Rtv euro agd

Częstochowa

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 1 ocen.

Rtv euro agd
1 1 6 1

Opinie o Rtv euro agd

Wkur wio ny pracownik

Jeśli lubisz być jeb any o cokolwiek i zarabia w normalbym miesiacu( nie tyczy sie grudnia) 1300 zl na reke to jest to praca dla ciebie. Na slepach wysokoobratowych mozesz zarobic ok 2~3 tysa jesli nie posiadasz kregoslupa m9ralnego, w mniejszych miastach 1400 -1500 to max. Zero znizek dla pracownikow, zero bonow na swieta, zero jakiegokolwiek socjanu. Liczyc mozesz tylko na cala mase bezsensownych zajec, prace wedlug grafiku na ktory masz maly wplyw, prabie mozgu odnośnie SOKu( ich dziwnego Standardu Obslugi Kilenta) i zajebiaszczy wielki nacisk na realizacje planu, ktory jest tak skonstruowany ze nie da sie zarobic godziwych pieniedzy. Wiec jrsli jestes zdesperowany/badz debilem smialo skladaj cv moze przyjdziesz na moje miejsce:)

Zostaw opinię o Rtv euro agd - Częstochowa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Rtv euro agd