Wartości firmy
- Zaangażowanie – koncentrowanie się na swojej pracy, entuzjastyczne nastawienie do jej wykonywanie, realizowanie bądź przekraczanie stawianych celów biznesowych, działając w interesie przedsiębiorstwa.
- Szacunek i zaufanie - poważanie, uszanowanie, poszanowanie, respekt dla wszystkich współpracowników oraz klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz wiara w to, że osoba, z którą wchodzimy w interakcje, posiada właściwe kwalifikacje, kompetencje i cechuje się prawością charakteru.
- Transparentność - brak ukrytych intencji, zamiarów, warunków przy jednoczesnym zapewnieniu informacji potrzebnych dla współpracy i kolektywnego podejmowania decyzji. Niezbędne warunki dla otwartej i wolnej wymiany, gdzie zasady postępowania są sprawiedliwe, jasne i zrozumiałe dla uczestników. Pełne, dokładne i czasowe ujawnianie informacji.
- Innowacyjność - przejawianie zdolności do generowania i implementacji usprawnień, nowości, nowych rozwiązań, sposobów postępowania w różnych obszarach działania firmy.
- Jakość – sposób działania, wytwarzania, projektowania i dostarczania dóbr z jak największą starannością, zapewniającą spełnienie norm jakości i wymagań przedsiębiorstwa w celu zaspokojenia potrzeb klienta i konsumenta. Jakość podlega procesowi ciągłego doskonalenia.