Żabka to największa sieć sklepów convenience w Europie Środkowo-Wschodniej, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Naszą ideą funkcjonowania jest bliskość i wygoda Klientów, którzy aż w ponad 10 000 placówek mogą zrobić szybkie i wygodne zakupy, wypić kawę, zjeść ciepłą przekąskę oraz skorzystać z szerokiego pakietu usług. Jesteśmy obecni nie tylko w dużych miastach, ale i w mniejszych miejscowościach w całej Polsce. Blisko 3 mln klientów przychodzi codziennie do sklepów Żabka, a ponad 15 mln konsumentów ma mniej niż 500 metrów do najbliższej placówki pod szyldem sieci. Nasz brand rozpoznawalny jest przez 93 proc. konsumentów w Polsce. Ciągły rozwój naszej sieci to efekt współpracy z ponad 8600 franczyzobiorcami, pracownikami centrali i centrów logistycznych oraz managerami i partnerami. Wspólnie z franczyzobiorcami zapewniamy blisko 60 000 miejsc pracy.
Żabka to przede wszystkim ludzie i wartości, którymi kierujemy się każdego dnia. Są wśród nich ambicja, otwartość, odpowiedzialność i wiarygodność. Wytrwale realizujemy stawiane przez nas cele, jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania i trendy rynkowe, odpowiedzialnie postępujemy wobec naszych klientów, franczyzobiorców, pracowników oraz środowiska lokalnego, w którym istnieją nasze sklepy oraz dbamy o ich zaufanie i rozwój, dzięki zgodności deklaracji i działań.