Dla Pana Dyrektora to najlepiej byłoby aby nikt nie przychodził do Poradni, no może czasem zadzwonił i to wszustko., a pieniążki za.pacjentów wpływały co miesiąc. Nie musiałby nawet denerwować się na pacjentów. ŻENADA.
Pan Dyrektor jest po skomplikowanej operacji,ma unieruchomioną nogę.To trzeba docenić,że dba o pacjentów i są teleporady.(które są uwzględniane przez NFZ)
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Nzoz Profilaktyka Medyczna Piotr Klafaczyński?
Jak może być dobrze w Przychodni skoro pan dyrektor na zarzuty, że źle działa przychodnia i gdzie indziej jest inaczej mówi- mnie (usunięte przez administratora) obchodzi jak jest gdzie indziej - to był cytat niestety właściciela Przychodni. I jeszcze kazał się przepisać do innej. Tak właśnie zrobię. Zero kultury.
Ta przychodnia to porażka. Wczoraj nie było ani 1 pacjenta w poczekalni a Pani rejestratorka wyprosiła mnie na korytarzu. W poczekalni była rejestratorka i pielęgniarka. PORAŻKA. Panie DYREKTORZE proszę przystosować się do istniejących warunków bo będzie Pan sam siebie leczył. Nie mamy już pandemii i pacjenci powinni być w przychodni jak wszędzie. Tylko w tej przychodni coś jest nie tak. Pacjentów traktujecie jak Zło konieczne. O zgrozo.
Dodzwonić się do Przychodni graniczy z cudem. Recepcjonistki w czasie pandemii nie chcą przyjmować zgłoszeń na wypisywanie recept. To chyba wielki kłopot . Wszędzie można zamówić recepty, atu jak zwykle nie !!!!! Paniom już byłoby za dużo pracy. Zanada