Opinie o Apaczka
Współpracuję z apaczka od około 2 lat. Należy jedynie się modlić, aby nie było uszkodzenia w transporcie, ponieważ ich dział reklamacji to najgorszy z jakim miałem w życiu do czynienia.(usunięte przez administratora) terminy rozpatrywania reklamacji sięgają 90 dni, brak komunikacji o stanie rozpatrywania reklamacji. Na maile odpisują po kilku dniach, enigmatycznie, że dokładają wszelkich starań, co jest wierutną bzdurą. Na infolinii traktują ludzi jak (usunięte przez administratora)czytając utarte skrypty, że wszystko zależy od przewoźnika. Najgorsze jest to, że nie ma możliwości złożenia reklamacji bezpośrednio u przewoźnika, bo z doświadczenia wiem, że trwa to o wiele krócej. Szczerze nie polecam kontaktu z tym działem.
Czekam tydzień na moją paczkę a kurierek jeździ sobie z nią i nie ma ochoty jej dostarczyć bo ON PRACUJE DO 15.30 ! I (usunięte przez administratora)mówiąc że dzwonił do klienta! Masakra! Dzwonię do kolejnej firmy i odradzam z tymi (usunięte przez administratora) współpracę (usunięte przez administratora)
Jestem byłym procowaniem tej firmy. W związku ze zmianą miejsca zamieszkania musiałem zrezygnować. Jeśli chodzi o atmosferę w pracy, to dla mnie była fajna, ludzie pomocni, życzliwi. Wiadomo, że są też tzw. "czarne owce" ale wydaje mi się że jak wszędzie. Kaska dobra, podstawa i prowizja dla handlowców, a dla Boku podstawa i premie za wyniki. Z dodatków to zupełnie za darmo karta MultiSport (w sumie wszędzie poprzednio spotkałem się z dopłatą ok 40 zł), Medicover i dodatkowe ubezpieczenie. Prezes specyficzny, ale wbrew pozorom ludzki. Szkoda, że zamiast dzielić się doświadczeniami pracowników, wylewane są tu żale Klientów. A w sumie nie do tego ten portal służy!
A czy pracodawca organizował jakieś wyjazdy integracyjne, bądź szkolenia? Benefity są na pewno dużym atutem i wiele osób skłaniają do aplikowania. Co z możliwościami rozwoju w firmie Apaczka - jak je oceniasz? Czy trudno uzyskać awans?
Możesz nieco rozwinąć swój wpis? Rozumiem, że nie zgadzasz się z negatywnymi opiniami - co zatem Ci się podoba w tym miejscu pracy? Czy możesz powiedzieć, jakie stanowisko zajmujesz lub zajmowałeś w firmie Apaczka? Chętnie poznamy więcej szczegółów na temat integracji i szkoleń - jak często się odbywają? Dzięki temu będziemy mieli pełniejszy obraz funkcjonowania pracownika w tym miejscu pracy.
Jestem oburzona praktykami apaczki. Nie poczuwają się do żadnej odpowiedzialności. Opłaty pobierają z góry i nie obchodzi ich czy usługa zostanie wykonana czy nie. Skorzystałam z ich usług w gorącym okresie 30 grudnia. Kurier (DHL) miał się pojawić następnego dnia. Cały czas byłam w domu. Nie pojawił się. 2 stycznia od pani w infolinii dowiaduję się, że kurier nikogo nie zastał! Pani każe anulować zlecenie i zrobic kolejne. Wyjaśnia, że takie rzeczy się zdarzają. To tak to ma wyglądać? Kurier sobie pisze że nikogo nie zastał i pieniądze przepadają? Brak słów. Ale to nie koniec wołających o pomstę do nieba praktyk. Zależy mi na czasie, bo paczka zawiera zwrot towaru i mam czas do 4 stycznia. Robię kolejne zlecenie. Tym razem UPS. Kurier przyjeżdza, odbiera paczkę, dostarcza na czas. Jaki pojawił się problem? Po miesiącu dostaję fakturę z dopłatą (176 zł!). Podałam dokładne wymiary zgodnie z rzeczywistością, prawidłową wagę, więc skad taka dopłata? (dopłata ponad 300%!!!). Skoro jakiś tam zespół stwierdził, że należy zażądać 4 krotnej wartości tzn że moja paczka zwiększyła 4-rokrotnie wymiary i wagę??! Niestety dopiero po fakcie dotarłam do komentarzy. Większość negatywnych. Na własnej skórze przekonałam się, że prawdziwych. Za sprawą 1 paczki przeżyłam 2 historie jakich doświadczyło wiele osób - brak kuriera i zwrotu pieniędzy za niewykonaną usługę i generowanie dziwnych niebotycznych kosztów po fakcie (czyli po wykonaniu usługi która wyceniana jest wg ich kalkulatora i na która klient wyraził zgodę). Obie historie nie do zaakceptowania, dowodzą nieuczciwości firmy oraz naciągania klientów. Nie zostawię tak tego. Reklamacje z ta firmą przez formularze internetowe (porażka). Pozostaje jeszcze rzecznik praw konsumenta, policja i sąd. Czy ktoś oprócz napisania negatywnej opinii i rezygnacji z usług tej firmy coś zrobił?
Bardzo wyraźnie widać, że nie jesteś zadowolona z usług Apaczki. Pamiętaj, żeby informować nas na bieżąco o rozwoju tej sytuacji. Pierwszy raz korzystałaś z ich usług? Apaczka właśnie rekrutuje! Do Waszych obowiązków należałaby między innymi sprzedaż i obsługa klientów przez telefon, tj. aktywna sprzedaż kontraktów na usługi kurierskie oraz samodzielna i skuteczna realizacja założonych celów. Brzmi intrygująco? Jeśli tak, to wejdźcie na ich stronę: https://www.apaczka.pl/kariera.html Tam znajdziecie całą resztę potrzebnych informacji? Kto z Was będzie aplikował?
Mam taki sam przypadek, jak to rozwiązać? Apaczka nie podaje nr telefonu a w reklamacjach nie ma opcji, żeby rozwiązać taką sprawę. To trzeba jakoś sądowo za takie (usunięte przez administratora)rozwiązać.
dopłaty do UPS nawet 431,61 zł brutto dowód zdjęcia nadanej paczki oznaczonej wymiarami przez producenta oraz zdjęcia z ważenia Operator/Typ usługi: UPS Standard Numer przesyłki 1Z0VW7326896131848 Typ przesyłki: PACZKA, waga 20.0 kg waga rzeczywista 16,90 kg Wymiary podane : Dł. 79 cm x Szer. 58 cm x Wys. 67 cm wymiary rzeczywiste 79x57,5x67 Moje sugestie dla Apaczka: weryfikacja rzeczywista z klientem Lubię atmosferę w Apaczka za: kontakt
Jak najdalej od tej firmy. Nie łakomcie się na niskie ceny paczek bo oni i tak sobie to odbiją co i tak wychodzi dużo drożej. Omijajcie szerokim łukiem. Nie polecam z nimi współpracy. Porażka firma. Oni nie powinni istnieć. Nie chce o nich słyszeć. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zamknąć tą firmę
Unikać szerokim łukiem!!(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora) nie Firma!!! Kiedy była Korporacja Kurierska było wszystko OK To co jest teraz to jakie nieporozumienie!!!!! Zrywam wspolprace z tym (usunięte przez administratora)
Właśnie o to chodzi, Korporacja Kurierska może nie była idealna, ale to co się teraz dzieje to jest nie do wiary. Nie przypuszczałbym, że zrezygnuję z ich usług, ale de facto zostałem do tego zmuszony stale pogarszającą się jakością obsługi. Zmieniliśmy brokera, ale pozostaliśmy przy tych samych firmach kurierskich i problemów na chwilę obecną jest znacznie mniej. Może to przypadek, niech każdy oceni. W każdym razie o dziwo są jeszcze firmy brokerskie gdzie obsługa jest na podobnym poziomie co w dawnej Korporacji. Bez opiekuna handlowego - takiego decyzyjnego, a nie tylko z nazwy - nigdy nie nawiążemy współpracy i nikomu tego nie polecam.
Szczerze nie polecam. Kiedyś, zanim wykupili Korporację Kurierską, to obsługa była na bardzo dobrym poziomie, zwłaszcza porównując do tego co jest teraz. Mieliśmy swojego opiekuna, dział obsługi klienta mimo, że długo odpowiadał na maile, to przynajmniej wyjaśniał sprawy. W tym momencie nawet na stronie nie ma żadnych numerów kontaktowych, wykasowali konto na facebooku (na negatywne komentarze już nawet przestali odpisywać) i podobno skupują tylko kolejnych już mniejszych brokerów. Chyba myślą, że jak nie będzie konkurencji, to będą mogli wszystkich lekceważyć. Opinii negatywnych nie mają aż tylu nawet same firmy kurierskie, a większość dotyczy jakości obsługi, a nie działania samych kurierów. Po kilku latach owocnej współpracy zmuszeni zostaliśmy do odejścia i nie żałujemy.
UWAGA, (usunięte przez administratora) Paczki maja tanio żeby zwerbować klienta a później dosyłają dopłaty w tysiącach.
Przypominam, że wątek został założony do dzielenia się opiniami o firmie z perspektywy jej pracowników. Zależy nam na tym, by poznać zdanie osób, które są tam zatrudnione. https://www.apaczka.pl/kariera.html Obecnie poszukiwani są kandydaci do obsługi klienta. Napiszcie proszę, czy pracodawca wymaga wcześniejszego doświadczenia. Można liczyć na późniejsze szkolenia i awanse?
Super firma, pracuje od lat, umowa o pracę, medicover i multisport. SYSTEM PROWIZYJNY NIE ZMIENNY ODKĄD PRACUJE WIĘC KTOŚ TU MA UROJENIA. Jak ktoś jest pracowity to radzi sobie doskonale. A jak ktoś jest leniem to sobie nie poradzi, bo karda sprawdza jakość pracy. Szkolenia trwają kilka dni. Plus kołczingi na bierząco. Jesli ktoś nie lubi krytyki i analizy swojej pracy nie będzie mu sie podobało.
@Luk, nie powinieneś w ten sposób wypowiadać się o innych. Na forum nie wolno nikogo obrażać. Rozumiem, że nie jesteś związany z firmą? Zapraszam do dyskusji pracowników Apaczka. Czy stanowiska są przydzielane adekwatnie do umiejętności? Czy zakres obowiązków jest szeroki? Co byście chcieli zmienić, a co Wam się podoba?
(usunięte przez administratora)Od 9 rano do 15:30 , próbuję rozwiązać problem z nadawaniem przesyłek. Wysłałem 8 e-maili, kilkanaście razy dzwoniłem. Za każdym razem dostaję informację: prosimy o chwilę cierpliwości, problem będzie rozwiązany w 15 minut, i tak od 9 rano!
firma spoko ,kasa spoko, ale trzeba zasówać . fajne integracje i dużo super ludzi super budynek ten nowy
zapewne w zespole APACZKA padło hasło, żeby każdy aktualny pracownik wyraził pozytywną opinię na GOWORKU, bo nagle pojawiły się negatywy! uwaga uwaga, to samo było w opiniach google. Kierownictwo prosiło pracowników, żeby wypisywali pozytywne opinie jako klienci bo nagle pojawiły się negatywy a średnia spadała... ktoś chyba ma problem i na siłę próbuje podnieść renomę, ale już chyba się nie da
Wnioskując po priorytetach i sposobie wypowiedzi wnioskuję, że pacują tam same (usunięte przez administratora). I cała prawda jest taka(usunięte przez administratora)
@Czepliwy, nazywanie firmami serwisów czy stron jest powszechne i robi się tak dla ułatwienia. Sądzę, że dla nikogo z kierownictwa nie jest to problemem. Możesz powiedzieć, czy pracujesz dla Apaczka? Jakie jest Twoje zdanie na temat zatrudnienia? Jesteś zadowolony z warunków?
Nie ma takiej firmy jak Apaczka. Jest serwis internetowy, czy nazwijmy to strona apaczka.pl Tak samo jak nie ma firmy Heyah
@Nienienienie, to, że Ty nie dostrzegasz dobrych stron nie oznacza, że nie ma ich dla innych osób, dlatego tak ważne jest poznanie większej liczby opinii. Dla niektórych właśnie opieka medyczna może być najważniejszą kwestią przy podejmowaniu zatrudnienia. @Ola, jesteś związana z firmą? Jak Ty postrzegasz tego pracodawcę? Czy w przeciwieństwie do @Nienienienie widzisz jakieś atuty?
@Nienienienie, wspominasz o podstawie, oraz wypłacanej prowizji, a czy są także jakieś dodatki pozapłacowe, na przykład dostęp do prywatnej opieki medycznej? Czy osoby bez doświadczenia również mają szansę na zatrudnienie? @Re, a czy poza atmosferą, widzisz też dobre strony pracy w tym miejscu?
dostęp do prywatnej opieki medycznej to nie wszystko. Można ten dostęp mieć wszędzie i to, że taka opieka jest - to nie świadczy o dobrym pracodawcy. Tak jak wspominałem, nie ma dobrych stron i to niestety prawda...
Jak aktualnie przedstawia się sytuacja w firmie Apaczka? Czy możemy liczyć na wypowiedzi osób pracujących w tym miejscu? Chętnie dowiem się, na podstawie jakiej umowy pracuje się w Apaczka oraz jakie warunki oferuje ten pracodawca. Zachęcam do dodawania swoich opinii!
Warunki to 2 tys podstawy. Na wyrobienie premii się czeka minimum pół roku. Nie ma paczek nie ma premii. Ciągłe zmiany kwoty prowizji. Kilka razy w miesiącu ;) Umowa o pracę tak jak wszędzie. Najgorsza w apaczce jest atmosfera. Jedna wielka tragedia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Apaczka?
Zobacz opinie na temat firmy Apaczka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Apaczka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!