ETAP 1
Publikacja ofert pracy
Poszukiwanie talentów rozpoczynamy od umieszczenia ogłoszeń::
- w Zakładce Kariera naszej strony
- na forach tematycznych, grupach specjalistycznych
- w Biurach karier, LinkedIn, pracuj.pl
ETAP 2
Analiza nadesłanych ofert
Każda nadesłana aplikacja jest precyzyjnie weryfikowana przez dział HR pod kątem dopasowania do danej rekrutacji.
ETAP 3
Rozmowa telefoniczna
W przypadku niektórych procesów rekrutacyjnych przeprowadzamy pogłębiony wywiad telefoniczny, który pomoże nam lepiej Cię poznać. W takiej rozmowie możemy zapytać Cię o Twoje doświadczenie oraz o wiedzę merytoryczną.
ETAP 4
Spotkanie
Zazwyczaj spotkania odbywają się w siedzibie naszej firmy. Dopuszczamy również wykorzystanie nowoczesnych metod komunikacji i przeprowadzanie rozmów np. poprzez Skype. Bardzo często, w trakcie spotkania, kandydaci są proszeni o rozwiązanie testu kompetencji dopasowanego do rodzaju stanowiska na które aplikują.
ETAP 5
Realizacja wyznaczonego zadania
Kandydaci mają okazję wykazać się swoimi kompetencjami, profesjonalną wiedzą i praktycznymi umiejętnościami. Przedstawienie efektów może odbywać się zdalnie lub w czasie kolejnego spotkania.
ETAP 6
Wynik rekrutacji
Jeśli zdecydujemy się na wybór właśnie Ciebie, nasz konsultant HR zadzwoni z propozycją współpracy. Wyjaśni wszelkie istotne kwestie związane z przyszłym zatrudnieniem.
Niezależnie od wyniku rekrutacji, każdy z Naszych Kandydatów, otrzymuje informację zwrotną wraz z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.