Pytania do firmy CARTER®(nazwa rejestracyjna L.T.M. Luxury Travel Management sp. z o.o.)
Jak wygląda ścieżka kariery w CARTER®(nazwa rejestracyjna L.T.M. Luxury Travel Management sp. z o.o.)? Czy trudno jest zdobyć awans?
Fundamentem pracy w CARTER® JEST rozmowa i wzajemne zrozumienie. Pragniemy, aby każda osoba w naszej firmie osiągnęła przede wszystkim swoje cele i spełniła własne ambicje. Każdy może podnieść swoje kwalifikacje oraz nabyć nowe. Wspieramy rozwój i na podstawie samoświadomości pracowników z ich mocnych stron podejmujemy decyzje o kolejnych etapach kariery i drodze każdego z członków teamu do zamierzonych celów zawodowych lub objęciu przez niego kolejnego stanowiska w karierze zawodowej. Awans otrzymuje nie tylko osoba, która podjęła inicjatywę, ale każdy, kto wykazał się sumiennością i zaangażowaniem w prace. ????
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z CARTER®(nazwa rejestracyjna L.T.M. Luxury Travel Management sp. z o.o.)? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Offboarding to proces, który jest trudny zarówno dla zatrudnionego, jak i dla zatrudniającego, jednak może przebiegać bez większych problemów. W CARTER® średni staż pracy osób, które przejdą okres próbny wynosi pare lat. Odsyłam do Linkedin Carter (Post z 5 jubileuszu pracy) : https://www.linkedin.com/posts/carter-biuro-podrozy_nasz-zesp%C3%B3%C5%82-carter-mia%C5%82-przyjemno%C5%9B%C4%87-%C5%9Bwi%C4%99towa%C4%87-activity-6959794997852319744-RNgI?utm_source=linkedin_share&utm_medium=member_desktop_web Powód zakończenia współpracy jest uzależniony od wielu czynników.
Czy CARTER® (marka należąca do L.T.M. Luxury Travel Management sp. z o.o.) zatrudnia studentów?
Jak się pracuje z ludźmi z LTM Luxury Travel Management Sp. z o.o.?
W pierwszej kolejności skontaktowała się ze mną osoba z firmy rekrutacyjnej na krótką, 15 minutową rozmowę, podczas której odpowiadałam na krótkie pytania dotyczące mojej kariery zawodowej- był to poziom weryfikacji zgodności oczekiwań. Następnie odbyłam godzinną rozmowę kwalifikacyjną, wciąż z osobą z firmy rekrutacyjnej - rozmowa odbyła się online. Etap trzeci to rozmowa z osobą ze stanowiska Sales Director - online. Odbyłam również krótką rozmowę kwalifikacyjną z General Managerem. Ostatnim etapem rekrutacji była rozmowa w biurze z Sales Directorem i General Managerem. Rekrutacja przebiegała płynnie, regularnie, odpowiedzi ze strony pracodawcy były zawsze w uzgodnionym wcześniej czasie lub wcześniej, dokumentacja związana z zatrudnieniem również przebiegła bardzo płynnie.
Znajomość branży turystycznej, znajomość technik sprzedaży i weryfikacja doświadczenia zawodowego pod kątem sprzedaży klientom VIP, sukcesy zawodowe, osiągnięcia, weryfikacja, czy kandydat pasuje osobowością do zespołu
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę