Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Znalezione opinie dla 'philips' : (155)
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Szczecin
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Białystok
0
-
Wysogotowo
0
-
BASF Polska "Wywiad z Sylwia Szmidt - HR Manager w firmie BASF Polska"
W ramach swojej 21 kariery w BASF miała możliwość pracy zarówno w dziale sprzedaży jak i dziale administracji firmy. Przez ostatnie 7 lat pracy związana z Działem Personalnym, w ramach którego odpowiada za współtworzenie i realizację Polityki Personalnej firmy. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Zarządzanie Potencjałem Społecznym Firmy.   Jakie były początki firmy? / Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Firma BASF jest obecna w Polsce od lat pięćdziesiątych XX wieku. Wówczas handel z Polską odbywał się przez jedną z central handlu zagranicznego w Warszawie. Po przełomie roku 89’ BASF była jedną z pierwszych firm niemieckich, które zdecydowały się na inwestycje w Polsce. W 1992 roku powstała firma BASF Polska z siedzibą w Warszawie.      Czego poszukujecie Państwo u potencjalnych pracowników? Poszukujemy pracowników ze średnim, wyższym i zawodowym wykształceniem technicznym (np. chemików, inżynierów, laborantów czy analityków). BASF poszukuje również kandydatów na stanowiska, które nie wymagają specjal...
Leżajsk
0
-
Oleśnica
0
-
Bydgoszcz
0
-
Zakopane
0
-
Katowice
0
-
Białystok
0
-
Rumia
0
-
Pabianice
0
-
Kraków
0
-
Tarnów
0
-
PANEK S.A. "Wywiad z Klaudiusz Piwowarski - Manager Regionu w firmie PANEK S.A."
Jak wygląda proces rekrutacji w firmie Panek? Przede wszystkim trzeba zacząć od tego, że w Panek S.A. jest podział na dwa rodzaje stanowisk: są osoby, które pracują w centrali firmy i osoby będące w bezpośrednim kontakcie z klientem w terenie. W tym drugim przypadku każdy z managerów regionu prowadzi własną rekrutację. Jak najbardziej jest ona wieloetapowa.   Z ilu etapów się składa? Wygląda ona w ten sposób, że najpierw organizowane jest spotkanie z przedstawicielem. Następnie zapraszamy taką osobę na jeden dzień próbny, gdzie ma możliwość zorientowania się czy będzie dobrze się czuła w tych zadaniach, które zostaną przed nią postawione. Jeśli my jesteśmy zadowoleni i pracownik też wyraża takie zainteresowanie, to przechodzimy wtedy do kolejnego etapu czyli szkolenia. Tak mniej więcej wygląda cały przebieg procesu.   Zatrudniacie Państwo młode osoby w trakcie lub po ukończeniu studiów? W naszej firmie przede wszystkim opieramy się na pracy studentów. Zależy nam na tym, aby były to osoby młode, aktywne, zainteresowane jak największą ilością nowych kontaktów z ludźmi. W większej m...
Kraków, Tarnow, Nowy Sącz, Oświęcim, Chrzanów, Olkusz, Nowy Targ, Bochnia, Gorlice, Zakopane, Skaw
0
-
Piła
0
-
Pabianice
0
-
Września
0
-
Warszawa
0
-
Piła
0
-
Pabianice
0
-
Piła
0
-
Piła
0
-
Piła
0
-
Piła
0
-
Kwidzyn
0
-
Bielsko-Biała
0
-
Pabianice
0
-
Białystok
0
-
Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o. "Wywiad z Anna Kamińska - Starszy Koordynator ds. HR w firmie Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o."
Od 6 lat związana z obszarem HR. W Fresenius Kabi Polska odpowiada między innymi za proces rekrutacji oraz system ocen okresowych. Uczestniczy w procesie budowania strategii rozwoju pracowników. Jest odpowiedzialna za zapewnianie zgodności wszystkich procesów w obszarze HR z przepisami prawa pracy. Ukończyła studia na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz studia podyplomowe na kierunku Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych.    Jak wygląda kadra zarządzająca? Firma łącznie zatrudnia ponad 400 pracowników i jest podzielona na dwa unity – Market Unit, przez który należy rozumieć siedzibę firmy w Warszawie oraz Przedstawicieli Medycznych reprezentujących firmę na terenie całego kraju  oraz Production Unit, czyli Wytwórnię Płynów Infuzyjnych w Kutnie. Obie jednostki mają odrębną kadrę zarządzającą i funkcjonują samodzielnie. W obszarze Market Unitu zatrudniamy około 130 pracowników.    Jaki był kluczowy moment w funkcjonowaniu firmy? Takich momentów było kilka, jednak jednym z ważniejszych był zakup Wytwórni Płynów Infuzyjnych w Kutnie w 2000 roku. Zakup ...
Piła
0
-
Pabianice
0
-
Piła
0
-
Pabianice
0
-
Pabianice
0
-
Białystok
0
-
Poznań
0
-
Kielce
0
-
Legnica
0
-
Lublin
0
-
Zakopane
0
-
Nowy Sącz
0
-
Krosno
0
-
Tarnobrzeg
0
-
Ostrowiec Świętokrzyski
0
-
Skarżysko Kamienna
0
-
Bydgoszcz
0
-
Olsztyn
0
-
Szczecin
0
-
Szczecinek
0
-
Fraikin Polska "Wywiad z Artur Nowicki;Agnieszka Kiczor - CEO;Dyrektor ds. administracji i zarządzania kontraktami w firmie Fraikin Polska"
  Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału i kiedy to nastąpiło? Jako grupa międzynarodowa, jesteśmy spółką typowo europejską. Jesteśmy największym operatorem flotowym, jeżeli chodzi o wynajem samochodów ciężarowych w Europie, gdzie głównymi rynkami są Francja, Wielka Brytania, Hiszpania a w drugiej kolejności rynki Europy Środkowo-Wschodniej, czyli Polska, Czechy, Słowacja, Węgry i Rosja. Mówimy tu o długofalowym wynajmie trwającym od czterech do sześciu lat. Drugą działalnością stanowiącą 10-15% naszych przychodów, jest wynajem krótkoterminowy. I trzecią działalnością jest zarządzanie parkiem samochodów ciężarowych. Jeżeli chodzi o strukturę klientów, główne skupienie uwagi w Polsce dotyczy dystrybucji żywności i napojów. Stanowi to około 50% naszego portfela, później mówimy o transporcie, logistyce, ale też o klientach instytucjonalnych takich jak Poczta Polska, Więziennictwo.    Od kiedy działacie w Polsce? W Polsce zaczęliśmy działać w połowie 2006 roku. Pierwsza umowa została podpisana w lutym 2007 roku i od tego momentu, każdego roku mamy w...
Nowy Targ
0
-
Berlin
0
-
Inowrocław Włocławek
0
-
Tarnów
0
-
Piła
0
-
alert