1. Aplikuj
Na naszej stronie internetowej oraz na portalach z ogłoszeniami znajdziesz informację o otwartych procesach rekrutacyjnych. Jeśli któryś z nich spotkał się z Twoim zainteresowaniem - zrób pierwszy krok na drodze do pracy w KSB Polska Sp. z o.o. - wypełnij i prześlij do nas formularz aplikacyjny wraz ze swoim CV.
2. Analiza CV
Nasi specjaliści ds. HR przeanalizują otrzymane od Ciebie dokumenty pod kątem zgodności z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu na dane stanowisko.
3. Porozmawiajmy
Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Podczas rozmowy zapytamy o Twoje doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i oczekiwania wobec pracodawcy.
4. Spotkajmy się
Jeśli Twoja kandydatura spełni nasze wymagania, a Twoje oczekiwania i cele zawodowe okażą się zbieżne z naszymi, spodziewaj się zaproszenia na spotkanie. O tym, jak będzie ono przebiegać, opowie Ci nasz specjalista ds. HR. Możesz być pewny, że na tym etapie poznasz potencjalnego przełożonego. Przygotuj się!
5. Czekaj na informację zwrotną
Po zakończeniu każdego etapu rekrutacji informujemy kandydatów o naszej decyzji. Jeśli to właśnie Ciebie szukamy, zaprosimy Cię na spotkanie lub telefonicznie przedstawimy propozycję warunków zatrudnienia.