Serdecznie dziękuję Panu Łukaszowi M z działu glazury ,za pomoc profesjonalną poradę i doradztwo. Miły kompetentny i życzliwy. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Leroy Merlin?
To zależy na jakim dziale. Jeśli wiesz na jaki sektor chciałbyś/chciałabyś iść to pisz dam aktualne info.
Jakie narzędzia pracy zapewnia Leroy Merlin? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Tak możesz go używać poza pracą, ale liczy się z tym że będą Ci głowę zawracać i z każdą głupotą dzwonić w twoim czasie prywatnym.
Na jakie benefity można liczyć w Leroy Merlin?
Na takie że będziesz oszukiwany na godzinach pracy, nadgodziny tam to praca za darmo, dorobisz się również wizyt u fizjoterapeuty jeśli celujesz w pracę na magazynie, oraz jeśli (usunięte przez administratora)ze strony dyrektora lub kierownika wkoncu się na Tobie odbije to również psycholog się przyda, szkoda zdrowia fizycznego i psychicznego na pracę w takim obozie jeśli chodzi o placówkę w Żorach zdecydowanie odradzam, nie dziękuj
Czy pracodawca Leroy Merlin motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
(usunięte przez administratora)
kolesiostwo
Zapomnij… klika która dopóki nie padnie nie ma szans…
Dzisiaj byłem w leroy merlin Zory po drzwi o godzi 16 obsługiwał nas Pan PRZEMYSŁAW P.BARDZO FACHOMO MIŁO SUPER OBSLUGA Jeszcze ras dzieki PANIE PRZEMYSLAWIE
Ok niektórzy klienci są niemożliwi tutaj.xd I co z tego, że ktoś żuł gumę. :< A co wolicie, żeby jej śmierdziało, gdy będzie pytać o tego "winnego" grosika? W sumie znowu widzę problem z tymi maseczkami. Ja uważam, że trochę przesadzają, a na brodzie nawet spoko to wygląda. A wy jaki macie do nich stosunek?
tu sie opiniuje pracodawce a nie piepszy o zakupach... dlaczego zawsze kiedy jakis sklep/market jest zalosnym miejscem pracy zaklad sam sobie wystawia opinie klienowskie zawyzajac ogolna ocene...zdecydowanie nie polecam, kasa tak slaba ze sie nawet wyrzygac nie ma czym. oczywiscie mozesz liczyc na wiecej ale jak zapytasz to odpowiedz bedzie negatywna (nie po to dyro konczyl kurs psychologii demotywujacej i nziechecajacej zeby ci podnosic wynagrodzenie). najgorsze jest jednak to ze jak klient wydziera jape jak by mu zona nie swoje jajko zniosla (powod niewazny), to wtedy mozesz liczyc od przelozonych na to ze przyjda cie wesprzec tak ze beda zawsze stali po jego stronie, a jesli klient ten jest ich znajomkiem to beda japiszona na ciebie w duecie wydzierac. szkoda nerwow
A skąd ta pewność, że sami sobie wystawiają? Tzn., czasami też w sumie widzę, że opinie wydają się być takie formalne i sztuczne, czyli o takie właśnie Ci chodzi? No a ze znajomościami niestety tak jest, ludzie oddzielić życia prywatnego od pracy nie umieją niestety. :/ Czyli zdecydowanie unikać ich lepiej?
Bardzo dziękuję kierownikowi dzialu drzwi za zyczliwe podejście do klienta ,ktory miał problem z ościeżnicami. Przyjechal do domu i rozwiązał problem który byl w niewłasciwym montazu ościeżnic. Oby wiecej takich empatycznych i życzliwych ludzi . Pozdrawiam i życzę samych zadowolonych klientów tego sklepu.
Bardzo dziękujemy paniom z działu oswietlenie za fachową pomoc, życzliwość i serdeczne podejście do klienta.
Produkt oryginalnie zapakowany drzwi okazały się uszkodzone. Sklep przesłał reklamację do producenta. Producent odezwał się bezpośrednio do nas. Okazało się że z 7 zamieszczonych zdjęć przesłano producentowi tylko 3. Producent twierdzi, że uszkodzenie spowodował sklep, sklep zrzuca winę na klienta i nie uznaje reklamacji. jedynym sposobem na uniknięcie takiej sytuacji jest rozpakowywanie wszystkiego przy obsłudze sklepu! Porażka NIE POLECAM tego sklepu w Żorach i pozdrawiam serwis.
Dzisiaj będąc w waszym sklepie pani kasująca ludzi na kasie żująca gumę i z maseczka na brodzie porażka nie wiem jak miała na imię w okularach łatwo sprawdzić godziny przedpołudniowe .
Porażające.. Powinni ja zwolnić dyscyplinarnie. Klientów powinno się obsługiwać stojąc na baczność i witając głębokim ukłonem
Panie (jak mniemam) z działu Dekoracji mało pomocne. Nie potrafią znaleźć tego co jest na stanie ani doradzić nic innego w zamian.
Witam wczoraj byłam w waszym sklepie ,byłam pod wrażeniem obsługi Pani Dagmary w długich włosach z działu farb jej profesjonalne podejście do doradzania odnośnie farb pierwsza klasa.Pozdrawiam
Witam,bardzo chciałabym podziękować pani Dagmarze w długich włosach z działu farb za profesjonalną obsługę, pomogła mi w dokonaniu wyboru, byłam niezdecydowana i dobrze, że jej zaufałam.Napewno tam wrócę.Goraco polecam.
Chciałam podziękować wysokiemu panu z dzialu farb za fachową poradę. Rzadko spotykane zaangażowanie.Pozdrawiam Monia.
Witam! Proszę podziękować pani (wysokiej blondynce) z działu farby za doskonale dobrane farby. Mimo obaw z mojej strony farba faktycznie schnie rewelacyjnie szybko i jest praktycznie bez zapachu. Dzięki wielkie.
Witam. Chciałbym dowiedzieć się jaki system pracy panuje w LM w Żorach? Obowiązuje 5 dniowy system pracy po 8 godzin? Pracuje się na 1 i 2 zmianę i tak w kółko czy zmiany są mieszane? Trzeba pracować wszystkie soboty? Jakie zarobki na początek i czy warto w ogóle aplikować na stanowisko doradcy klienta?
Grafik jest elastyczny? Taki, żeby się dało połączyć pracę ze studiami?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leroy Merlin?
Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy Merlin?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!