Miesiąc temu zakupilismy nowy telefon, pani zaproponowała nam ubezpieczenie wyświetlacza , ze wpierwszym miesiacu i tak jest bezpłatny, a trzeba w odpowinim czasie zgłosić rezygnację . My nie chcielismy bo zapomnimy i potem beda opłaty. Pani nas zapewniła , że ona to zrobi , zapisała sobie na karteczce i przywiesiła do ekranu komputera , mamy się nie przejmować . Dziś przyszła faktura i oczywiście ubezpieczenie widnieje nada z dodatkową opłatą 20 zł na kolejny miesiąc. Zadzwonilismy z reklamacja do salonu. Pani oddzwoniła , wyparła się , że obiecała nam to, my sami mielismy przypomnieć się pod koniec miesiąca. Ja nie zgodziłam się z takim stwierdzeniem, bo tak nie było. Pani stwierdziła , że rozmawiam z nią podniesionym głosem, krzyczę na nią, zatem zmuszona jest się rozłączyć . Zdążyłam jeszcze powiedzieć , że jest osobą niekompetentną , bo skoro coś obiecuje to powinna dotrzymać słowa. I na tyle. Pani ma mnie ,,gdzieś''. Odłożyła słuchawkę. Uważam , że skoro nie dotrzymała słowa to powinna ponieśc tego konsekwencje. Ja od razu wątpiłam w sens takich ubezpieczeń , bo samemu nie pamięta się tego.Ale za namową ze ona to zrobi zgodzilismy się . Jest to wyciaganie pieniedzy od klienta. Uważam , ze taka osoba jest niesłowna , nieobowiązkowa, niekompetentnai tyle , bo jak mam to nazwać . jestem bardzo rozczarowana takim potraktowaniem nas jako klientów. Juz nigdy nie skorzystam z usług tego salonu. Nie tego spodziewałam się w wyniku reklamacji , że rzuci słuchawką .Nie ma z kim rozmawiać , bo nadal nie wiem czy w kolejnym miesiącu zostanie to zniesione. To skandaliczne zachowanie pracownika. Ja nie krzyczałam na nia tylko mówiłam podniesionym głosem, bo jak można tłumaczyć na spokojnie , że tak nie było. Nie byłam sama, byłam z mężem i on bardzo pamięta tą rozmowę . Daję bardzo duży minus za taką obsługę .
Macie jakieś aktualne wieści o (usunięte przez administratora) w firmie Salon Play w miejscowości Konin?