Concentrix CVG International

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Concentrix CVG International

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Concentrix CVG International? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

2
były pracownik
Pracownik
@Pytanie

Projekt z elektroniką (SAM): Nadgodzinny były kiedyś normalnie naliczane wg zasad prawa. Gdy było krucho z obsadą i np.: dużo maili do zrobienia- TL zachęcała nas do nadgodzin ale nikogo nie zmuszała. Teraz nie wiem, bo z tego co wiem zmieniło się szefostwo.

Lidia
Inne
@były pracownik

Też widziałam właśnie opinię na temat zmiany. Kiedy konkretnie do niej doszło i co było ostatecznym powodem? Zauważyłam negatywne opinie odnośnie tej sytuacji. Są osoby w firmie, które mimo wszystko widzą w tym jakieś pozytywne apsekty? Jeśli tak to jakie?

były pracodawca
Były pracownik

TRAGEDIA!!!!!!!!! Powiem tak, na projekcie o2, ludzie wyżej czyli trener lub mentorzy są okropnie nie mili i maja bardzo duży brak szacunku do drugiej osoby, stawiają swoje wyniki nad innymi i dlatego traktują ludzi jak (usunięte przez administratora) Mówią inaczej niż wychodzi poźniej z umowa i sprzedażą! Najpierw mówią że nie musisz sprzedawać a pózniej bardzo naciskają i informują że jest to obowiązek niestety, nie masz wyboru!!! Ludzie w tej firmie to jawna tragedia, bez duszni ludzie i bardzo nie mili! NIE POLECAM!!!!!

$
Pracownik

Kilka słów.. w projekcie transportowym nigdy nie było tak źle. Zostaliśmy potraktowani jak (usunięte przez administratora) WSZYSTKIE projekty poza tym dostały podwyżki coroczne, zostały docenione. Tylko nie ten projekt, którego szef ma pracowników za nic. Żałosny, egoistyczny typ który wiadomo docenia ludzi zasadą "kolesiostwa". Argumenty jakie używał nie powinny mu przejść przez usta (wszyscy wiedzą o co chodzi).. ale no po co się przejmować tym że w projekcie zarabia się najniższa krajowa (Hahahha a nie, jak to stwierdził big boss 10 złotych więcej zarabiacie!) Ale skoro ten pan awansował na dyrektora (boze miej w opiece ta firme) to ma za co spłacać kredyt, utrzymać dom, i dbać o swoj wielki brzuch zeby czasem nie ubyło mu i mógł się zmieścić w swoje koszule, z których wiecznie wylewa mu się ???? i podwyżki dla ludzi ma w poważaniu. ten projekt upada, i jest tylko gorzej. Następczyni naszego szefunia oczywiście też udana jak mało kto, zero pojęcia o niektórych rzeczach. Ale jak się panoszy, jak się rządzi, no trzeba się chować po kątach żeby nie dostać opier*. Ale wiadomo, prawa ręka naszego szefa od imprezek to i go zastapi, do swojego supportu wybrala najlepsza przyjaciółkę (kto by się spodziewal) I dwie osoby które nir mają żadnego pojęcia, ale pewnie tak samo wódeczkę się piło hah . . Wszyscy już mają dość, widac to i po pracownikach, po supporcie również. I po nich było widać jacy są zadowoleni z braku podwyżek, a niektórzy nawet się z tym nie kryli (agenci wszystko dojrza..) a gdy ma sie w bjurze agenta ( ws9anialy btb, ktory jest największym źródłem informacji, fałszywy jakich mało, plotkuje o każdym kto popadnie, główny prowokator bujd i rozpowiadania rzeczy które są nieprawdziwe, i zazwyczaj dostarcza informacji szybciej niż support (czesta nieprawdziwych, chyba zeby zwrocic uwage) o trzeba jednak być powściągliwym - taka rada dla wszystkich w jego otoczeniu, towniez kochanego supportu:) Najlepiej oddalić się z tego miejsca. Nie polecam nikomu

12
Ciekawski
Pracownik
 Pytanie
@$

Wiem kto został szefem, ale kto jest teraz na jego miejscu? I kto nowy jest w supportcie? Poza tym - podzielam twoją opinię.

Telefonica
Inne

Do projektu o2. Może ogarnijcie w końcu tą sieć bo chyba nie ma słabszej sieci w całych DE. Pozdrawiam ;)

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap - rozmowa z rekruterką o stanowisku, kilka pytań w języku obcym. Pytania również o wykształcenie, doświadczenie zawodowe. 2 etap - test językowy składający się z zadań z gramatyki, słuchania, pisania, pytania gramatyczne oraz pytania techniczne a także test szybkiego pisania na klawiaturze. 3 etap - miła rozmowa z rekruterką i team leaderem, padały pytania w języku angielskim jak i niemieckim. Dość szczegółowe opowiedzenie o stanowisku pracy, jakie dokładnie zadania trzeba wykonywać itp.

Pytania

Jakbyś mógł mieć super moc to jaka to by była i dlaczego, opowiedz o swoim ostatnim stanowisku pracy, dlaczego aplikowało się na to stanowisko

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Damianx
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Jak wygląda sytuacja na projekcie Samsunga?Warto tam startowac na obsługę klienta?

Były pracownik
Były pracownik

Negatywne opinie są chwilami przesadzone, ale wiele w nich prawdy. Wynagrodzenie niewspółmierne do wymagań (projekt z elektroniką): wymagana wiedza jak na help desk a płaca gorsza niż dla pracowników zupełnie niewykwalifikowanych. Szkolenie tra 1 m-c i jest przyjemne lecz potem masakra. Co miesiąc trzeba zdać testy z wiedzy na temat sprzętu i obsługi. Wszystkie obiecane w czasie szkolenia bonusy, premie są niemożliwe do osiągnięcia, lepsze zadania dostają przyjaciele i znajomi suportu, reszta się zarzyna przywiązana do kompa, bez możliwości wyjścia na siusiu. Dłużej zatrudnieni są tam jedynie desperaci, którym nie udało się znaleźć lepszej pracy i ci, którym udało się awansować i nie muszą siedzieć w tym (usunięte przez administratora) na samym dnie. Współczuję tym, którzy jeszcze nie zdołali zwiać.

Lidia
Inne
@Były pracownik

a ten awans, o którym piszesz to jak trudno osiągnąć? Te premie to nie są możliwe do osiągnięcia, bo jest wysoka poprzeczka jeśli o wyniki chodzi, tak? Ale co ze szkoleniami? Nie rozumiem z jakiego powodu miałyby być niedostępne?

Byly
Były pracownik
@Lidia

Szkolenia były spoko (kiedyś), teraz nie wiem bo mnie tam nie ma, premie były tak skonstruowane, że trudne do osiągnięcia, poza tym można było odnieść wrażenie że osoby oceniające miały za zadanie zrobić wszystko by jak najmniej pracowników je otrzymało. Może gdyby oceniał i odsłuchiwal nasze rozmowy komputer (:tu liczę na obiektywizm i poprawne zliczanie ile razy powiedziało się 'dziękuję za rozmowę' i 'do widzenia' przed i po tym jak klient jeszcze coś dodaje, albo nie obcinał by ludziom premii za to że klient jest wściekły bo serwis nie oddaje mu TV przez 2 m-ce to może premii byłoby więcej :) Kiedyś były tam czynności wyżej punktowane i mniej ale do tych wyżej punktowanych dopuszczano tylko znajomych i przyjaciół królika - to też miało wpływ na premie. Może teraz jest inaczej, więc życzę powodzenia wszystkim nowym liczącym na to że zarobią więcej niż na umowie hahaha

Lissa
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Powiem tak , nic się nie zmieniło ,a minęło już tyle lat. Praca koszmar, bombardowanie polaczeniami , i wieczne wyzwiska i wyżywanie się klientów na pracownikach bo nie działa , bo to ... bo tamto... Kiedyś była sytuacja że klient , za to że nie rozumiał jak wyłączyć tv zwyzywał pracownika (usunięte przez administratora) jak wiekszosc co dzwoni). Szły takie wiązanki że człowiek za głowę się łapał. A Pani Anna na to co? Że to wina pracownika , bo należało słuchać tego i być workiem treningowym . Tragedia i wyzysk !!!!!!!

ENR
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy ktoś podpowie kilka słów nt. specyfiki pracy na stanowisku : " Back Office (obsługa maili i chatów) w j.niemieckim dla banku". Czy to jest faktycznie stanowisko dla szukających w miarę spokojnego "dłubania" na zapleczu? Jakiego rodzaju zadania/problemy są tutaj do ogarnięcia? Jakieś ustalanie niezgodności/sald/rachunków? Czy może sprawy bardziej informacyjne, gdzie nie trzeba być analitykiem od finansów/rachunków?

Szary Agencik
Pracownik

Firma dno, kolesiarstwo na potęgę. Jak nie masz tam nikogo znajomego wyżej jesteś wykorzystywany, i za wszystko obwiniany, wyniki złe, tempo pracy złe. Liberka w prosty Ci mówi że jak coś się nie podoba to możesz się zwolnić, zamiast pomóc, wysłuchać. Jeżeli jesteś psiapsią kogoś wyżej możesz brać sobie L4 i jechać na Maltę. Ba! Będą Ci nawet przyklaskiwac i zachwycać cię jakim jesteś podróżnikiem i że super. Także nie musisz się z tym kryć, wystarczą plecy. Jeżeli przyszedłeś uczciwie pracować to przygotuj się na ciężka harówkę i brak docenienia.

3
Biały Agencik
Pracownik
 Pytanie
@Szary Agencik

Zacznijmy od tego, że Team Leaderka(usunięte przez administratora)Ogolnie jest chamska dla ludzi, krzyczy na nich, kiedyś słyszałem, że nie chciała puścić jakiejś dziewczyny na l4 i jeszcze krzyczała na nią w windzie. Czy ktoś coś z tym zrobił? Przecież to (usunięte przez administratora)jest. Rzeczywiście, jeśli jesteś jej koleżanka to możesz wszystko, jeśli jej podpadniesz to będzie się nad Tobą (usunięte przez administratora). Główny TL projektu, w ogóle na to nie reaguje, wiecznie ja tłumaczy(usunięte przez administratora)

24
Xux
Pracownik
 Pytanie
@Biały Agencik

Który projekt?

Paweł
Inne
@Xux

Czy opisane wcześniej sytuacje w podejściu do pracownika to odosobniony przypadek? Wolałbym wiedzieć, zanim zdecyduje się na ewentualną współpracę. Mam też pytanie, czy wiesz, ile mógłbym zarobić, jako specjalista ds. obsługi klienta w j. polskim?

Kolejny agencik.
Pracownik
@Paweł

Nie. Jeżeli chodzi o tą team leaderke to wydaje jej się, że obejmując lepsze stanowisko może pomiatać ludźmi i jak ktoś jej nie pasuje to ona dokładnie wie jak utrudnić mu życie w firmie. 3/4 projektu czeka aż zostanie zwolniona lub chociaż zdegradowana, bo jej zachowanie i wypełnianie obowiązków to jest przykład tego za co pracownik powinien dostać wypowiedzenie. "Zapominanie" o callach, nie informowanie pracowników o istotnych dla nich rzeczach, wydzwanianie w dni wolnym do pracownika, bezczelnie zachowanie, szturchanie i szczypanie innych oraz robienie krzywych akcji na pokaz by podwładni się bali to znaki rozpoznawcze tej Pani. Ogólnie mam w miarę pozytywne wrażenia na temat pracy w tej firmie z wyjątkiem tej osoby, która psuje całą atmosferę czy ochotę na przychodzenie do pracy i widzą to wszyscy nawet z innych teamów.

23
Normalny człowiek
Pracownik
 Pytanie
@Kolejny agencik.

Ludzie, co się z wami dzieje?? Oceniacie czyjś sposób ubierania? Czerwona paryska dzielnica - naserio? Już pierwszy komentarz dużo mówi o poziomie inteligencji tej osoby... Jeden wielki hejt o rzeczy, o ktorych nie mam pojęcia, wymyśliłeś je żeby komuś zrobiło się przykro? Może nie zdałeś rekrutacji i chcesz się na kimś wyżyć? Jestem długoletnim pracownikiem tej firmy- i NIGDY nie doświadczyłam żadnego mobbingu, utrudniania pracy czy robienia mi na złość. Każdy wie co ma robić, struktura jest znana... Praca nie jest trudna, więc czym jesteś tak przepracowany? Klikaniem w klawiaturę? Może jest dla Ciebie zbyt trudne przychodzenie punktualie do pracy bądź przestrzeganie ogólnej kultury pracy? Jasne, jeśli ktoś nie ma wyniku też to nie jest akceptowane, ale zawsze jest feedback, pomoc, szukanie rozwiązań. Było juz kilku TL w tym projekcie i wszyscy byli w porządku wobec ludzi. Szturchanie, popychanie - really? TL z tego co widzę mają częstszy kontakt z samym klientem niż z agentami, więc te opinie odnośnie zapominania o spotkaniach sa bezpodstawne.... Jest mi przykro że tak fałszywe osoby pracują w naszym projekcie. Podejmując się pracy za kwotę która akceptujesz na rozmowie o pracę, nie narzekaj później jak Ci źle albo jaki jesteś biedny - skoro Ci nie odpowiada pensja i kadra to dlaczego aby jęczysz i narzekasz?? Są różne możliwości rozwoju w naszym mieście. Dodam jeszcze że komentarz odnosnie nowego pracownika - kolesiostwo - również mega słaby. Nie obchodzi mnie kto z kim wódkę pije, a kto był najlepszy i się nadawał. Na rekrutację zgłosiło się 3-4 osoby, byliśmy wręcz namawiani żeby startować i rozwijać się - więc nie było zadnej ustawki.. Ale cóż, kozak w necie, pi**a w świecie.

2
YETI
Pracownik
@Kolejny agencik.

Koleś, cos Ci sie pomieszało we lbie, jakie 3/4 projektu... Może Ty masz jakis problem ze sobą i nie potrafisz go. Rozwiązać, ale nie wyzywaj sie na kims - takie chamskie komentarze podchodza pod znieslawienie

1
.
Pracownik
@Normalny człowiek

Prawda!!! każdy tylko marudzi a na żywo w cztery oczy swoich żali mówić nie potrafi tylko wylewać frustrację w internecie " kozak w necie(usunięte przez administratora) w świecie" trafne w 100%.

1
Normalny człowiek
Pracownik
 Pytanie
@.

Ba! Najlepiej wylewać wiadro pomyj w internecie :) albo na chacie projektu ponarzekać ???? dlaczego nikt nie narzeka na jakość sprzętu, stare komputery, które zeby włączyć trzeba odczekać 10-15min?? To jest realny problem na który trzeba zareagować

Gall
Pracownik

Kolejny świetny friend naszego szefa zasilił szeregi supportu co świadczy tylko o jednym ☺️ i w takiej sytucjai kwestie zerowej kompetencji a między innymi kultury osobistej i zachowania wśród innych są pomijane i nikogo to nie ubteresuje osoby które się zgłaszają i mają potencjal są wykreślane z listy branych pod uwagę bo nie piją wódki z naszym przelorzonym a każdy wie ze to jedyna ścieżka awansu

3

Pracodawca

@Gall

Bardzo przykro czytać tak negatywną opinię która lekceważy wartości naszej firmy. Każda osoba otrzymuje maila związanego z nową rekrutacją oraz ma prawo do zgłoszenia się do niej. Wszyscy biorą udział w tych samych etapach rekrutacji, a to, kto to stanowisko otrzyma, zależy od wyników.

happily retired from CNX
Były pracownik

I read some of the references in this web site and realized how happy I am that I managed to leave that company with just a couple of scratches in my karma. I recommend to avoid Concentrix at all costs as long as there's any other company where you can work. There're quite a few companies where they pay a nice hourly rate and offer an attractive benefits package as well. However, if you decide to go with Concentrix after all you read here, you should be aware of the fact that taking care of your sales bonus is your own responsibility, meaning if you neglect checking on your contracts on a daily basis, your friendly colleagues will steal them and get paid for your own work. You should also expect terrible customers who are habitually overpromised and underdelivered, and then you have to deal with them somehow even though there's nothing that can be done by the time you pick up their phone call. So all you can do is listen to their never-ending stories trying to make an impression of a caring customer support representative, whilst all you can do is tell them that you're gonna get back with them once you find out the solution. Other than that there's almost no time between phone calls, they won't let you use your mobile phone in the office and if you need to make a phone call, you have to step out and call from the kitchen or from the lobby where there's next to no signal. However, one of the most stupid things I've ever come across in my life is having to ask totally disappointed and frustrated customers whether they want to purchase an additional contract on top of their atrocious experience with the product. This is something that only a very strange person could've implemented. To summarize, I am really happy about leaving Concentrix and I hope that all old-timers who have invested years of their lives into Concentrix and are still working there will find a better place to work.

Destruktor
Były pracownik

Nowa szefowa w projekcie z elektronika swoją „pełną reprezentacją wartości firmy” zabija w projekcie to, co najcenniejsze. Dobrą atmosferę. Egzekwowane są zasady, które nie są wcześniej omawiane. Ludzie ciagle uciekają na l4. Nie dziwie się. Totalna porażka okraszona batonami, izotonikami i pizzą. Żałuje, że miałem przyjemność pracy w tej firmie.

1

Pracodawca

@Destruktor

Choć wiemy, że istotą tego portalu jest swobodne dzielenie się opiniami, jest nam bardzo przykro czytać negatywne opinie o naszych współpracownikach. Pamiętajmy, że bardzo łatwo jednak w ten sposób przekazać zbyt przerysowaną rzeczywistość, na przykład napisaną na gorąco po sytuacji, która danego dnia nas dotknęła. Osoby zadowolone ze swojego miejsca pracy dużo rzadziej mają potrzebę publicznie i anonimowo o tym pisać, a pracowników, którzy pracują u nas wiele lat jest naprawdę sporo!

Destruktor
Były pracownik
@Concentrix CVG International

Niestety, ale to głównie pracownicy i ich zachowanie generuje negatywne opinie. Dla pracownika ważne jest poczucie zaopiekowania i zrozumienia ze strony pracodawcy. Negatywna atmosfera wpływa przede wszystkim na odejścia i absencje, a nowi pracownicy nie pojawiają się za często, a jak już to nie grzeją długo miejsca.

Dario
Były pracownik

Ten moment gdy firma leży na łopatkach pracownicy wyrażają swoje subiektywne opinie a pod spodem komentarze supportu sugerujące że nie mają racji. Odrazu napiszcie że każda opinia pracownika była napisana pod wpływem alkoholu albo innych środków a firma jest taka ekstra że nie musicie ratować jej wizerunku który nie istnieje. Concentrix to najgorsze miejsce pracy z kategorii Call Center. Nie dam się przekonać inaczej dobranoc.

sam
Pracownik

projekt z elektronika (tv, audio) to niesamowity (usunięte przez administratora) pod wzgledem zarzadzania, rotacja ludzi trwa bez przerwy (uciekaja przez wyplate i warunki), pracujacy ledwo dwa miesiace szkola nowych ludzi wiec w projekcie panuje niewiedza, najbardziej doswiadczeni agenci sa traktowani jak (usunięte przez administratora) wiec obecnie w calym projekcie osob ktore pracuja wiecej niz rok jest moze dwie, jak nowa szefowa dalej bedzie rzadzic tak jak rzadzi to tych co pracuja z pol roku i wiecej zostanie zero bo postanowila zepsuc cala atmosfere w biurze, rekordzistka zwolnila sie po 2 tygodniach firma obecnie blaga ludzi telefonami zeby nie szli na L4 i odrzuca wszelkie prosby o urlop na zadanie, od miesiaca norma jest ze wieczorami zostaje po 2-3 osoby, a na firmowym teamsie norma sa blagania do dziewczyny czy chlopaka siedzacych na czacie czy nie dadza rady jednoczesnie odbierac polaczen, rekord nastapil w zeszlym tygodniu gdzie kilka wieczorow osob na calym dziale jest DWIE, i jeszcze zrzucaja wine, ze mozemy podziekowac tym co poszli na L4, niewazne ze ktos siedzi na projekcie i zaraza innych ludzi kaszlac i kichajac do sluchawki a czatujacy i tak robia w pojedynke prace za 2-3 osoby, niektorzy zarzadzajacy biurem powinni wrocic na sluchawke, bo miotanie ludzmi pomiedzy przypisanymi do nich zadaniami a odbieraniem polaczen co 5 minut jest beznadziejne, tym bardziej jak klienci o 17 dzwonia gdzie jest ich umowione polaczenie na 14, a osobie ktora miala dzwonic nikt na to nie pozwolil sami ludzie w projekcie sa przewaznie super, trafiaja sie robiacy (usunięte przez administratora) ktory potem trzeba za nich odkrecic, ale da sie porozmawiac i rozwiazac problem, chyba ze chodzi o sprawe ktora zajmuje sie tym sam kontraktor projektu lub serwisanci, wtedy jak klient sie dowie w ciagu miesiaca to jest sukces z starymi grafikowymi, trenerami czy TLem tez sie mozna dogadac, szkoda ze wszelka konstruktywna krytyka nie bedaca obrabianiem (usunięte przez administratora) jest zbywana przez korporacyjne (usunięte przez administratora) i pisanie ze trwa ciezki okres i musimy przebolec, sensownie porozmawiac mozna tylko poza praca ale raczej nie przenosi sie to na warunki w samym biurze, co zreszta widac po zgubionych urlopach ktore firma odkrecila tylko dlatego, ze poszkodowani nie dali sobie napluc w twarz dodatkowy plus to home office (jak cie puszcza, o co ciezko, mnie dalej nie chca) i brak dress code najwiekszy minus, to ze zatrudnionych powinno byc przynajmniej dwa razy tyle co aktualnie i jak nie bedziesz blagac to bedziesz pracowac na komputerze co sie wiesza czesciej niz dziala cele sa do wyrobienia, ale jak ktoras premia przyjdzie z nastepna wyplata to jest sukces, obecnie jest tylko kwartal spoznienia

Krzysio
Były pracownik
 Pytanie
@sam

"trwa ciezki okres" - ten ciężki okres, to trwa w tej "profesjonalnej" firmie, na wpomnianym projekcie od praktycznie samego początku(od momentu jak Concentrix przejął całość obsługi). Nie dajcie sobie wmówić, że to normalna sytuacja, tak samo że normalną sytuacją jest (usunięte przez administratora) rotacja pracowników. Całe zło tego projektu ma swój początek w zatrudnieniu odpadów z poprzedniej firmy, poprzedniego SM. Taka firma na O, o której pozytywne opinie mogą mieć tylko całkowici fantaści. :-) Ci "mistrzowie" wychowali potem podobnych sobie i tak to trwa i będzie trwało, bo kto miałby niby zrobić tam porządek? Zatem życzę powodzenia potencjalnym pracownikom i szczęśliwego zakończenia współpracy obecnym.

D
Kandydat

Dzień dobry, chciałem się zapytać, jak wyglada praca na stanowisku Specjalista ds obsługi klienta w języku niemieckim. Jakie obowiązki, zadania, itp. Z góry dziękuje za odpowiedz!

piątkowy
Pracownik

Pracuję w tej firmie rok i trzy miesiące w projekcie z jedzeniem. Nie raz się słyszy od wielu osób, że dużo roboty i w ogóle ale z drugiej strony do pracy się przychodzi żeby pracować. Po ostatnich podwyżkach finansowo jest jak dla mnie okej, bo lubelski rynek raczej nie rozpieszcza. To co najlepsze w cnx to spoko ludzie z zespołu, ale z tlami też można się dogadać.

7

Pracodawca

@piątkowy

@PIĄTKOWY Dziękujemy za szczerą opinię, cieszymy się, że jesteś pozytywnie nastawiony do swojej pracy i zespołu :)

Gościówka
Były pracownik
@piątkowy

Zależy jeszcze z kim z TLów (projekt z jedzeniem). Bo jeśli chodzi o jednego TLa, to niestety ale kiedy znajoma miała urlop i z chłopakiem była w szpitalu (bo miał operację) to zadzwonił do niej z wiadomością, że umowa nie zostanie przedłużona bo brakowało tam do osiągniętego celu i mentorzy też są takiego zdania. Co najdziwniejsze, że reszta supportu nie słyszała o tym, a mamy czerwiec i dopiero teraz zaczyna wychodzić ta sytuacja. Ani mentorzy ani pozostali TLowie o tym nic nie wiedzieli, że znajoma została baaardzo nieładnie potraktowana. Takze jeśli ktoś chce tam pracować to uważać na niego i tyle.

były pracownik
Były pracownik
@piątkowy

No nieźle, mamy 21 wiek, a ludzie nadal powołują się na to, że uuu to wschód, cieszmy się, że dostajemy wogóle kasę xD Takie samo podejście co do zawierania przez CNX umów na czas określony i przedłużania wielokrotnie, a na końcu lub w trakcie nagle dowiadujecie się, że nie przedłużamy umowy.

micky mouse
Pracownik

Vorteile: -większość pracowników to pomocni, życzliwi i otwarci ludzie -firma wspiera integracje;daje pieniądze na wyjscia teamowe a przed pandemią były coroczne imprezy -są fajne konkursy, można wygrać naprawdę wartościowe nagrody -praca zdalna -można się dogadać w sprawie grafiku, urlopu -jak się jest chorym,życzą ci powrotu do zdrowia -prywatna opieka medyczna -mybenefit -rózne inicjatywy jak:owoce w biurze, lody, soki, kanapki. Nachteile: -mało konkurencyjne wynagrodzenie i nie kupuje argumentu, ze to Polska wschodnia. Na wschodzie jest tak samo drogo jak na zachodzie a jesli chodzi o cene mieszkan to Lublin jest jednym z najdrozszych miast w kraju, dużo drożym niz np Łodź W Krakowie za taka sama prace na tych samych warunkach dostaje sie w tej chwili 7000 -7600 zł brutto. Tez HO. Nam dali w tym 150 zl brutto podwyzki, przez co najdluzej pracujacy zarabiaja w tej chwili 5500 brutto miesiecznie. Do tego jest oczywiscie bonus ( powodzenia w wyrobieniu przy tych celach) i prowizja (niestety Niemcy tez juz sie łapią za kieszeń, wiec nie liczcie na duże obroty) -absurdalne, zabierajace czas zadania jak wpisywanie prób sprzedażowych, klikanie po nowych toolach, które sie tworza (po co testerzy, lepiej dowalić i tak zaszczutym pracownikom jeszcze jedno zadanie)czy tez co tygodniowe coachngi,które wielu doprowadzaja do rozstroju nerwowego -szalone tempo pracy, presja na wyniki, ciągle wieszajace sie systemy -ankiety od klientow, ktorzy za wlasna glupote i niepowodzenia obwiniaja agentów - niedoszkoleni agenci, po ktych trzeba sprzatac i tysiac razy przepraszac -bark spotkan z szefostwem. wysylaja lidera, zeby oglosil, ze znowu bedzie gorzej i znow bedzie trzeba wiecej robic.jest ankieta, ktorej biorac pod uwage to co sie dzieje nikt nie czyta ze zrozumieniem - no i na koniec, ciagle ktos fajny odchodzi, bo znalazl lepsza, spokojniejsza prace, w ktorej mu lepiej placa.

Halina
Inne
@micky mouse

w 100% jest tutaj praca zdalna? czy można, jak się chce, pracować stacjonarnie?

mniej niz zeroooooooooooooo
Pracownik
@micky mouse

system sie wiesza.. wylatujesz na 10 min z obiegu ale to nie jest brane pod uwage... tego baby nie widza tylko dra sie pod niebiosa na nas , obce baby... o błąd... pszczółki

Iga
Pracownik

Jak przystało na osobę będącą od 10 lat na walizkach, w kilku firmach pracowałam, więc mogę się wypowiedzieć na temat traktowania pracowników. W żadnej innej firmie nie doświadczyłam tak ogromnego wsparcia. Pomoc merytoryczną otrzyma się zawsze, jeśli się o nią poprosi. Jak ktoś się nie odzywa i oczekuje skakania wokół siebie, to niestety. Jak wiele osób wspomniało, są wady i zalety. Co zauważyłam na przestrzeni ostatniego roku, że jeśli ktoś się stara, to raczej nie wyleci. Co do osób wyżej postawionych, one mają o wiele więcej obowiązków. Tak, wszystkim jest ciężko, ale miejsce pracy to nie plac zabaw. Życzę więc odrobinę empatii. Pozdrawiam, Iga

17
Aga
Pracownik
@Iga

Iga... trollujesz na rzecz pracodawcy.... zle to wyglada w srodku....nie są dla wszystkich te same oceny ... subiektywizm....wsparcie dla swoich.... kolesiostwo... takie to w sumie naturalne.... dla koleżanki duzo wiecej niz dla obcej osoby..

Zniesmaczony
Kandydat

Czytając wypowiedzi niektórych pracowników, którzy w infantylny sposób opowiadają o swoich problemach, że ktoś na nich krzywo spojrzał albo nie spojrzał i czują się z tego powodu pokrzywdzeni zastanawiam się jakimi kryteriami doboru kieruje się ta firma.Wyglada na to,że bierze się, co się nawinie. Niektórzy pisali,że nie ma żadnej selekcji ale ze do tego stopnia.ZaZastanawiam się co to za ludzie muszą być, którzy rządzą tym kurnikiem

mniej niz zeroooooooooooooo
Pracownik
@Zniesmaczony

no ... jacys ludzie...testy sa na poziomie... szkolenia szybkie jak diabli ....wkuwac musisz po 8 i pó godz, pracy.....oceny sa subiektywnie generowane w sterowanym systemie...moga filtrowac przychodzace tematy rozmów i jedni dostaja np dobre sprawy a inni trudne zagwozdki...wspiraja sie ukry... a polacy im tez w tym pomagaja bo sa z nimi za pan brat...taki sovhoz...jak nie musici szukajcie innego miejsca,....grafik tez nie jest prosty do zaakceptowania....

ehhe
Pracownik
 Pytanie

tak dokładnieeee.. niemiecki projekt to padaka , menager jest tak samo dobry jak inni:) wszyscy wymagaja, nie da sie nic osognac, tlowie ciagle plotkuja z innymi o wszystkich, jesli ktos ma slabsze wyniki oczywiscie plan naprawczy, tak reasumujac jak nie masz plecow to jestes w plecy :d sciezka karier? ciekawe. osoba ktora byla na stanowisku tl kilka miesiecy zostal senior tl tylko dlatego ze miala znajomosci u naszego menagera , osoby z ukr maja wiecej do powiedaenia niz polscy pracownicy, do czego to doszlo zeby kadra btyla z ukr i rzadzila nami polakami.. nie mamy szansy zeby sie wybic bo tylko uklady daja pozycje i hajs:) ..es ist schade um worte

Urszula
Inne
@ehhe

Czyli kadra z Ukrainy zarządza pracownikami i faworyzuje osoby z Ukrainy? Dają chociaż fajne prowizje ? Jest szansa na umowę o prace ?

Czarna
Pracownik
@Urszula

Dają umowę o prace. (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@ehhe

Jako Concentrix szanujemy różnorodność naszych zespołów i wierzymy, że jest ona jednym z filarów w drodze do realizacji naszej misji. Wszystkich pracowników zawsze traktujemy równo. Każda osoba, która chce rozwijać się w ramach organizacji ma możliwość wzięcia udziału w rekrutacji do programów wewnętrznych podnoszących orientację organizacyjną i poziom kwalifikacji. Wszyscy pracownicy mają dostęp do wewnętrznych ogłoszeń rekrutacyjnych dostępnych lokalnie lub globalnie. Aby zapewnić ciągłość rozwoju Concentrix doświadczona komisja przeprowadza selekcję kandydatów, którzy posiadają wymagane umiejętności i wykazują potencjał do pracy na danym stanowisku (np. dzięki programom mentorskim).

Pracodawca

@Urszula

W Concentrix traktujemy wszystkich równo. Prowizje zależą od zaangażowania i wypracowanych wyników. Tak, oferujemy umowę o pracę

krzyś
Były pracownik
 Pytanie
@Concentrix CVG International

Dzielnie walczycie, ale poprawę należy zacząć od siebie i podejścia do pracowików. Propagandę odłóżcie na później. Z całkiem fajnej jak na korpo firmy zrobiliście (usunięte przez administratora), jeden z gorszych w Lublinie. Widać to bardzo dobrze po wypowiedziach pracowników, po ich rotacji i niezadowoleniu jeszcze pracujących(bo nie mają na tę chwilę innej opcji). A pamiętajcie, że na początku mieliście dużo pozytywnych ocen. Więc jak sądzicie, gdzie tkwi problem? :-)

Robertinio
Były pracownik
 Pytanie
@Concentrix CVG International

Prawda jest taka, ze firma nie ma zadnego profilu i lapie kogo popadnie. Mozes byc blacharzem lub profesorem a dostaniesz pace. Sa osoby, ktorych myslenie boli, ale sa tez osoby ogarniete. Niby jest doskonale ale dlaczego tyle osob odeszlo i nie wrocilo i dlaczego nie chca pracowac osoby z Lublina po filologii germasnkiej?

Czarna
Pracownik
 Pytanie
@Robertinio

Dokładnie. I dlaczego tyle osób rezygnuje w trakcie szkolenia albo chwile po ? Szczególnie na projekcie Samsunga. Zasady wyrobienia premii są tak skonstruowane aby jak najmniej osób ją dostało. Dostaje nieliczna grupka. Czyli tych, którzy wchodzą w d… liderom. Dostają ciagle zlecone na zadania. Aby podbijać premie. Nawet jak dobrze obsłużysz klienta. Jest zadowolony, ale przypadkiem, niechcący da Ci najniższa ocenę, to firma tego nie bierze pod uwagę. Ze to przypadek. Tylko dolicza tą negatywna ocenę. A dlaczego ? A dlatego żeby nie dawać premii. Tak samo z ograniczaniem czasu rozmów… klienci non stop się skarżą ze są zbywani przez konsultantów. No bo firma narzuca. Ale nie myślą ze nie da się w kilka minut załatwić pewnych spraw. Dlatego nikt nie chce już tu przychodzić do pracy.

Ja z ...u..licy..
Pracownik
@ehhe

UKRY SA POD OCHRONA PONIEWAZ DAJA CIAŁA ZA AMERYKE , A TO JEST us FIRMA I NA DODATEK MA ZAWIŁE ...... KORZENIE

3
Ja z ...u..licy..
Pracownik
@Concentrix CVG International

BZDURY PISZESZ1 mijasz sie z prawdą.... masz różowe okulary dla krewnych i polecanych z ukry tak nie jest ... dlaczego wprowadzasz innycg w błąd wstydz się za te słowa...

mniej niz zeroooooooooooooo
Pracownik
 Pytanie
@Urszula

czysta loteria. prowizja? ale jak udowodnic po czasie ,że coś sie załatwiło? sys jest concentrix czyli nie masz dowodu w rece.... stana trzy osoby z róznych stron swiata i pokaza CI ,że ,,,, ś mniej niz ZERO.... Lady Punk....

PracUE
Pracownik

NajsmieszniejsA sytuacja jaka mogła się wydarzyć. Nowa osoba z naszego supportu ktora nawet nie jest miesiac na posadzoe podczas dni jubileuszu gdzie byly jakieś atrakcje na piętrze zaczęła gwiazdorzyc i uciszac chamskim tonem pracowników (bo przeszkadzają innym) i jeszcze do tego kazal się przenieść z miejsca w którym byly zabawy. Co najlepsze to kilka razy się uniosl co było naprawdę strasznie nie na miejscu, a każdy wie ze ta osoba dużo odstawała od pozostałych którzy brali udział w rekrutacji na , nie potrafi się zachować, (usunięte przez administratora) jakich mało, wiecznie się spóźnial i wciaz spoznia jako mentor co nie miało żadnych konsekwencji i oczywoscie nie ma nadal, ale wiadomo jak się bawi z tleaderami to nie wybiorą kogoś kto jest miły , ma kulturę i wiedzę i się nadaje na to miejsce tylko koleżkę który za 4 razem w końcu dopiął swego włażąc w tył każdemu kto popadnie.. a swoim zachowaniem tylko potwierdza każdemu , sytuacja wręcz kuriozalna. Do pięt nie dorasta naszej poprzedniej mentorce która mądra zmieniła projekt bo wiedziała że trzeba brać nogi za pas

LOL
Pracownik
@PracUE

Osoba, o której mówisz uciszała towarzystwo nie dlatego, że miała zbyt duże ego, ale dlatego, że w czasie imprezy nowe osoby odbierały połączenia na słuchawce i nie słyszały rozmówcy. Ów mentor ucieszył resztę towarzystwa na prośbę jednej z pracownic, która doświadczyła nieprzyjemności podczas rozmowy z restką. Trochę więcej empatii i mniej patrzenia na czubek własnego nosa

10

Zostaw merytoryczną opinię o Concentrix CVG International - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Concentrix CVG International?

    Zobacz opinie na temat firmy Concentrix CVG International tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 125.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Concentrix CVG International?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 97, z czego 17 to opinie pozytywne, 65 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Concentrix CVG International?

    Kandydaci do pracy w Concentrix CVG International napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Concentrix CVG International
Przejdź do nowych opinii