze swojej strony, nie wysłała faktury za usługę serwisową na właściwy adres. Po drugie pan Jakub - serwisant, poproszony o kontakt w sprawie pieca, już po "usłudze serwisowej", nie odezwał się mimo dwukrotnej prośby telefonicznej, gdyż problem z NOWYM piecem nadal nie został rozwiązany. No i wreszcie sam koszt usługi, polegający na wyłączeniu pieca z gniazdka - 317 pln i pozostawieniu klienta z nierozwiązanym problemem. Wielkie rozczarowanie i poczucie, że w etyce firmy Proinserv liczy się nie człowiek w potrzebie tylko kasa. Panie Piotrze Markiewiczu!Proinserv! JAK TAK MOŻNA?! GDZIE WASZE GRANICE PRZYZWOITOŚCI? Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zareagować na prośbę o kontakt.