Merkury Market

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Merkury Market

Zainteresowana praca
 Pytanie

Witam Czy to prawda ze jest odpowiedzialnosc finansowa I pozniej z wynagrodzenia sciagaja pieniadze jak wychodza braki? Podobno nawet jak ktos sie zwolni to za jakis czas jeszcze doplaca sie za brak na inwentaryzacji a czlowiek juz gdzie indziej?

Marco Polo
@Zainteresowana praca

Prawda, nawet jak się nie pracowało w danym okresie(powiedzmy z 3 lata temu) to i tak wystawiane są noty księgowe według uznania kierownictwa/osób prowadzących inwentaryzacje, bo ciągłe liczenie w biegu, prowadząc nieustannie sprzedaż to jak układanie domku z kart podczas rodeo. Poza tym, jeśli coś jest uszkodzone, a przy wysokiej rotacji pracowników nie sposób wyłapać wszystkiego, lub reklamacja zostaje odrzucona to za brak odpowiada adekwatny dział koniec końców.

niepolecam235
@Zainteresowana praca

Tak prawda

niepolecam235

Odbywałem szkolenie w tej firmie. Nie polecam zatrudnić się tutaj, ponieważ pracodawca obcina pensje na wszystkim czym się da A na dodatek dowiedziałem się że za wszystko jest odpowiedzialność finansową i potem ściągają z wypłaty. Uciekać stamtąd.

nikt ważny

kupiłem panele podłogowe zamówiłem towar poszedłem zapłacić i następnie odebrałem listwy panele czeba było podjechać pod magazyn 13 m2 tylko zakręcili mnie tak że ilość paneli sie nie zgadzał kolor inny niestety kapłem sie w domu . Mój błąd niestety mie moge tego zareklamować poniewasz miałem sobie wszystko sprawdzić i policzyć . TO moje pierwsze zakupy w tym sklepie szkoda że takie kiepskie wrażenie odniosłe nawet sprzedawcy/magazynierowi nie można ufać :/

1
Marcin
Inne
@nikt ważny

Przykro, że spotkała Cię taka sytuacja. Na przyszłość będziesz na pewno bardziej szczegółowo sprawdzał zamówienia. Czy w przyszłości zamierzasz jeszcze robić zakupy za pośrednictwem tej firmy?

Ja

Proszę mi powiedzieć, gdzie mogę znaleźć regulamin zakupów w sklepie Merkury, bo mam problem z rezygnacji z zamówienia przy wpłaconej zaliczce.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na [stanowisko] w firmie Merkury Market? Podziel się swoimi wrażeniami! Jak długo czekałeś na odpowiedź rekrutera po wysłaniu CV? Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny?
Pytanie
 Pytanie

Czy firma Merkury Market w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

1
Xzx
@Pytanie

Odradzam pracę w tej firmie.

Bruno
@Xzx

Szkolenie w tej firmie trwa dwa dni i polega na myciu luster ;)

Monika
Inne

Jakie formy dostawy oferuje Merkury? Będę wdzięczna za informację. Napiszcie, którą polecacie najbardziej. Dzięki.

Wkurzona na maxa

Dwa tygodnie wcześniej zakupiłam zestaw komoda i witrynka, odebrałam to na magazynie paczki były całe nieuszkodzone więc nie miałam się czego przyczepić.można by pomyśleć że wszystko okej natomiast w domu po złożeniu komody z którą było wszystko w porządku wzięliśmy się za otwieranie paczki z witryną i tutaj od razu widoczne uszkodzenie bocznej płyty witryny pęknięcie na długości 25 cm. Od razu więc zgłosiłam ten fakt u sprzedawcy. podpięte były zdjęcia uszkodzonego mebla i mimo że prosiłam o wymianę na pełnowartościowy produkt choćby z ekspozycji to otrzymałam odpowiedź że i tak muszę czekać 2 tygodnie na odpowiedź od producenta.po tych nieszczęsnych dwóch tygodniach oczekiwania pojechałam zapytać z kartą reklamacją czy wymienią mi całą witrynę lub chociaż uszkodzony element.usłyszałam że może to trwać nawet znowu do miesiąca.ponieważ producent jeszcze im nie odesłał i nie wiadomo kiedy to zrobi.żadnego zainteresowania chęci przyspieszenia wymiany totalna olewka ze strony pracowników. Jakby robili łaskę że tam w ogóle pracują. Nadal czekam mocno wkurzona na wymianę mojego zapłaconego mebla.jak przyjmowali pieniądze to wszystko było okej ale jak się człowiek domaga szybkiego załatwienia wymiany meble uszkodzonego nie z mojej winy, to zaczynają się schody. Nie polecam nikomu z zakupów w tym w sklepie i sama wiem że już więcej tam nic nie kupię.ogólnie bajzel na kółkach nikt nic nie wie każdy tylko patrzy jak tu scedować obowiązki na drugiego. Pracownicy rozpierzchnięci po sklepie jakby unikali klientów ,nie ma kogo zapytać o szczegóły.Sama pracowałam na stoisku meblowym dobrych kilka lat i wiem że można to załatwić inaczej tylko trzeba trochę chęci i zaangażowania w pracę a z tym w Merkury market się nie spotkacie. Cała ta ekipa to porażka.

1
Enwyp
@Wkurzona na maxa

A skąd mają pewność, że to nie Pani uszkodziła mebel, skoro podobno paczki były ok?(i na już mają do dać z ekspozycji?! ) Ktoś zabronił to otworzyć przed magazynem? A teraz Pani ma pretensje do ludzi którzy przyjęli reklamacje, ale przecież to nie oni je rozpatrują. Proszę czasami zmienić punkt widzenia.

Marcel
Inne

Cześć! czy jest to praca również dla studentów?

Xxx
@Marcel

Nie chcą studentów. ;)

MANIUS

Szanowna Dyrekcjo Marketu w Zywcu przy ulicy Wesołej. Chciałbym wyrazić swoją opinie jako klijent Waszego Marketu. Kupiłem u Was pare dni temu lampy do pokoju, KUCHNI , łazienki i jeden klosz był pęknięty i rozleciał mi sie przy próbie założenia. Dzisiaj tj 13.08.2019 byłem w markecie i chciałem dokupić jeden prosty klosz. Niestety nie mogłem tego dokonac, gdyz Pani oswiadczyła , że nie mają kloszy solo w sprzedaży, a że jest to produkt z Chin nie ma możliwosci zakupu samego kloszu tylko musze kupić cała nową lampe , by miec klosz. To są po prostu kpiny z klijenta. Następnie chciałek kupic lampę do łazienki, wybrałem 3 rodzaje lamp i Pani po sprawdzeniu w komputerze powiedziała mi , ze na stanie mają po jednej takiej lampie. Niestety po 15 minutach wrócila Pani z magazyny i powiedziała , że niestety nie ma takich. Zasugerowałem by dać lampe z pólki , ale oswiadczono mi .,że nie wolno jej sprzedać lampy z wystawy. . Czyli albo macie bałagan na magazynie , albo system komputerowy jest do kitu , bo pokazuje nie rzeczywiste stany magazynowe. Do całego tego obrazu Waszego marketu doszedł totalny obraz bałaganu by nie powiedziec ostrzej spowodowany zmianami w ustawieniu towarów, pracownicy byli zajęci przenoszeniem towaru , ustawianiem go i w sumie nie można było spytać pracownika o towar , gdyż wszyscy gonili jak szaleni. Takie zmiany w ustawianiu towarów winniscie robić po godzinach pracy lub po wyłaczeniu np góry sklepu. Swiadczy to, że po prostu macie klijenta w nosie, bo tak jestescie jedynym marketem budowlanym w Zywcu. Może ktoś z Dyrekcji by zechciał napisac do mnie pare słów wyjasnienia, czy to jest normalne Wasze traktowanie klijenta, czy wypadek przy pracy. Na dzis to powinniscie sie wstydzić , ze tak o obslugujecie ludzi. Macie mój adres emailowy to raczcie odpisac , bo wstyd sobie robicie.

1
EJNL4
@MANIUS

I co, odezwali się?????

Feliks
Inne

Zastanawiam się jaka jest przyczyna , że na forum piszą jedynie klienci lub zainteresowani pracą?

Xyz

Witam pracowałam na składzie budowlanym. Teraz poszukuje pracy zastanawiałam się nad merkury market. Orietujecie sie o zarobkach tam? Jakie dają umowy? Jakie razobki mają kasjerki a jakie doradztwo dla klienta?

novy

Masakra,W dniu 21,06,2019,oddawalem ,[zwrot -nie pasowala do nowych drzwi lazienkowych}.znajomej na magazyn umywalke szafke i lustro,przez pomylke oddalem deszczownice.Mialy byc 2 pudka ,a oddalem 3.jak sie dowiedzialem w poniedzialek ,pracownik dobrze wiedzial ze ma nieprzyjmowac ,cos co jest w bialym pudle-tak byla pakowana deszczownica.on podpisal ze odbiera umywalke szafke i lustro ,a deszczownice skroil dla siebie! Chwile pozniej podszwdl do mnie i sie zapytal ,,gdzie bedziemy ,chyba chcial nam oddac ,alboi kase ,niewiem ,bo podszedl inny pracownik i tamten odszedl. Gosc wogole jak sprawa wyszla na jaw,udawak ze ma amnezje,udawal ze nie paieta zeby cos takiego przyjmowal.Jak dzisiaj ,wtorek,rozmawialem z kierownikiem ,to sie okazuje ze kamera ,to fikcja ,nie podlaczona .pytam co k...jest grane ,jak sprzet sie nie znajdzie ,ide na policje i koniec tej bajki .

1
Bruno

Jeśli chodzi o obsługę to jest fatalna ale czego się tu spodziewać jeśli "szkolenie" trwa dwa dni i polega na staniu albo na myciu luster bo nikt nie ma czasu wytłumaczyć co i jak. Później jak można się na czymś znać jeśli nikt tej wiedzy nie przekazał. Pan kierownik to jest pierwszy do wylotu bo tylko chodzi patrzy kto co robi. Udaje wielkiego pana a nie ma zielonego pojęcia o niczym. Nawet gdy klient chce z nim rozmawiać to nie wychodzi bo się chyba boi. Tam nie ma kto się zabrać za kierowników jeśli chodzi o Żywiec i ogólnie o cały system. Zaopatrzenie do kitu bo nigdy nic nie ma... Atmosfera też nie jest za fajna

Niezadowolona

Ten sklep to jakas pomylka! Niby samoobsluga a wszędzie trzeba czekać na wypisanie kwitkow! Towar, który jest wadliwy, trafia z powrotem na półkę sklepowa zamiast do producenta. Pewnie ktoś go w końcu kupi! Żenada!!!!!

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dryblass

Sprzedano mi zarowki nie takie jak chcialem i niechca wymienic kierownik nawet niechcial wyjsc porozmawiac lepiej tam nie kupowac (usunięte przez administratora) i nie kompetentni ludzie

1
Niepotrzebny
@Dryblass

Może dlatego, że żarówki nie podlegają wymianie i zwrotowi o czym informują tabliczki na dziale oświetlania???? Proponuję uważniej robić zakupy. Pozdrawiam.

Administrator

Czy ktoś może opisać, jak w tym momencie] prezentuje się pracodawca na tle innych - zarówno w tym obszarze jak i lokalizacji? To bardzo cenna pomoc dla osób mieszkających w Żywiec.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomcio62
@Administrator

Pracodawca to kpina ;)

1
Monika
Inne
@Tomcio62

Czy możesz doprecyzować swój komentarz? Niestety nie mówi on nam zbyt wiele na temat pracy w firmie. Czy jesteś pracownikiem Merkury Marketu? Jeśli tak, powiedz nam prosze, jak wygląda praca w tym miejscu? Czy pracodawca oferuje zarobki adekwatne do wykonywanych obowiązków? Czekamy na Twój komentarz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marianek45

Glowny kierownik sklepu powinnien zająć się zamiataniem liści na ulicach, na stanowisko kierownicze kompletnie się nie nadaje. Rozkładać ręce to każdy umie i zwalniać pod koniec umowy zlecenia . Odbierać telefoniki, że pracownik idzie siusiu czy na magazyn po dostawę, żałosny Market. Nie dajcie się nabrać na ,,wysokie” zarobki. Jeśli masz dobrą psychikę i lubisz pracować praktycznie za darmo 12 godzin, zapraszam do pracy. Po 2 miesiącach i tak cię zwolnią. Lubisz być nadzorowany na każdym kroku ? Ten market jest dla Ciebie. Zakupy w tym sklepie tez pozostawiają wiele do życzenia, jeśli zamówisz meble to bądź gotow na czas kilku miesięcy oczekiwania, towar i tak doślą niekompletny albo uszkodzony. Stół bez nóg to nowa moda XXI wieku :) jeśli lubisz takie bajery zapraszam do kupna ;) będą zapewniać ze będzie do miesiąca u was w domu zakupiony produkt ;) liczyć to oni tam tez nie umieją ;)

Franio576

Ten sklep to porażka, kierownictwo to już totalne zero. Na niczym się nie znają, jak czegoś nie ma to tylko potrafią ręce rozkładać :) i wracać do swojej klitki. Ogólnie nie polecam, towar niskiej jakości. Trzeba chodzic z kartkami jak za komuny Ze śmiesznymi indeksami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niezadowolony klient

Nie polecam Obsługa dająca znać że nie zależy im na tym co robią, gdy zapyta się O dana rzecz szukają pół godziny , po czym wychodzą i informują że nie ma. Zamówiłam w tym sklepie kinkiet na który czekałam 2 tygodnie , szafę i biurko. Na meble czekam już grubo ponad miesiąc i dalej cisza. Nie planuje już żadnych zakupów w tym sklepie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ferbi

Witam. Robię w Merkury często zakupy jestem mega zadowolony i nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. obsługa dla mnie jest zawsze bardzo miła,doradza jest pomocna... kiedy potrzebuje od razu pod chodzą z uśmiechem az chce się robić zakupy;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Merkury Market - Żywiec

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Merkury Market?

    Zobacz opinie na temat firmy Merkury Market tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

Merkury Market
Przejdź do nowych opinii