Wywiady Confilogi Poland Sp. z o.o.
Wywiad udzielony przez użytkownika Aleksander
Pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Zacząłem pracę w Confilogi Poland dwa tygodnie po maturze, ponieważ uznałem, że czas na nowe wyzwania i doświadczenia zawodowe. Po procesie rekrutacji przyjechałem do Warszawy, gdyż na co dzień mieszkam w okolicach Łodzi. Przeszedłem szkolenie i przez dwa miesiące pracowałem stacjonarnie. Miałem to szczęście, że mogłem i nadal mogę, pracować zdalnie. Aktualnie biorę udział w Programie Rozwoju Specjalistów, który był organizowany dla wszystkich działów i staram się o rozwój w strukturach firmy.
Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega?
Specjalista ds. Sprzedaży w projekcie P1. Jest to linia przychodząca - klient sam z własnej woli kontaktuje się ze mną, co jest ogromnym plusem.
Czy masz możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynika ta decyzja?
Pracuję zdalnie w 100%, przyjeżdżałem do biura na szkolenia w ramach konkursu Talentów. Bardzo mi to odpowiada i cieszę się, że firma daje takie możliwości rozwoju.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
W granicach 5500 - 8500 PLN "na rękę". Wynagrodzenie bardzo mnie satysfakcjonuje, szczególnie, że jest to moja pierwsza praca i wcześniej nie miałem żadnego doświadczenia.
Jak długo pracujesz w tej firmie?
Równo rok, zacząłem pracę na początku czerwca 2022 roku.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.
Jak najbardziej. Poleciłem już trzech kolegów, którzy są bardzo zadowoleni z pracy.
Co najbardziej lubisz, a czego nie lubisz w tej firmie? Uzasadnij odpowiedź.
Najbardziej podoba mi się kontakt z trenerami oraz moim przełożonym, wsparcie z ich strony oraz liczne treningi i coachingi. Jak tylko czegoś potrzebuję, to Trenerzy są zawsze pomocni. Gdy tylko mam gorszy dzień, a wyniki nie są za dobre, zabierają mnie na trening, a następnie na kolejny za dwa tygodnie, żeby sprawdzić, czy dalej mam z czymś problem. Jeżeli chodzi o minusy, to raczej są to kwestie niezależne od firmy czy od nas. Minusem mogą być klienci, którzy czasami zadają problematyczne pytania, ale nawet na takie sytuacje jesteśmy przygotowani. Mamy odpowiednie skrypty, w których są wskazówki, jak zachować się podczas trudniejszej rozmowy. W takim przypadku zawsze mogę liczyć na wsparcie Trenera - dzięki temu najczęściej rozmowa kończy się sukcesem.
Jakie są możliwości rozwoju na aktualnym stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynika?
Dzięki konkursowi Talentów, który organizowany jest wewnątrz struktur firmy, rozwijam się w kierunku stanowiska Supervisora. Bardzo zależy mi na rozwoju i uważam, że na tym stanowisku będę miał ogromne możliwości. Jest to duża szansa na rozwój i awans, ale nie tylko. Program pozwolił mi lepiej zrozumieć pracę moich przełożonych (Trenerów, Supervisorów i Team Leaderów) oraz ich podejście do nas - Konsultantów. Dowiedziałem się, dlaczego stosuje się niektóre rozwiązania, jak skutecznie się komunikować , żeby pomagać Specjalistom ds. Sprzedaży w pracy, ale również jak osiągać zamierzone cele. Poznałem wiele ciekawych rozwiązań, które - mam nadzieję - będę mógł przekazywać dalej. Póki co, całą wiedzę wykorzystuję w pracy.
Jak wyglądają szkolenia w Twojej firmie? Czy są zaplanowane i jak często się odbywają? Jakich obszarów/ tematyki dotyczą? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynika? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?
Szkolenia prowadzone są przez Trenerów Sprzedaży, którzy mają dużą wiedzę na ten temat. Prócz szkolenia wstępnego, przed rozpoczęciem zatrudnienia, mamy całą masę treningów i coachingów, tak, żebyśmy pogłębiali nasz warsztat sprzedażowy. Zawsze mogę liczyć na "złote rady" ze strony Trenerów i Managerów.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynika?
Z przełożonymi mam bardzo dobry kontakt i wiem, że zawsze mogę na nich liczyć. Jeśli mam jakiś problem, to od razu dzwonię do Managera i rozwiązujemy go. Z kolegami z pracy kontakt mam również bardzo dobry. Gdy pracowałem z biura, chodziliśmy razem coś zjeść lub wspólnie na pociąg, ale pracując zdalnie również mamy ze sobą kontakt, komunikujemy się on-line.
Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzega warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodzi i co nie jest przestrzegane.
Z mojego punktu widzenia wszystko to, co zostało powiedziane podczas rekrutacji, pokrywa się w 99 % z rzeczywistością.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Popracowałbym więcej nad zaangażowaniem pracowników - tylko tyle i aż tyle. Reszta jest w porządku.
Czy zaczynałeś od początku pracę na projekcie wychodzacym czy przychodzacym? Masz obecnie umowę o pracę i czy to prawda z tymi karami? Dzięki za odpowiedź:)
Wywiad udzielony przez użytkownika Confilogi Poland
Pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Mam 39 lat. Urodziłem się w Polsce, ale jako dziecko przeprowadziliśmy się z rodziną do Czech, gdzie mieszkałem 26 lat. Studiowałem Turystykę i Hotelarstwo, następnie skończyłem studia na Wyższej Szkole Bankowości i Managementu. Jestem sprzedawcą od 16 roku życia, już jako student zajmowałem się sprzedażą odkurzaczy Rainbow. Sprzedaż D2D (sprzedaż bezpośrednia, polegająca na akwizycji w domu klienta) stała się moją specjalizacją. Zajmowałem się również sprzedażą ubezpieczeń na życie. Po zniesieniu monopolu w dostawie i fakturowaniu energii, pracowałem jako agent terenowy D2D, a później dostałem się na pozycję Team Leadera. Karierę kontynuowałem w firmach konkurencyjnych, gdzie postawiłem i prowadziłem zespół 300 agentów D2D. Zawsze chciałem wrócić do Polski i tak się stało 6 lat temu. Po powrocie zajmowałem się zakładaniem i prowadzeniem sklepów internetowych na Czechy. Do firmy Confilogi Group zostałem przyjęty 3 lata temu, gdzie zaczynałem jako Specjalista ds. Sprzedaży w jednym z projektów.
Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega?
Pracuję na stanowisku Managera Projektu dwóch rynków zagranicznych. Pod swoimi skrzydłami mam ok. 100-osobowy zespół Konsultantów Call Center. Moim głównym zadaniem jest osiąganie celów sprzedażowych Call Center, wyznaczonych przez moich przełożonych. Dodatkowo zajmuję się organizacją rekrutacji, szkoleń, oraz analizą i raportowaniem wyników. Jestem odpowiedzialny za poprawny rozwój Call Center, poprawną obsługę sprzedażową, motywacje i treningi Konsultantów, Supervisorów i komunikację z wszystkimi działami firmy (marketing, IT, wysyłka itd.).
Czy masz możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynika ta decyzja?
Od początku pracuję w trybie home office, mieszkam 300 km od siedziby firmy. Cały mój zespół, za który jestem odpowiedzialny, również pracuje zdalnie.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
8000-30 000 zł brutto.
Jak długo pracujesz w tej firmie?
Pracuję w firmie od 3 lat.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.
Bardzo polecam pracę w firmie Confilogi. Firma jest pełna profesjonalistów i genialnych umysłów, co czyni ją naprawdę wyjątkowym miejscem pracy. To właśnie tutaj doceniają zaangażowanie i ciężką pracę. To bardzo trafne pytanie – powiem wprost, 80 % wszystkich członków zespołu trafiło do nas z polecenia naszych pracowników, tego raczej nie trzeba komentować.
Co najbardziej lubisz, a czego nie lubisz w tej firmie? Uzasadnij odpowiedź.
Największym atutem jest kolektyw osób, którym jestem w firmie otoczony. Ważne są dla mnie również możliwości rozwoju, samodzielnych decyzji i wsparcia w każdej dziedzinie. Minusem jest brak Teambuildingów, podczas których cała firma mogłaby się zintegrować. To z pewnością bardzo odczuwalny minus.
Jakie są możliwości rozwoju na aktualnym stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynika?
Możliwości rozwoju są nieograniczone: dostaję nowe rynki, przejmuję nowe osoby, działy z którymi współpracuje dostosowują się do moich potrzeb (z wzajemnością). W zespole mamy możliwości rozwoju poziomo (treningi, szkolenia, warsztaty), ale również awansu na wyższe stanowiska (Starsi Specjaliści, Trenerzy Sprzedaży czy Supervisorzy).
Jak wyglądają szkolenia w Twojej firmie? Czy są zaplanowane i jak często się odbywają? Jakich obszarów/ tematyki dotyczą? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynika? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?
Szkolenia prowadzone są przez doświadczonych Szkoleniowców i Trenerów Sprzedaży. W zależności od potrzeb mamy szkolenia indywidualne lub grupowe. Zaplanowane są zawsze z miesięcznym wyprzedzeniem. Każdy pracownik uczestniczy w miesiącu w 3-6 szkoleniach. Jeżeli poprosisz o pomoc, zawsze ją dostaniesz, jeżeli nie poprosisz i tak ją dostaniesz.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynika?
Atmosfera w firmie jest bardzo przyjazna. Wynika to przede wszystkim z partnerskiego podejścia do każdego pracownika. Gramy wszyscy do jednej bramki, a cele osiągamy wspólnie, co również łączy zespół. Firma działa na rynkach z całego świata, dlatego panuje tolerancja i szacunek do drugiego człowieka. Tu naprawdę każdy będzie czuł się dobrze.
Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzega warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodzi i co nie jest przestrzegane.
Wszystkie ustalenia i warunki są zgodne z tym, co przekazano mi podczas rozmowy rekrutacyjnej. Dodatkowo, przed rozpoczęciem współpracy dostałem email z podsumowaniem wszystkich warunków. Confilogi Group trzyma się zasad i gra w otwarte karty. W moim odczuciu w dzisiejszych czasach to rzadkość.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Polecam rozważenie inwestycji w imprezy integracyjne i wyjazdy firmowe.
Wywiad udzielony przez użytkownika Confilogi
Były pracownik
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?
Byłem zatrudniony jako kierownik działu jakości.
Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?
Nie, bo taka jest polityka firmy dla nowych pracowników.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?
Moralnie nie godziłem się z tym, co robi firma.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
Stawka to 25 zł brutto za godzinę, do której dochodziła wypracowana prowizja (od 1 do 9 procent).
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
Kilka miesięcy.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź
Nie poleciłbym.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Brak było możliwości rozwoju.
Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?
Miało miejsce szkolenie tygodniowe z naciskiem na wyuczenie się skryptów na pamięć. Potem, bez żadnych odsłuchów, po prostu zaczynało się prowadzić rozmowy z klientami.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?
Atmosfera była w porządku ze względu na pracujących w firmie ludzi.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Na miejscu firmy, przestałbym kłamać na rozmowie rekrutacyjnej i szkoleniu w kwestii tego, czym zajmuje się firma, tylko od razu powiedziałbym prawdę potencjalnym pracownikom.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę