Konstrukcje Żelbetonowe sp. z o.o. Żelbet Siuta sp.k.

2.6 Dodaj merytoryczną opinię
Nasze realizacje

 

Kurów

Budowa mostu przez rzekę Dunajec w Kurowie w ciągu drogi krajowej nr 75

Parametry techniczne:

  • Przyjęto wykonanie muru oporowego w konstrukcji Żelbetowej, monolitycznej,
  • Mur oporowy – długość 70,5 Wysokość muru od 1,5 do 6m
  • Mur zwieńczony oczepem.
  • Kotwiony za pomocą gwoździ gruntowych o długości od 6 do 9 m.
  • Stal: Zbrojenie betonu stalą klasy ciągliwości C, fyk= 500Mpa ilość = 36 ton
  • Beton konstrukcyjny: C30/37 – ilość 312 m3
  • Obiekt zlokalizowany w ciągu drogi krajowej nr 75

Inwestycja/budowa muru M2, zakończona w terminie i zgodnie z założeniami. Dzięki dobrze wykonanej pracy, mamy kolejne kontrakty pod firmą Banimex. Kolejny kontrakt w Opolu. Nazwa zadania: „Poprawa funkcjonowania systemu transportu publicznego oraz zastosowanie rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo ruchu drogowego w obrębie stacji kolejowej Opole Wschód”.

Zobacz więcej →

 


 

Skomielna Biała

„Budowa drogi ekspresowej S-7 Kraków – Rabka Zdrój na odcinku Lubień - Rabka Zdrój – obiekt 21”

Nowo budowany fragment drogi ekspresowej S7 ma swój początek na obrzeżach miejscowości Lubień i jest kontynuacją otwartego w latach 2008-2009 odcinka Myślenice – Pcim – Lubień. Przebieg drogi skierowano na zachodnią część korytarza istniejącej drogi krajowej nr 7 wzdłuż miejscowości Lubieni, Krzeczów, by następnie przejść dwukomorowym tunelem pod górą Luboń Mały. Od południowego portalu tunelu droga biegnie po zachodniej stronie miejscowości Skomielna i w rejonie wiaduktu kolejowego w Chabówce łączy się z istniejącą drogą krajową nr 47. Całkowita długość nowego odcinka drogi S7 wraz z włączeniem w istniejącą drogę krajową nr 47 wynosi ok. 17 km. Ze względu na jej górski charakter oraz wymaganą prędkość projektową 100 km/h pod całym układem drogowym zaprojektowano aż 39 obiektów mostowych, z czego 11 ma długość ponad 300 m. Łącznie prawie 40% długości trasy przebiega w ciągu estakad i tunelu. Większość długich estakad zaprojektowano jako wieloprzęsłowe obiekty sprężone o przekroju skrzynkowym lub belkowym stałej wysokości i rozpiętości przęseł około 50-70 m. Konstrukcja obiektu nr 21 ze względu na długość, rozpiętość przęseł oraz wysokość nad terenem odbiega od „typowych” estakad i zostanie dokładniej omówiona w dalszej części artykułu. Najdłuższym, bo ponad 2-kilometrowym obiektem inżynierskim jest dwukomorowy tunel drogowy, który z wyjątkiem krótkich odcinków przyportalowych wykonywany jest metodą górniczą.

Zobacz więcej →

 


 

Wrocław

Trwa budowa obwodnicy Wrocławia odcinka łączącego drogę wojewódzką nr 455, z drogą krajową nr 98

Na inwestycji „Budowa drogi wojewódzkiej od drogi wojewódzkiej nr 455 do drogi krajowej nr 98” zlokalizowanej w województwie dolnośląskim, powiat wrocławski, gmina Długołęka firma Konstrukcje Żelbetonowe Sp. z o.o. Żelbet Siuta SP.K. realizuje pięć obiektów mostowych:

  • 3 mosty MD-A, MD-B, MD-3,
  • oraz 2 wiadukty drogowe WD-4, WD-5.

Zobacz więcej →

 

 

 

Zobacz więcej →

 
 
Konstrukcje Żelbetonowe sp. z o.o. Żelbet Siuta sp.k.