Opinie o Outlet Nexterio (Megastore.Pl) w Kielce

Firma zajmująca się sprzedażą materiałów budowlano-remonotwych.


Branże: Sprzedaż farb, szkła i wyrobów metalowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Megastore.pl w Kielce

Masakra...
Inne

(usunięte przez administratora) wielkie przemowy o rekordowych obrotach, firma pnie się w górę, jesteśmy potęgą... (usunięte przez administratora)... nawet złotówki premii świątecznej za te cegiełki co każdy dokłada do sukcesu jak to się słyszy.

anonim
Inne
@Głodny

Jakie tu są kontakty z wyższymi stanowiskami? Macie z kim na ten temat pogadać? Dostaliście w ogóle uzasadnienie? I rozumiem, że jesteście tym wszystkim rozczarowani, ponieważ w ubiegłym roku cos było? co takiego?

anonim
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam nikomu. (usunięte przez administratora) 0 podwyżek, milionowe targety. Cały czas jakieś nowe obowiązki, ale jak zapytasz o podwyżkę to dostaniesz odpowiedź że wnioski leżą na biurku u prezesa lub nie ma budżetu. Niestety, ale budżet idzie na otwieranie nowych sklepów oraz nowe samochody dla pracowników z centrali. System spychologii... typu "ja(najczęściej pracownik centrali) maila wysłałem co pracownicy mają zrobić, także mam czyste ręce" lub przychodzi jakis ważniak z centrali informujac że coś powinno być zrobione i jak ma byc to zrobione, a na drugi dzień przychodzi inny ważniak z pretensjami że jest źle wykonane zadanie i dlaczego to zostało wykonane. Jeśli chcesz podjąć pracę jako specjalista ds. obsługi klienta to musisz wiedzieć że będziesz specjalistą do wszystkiego. Przysyłają nowe wzory płytek których nie ma na głównym magazynie pod zamówienie... ale trzeba wystawić na ekspozycje żeby klient widział że coś się dzieje... tlumaczenie klientowi dlaczego plytka jest na ekpozycji, a nie ma pod zamówienie jest na głowie pracownika. No i oczywiście nowy, świetny system premiowania gdzie kierownik dostaje połowę więcej niż pracownik wykonując tą sama pracę. Tak jak wspomniałem wcześniejsze. Specjalista jest do wszystkiego. Oczywiście można liczyć na wiele podarunków... np. Na święta każdy pracownik dostał maila z życzeniami. Ja sam wydrukowałem i przyniosłem pokazać rodzinnie jak zostałem doceniony i jak szanowanym jestem pracownikiem. Dyrektor operacyjny? Z wykopek go zgarneli.(usunięte przez administratora) Nie wie czasem co mowi i chyba sam nie wierzy w to co mówi. Tak, Grześku o Tobie mowa. Zrobiłeś z siebie klauna na Teams, informujac kierowników, że dostaną niespodziankę na święta. No i dostali... mail z zyczenami. Lecz karma wróci za takie traktowanie drugiego człowieka. (usunięte przez administratora) Radzę się poważnie zastanowić nad podjęciem pracy tutaj. Takie same pieniądze zarabia ochroniarz w Biedronce. Tyle że on nie przewala kartonów z płytkami oraz nie musi wydawać płytek przy minusowej temp.

anonim
Inne
@W punkt

Ale w zeszłym roku normalnie cos było, tak? teraz po prostu zostało to przemilczane, że niczego nie dostaliście? Nie macie z kim o tym pogadać na miejscu? co jeszcze docelowo powinni w roku przyznać a nie dali?

ryba psuje się od głowy
Były pracownik

Praca.. wróć "ROBOTA" jak każda dla każdego nieszanującego siebie człowieka "do czasu" ,który niestety nie nabył umiejętności, nie nauczył fachu, nie zdobył odpowiedniego wykształcenia. Po prostu nie ma kwalifikacji żeby pracować gdzieś indziej, a pracować trzeba:) I taka spółka jak ta bazuje na takich pracownikach czasem dając tytuły rodem z epoki królewskiej dla podbudowania wartości, a czasem nie dając nic a wręcz odbierając np. godność. Nie ma co rozpisywać się jaka firma zła i nie dobra czy dobra. Przyjść, popracować wnioski i opinie nasuną się same. Kuriozalne jest to, że szarego przedsiębiorcę prowadzącego działalność w "Polszy" wszelkie instytucję sprawujące nadzór nad przestrzeganiem przepisów i bezpieczeństwem pracy dawno by zniszczyły. A TU WSZYSTKO DZIAŁA. Pracownicy z tytułami kierowniczymi sprawdźcie za co można zrzucić odpowiedzialność na Was i zastanówcie się czy warto.

Ewcia
Inne
@Totalny krzak.

czy przy takim podejściu target został w późniejszym czasie kiedykolwiek przekroczony? i kto zajmuje się tymi wyliczeniami? pytanie też czy te wyniki są nadganiane? udaje się w późniejszym czasie jakimś cudem zbliżać się do tych wartości?

Poltergeist Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Czy to prawda że w tej firmie faktycznie nie ma żadnych benefitów?! :O To jest niedorzeczne :

Nexterio to dnoooooo Nowy wpis
Były pracownik
@Poltergeist

To prawda, nie ma nic. Prawie zawsze sucha wypłata ewentualnie "premia" która i tak jest śmiechu warta. A centrala siedzi w Audi bo firma za bogata

Bogdan
Kandydat
 Pytanie

Hej, patrząc na opinie , coś się polepszyło ? , idzie w dobrą stronę? , pytanie z perspektywy kandydata na doradcę . Proszę o szczerą odpowiedź

Nexterio to dno Nowy wpis
Były pracownik
@Bogdan

Nie jest wcale lepiej, wszystko co jest tutaj napisane to prawda. Pensja śmieszna, podwyżek zero a obowiązków na 4 stanowiska co najmniej. Nie polecam

Kondzio Nowy wpis
Pracownik

Cześć, jako kilkuletni pracownik POS mogę podzielić się kilkoma spostrzeżeniami. Aplikując na stanowisko sprzedawcy trzeba zdawać sobie sprawę z zakresu obowiązków obejmujący tak naprawdę wszystko, najłatwiej to opisać w ten sposób (sprzątanie, przyjmowanie dostaw, przekładanie ekspozycji, sprzedaż przy kasie i obsługa klientów). Średnio na sklepach jest chyba po 5-7 etatów włącznie z kierownikiem i zastępcą którzy często pracują tak jak sprzedawcy a po prostu mają kilka dodatkowych obowiązków. Tak naprawdę zależy na jakiego kierownika trafisz albo Ci będzie pomagał pracując jak Ty albo będziesz pracował za 2 albo 3 osoby bo ten nawet nie wstanie. Miałem kilku i wiem że są różni. Jeśli chodzi o wynagrodzenie to kiedy ja przechodziłem było atrakcyjne, niestety w związku z podwyżkami płacy minimalnej firma nie nadąża z wyrównywaniem różnic i zarabia się niewiele więcej nić minimalna. Premia za obroty występuje tylko nikt nie zwraca uwagi że często jeden miesiąc kiedy dostaniemy premię odbywa się kosztem kolejnego bo staramy się zamknąć wszystkie zamówienia. Niestety wprowadzono ankiety tajemniczych klientów gdzie sprzedawca który i tak pracuje na kilku stanowiskach musi dodatkowo uważać na to co mówi i komu, generalnie akurat dla klientów masz bardzo mało czasu gdybyś chciał zrobić wszystko czego od Ciebie wymagają. Jeśli chodzi o współpracę sklepów z centralą to zauważyłem że jak masz szczęście i trafisz na fajnego kierownika albo takiego który zna się z ludźmi u góry to w 1 kolejności dzwonisz po pomoc do niego jak ma wolne a następnie jak nie da rady to albo sam załatwi pomoc kogoś z centrali albo Cię pokieruje do odpowiedniej osoby. Wsparcie jako takie nie istnieje i to przyznaje prawie każdy. Zasadniczo firma opiera się na 4-5 osobach. Jest kilka osób z pomysłami ale one niestety są stopowane przez „górę”, nie dowiesz się kto i dlaczego zablokował jakiś pomysł. Po prostu słyszysz „nie”. Generalnie wracając do tematu wsparcia, od piątku wieczora do poniedziałku (gdzieś do 10 zanim się wszyscy odgrzebią z zaległościami) w zasadzie sklepy są skazane same na siebie. Ani Ty ani co gorsza klient nic nie załatwi więc może trzeba pomyśleć żeby sklepy pracowały w innych godzinach? W takich jak pracuje centrala? Po wprowadzeniu niedziel handlowych to już w ogóle zostaniemy przez ¼ miesiąca bez wsparcia, chyba bez sensu wtedy pracować. Nie lepiej otwierać sklepy pon-pt i np. w soboty 4-5 godzin? Ale do tego trzeba kogoś odważnego kto to umotywuje i przedstawi.. Kierownicy regionalni? Z tego co wiem chyba wszyscy pracowali na sklepach i awansowali, jest to zmiana bo z tego co wiem poprzedni byli ściągani z zewnątrz i chyba nigdy nie wdrożyli się w pracę i jej.. specyfikę? To jest dobre słowo. Mój akurat dobrze się dogaduje z kierownikiem więc poza typowymi dyskusjami czemu brudno i nie ma obrotu nie ma większych pretensji. Generalnie widać zjazd jeśli chodzi o standard pracy w tej firmie, a najbardziej jest to widoczne w kontaktach sklep-centrala. Benefitów nie masz żadnych, ani karty sportowej ani prywatnej opieki medycznej niby coś tam mogą zaoferować ale jak zapytasz to nikt nie wie do końca kto się tym zajmuje więc działa to tak samo jak sieć. Natomiast żeby nie było że tylko narzekam, w sklepie jeśli trafisz na fajny oddział naprawdę można wszystko dogadać. W zależności od ludzi z jakimi pracujesz, potrzebujesz wolne bez urlopu a odrobisz kiedy indziej, nie ma problemu, musisz robić na 1 zmianę bo masz inne obowiązki to jeśli dogadasz się z innymi nie ma problemu, zrobią po czasie nawet szkolenia udt które zostawiasz dla siebie. Generalnie wszystko zależy od tego co, jak i z kim. Na początku nawet będziesz zadowolony na każdym sklepie, a jak popracujesz to zaczniesz patrzeć na niektóre rzeczy trochę inaczej. Na rynku powoli wykruszają się inne opcje więc jak masz spoko sklep to raczej ekipy się trzymają dłuższy czas. Bedzie to trwalo dopóki sie nie posypie z obsadą bo wtedy ruszy lawinowo. Jak nie to uciekaj tylko z doświadczenia powiem że są firmy lepsze ale też gorsze.. Z całą pewnością jednak ogrom pracy jaki na Ciebie spada jest niewspółmierny do tego jakie wynagrodzenie Ci zaproponują więc jeśli masz inną alternatywę to temat pracy tutaj raczej do przemyślenia… Myślę że liczba ogłoszeń o pracę o czymś świadczy.

Pracownik
Pracownik

Dramat, po prostu dramat. Firma żeruje na idiotach dla których praca za najniższą przy tylu obowiązkach to nie ujma. Uciekać jak najszybciej z tego miejsca

logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Żart
Kandydat

Kierownik regionu południe to jakiś żart. Gorszej osoby na to stanowisko wybrać nie mogli. Napuszcza na siebie pracowników jak i kierowników. Jak jesteś jego ulubieńcem to możesz wszystko a jak nie to mówi innym kierownikom żeby cie ignorowali. Nie bierze za nic odpowiedzialności i wszystko jest na koncie sklepu (kierownika) nawet jak ma informacje o problemach, a jak tylko pojawi się problem to znika i was ignoruje. Ciekawe czy wszystkie rozmowy są nagrywane, bo to co on mówi to jest zwykły (usunięte przez administratora) Dostał największy teren to najwyraźniej jest bezkarny i może robić co chce. Szczerze odradzam pracę z tym człowiekiem. Podwyżki są zależne od kierownika i obrotu, ale jak kierownik chce się przypodobać regionalnemu to można o nich zapomnieć.

Doris
Inne

Widziałam to stwierdzenie i wyjaśnienie odnośnie tego, że specjalista ds. obsługi klienta ma być specem od dosłownie wszystkiego. Ciekawa jestem jak to potem wygląda na jakimś świadectwie pracy? i czy takie podejście nie powoduje rotacji? chodzi o to, że znalazłam jeszcze wcześniej dawniejsze ogłoszenie na to stanowisko ale nowszego doszukać się nie mogę

Dramat
Były pracownik
 Pytanie

Coraz wieksze wymagania, chociaz obroty sa super. Zero podziekowania dla pracownikow, a to ich zasluga. Na Swieta nic, (usunięte przez administratora)mail z zyczeniami. (usunięte przez administratora) se tym mozna podetrzec. Nowy Rok i podwyzki? Nie w tej firmie. Tutaj pracownik jest do (usunięte przez administratora), a smietanke spija zarzad. Nowe wozy. Zastaw sie, a postaw. Pozory, pozory, pozory. Kto moze robi ewakuacje.

anonim
Inne
@Dramat

Czy pod słowem wymagania kryją się też dodatkowe obowiązki? Czy raczej dotyczy to samych obrotów? W ogóle nie mieliście żadnej podwyżki?

Żenua
Były pracownik
@anonim

Podwyżek owszem, zero. Obowiązków coraz więcej, wysyłanie bzdurne zdjęcia sklepu na przykład co tydzień które kiedyś było co miesiąc. Przekładanie ekspozycji co chwilę żeby było że coś się dzieje. Wiele czynności takich robi się coraz częściej, czasu na klientów brak, obroty wymagane coraz wyższe a stawka na poziomie najniższej krajowej. Czysty Januszex

Czas uciekać
Pracownik

Niestety,ale wszystkie negatywne opinie są prawdziwe. Było całkiem spoko,ale czas uciekać bo już nic dobrego w tej firmie pracowników nie czeka. System premiowania to jakieś nieporozumienie a był naprawdę motywujący do pracy przed zmianami,teraz motywuje jedynie kierowników do poganiania pracowników bo dostanie 2x większa premię....I zapewne taki właśnie jest zamysł nowego premiowania. Myślę że firma może dużo stracić po wprowadzeniu zmian i część starszych pracowników możliwe że zmieni pracę bo ja na pewno. Podwyżki,no cóż tu też pojawia się problem bo firma ma na nowe auta i sklepy,o ludziach którzy na to pracują już zapomnieli nie wspominając już o tym jak stare sklepy wyglądają,zero zainteresowania i inwestycji żeby choć trochę przypominały nowe sklepy,ale wymagania jakbyśmy pracowali w luksusowym salonie z płytkami. Pracownicy są od wszystkiego,od mycia kibli ( bo żal zatrudnić osobę do sprzątania raz w tygodniu) do bycia od reklamacji, działu call center, sprzedawcą,magazynierem a i tak zawsze będzie coś źle. O bonach na święta to już nie wspomnę,w zeszłym roku było marne 200zl ale było i zapewne lepiej to wyglądało niż okrąglutkie 0 z życzeniami na meilu.

anonim
Inne
@Czas uciekać

Właśnie czytałam w innej opinii, że po zmianach premia jest znacznie niższa. Możecie dokładnie opisać ten nowy system premiowy? Jak to się na liczby przekłada? Ile premii średnio można było uzyskać wcześniej a ile jest możliwe do wyciągnięcia teraz?

Żenua
Były pracownik
@anonim

Wcześniej każdy dostawał 2% premii z obrotu. Teraz imponujące 0,5. Tak, też pracowałem i uciekłem z tego bagna

Ilona
Inne
@Żenua

A jaki kluczowy argument stoi za tym, że doszło do takiej obniżki? Czyli w kwocie wyrażonej w złotówkach ile średnio od obrotu można było mieć z tych 2% a ile wychodzi teraz? ciekawi mnie konkretne porównanie

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Megastore.pl udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

Tajemnica
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Tu nie ma mowy o żadnych normalnych bonusach czy premiach, brak wczasów pod gruszą i brak czegokolwiek na swieta bonow etc do tego robisz za najnizsza krajowa albo za niewiele wieksza kwote jak w innych firmach a co dopiero pożyczka pracownicza? Ich stać tylko na nowe auta, ale na pracowników żeby ich jakoś docenic to juz nie stac, nawet o podwyzke nie warto pytac bo odpowiedzi bedzie brak albo "nie bo cos tam..." 3 lata pracy i jest coraz gorzej, premie obnizyli z 400zl na glowe do 100zł do podziału na 6 czy 7 osob. Powodzenia.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam nikomu. (usunięte przez administratora) 0 podwyżek, milionowe targety. Cały czas jakieś nowe obowiązki, ale jak zapytasz o podwyżkę to dostaniesz odpowiedź że wnioski leżą na biurku u prezesa lub nie ma budżetu. Niestety, ale budżet idzie na otwieranie nowych sklepów oraz nowe samochody dla pracowników z centrali. System spychologii... typu "ja(najczęściej pracownik centrali) maila wysłałem co pracownicy mają zrobić, także mam czyste ręce" lub przychodzi jakis ważniak z centrali informujac że coś powinno być zrobione i jak ma byc to zrobione, a na drugi dzień przychodzi inny ważniak z pretensjami że jest źle wykonane zadanie i dlaczego to zostało wykonane. Jeśli chcesz podjąć pracę jako specjalista ds. obsługi klienta to musisz wiedzieć że będziesz specjalistą do wszystkiego. Przysyłają nowe wzory płytek których nie ma na głównym magazynie pod zamówienie... ale trzeba wystawić na ekspozycje żeby klient widział że coś się dzieje... tlumaczenie klientowi dlaczego plytka jest na ekpozycji, a nie ma pod zamówienie jest na głowie pracownika. No i oczywiście nowy, świetny system premiowania gdzie kierownik dostaje połowę więcej niż pracownik wykonując tą sama pracę. Tak jak wspomniałem wcześniejsze. Specjalista jest do wszystkiego. Oczywiście można liczyć na wiele podarunków... np. Na święta każdy pracownik dostał maila z życzeniami. Ja sam wydrukowałem i przyniosłem pokazać rodzinnie jak zostałem doceniony i jak szanowanym jestem pracownikiem. Dyrektor operacyjny? Z wykopek go zgarneli.(usunięte przez administratora) Nie wie czasem co mowi i chyba sam nie wierzy w to co mówi. Tak, Grześku o Tobie mowa. Zrobiłeś z siebie klauna na Teams, informujac kierowników, że dostaną niespodziankę na święta. No i dostali... mail z zyczenami. Lecz karma wróci za takie traktowanie drugiego człowieka. (usunięte przez administratora) Radzę się poważnie zastanowić nad podjęciem pracy tutaj. Takie same pieniądze zarabia ochroniarz w Biedronce. Tyle że on nie przewala kartonów z płytkami oraz nie musi wydawać płytek przy minusowej temp.

W punkt
Inne

Wszystko trafione w punkt. Wstyd, żeby pracownicy nie dostali kompletnie nic na święta. Najgorsze firmy dają bony, czy kasę. Każda kwota by była lepiej widziana, niż nic. Niech lepiej szefowie sobie poczytają to forum, bo wiele gorzkich słów prawdy tu padło. A wy szukajcie roboty w innych marketach, bo szkoda czasu.(usunięte przez administratora)

anonim
Inne
@W punkt

Ale w zeszłym roku normalnie cos było, tak? teraz po prostu zostało to przemilczane, że niczego nie dostaliście? Nie macie z kim o tym pogadać na miejscu? co jeszcze docelowo powinni w roku przyznać a nie dali?

Azm
Pracownik

Niestety firmy nie stać na podwyżki i bony na święta, cała kasa poszła na nowe samochody marki Audi dla ludzi z centrali, bo przecież firma jest tak bogata, że fordy są zbyt mało prestiżowe...Niestety ostatnim elementem, o którym się tutaj myśli są pracownicy na salonach i tutaj myślę że nie można winić głównego właściciela "Pana najbogatszego Polaka", bo po to zatrudnia cały zarząd i sztab ludzi w centrali, żeby oni to ogarniali, co jak widać na przykładzie innych spółek z pod skrzydeł tego Pana można robić tak żeby ludzie dostawali bony na święta, podwyżki i jakieś benefity. Tutaj dostaliśmy maila z życzeniami i nowy system premiomy, który ucina premię z 2,0% na...0,5%... Jeszcze rok - półtorej roku temu była to firma jak każda inna, gdzie można było się postarać i zdobyć jakąś premię czy dostać jakąś podwyżkę, na ten moment firma poszła w kierunku: po co trzymać obecnych pracowników, jak co pół roku się zmieni jelenia który się zorientował na świeżego, który dopiero za jakiś czas połączy kropki...ogólnie w firmy, która była w miarę OK , zrobił się podręcznikowy przykład "januszexu"

Były już pracownik
Były pracownik
@Azm

Dokładnie. Firma ze średniej zmieniła się w totalny januszex gdzie pracownik jest dla zarządu nikim. Na nic totalnie nie ma pieniędzy w firmie jeśli chodzi o pracowników z najniższych szczebli. Szczerze i stanowczo odradzam składania CV w tej firmie.

Kryspin
Pracownik
@Były już pracownik

W pełni się zgadzam. W ramach podziękowań za rok pracy od Zarządu dostaliśmy nowy (zdecydowanie gorszy dla pracowników) system premiowy i ciepłe życzenia. O bonach świątecznych chyba zapomnieli mimo że w poprzednich latach zawsze coś dawali, nie dużo ale jednak. Firma totalnie schodzi na psy i serdecznie odradzam każdemu pracę tutaj. Nawet sobie nie myślcie żeby składać CV - szkoda waszego czasu i nerwów.

Masakra...
Inne

(usunięte przez administratora) wielkie przemowy o rekordowych obrotach, firma pnie się w górę, jesteśmy potęgą... (usunięte przez administratora)... nawet złotówki premii świątecznej za te cegiełki co każdy dokłada do sukcesu jak to się słyszy.

Głodny
Pracownik
@Masakra...

Jak komuś z rodziny lub wśród znajomych mówię, że na święta nie dostaliśmy nic to nikt nie chce w to wierzyć. Każdy myśli, że żartuję, a mi naprawdę nie jest do śmiechu przy tych zarobkach jakie mamy.

anonim
Inne
@Głodny

Jakie tu są kontakty z wyższymi stanowiskami? Macie z kim na ten temat pogadać? Dostaliście w ogóle uzasadnienie? I rozumiem, że jesteście tym wszystkim rozczarowani, ponieważ w ubiegłym roku cos było? co takiego?

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

PREZES
Pracownik

DOSTALIŚMY PIEKNE ŻYCZENIA WYDRUKUJE SOBIE I PRZY STOLE WYIGILIJNYM ODCZYTAM DLA ZONY I DZIECI.....PS KOMORT DOSTAŁ KARTY PODARUNKOWE NA 400 ZŁ I PACZKI WIEM BO ZNAJOMY PRACUJE ..OD TAKA SYTUŁACJA

PREZES
Inne

W TYM ROKU ŚWIĄT NIE BEDZIE -PONIEWAŻ NIC NIE DOSTANIECIE ANI BONÓW ANI ŻNIŻKI DO HOMLI...

Anty tp
Inne
@PREZES

Bony są małe dla centrali. Szkoda kasy było na rozsyłanie po sklepach chyba.

Anty tp
Inne
@Anty tp

Bony do homla oczywiście 30%

anonim
Inne

A na święta to do kiedy tu maja czas żeby ludziom cos dać? Od dwóch dni już obserwuje tamto zapytanie i jak widać nikt się jeszcze nie odniósł. Oprócz tego jakie jeszcze dodatki przypadają? I co z tematem jakiś podwyżek? widzę ze ostatni chyba się urwał na styczniu tego roku jeszcze?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

No właśnie mnie już kiedyś kwestia sprzątania zastanawiała, ktoś kiedyś się do niego odnosił. Normalnie na rozmowie lub tez umowie jest to opisane, że trzeba ogarniać porządki? Nie ma żadnego pomysłu na wprowadzenie firmy sprzątającej? Chyba ze jednak co jakiś czas ogarnia temat?

Nie polecam
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy w tej firmie. System do obsługi klientów i ich zamówień z ery kamienia łupanego. Excel ma więcej potrzebnych funkcji i działa dużo szybciej. Co chwila jakieś nowe wytyczne, które się wzajemnie wykluczają. Potrzebujesz czegoś z centrali? Napisz maila ale nie wiadomo czy ktoś Ci odpisze a jeśli tak to czy będzie to właściwa osoba. Zero wsparcia z centrali, sklep niby firmowy a traktowany jest jak franczyza. Kierownik jest od pilnowania wszystkiego a centrala od wymyślania nowych rzeczy. Nikt się nie zainteresuje jak to na sklepie fizycznie wygląda. Tak ma być i do widzenia. Kuriozum jest drukowanie cen. Część wydrukujesz przez specjalny program, część jakoś inaczej a na jeden rodzaj asortymentu cenówki generuje ktoś z centrali. Oszczędność / pazerność widać na każdym kroku.

Danuta
Inne
@Nie polecam

A kierowników to biorą z rekrutacji zewnętrznych czy można na niego awansować? Wynagrodzenie kierownika jest chociaż adekwatne do obowiązków i odpowiedzialności?

Firma krzak
Były pracownik
@Danuta

W zależności jak się żyje z regionalnym. Można awansować ale też biorą z zewnątrz. Wynagrodzenie jest totalnie nieadekwatne do poziomu pilnowania dosłownie wszystkiego na sklepie. Firma mająca ponad 40 sklepów w Polsce a kadry i HR obsługuje im firma zewnętrzna.

anonim
Inne
@Firma krzak

Pilnowanie wszystkiego czyli jak to w praktyce całościowo wygląda? ciekawi mnie taki przykładowy dzień z pracy, jeszcze z takim stanowiskiem styczności nie miałam. Ale skoro z zewnątrz tez można się dostać to jak sama rekrutacja wygląda? co na rozmowie może być sprawdzane?

Pracownik
Pracownik

Usuńcie tych dwóch idiotów z Facebooka co reklamę robią. Jeden wygląda jakby miał coś z deklem a drugi gada trzy po trzy.... Pozdrawiam centrale .

2
Pracownik roku
Pracownik
@Pracownik

Zgadza się ... Usunąć ich z Facebooka

Dorota
Inne

Na fb akurat widać wszystko z perspektywy odbiorcy a jak to się ma od strony realizatorów? Jest szansa na opis zakresu obowiązków i ogólnie tego jak po drugiej stronie kadru praca wygląda? :D zarobki chociaż w widełkach również dałoby rade podać? Trudno się dostać?

ryba psuje się od głowy
Były pracownik

Praca.. wróć "ROBOTA" jak każda dla każdego nieszanującego siebie człowieka "do czasu" ,który niestety nie nabył umiejętności, nie nauczył fachu, nie zdobył odpowiedniego wykształcenia. Po prostu nie ma kwalifikacji żeby pracować gdzieś indziej, a pracować trzeba:) I taka spółka jak ta bazuje na takich pracownikach czasem dając tytuły rodem z epoki królewskiej dla podbudowania wartości, a czasem nie dając nic a wręcz odbierając np. godność. Nie ma co rozpisywać się jaka firma zła i nie dobra czy dobra. Przyjść, popracować wnioski i opinie nasuną się same. Kuriozalne jest to, że szarego przedsiębiorcę prowadzącego działalność w "Polszy" wszelkie instytucję sprawujące nadzór nad przestrzeganiem przepisów i bezpieczeństwem pracy dawno by zniszczyły. A TU WSZYSTKO DZIAŁA. Pracownicy z tytułami kierowniczymi sprawdźcie za co można zrzucić odpowiedzialność na Was i zastanówcie się czy warto.

Totalny krzak
Były pracownik
@ryba psuje się od głowy

Zgadzam się w pełni z powyższą opinią po przepracowaniu kilku miesięcy. Firma totalny krzak. Codziennie dochodzą tylko nowe obowiązki, większe wymagania i rosnące targety do wyrobienia, których praktycznie żaden sklep nie jest w stanie zrobić. A to wszystko po to, żeby nie wypłacić premii(trzeba zrobić 100% targetu) BHP w firmie totalnie nie istnieję, pracownik jest dla zarządu wrogiem nr. 1, nic mu się nie należy. Najlepiej jak by jeszczę dziękował, że wypłata jest na czas.

Ilona
Inne
@Totalny krzak

Podasz szczegóły odnośnie tych taregtów i omówisz przy tym stopień trudności w ich wyrobieniu? Zastanawiam się czy można obecnie to do czegoś przyrównać, żeby mieć jakieś wyobrażenie

NIck
Pracownik
@Ilona

Target 600+tyś, a sklep w swojej dotychczasowej historii maksymalnie zrobił obrót na poziomie 450. To woła o pomstę do nieba. Co chwile przyjeżdzają nowe płytki których o zgrozo I TAK NIE MA NA CAOLINIE, wiec po co je przysyłać.Tylko zawracają każdemu głowę głupotami. Non stop nowe obowiązki, nowe oczekiwania. Podsumować to można tak, jest tak dużo obowiązków związanych z zamówieniami i ogólnym funkcjonowaniem sklepu, że nie starcza czasu na to co w sklepie jest najważniejsze czyli klientów :)))

Totalny krzak.
Pracownik
@NIck

Jeszczę warto zaznaczyć, że jeśli jakiś sklep wyrobi target. Np zrobi 310 z 300 tysięcy to następny miesiąc ma już do zrobienia 400 tysięcy. Budżety będą tak rosły aż nie osiągną one pułapu nie do zrobienia. Szkoda słów w skrócie.

Ewcia
Inne
@Totalny krzak.

czy przy takim podejściu target został w późniejszym czasie kiedykolwiek przekroczony? i kto zajmuje się tymi wyliczeniami? pytanie też czy te wyniki są nadganiane? udaje się w późniejszym czasie jakimś cudem zbliżać się do tych wartości?

Milion zlotych
Były pracownik

Ogólnie nie polecam. Po 3 latach pracy nawet złotówki obiecywanej podwyżki. Nie tylko to obiecywali. Umowę na czas nieokreślony a co rok przedłużają Ci o rok. I tak w kółko. Robisz za kierownika i zastępcę a potem okazuję się, że zatrudniają osobę z ulicy mimo obiecanego awansu. Zbierasz bury za brak obrotów a nie robią nic, żeby poprawić dostępność towaru, lepszą lokalizację. Centrala patrzy tylko na siebie. W razie problemów nie wiadomo do kogo zadzwonić. bo każdy umywa ręce. Pracy tyle, że nie masz kiedy po tyłku się podrapać za 3500 brutto a i tak przyjedzie regionalny z pytaniem dlaczego magazyn nie posprzątany... Podziwiam ludzi, którzy wytrzymują w tym kołchozie. Pytanie czy to odwaga czy głupota...

Zostaw merytoryczną opinię o Megastore.pl - Kielce

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Megastore.pl?

    Zobacz opinie na temat firmy Megastore.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Megastore.pl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 1 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Megastore.pl?

    Kandydaci do pracy w Megastore.pl napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Megastore.pl
1.7/5 Na podstawie 156 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Solidarności 36
    25-323 Kielce
  • NIP: 6572772847 KRS: 0000301770
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Megastore.pl
Przejdź do nowych opinii