Rekrutacja w HRK
Obszar rekrutacji i HR Consultingu
- Specjalista z wewnętrznego działu HR analizuje Twoje CV. Dzwonimy do Ciebie, aby zadać Ci kilka podstawowych pytań i przedstawić możliwości rozwoju w HRK.
- Zapraszamy Cię na spotkanie z przedstawicielem wewnętrznego działu HR i określamy dalszy plan rekrutacji.
- Pora na spotkanie i rozmowę z Business Unit Managerem danej linii rekrutacyjnej.
- Ostatni etap rekrutacji to spotkanie z przedstawicielem zarządu. Odpowiedź w sprawie zatrudnienia dostajesz w ciągu max. 5 dni.
- Witamy Cię na pokładzie!
Niektóre procesy rekrutacyjne uzupełniamy testami psychometrycznymi, elementami Assessment Center, case studies. Możemy poprosić Cię również o krótką rozmowę w języku angielskim. Jeśli aplikujesz na stanowisko Researchera, w dalszym etapie rekrutacji zaprosimy Cię na pół dnia próbnego, podczas którego będziesz mieć okazję zapoznać się ze specyfiką pracy w tej roli.
Obszar Payroll Consultingu
- Konsultant z wewnętrznego działu HR przygląda się Twojemu CV i przeprowadza z Tobą wywiad telefoniczny, podczas którego dowiadujesz się, co możemy Ci zaoferować. Pytamy Cię o podstawowe kwestie, jak motywacja do pracy w HRK czy dotychczasowy zakres Twoich obowiązków.
- Czas, by się spotkać. Podczas rozmowy ze specjalistą wewnętrznego działu HR poznasz dalszy plan rekrutacji. Poprosimy Cię również o wypełnienie testu merytorycznego z zakresu kadr lub płac.
- Zapraszamy Cię na spotkanie z Dyrektor Zarządzającą Działem Payroll – Małgorzatą Wiśniewską-Janus. Decyzję w sprawie zatrudnienia przekazujemy Ci w ciągu 14 dni.
- Dołączasz do naszego zespołu!