HISTORIA, MISJA, ZAANGAŻOWANIE
Od momentu powstania w 1972 roku zawsze żyliśmy w tym pionierskim stanie ducha, który jest dla nas wyjątkowy i który nas ukształtował: jako europejski punkt odniesienia w dziedzinie opakowań do żywności, naszą ambicją jest oferowanie na rynku nie tylko innowacyjnych produktów, które szanują środowisko, ale także budowanie relacji zaufania z naszymi klientami, kierując się naszym profesjonalizmem i nienaganną obsługą. Ponieważ zadowolenie naszych klientów kieruje naszymi decyzjami i kieruje każdym naszym działaniem. Dlatego rozwój naszej Grupy jest nierozerwalnie związany z silnymi wartościami, którymi kierujemy się na co dzień, czyli doskonałością, szacunkiem, pracą zespołową, otwartością na postęp i wydajnością. Ale nasze największe bogactwo, przede wszystkim są to kobiety i mężczyźni zjednoczeni wokół tego samego projektu biznesowego, który niosą z dumą i pasją. Wszystko to sprawia, że GUILLIN to marka, która jest jednocześnie odważna, pragmatyczna, uczciwa i pełna entuzjazmu, mająca jedną misję: chronić Twoją żywność.
Sophie GUILLIN
Dyrektor zarządzająca