Pierwszym etapem procesu rekrutacyjnego jest oczywiście wysłanie zgłoszenia na dane stanowisko, poprzez przycisk ,,Złóż CV’’, który znajduje się na końcu oferty pracy.
Wszystkie aktualne oferty pracy znajdziesz na stronie: https://www.ae-group.de/pl/kariera/oferty-pracy Następnie Twoje CV trafia do naszej bazy kandydatów.
Menedżer odpowiedzialny za dany projekt rekrutacyjny dokonuje wstępnej selekcji zgłoszonych CV.
W następnej kolejności kontaktujemy się telefonicznie z osobami, które zakwalifikowały się do kolejnego etapu w celu zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną. Podczas rozmowy telefonicznej kandydaci są informowani o formie spotkania. Rozmowa może odbyć się stacjonarnie lub online. W zależności od poziomu stanowiska, w rozmowie rekrutacyjnej bierze udział dyrektor spółki, kierownik danego działu i przedstawiciel działu kadr. Prócz weryfikacji doświadczenia, wiedzy merytorycznej, motywacji do podjęcia pracy, przekażemy Ci informację o projektach i zadaniach, których możesz się spodziewać na tym stanowisku. Jeżeli rekrutacja przewiduje wieloetapowość, powiemy Ci o tym w czasie spotkania.
Po odbytym spotkaniu spodziewaj się kontaktu z naszej strony z informacją o statusie rekrutacji. Możemy podziękować Ci za wzięcie udziału albo zaprosić Cię do współpracy.
Pierwszy dzień pracy
W pierwszym dniu pracy poznasz swoje stanowisko pracy. Przejdziesz szkolenia z zakresu BHP, ochrony środowiska oraz polityki jakościowej. Przekażemy Ci dokumenty kadrowe, regulaminy i instrukcje.
Jeśli masz dodatkowe pytania do etapów rekrutacji, napisz na rekrutacja@ae-group.de