Czy osoby, który były na rozmowie kwalifikacyjnej, mogłyby podać jakieś rady odnośnie rekrutacji do Merbett Sp. z o.o.? Na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy na stanowisko Doradca Klienta?
Pewnie jak większość tu piszących i ja bym się przychylił, że firma Marbett jest porządną i uczciwą. Nistety tak nie jest. Dostałem dwie ofert jedną na 5,6kw drugą na 7kw. Obie zawierały bonusy dla klienta w postaci urządzenia do odczytu wyprodukowanej energi(zastosowane urządzenie u mnie nie posiadało wskaźnika do odczytu) oraz po roku darmowy przegląd.Pomyślałem wówczas porządna firma, uczciwa dbająca o wizerunek i kliena.Wybrałem obcej 5,6kw prace przebiegły ok.Jakież było moje zdziwienie ,gdy upomniałem się o to urządzenie.Najpierw dzwoniłem do przedstawiciela, bardzo mnie przepraszał , mówił ,że zgłaszał to w firmie ale odzewu brak. Dostałem nr do właściciela no to dzwonię(3 razy w odstepach miesiąca) .Tak była taka promocja już wysyłam .I tak do dnia dzisiejszego uczciwa firma Marbett wraz z „bardzo „ uczciwym właścicielem nie wywiązała się z własnych obietnic.Był jeszcze 4 telefon ,pan właściciel próbował całą winę na zaistniałą sytuację zwalić na przedstawiciela. Poprstu brak empatii a o uczciwości nie wspomnę.Wysłałem również maila z przypomnieniem bez odpowiedzi. Wyobraście sobie państwo , że poleciliście tak „uczciwą” dbającą o wizerunek firmę sąsiadowi , koledze lub rodzinie poprostu katastrofa.Uczciwość tej firmy skończyła się wraz z przelewem .Dlatego firma wysyłając oferty dla klientów wiedziała , że się nie wywiąże? Coś takiego można nazwać”naciąganiem” Jak „uczciwa” firmo się czujesz ? Ilu tak zostało oszukanych? Czekam na uzasadnie takiego postępowania.
Szanowny Kliencie. Bardzo prosimy o przesłanie umowy jaką Pan zawarł z naszą firmą. Proszę o wskazanie punktów umowy z których się nie wywiązaliśmy. Klient ma możliwość skorzystania z różnych promocji. Rzeczywiście jedną z nich był tablet do monitoringu energii, jednak powinno to być zawarte w umowie, która jest wiążąca dla obu stron. Być może wybrał Pan inną opcję z inna promocją bądź rabatem. Zawsze dążymy do ugodowego rozwiązania problemu na podstawie merytorycznych argumentów i zapisów w umowie. Więc uprzejmie prosimy o kontakt i przesłanie skanu umowy w celu weryfikacji problemu. Pozdrawiamy
Proszę o kontakt telefoniczny ja mam z nimi podobny problem i idę na drogę sądową (usunięte przez administratora)
Szanowny Kliencie, obarczasz nas odpowiedzialnością za nie złożenie dokumentów do dotacji, gdzie nawet nie uregulowałeś zapłaty względem nas a przypominamy że jednym z warunków złożenia dokumentów do dotacji jest potwierdzenie zapłaty za usługę montażu.
Witamy Z reguły nie ingerujemy w opinie Klientów. Jednak tym razem jesteśmy zmuszeni zainterweniować, gdyż nie możemy pozwolić aby dobre imię firmy było szargane poprzez kłamliwe wypowiedzi. Co do przedmówcy - jest on mało wiarygodny, ponieważ toczy się przeciwko niemu sprawa w sądzie, gdyż Pan do tej pory NIE zapłacił za instalację fotowoltaiczną!!! Więc kogo można tu nazwać oszustem szanowny Panie??? Umowa jest rzeczą świętą i my jej zawsze dotrzymujemy. Jeśli ktoś powołuje się na jakieś ustalenia, których firma nie jest w stanie zweryfikować to do czego to zmierza? Panie MIchale niestety Pana wpis zostanie skierowany do prokuratury.
A ja tez mam bardzo niegatywne odczucia... Podpisałam z firmą Merbett umowę na zakup i montaż paneli i według umowy fotowoltaika miała pojawić się na moim dachu najpóżniej 30 dni od podpisania umowy. Jest prawie miesiąc po tym terminie i nie ,mam nic!!! Nawet projektu! Zmieniono mi tylko licznik w Tauronie co niby powinno być równoznaczne z odbiorem całej instalacji. Nikt do nas nie dzwonił, nikt nie przekładał terminu, zero kontaktu. A my wydzwanialismy do przedstawiciela zeby dowiedzieć się gdzie nasze panele i albo nie odbierał albo zbywał nas że brak materiału. Natomiast szef firmy wczoraj powiedział mi, że warunki atmosferyczne nie pozwoliły im zamontować paneli. Mój mąż pracuje na dachu cały czas i jemu warunki atmosferyczne nie przeszkadzały. Az boje się pomysleć co by było gdyby firma zainstalowała nam te panele a potem coś by się popsuło... Z kim bym rozmawiała jak już teraz były problemy????
Szanowna Pani, po pierwsze w rozmowie telefonicznej z naszym pracownikiem, Pani mąż sam przyznał iż rozmawiał kilkukrotnie z przedstawicielem i była mu przekazywana informacja o opóźnieniach związanych ze śniegiem i lodem na dachu a w opinii pisze Pani iż nie było z nami kontaktu :) Po drugie, jeśli Pani mąż ryzykuje życiem i zdrowiem pracując na dachu w takich warunkach to jego sprawa. My jako firma nie możemy sobie pozwolić aby zdarzył się jakiś wypadek. Zapewniamy jednocześnie iż w chwili obecnej pracują wszystkie ekipy monterskie oraz że nie mamy żadnych opóźnień :)
Proszę o kontakt w sprawie firmy marbett ta firma to niestety naciągacze przez duże N.... msolarz81@wp.pl
Wszystkie tzn. il??? jedna Ponieważ do tej pory firma marbet nie wysłąła do mnie ekipy na roczny przegląd instalacji. Pan juszczyk myśli że można wszystkich nabijać w butelke.. Kłamstwa, naciąganie nawet przedstawiciele nie wytrzymują tego tempa zwalniając sie z firmy. Kpina z klienta. Pozdrawiam
Oczywiście proszę Pana że nie wysłaliśmy ekipy na roczny przegląd ponieważ NIE ZAPŁACIŁ PAN ZA INSTALACJĘ
Oczywiście że nie zapłaciłem kwoty 5000 zł ponieważ taka była kwota dotacji którą nie otrzymałem przez państwa niedociągnięcia nie złożenia wniosku w terminie. Jeżeli szanowny Pan chcę to mogę na forum opisać całą historię związaną z firmą marbet. Proszę wskazać nieprawdę w moich opiniach przedstawionych na forum. Oraz nie straszyć mnie prokuratorem oraz komandosami z Pana przedszkola.
Proszę Pana dobrze Pan wie że nie pobieramy zaliczek, instalacja była wykonana w ekspresowym tempie i miał Pan obowiązek zapłacić 100% po instalacji, czego Pan nie zrobił dlatego też nie było wykonane zgłoszenie instalacji po montażu. A Pana tłumaczenia że Pan zapłaci jak my coś zrobimy świadczy tylko o Pana poziomie. Pozdrawiam
Może podzieli się Pan również informacja co skłania do tak dużej rotacji przedstawicieli w firmie? Czyz jest to nieuczciwość ze strony ich pracodawcy? Cóż jaki właściciel taka firma.????
Nie zauważyłem rotacji ale zauważyłem ogromny przyrost przedstawicieli, których mamy w tej chwili około 30 i ich liczba ciągle się zwiększa:) Także dziękuję za troskę i proszę nie wypisywać już nieprawdy.
Proszę nie mówić ,że pracodawca wywiązuje się z rozmów telefonicznych(opisalelem o swoim przypadku )lub słuch co się mówi i dociera do niego czego oczekuje klien.Jedno mówi drugie robi czyli się nie wywiązuje ze wcześniejszych obietnic!!!
A co firma Marbett Panu obiecała? Poniósł Pan jakieś straty? I dlaczego zbierają takie cięgi na forum?
Witam, jestem gorącym fanem firmy. Odpowiem w sposób dośc prosty, firma snie nie wywiązuje z ustaleń oraz z zapisów umowy. Lepiej proszę poszukać kogoś bardziej wiarygodnego i rzetelnego. Firmy stanowczo nie polecam, " janusze" nadający sie do znanego programu o majstrach z budowy>
Mam zapytanie,czy do pompy ciepła można podłączyć klimatyzację ? I czy mają państwo w ofercie klimatyzacje
Czy w Merbett Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?
Fajna do czasu , spoooora rotacja. Dobrze życzę czarno widzę. Polecam samodzielne wyciągnięcie wniosków. Dobrze życzę czarno widzę.
Na począrku super ale to sie zmienia. Duża rotacja o czymś świadczy. Dobrze życze, czarno widze.
Zgadzamy się z opinią - nie każdy potrafi sobie poradzić z tak wymagającą pracą jaką jest sprzedaż fotowoltaiki. Jednocześnie chcielibyśmy zaznaczyć że wytrwali i dobrzy handlowcy, radzą sobie znakomicie!
Odnoszę wrażenie że to opinie klientów/konsumentów a nie pracowników. Czyżby Firma sama wymyśliła sobie taką strategię na zepranie pozytywnych opinii ??? Zdumiewające i zadziwiające !!!
Firma montowała u mnie panele jako podwykonawca Edison Energia i zniszczyła mi blachodachówkę. Dach pozagniatany praktycznie w każdym miejscu gdzie chodzili FACHOWCY!!! z Ukrainy, do tego nie trafili w kotwy i mam poprzewiercaną blachę. Instalacja nie została dokończona z powodu uszkodzonego dachu. Spraw w toku i nie wiem jak się to skończy. Może ktoś miał już taki problem?