MZURI

3.1 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy MZURI

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Wiecie, czy MZURI udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Lokalny przewodnik
Inne
 Pytanie

Czemu nie mogę znaleźć waszego profilu na google?

Karolina
Inne
@Lokalny przewodnik

Widocznie nie mają profilu na google, ale jest strona internetowa na której wszystko jest napisane

Gabryś Nowy wpis
Kandydat

Z jakiego powodu te komentarze? Ty tu pracujesz i możesz powiedzieć czemu ludzi zostawiali negatywy? Chodzi o atmosferę czy finanse? Chciałem się tu przyjąć do pracy i wolałbym wcześniej wiedzieć co jest nie tak.

Robert Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Na stronie firmy jest trochę ofert pracy. Ja chciałem aplikować na specjalistę ds. obsługi klienta. Z tego co przeczytałem to umowa jest zlecenie albo B2B, a wynagrodzenie stałe oraz prowizyjne. Ile jest tej dodatkowej kasy z prowizji? Trzeba zrobić targety czy inaczej się to liczy? Chętnie się dowiem.

Potencjalna kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Cześć, na jakie warunki finansowe można liczyć na stanowisku specjalisty ds. windykacji? Są to jakieś sensowne kwoty?

Pracodawca

@Potencjalna kandydatka

Dzień dobry, Tworzymy nowy dział windykacji podlegający pod dział prawny. Nikt z obecnych współpracowników nie pracuje na takim stanowisku. Stawka będzie zależna od doświadczenia Kandydata lub Kandydatki. Zapraszamy do wysłania CV :)

Julia
Inne
@MZURI

Stawka zależna od doświadczenia, a czy osoby bez doświadczenia tez mogą składać CV na jakieś stanowiska juniorskie? Są takie przewidywane?

Tomek
Były pracownik
@Julia

Raczej nie licz na wiele więcej niż minimalna krajowa.

2
Katarzyna Nowy wpis
Inne
@Tomek

A ze sporym doświadczeniem?

Serwisant
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Do rozmowy z panem Sławomirem było dobrze. Sławomir..., pan Sławomir, w trakcie rozmowy narzuca ton w rodzaju JA TU JESTEM NAJWAŻNIEJSZY. Zadawane pytania nie mające związku z pracą serwisanta. Tak przeprowadza rozmowę, jakby bał się o swoje stanowisko. Ja Ci pokażę kto tu jest najważniejszy. Tak panie Sławku - rozmowa rekrutacyjna przypominała mi rozmowę z moją byłą żoną. Ja Ci pokażę kto ma rację. Stosuje pan jakiś psychologiczny bełkot. I ten słyszalny szyderczy uśmieszek wymalowany na pana twarzy. A do tego słyszalne odgłosy w tle. Usłyszę, że to radio. No to jesteś pan słaby profesjonalista. No chyba, że to była osoba fizycznie siedząca obok i miał pan potrzebę zaimponowania. Cieszę się, iż nie będziemy współpracować (przynajmniej w obecnej chwili) gdyż nie lubię gdy osoba niekompetentna podważa moje kompetencje. Cieszę się, że pierwszy zakończyłem rozmowę (udało się panu tymi nieodpowiednim do zatrudnienia pytaniami mnie irytować). Panie Sławku proszę nie przyjmować zbyt osobiście tego wpisu. I koniecznie zmienić pytania kompetencyjne dla serwisantów. Gdyż serwisant, nie jest pracownikiem biurowym. Z Wielkim Szacunkiem dla Pana Sławomira. Jeszcze raz proszę nie odbierać tego zbyt personalnie. Pozdrawiam Piotrek

Pytania

Pytania rodem z internetu na zasadzie kopiuj/wklej. Nie mające nic wspólnego z zakresem pracy serwisanta.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Маргарита
Inne
 Pytanie

Добрый день. Сняли квартиру в Лодзь. Когда въезжали, была поломка окна.Агент обещал прислать людей чтобы починить. Мы больше месяца живём уже,никто так и не пришёл,на звонки агент не отвечает,на почту тоже.Написали в агентство на почту,прошла неделя, ответа тоже нет. Как быть и кому писать,если нас ни во что не ставят,зато если вдруг мы что-то не так сделаем-сразу пеня или штраф. А где защита наших прав?

Monika
Inne
 Pytanie

Szanowny Panie Prezesie, Proszę o poradę, do kogo zwrocić sie o pomoc w celu odzyskania częsci kaucji, ktorej wysokosc jest juz znana. Oraz rozliczenie stanu liczników, ktore Państwa pracownik podobno spisał niewlasciwie? Zobowiązujecie się do 30 dniowego terminu rozliczenia. Moja umowa najmu wygasła 06.02.br. Jesteśmy długo - 12dni po terminie. I nikt nie odpowiada na moje pytania, kierowane do BOK. Fatalne standardy. Nieetyczna firma:(

2

Pracodawca

@Monika

Szanowna Pani Moniko. Bardzo przepraszamy za Pani dyskomfort tej sytuacji. Uprzejmie prosimy o przesłanie Pani danych na maila uwagi@mzuri.pl byśmy mogli pilotować sprawę i doprowadzić do całkowitego wyjaśnienia. Pozdrawiamy. Zespół Mzuri.

Adam
Inne
@Monika

Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji. Oczywiście nikt za nic nie odpowiada, mityczna osoba rozliczająca nie ma imienia, nazwiska, adresu email ani telefonu, a przynajmniej żaden z pracowników działu rozliczeń nie chce udzielić takich informacji. Nie wiem zatem czym zajmuje się dział rozliczeń. Pomijam milczeniem szopkę z "błędnym odczytem liczników". (usunięte przez administratora) To też wynika z rozmów przeprowadzonych z innymi poszkodowanymi. Do "opiekuna" nie da się dodzwonić od tygodnia. Ewidentnie unika telefonów oraz nie odpisuje na SMS. Biuro obsługi klienta też ma gdzieś liczne maile.(usunięte przez administratora)

Magda
Inne
@Adam

Dokładnie tak sama sytuacja, 'opiekun' unika kontaktu, na infolinii nie umieją pomóc, a pieniędzy nie ma.

Pablo
Były pracownik
 Pytanie

Rotacja jest duża, ludzie w "terenie" zmieniają się średnio co 3 miesiące, szybko orientują się w co się wpakowali. Ci poprzedni odeszli podobno z powodu rzekomych zmian w firmie. Dziwne że te zmiany nie odpowiadają większości ludzi którzy pracują na stanowiskach specjalistów ds. Najmu. Nasuwa się więc pytanie czy na pewno o zmiany chodzi? A może powód jest inny? Drodzy przyszli pracownicy na tym stanowisku zobaczycie sami że to co jest tu napisane o pracy w tej firmie to prawda. Szybko się o tym przekonacie na własnej skórze.

hal
Kandydat
 Pytanie
@Pablo

co masz na myśli odnośnie zmian?

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w MZURI?

dorotka
Pracownik
@Pytanie

Dzięki temu, że nie ma żadnego dress codu jest super.

Malgorzata
Inne
 Pytanie

Firma nieprofesjonalna, karygodna obsluga klienta etc. Oddalam mieszkanie pod opieke i nie moge uzyskac informacji o lokalu. Wykonywane sa naprawy bez mojej zgody, za ktore jestem pozniej obciazana + ich prowizja. Otrzymuje raporty platnosci, ktorych nigdy nie otrzymalam na konto. Niestety mimo wielokrotnych prosb, brak odpowiedzi. Sprawe kieruje do prawnika. Nie polecam

Mikołaj
Inne
 Pytanie

Zdecydowanie nie polecam firmy Mzuri jako osoba wynajmująca w przeszłości lokal w Poznaniu. Kompletnie nieuczciwy w mojej opinii sposób rozliczania. Najemca nie ma co liczyć na zwrot kaucji: fikcyjne uszkodzenia wymienione w protokole nigdy nie zostają w rzeczywistości naprawione. Poniżej wycena kosztów napraw po moim 9-miesięcznym pobycie w trzyosobowym mieszkaniu: " Szanowny Panie, W odpowiedzi na Pana maila, wysyłam wykaz rzeczy za, które został Pan obciążony. Za części wspólne liczyłam 1/3 kwoty. 1. Blat kuchenny – 50 zł 2. Zarysowane drzwi x2- 30 zł 3. Przekrzywiony stolik w kuchni- 20 zł 4. Brak uchwytu na szafce wiszącej- 20 zł 5. Żarówka- 20 zł 6. Kran- 50 zł 7. Silikon- 20 zł 8. Dywanik- 20 zł 9. Ściany - 50 zł " Pozwolę sobie dodać kilka komentarzy do wymienionych pozycji, żeby uzmysłowić potencjalnym klientom, w jaki sposób "nabija" się koszty. Z powyższej listy jedynie żarówka (?!?!) znajdowała się w wynajmowanym przeze mnie pokoju (notabene niedziałająca od początku). Za samą żarówkę do lampki firma policzyła 20 zł :) 2. Zarysowanie drzwi: kompletnie trudne do zweryfikowania, widoczne lekkie zadrapanie, które równie dobrze mogło istnieć znacznie wcześniej. 3. Przekrzywiony stolik w kuchni: mały stoliczek przytwierdzony do ściany, który z natury jest przekrzywiony (przynajmniej tak wyglądał, gdy się wprowadzałem). Współlokator, który został w mieszkaniu po mojej wyprowadzce, przesunął ręcznie nawias, po czym stoliczek był już prosty. Firma policzyła sobie za to 60 zł :) (licząc pozostałych lokatorów). Za tę kwotę można kupic nowy w IKEA. 4. Brak uchwytu - nigdy go nie było. Nawet nie wiedziałem, że on tam powinien być! Nauczka na przyszłość: przyjść z fotografem i uwiecznić każdy centymetr kwadratowy mieszkania. 5. żarówka - szkoda nawet gadać. 6. Kran - opiekunka mieszkania nie była w stanie wytłumaczyć mi nawet o co chodziło z tym kranem. Nigdy mi nie odpisała. 7. Silikon - Firma najwyraźniej oczekuje, że najemca będzie wymieniał silikon pod prysznicem, który uszkadzany jest w trakcie codziennego użytkowania (wada konstrukcyjna, silikon był juz pokryty czarnym nalotem i pozrywany na samym początku). 8. Dywanik - nigdy go nie widziałem. Ale przyznaję, moja wina - nie sprawdziłem całej listy "wyposażenia" mieszkania. Za nieostrożność się płaci. 9. Ściany- lekkie przebarwienie, może zatarcie w jednym punkcie w korytarzu. Za odmalowanie tego miejsca Mzuri policzyło sobie 150 zł :) Powyższe uszkodzenia nigdy nie zostały naprawione. Nie otrzymałem rachunków, a brak napraw potwierdza lokator, który wciąż tam mieszka. Minęły 3 miesiące od mojej wyprowadzki. Z kaucji w wysokości 1000 zł - nie otrzymałem żadnej złotówki. Zostałem obciążony dodatkowymi opłatami za media. Przez 9 miesięcy przekroczyłem ryczałt za media kwotą ponad 700 zł. W media wliczono np. internet, który nie był uwzględniony w umowie. Jako osoba sypiająca tam zaledwie kilka razy w tygodniu, mocno się zdziwiłem, że ryczałt musiał być tak niski. Pani "opiekunka" najnormalniej w świecie zignorowała mojego maila, w którym dopytywałem o konkretne elementy z powyższej listy. Dodatkowo oczywiście, dostałem wezwanie do zapłaty w wysokości 20 zł (bo rozliczenie za media przewyższyło kaucję). Żadnego normalnego kontaktu w tej sprawie. Na infolinię nie ma co liczyć - będziesz gadać z robotem, po czym usłyszysz informacje o braku konsultanta. Podsumowując mój przydługi wywód: ZDECYDOWANIE nie polecam Mzuri sp. z .o.o.

1

Pracodawca

@Mikołaj

Dzień dobry. Bardzo ciężko nam się ustosunkować do tych zarzutów, gdyż nie wiemy o jakiego klienta chodzi i nie wiemy o jaki lokal chodzi. Bardzo prosimy o podanie adresu i swoich pełnych danych na adres uwagi@mzuri.pl byśmy mogli przyjrzeć się sprawie i móc się do niej analitycznie odnieść. Pozdrawiamy. Zespół Mzuri.

1
Kandydat
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy zdalnej na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń?

Pracodawca

@1

Dzień dobry 1. W zależności od rozwoju sytuacji pandemicznej nasza firma dostosowuje się do obostrzeń. Wydaje nam się, że najlepiej warunki pracy w Dziale Rozliczeń omówić bezpośrednio na spotkaniu rekrutacyjnym. Serdecznie zapraszamy do kontaktu i umówienia na rozmowę. Pozdrawiamy. Zespół Mzuri

Brak sprawozdania w KRS
Inne
 Pytanie

Pytanie do zarządu Mzuri: Dlaczego, pomimo ustawowego obowiązku, do dzisiaj nie złożyliście sprawozdań finansowych do KRS za 2019 rok. (usunięte przez administratora) Czy z finansami Mzuri jest aż tak źle? Ostatnie dostępne dane za 2018 rok pokazują stratę spółki na poziomie 670.000 zł przy przychodach 6.400.000 zł. Jak było w 2019 roku, jak było w trudnym 2020 roku? Czy jako osoba, która powierzyła Wam do zarządzania mieszkanie mam się obawiać? Złóżcie w końcu sprawozdanie do KRS za 2019 rok i poinformujcie nas, czy jesteście wypłacalni.

Pracodawca

@Brak sprawozdania w KRS

Szanowna Pani lub Szanowny Panie Brak Sprawozdania w KRS Już spieszymy z odpowiedzią na wszystkie pytania. Straty finansowe Mzuri Investments wynikały z nadmiaru kosztów stałych. Wraz z ponownym objęciem sterów w spółce postanowiliśmy zredukować koszty m.in. koszty zatrudnienia, koszty usług zewnętrznych (takich jak np. usługi prawne) i zamienić część kosztów stałych na koszty zmienne. Sytuacja finansowa została już opanowana, czego dowodem będzie sprawozdanie finansowe za rok 2021. Brak złożenia sprawozdań finansowych przez Mzuri za rok 2019 jest w 100% winą zewnętrznego biura rachunkowego, które obsługuje Mzuri od ponad 9 lat. Właściciel biura ciągle obiecuje zakończenie prac "w najbliższym tygodniu", ale się z tego obowiązku nie wywiązuje. Sami nie wiemy jak go do tego zmusić bardziej oficjalnie niż wysyłając oficjalne ponaglenia przygotowane przez prawników. Aby uniknąć podobnych, zupełnie nieoczekiwanych nieprzyjemności w przyszłości, z dniem 31 stycznia br. stworzyliśmy wewnętrzny dział księgowości z ogromnie doświadczoną główną księgową na czele. Mzuri zostało skonstruowane na bardzo solidnych fundamentach etycznych, biznesowych i finansowych. Spółka przeżyje nie tylko jej założyciela, wszystkich jej obecnych i byłych współpracowników, ale również wszystkich obecnych Klientów. Mamy nadzieję, że w dalekiej przyszłości, już w innym składzie będziemy obsługiwać najem mieszkań Pani lub Pana dzieci, wnuków i prawnuków. W razie dalszych wątpliwości prosimy o wysłanie maila na bok@mzuri.pl z zaznaczeniem, że treść dotyczy obawy o sytuację finansową spółek i prośbą o przekierowanie maila bezpośrednio do zarządu. Skontaktujemy się z każdym z zaniepokojonych Klientów osobiście.

Karolina
Inne
@Brak sprawozdania w KRS

Szanowny Panie, proszę nie wierzyć w poniższe zapewnienia, ponieważ taka jest już polityka firmy: wszystko po najmniejszej linii oporu, spychanie na siebie nawzajem odpowiedzialności i zadań, a następnie rozwiązywanie ich miesiącami.(usunięte przez administratora)Liczy się tylko ich zysk, jak największy i za wszelką możliwą cenę. Proszę nie wierzyć w kwestii sprawozdania w zapewnienia, że zawaliło jakieś biuro zewnętrzne. (usunięte przez administratora)

tymoteusz
Kandydat
 Pytanie

Jakie stawki są (mniej więcej) na działalności a jakie na zleceniu dla specjalisty ds. rozliczeń?

Pracodawca

@tymoteusz

Witaj Tymoteusz. Obecnie nie prowadzimy rekrutacji na interesujące Cię stanowisko. Bardzo prosimy o skierowanie swojego CV na maila: rekrutacja@mzuri.pl Prosimy zapoznaj się z aktualnymi ofertami pracy - https://mzuri.pl/kariera/ Pozdrawiamy. Zespół Mzuri.

tymoteusz
Kandydat
 Pytanie
@MZURI

to w takim razie ktoś zamieszcza ogłoszenia na praca.pl za Mzuri?

Pracodawca

@tymoteusz

Pełna racja Tymoteusz, mieliśmy niezaktualizowane oferty pracy na stronie. Nadrobiliśmy - https://mzuri.pl/kariera/ Dziękujemy za zwrócenie uwagi. Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji. Podczas rozmowy będziesz miał okazje dopytać o warunki wynagrodzenia. Pozdrawiamy i powodzenia.

Faryzeusz
Kandydat
 Pytanie
@MZURI

Czy na tym stanowisku można pracować zdalnie?

Pracodawca

@tymoteusz

Dzień dobry, wszystko zależy od doświadczenia i umiejętności. Wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie podczas rozmów rekrutacyjnych. Każdy sam podejmuje decyzję, czy rozlicza się na UZ czy na B2B. Zapraszamy na rozmowę. Do zobaczenia.

Pracodawca

@tymoteusz

Dzień dobry. Wszystko zależy od doświadczenia i umiejętności. Wynagrodzenie ustalane jest podczas indywidulanych rozmów rekrutacyjnych. Każdy sam podejmuj decyzję, czy rozlicza się na podstawie UZ czy B2B. Zapraszamy na spotkanie. Do zobaczenia.

Miśka
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może powiedzieć jak wyglada współpraca projektanta / koordynatora w tej firmie ? Jest tu taki co moze przyblizyc co i jak? Widzialam ogloszenia i zastanawiałam się nad zlozeniem cv. Na czym polega praca projektanta w firmie, jakie warunki?

Pracodawca

@Miśka

Dzień dobry. Zapraszamy na naszą stronę, na zakładkę kariera - https://mzuri.pl/kariera/. Tutaj znajdują się wszystkie aktualne oferty pracy. Do zobaczenia.

Vici
Kandydat
 Pytanie

Cześć, mam do Was pytanie dotyczące pracy w Mzuri. Mianowicie, jak wygląda praca, jakie są zadania i obowiązki, jakie zarobki i od czego uzależnione ?

Pracodawca

@Vici

Szanowna/Szanowny Vici. Nasze aktualne oferty pracy znajdują się pod linkiem - https://mzuri.pl/kariera/ Współpracujemy na podstawie umowy zlecenia lub współpracy B&B. Uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza przy wybranej ofercie pracy wraz z załączeniem swojego CV. Więcej szczegółów zostanie przedstawione podczas spotkania. Życzymy powodzenia.

Mirek
Były pracownik
@Vici

Jak wygląda praca możesz wywnioskować z opini tutaj zamieszczonych. Zależy na jakie stanowisko chcesz aplikować. Jak praca w Łodzi w centrali to możesz liczyć na pracę od do. Natomiast jeśli myślisz o pracy w terenie to przygotuj się na harówkę.

Wow
Pracownik
 Pytanie

Witam, Powiem szczerze, że jestem zaskoczona informacjami wyjaśniającymi Pana Prezesa. Mam przecież w kontrakcie współpracy z Wami iż dostępna mam być 24/dobe 7dni w tygodniu. Drodzy czytający, nawet na stronie mzuri jak sobie wejdziecie w konkretną ofertę to jest wpis na końcu każdej oferty, cytuje: ,,Pracujemy 7dni w tygodniu, w święta również!!! " Zerknijcie zanim zniknie. Czasem się zastanawiam czy Pan zarządzający wierzy w swoje kłamstwa dlatego tak twardo broni swojego stanowiska? W firmie jest dużo zakłamania i robi się z każdym miesiącem coraz gorzej. Nie polecam.

Pracodawca

@Wow

Szanowna bądź Szanowny WOW. Wbrew powyższym twierdzeniom, stanowisko Zarządu Grupy Mzuri nie ma na celu nikogo wprowadzać w błąd. Branża nieruchomości rządzi się swoimi prawami. Wymaga postawy bycia frontem do klienta. Jest to naszym priorytetem. Każdy z naszych współpracowników ma tego świadomość przed podpisaniem umowy z nami. Umowy z naszymi współpracownikami są zgodne z prawem.

Wow
Pracownik
 Pytanie
@MZURI

Naprawdę? Branża nieruchomości rządzi się swoimi prawami? Proszę rozwinąć tę myśl. Jak dla mnie to firma mzuri rządzi się własnymi prawami. Ale może po Waszych wyjaśnieniach tej myśli uda mi się zmienić zdanie.

Artem
Kandydat
 Pytanie

Jestem z Ukrainy i poszukuję pracu w Warszawie, widziałem ogłoszenie firma poszukuje na stanowisko specjalisty najmu. Czy firma zatrudni obcokrajowców?

Pracodawca

@Artem

Szanowny ARTEM. Nasze aktualne oferty pracy znajdują się pod linkiem - https://mzuri.pl/kariera/ Współpracujemy na podstawie umowy zlecenia lub współpracy B&B. Uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza przy wybranej ofercie pracy wraz z załączeniem swojego CV. Życzymy powodzenia.

Szok
Były pracownik
 Pytanie

W jednej z poniższych opinii padło zapytanie od jakiegoś Pana z Ukrainy w sprawie pracy na stanowisko specjalisty do spraw najmu. Dlaczego nikt nie odpowiedział Panu chętnemu na rekrutację a odpowiadacie sobie wewnętrznie na pismo szefa? Jestem byłym pracownikiem tego stanowiska i bardzo interesuja mnie obecnie proponowane warunki, szczególnie nienormowany czas pracy hahaha tj. 24/h. Proszę o odp. Może i ja aplikuje ponownie na to stanowisko :) Szczególnie że i wynagrodzenie z tego co wiem to spada z miesiąca na miesiąc bo coraz więcej jest powodów do obcinania pensji. Wszystko było do przewidzenia. Dobrze że człowiek się w porę zorientował co się szykuje. Jestem jednak Waszym klientem od innej strony i powiem szczerze że takiego bałaganu jak mam z Mzuri do czynienia to jeszcze w historii nie było. Firma idzie w bardzo złą stronę i nie trzeba pisać pism broniących sytuacje tylko trzeba zacząć szanować ludzi i normalnie im płacić, a prawda zawsze się sama obroni, bez zbędnych pism! Pozdrawiam

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w MZURI?

Dj23
@Pytanie

Tak. Na każdym stanowisku bez wyjątku

Anonim
@Pytanie

Nadgodziny jak w większości firm się zdarzają, ale wtedy są dodatkowo płatne. Czasami zdarzy się że trzeba zostać dłużej żeby coś pilnego dokończyć, ale to wyjątkowe sytuacje.

była
@Pytanie

Ta praca, to same nadgodziny i to za darmo

1
obecna
Pracownik
@była

nie wiem o jakim dziale mówicie ale z tego co widzę mocno pilnowane są grafiki godzin i nie trzeba zostawać po godzinach. Jak ktoś porządnie i wydajnie pracuje to nie musi siedzieć po nocach. Owszem zdarza się czasami, że człowiek chce dokończyć temat, projekt a dnia brakuje, to się siedzi. Ale to chyba normalne wszędzie ;)

11
Co?
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

A w jaki sposób mają być płatne te nadgodziny jak większość osób jest na własnej działalności gospodarczej i mają ustalone wynagrodzenie? Tam nie ma czegoś takiego jak płatne nadgodziny

Mzuri 2.0
Inne
 Pytanie

Mzuri dlaczego tak słabo się reklamujecie? Dziś szedłem ulicą Nowy Świat i nie zauważyłem tam waszych plakatów na skrzynkach elektrycznych. Poza tym tyle lokali jest teraz zamkniętych, przecież można okleić wszystkie szyby! A niedawno pod urzędem ds. cudzoziemców widziałem pięciu obcokrajowców, przecież można zrobić dyżur i rozdać im ulotki. Oj coś słabo wracacie do korzeni.

Zostaw merytoryczną opinię o MZURI - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
MZURI
Przejdź do nowych opinii