Wywiady MOMOX
Wywiad udzielony przez użytkownika M1S14Q
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chcę opowiedzieć o pracy w firmie Momox.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?
Zarzadzanie ludźmi i procesami w branży fashion.
Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?
Praca zdalna była możliwa w zależności od stanowiska. Na poziomie lidera nie było takiej możliwości, ale stanowiska w HR, managerowie czy IT dawały szansę pracy zdalnej.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?
W firmie brakowało jasnych standardów, panowało zamieszanie administracyjne.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
Od 6000 do 7000 złotych.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
1 rok.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź
Nie polecam tej firmy. Powody to: brak standardów, zarówno procesowych, jak i zarządzania; zamieszanie organizacyjne; niekompetentni managerzy; problemy w komunikacji na każdym szczeblu decyzyjnym; nepotyzm; brak wyciągania wniosków z popełnionych przez managerów błędów; paraliż decyzyjny; unikanie odpowiedzialności za błędy; nieprzejrzysta struktura; brak zaangażowania; promowanie zasady "mierny ale wierny"; wprowadzanie rozwiązań zapóźnionych o jakieś 30 lat względem innych firm; niezdolność do przeprowadzenia projektów; oderwane od danych plany, które zostają czasem wprowadzone bez uzasadnienia finansowego.
Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?
Szkolenia były nieciekawe i niedostosowane do poziomu wiedzy uczestników, w większości dotyczyły umiejętności miękkich. Prowadzone były przez zewnętrzną firmę. Szkolenia dotyczące innych zagadnień z reguły były krótkie i niekiedy kiepsko zorganizowane. Na dobrą ocenę zasługuje odpowiednio przeprowadzone szkolenie stanowiskowe.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?
Atmosfera była luźna i niezobowiązującą. Odnosiłem wrażenie, że pracownicy często mają po prostu za dużo czasu. Liderzy bardzo swobodni, mieli częste przerwy - wychodzenie na papierosa 10 razy w ciągu zmiany to standard. W kadrze średniego szczebla pracownicy donosili na siebie wzajemnie.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
W firmie powinna nastąpić poprawa komunikacji, procesów decyzyjnych, nadzoru, prowadzenia projektów oraz odpowiedzialności za wykonywane zadania. Warto byłoby wprowadzić zbieranie informacji zwrotnych oraz wyciąganie konsekwencji w stosunku do pracowników wyższego szczebla, gdy ci podejmują złe decyzje. Firma powinna zatrudnić doświadczonych i skutecznych managerów oraz zwolnić osoby, które nie sprawdzają się w pracy na swoich stanowiskach.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę