Opinie o EUROWAG W.A.G. payment solutions
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie EUROWAG W.A.G. payment solutions? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Nie ma czegoś takiego:) Skoro zostajesz dłużej to znaczy że źle gospodarujesz swoim czasem.
Potwierdzam, że nadodziny były wypłacone. Jato, nie jesteś pracownikiem firmy. Jeśłi nagdodziny są uzasadnione porzebami biznesowy to są wypłacane.
plusy: -premie -nauka angielskiego, bony świąteczne, kafeteria -raczej nie ma problemu by przejsc na uop -naprawde w porzadku ludzie i atmosfera , z każdym mozna sie dogadać -home office minusy: -sporo systemów operacyjnych -szybkie tempo pracy, dużo zmian -brak wsparcia
Ogólnie polecam. Przemiła atmosfera, dobre wynagrodzenie, bardzo duży socjal. Zawsze ktoś się trafi komu coś będzie przeszkadzać, ale gdybym mógł 2 raz też bym aplikował do Eurowag.
Czyli około 20 osobom które się przewinęły przez tą firemke w ciagu ostanich 2 lat " coś przeszkadzało".. brak Ci wyobraźni człowieku. I powodzenia w realizacji 30% wzrostu w kolejnym roku ;)
Ostatnimi czasy wszystko sypie się w tej firemce… poza zmianami personalnymi jeszcze etoll nad którym Eurowag nie zapanował. Odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmom czy to z pozycji klienta czy pracownika
od 35 minut usiłuję się dodzwonić do eurowaga . Czy tam już nikt nie pracuje ??
Czy EW planuje budowę nowej stacji automatycznej A4 Zgorzelec ? W obecnej sytuacji ogromnego zakorkowania węzła Krzywa A4 pozyskiwanie kolejnych klientów i utrzymanie obecnych będzie coraz trudniejsze. Alternatywnie mamy Citronex, ale kacapy rozdają wszystkim 22 grosze netto więc Zgorzelec wygląda już podobnie z oczekiwaniem.
Chyba wiele się dzieje obecnie w tej legendarnej firmie. Biorąc pod uwagę, że firma ma pokaźny kawał rynku i naprawdę dużych dobrze płacących klientów klientów trochę dziwi takie podejście do pracownika. Ktoś może coś więcej napisać, rynek huczy od plotek.
Dzień dobry, od jakiegoś czasu obserwuję firmę i czekam na jakiś proces rekrutacji na sprzedawcę czy coś wiadomo? Czy wymagany jest angielski? i jeśli tak to na jakim poziomie i czy realnie jest wykorzystywany?
Witam, zapraszamy do śledzenia ofert pracy na naszej stronie internetowej jak i portalu pracuj.pl
Zapowiadają u was wyższe stawki?
Witam. Widzę, że w dniu dzisiejszym na Pracuj.pl pojawiła się oferta dot. pracy na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Należności. Czy wiadomo na jakie wynagrodzenie może liczyć osoba z wieloletnim doświadczeniem w windykacji należności (ale bez doświadczenia w pracy z systemami kart paliwowych) ? Będę wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam Potencjalny Kandydat :-)
Witam. Jakiś czas temu brałem udział w rekrutacji w tej firmie i pomimo przekazania informacji o decyzji do środy to nie otrzymałem żądnej odpowiedzi. Co do rozmowy, to firma proponuję ludziom skandaliczne warunki finansowe, za które ukraińcy nawet by nie chcieli pracować. Żałosne. Żałosne.
Ile, musisz pisać ile, dla jednego dużo dla drugiego mało, to nie jest obiektywne. Przynajmniej do minimalnej krajowej się trzeba odnieść.
Plusy: - umowa o pracę - bardzo komfortowe i ergonomiczne miejsce pracy - dodatkowe 3 dni urlopu - socjal (multi-sport, ubezpieczenie prywatne, bony świąteczne) - woda, kawa, herbata, owoce i ciastka są standardowym wyposażeniem kuchni - premie (13 pensja, kwartalna, roczna, uznaniowa) - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i stażu pracy, zawsze na czas - imprezy integracyjne z pracownikami i z klientami - wysokiej klasy narzędzia pracy tj. samochód, laptop, telefon oraz komputery w biurze - szkolenia, darmowe loty samolotami - bardzo mili ludzie dookoła - podobno w męskiej toalecie jest prysznic ;) Minusy: - systemy operacyjne (bardzo skomplikowane) - GPS w samochodach służbowych - brak szatni - brak wsparcia Ogólnie firmę oceniam pozytywnie, tak 7,5/10 Pozdrawiam Dział OSM
Co to za stanowisko, raczej nie handlowe. EW tworzą głównie handlowcy, bez naganiania firm transportowych góra nie ma racji bytu.
Byłem na rozmowie rekrutacyjnej w Eurowag parę miesięcy temu. Z tego co pamiętam, na rozmowie była Pani z HR, szefowa działu i gościu z działu sprzedaży. Zdziwiło mnie jego chamskie usposobienie i rzucanie w moją stronę epitetami i strojenie (usunięte przez administratora) min. Z początku myślałem, że to coś w rodzaju testu, ale pod koniec rozmowy już nie miałem wątpliwości z kim mam do czynienia. Mam w zwyczaju odpowiadać na (usunięte przez administratora) kulturą i podziękowałem za wątpliwy zaszczyt uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym. Współczuję ludziom, co muszą się męczyć z tym małym człowiekiem, którego ego jest odwrotnie proporcjonalne do jego karzełkowatości.
Słyszałam, że na południu zwolniono kilku handlowców w toku epidemii, część z nich była świeżo zatrudniona i przeszkolona. W związku z tym należy sądzić, że do końca roku już raczej nie będzie nowych rekrutacji i czekamy na rozwój drugiej fali epidemii, ewentualnie odmrożenie procesów rekrutacji w pierwszej połowie 2021 r ?
Dziwią mnie negatywne komentarze. Jak każda firma EW ma swoje problemy. Z pozytywów na pewno benefit, atmosfera, ludzkie podejście, lokalizacja i wygląd biura. Dużo osób po odejściu z firmy z własnej woli zdecydowało się na powrót co raczej pozytywnie świadczy
Zgadzam się z przedmówcą. W ostatnim czasie zaszło kilka zmian i wszystkie oceniam bardzo dobrze. Poprawiła się zarówno atmosfera w biurze jak i w terenie. Zamykane są sprawy, które rzutowały na samopoczucie zespołu. Oczywiście jak się chce to zawsze się znajdzie powód do narzekania. Z mojej strony – 100% rekomendacji i pełne poparcie dla nowego kierunku.
Dziękujemy za tę opinię i cieszy nas pozytywny odbiór zmian. Staramy się reagować zarówno na potrzeby jak i ewentualne problemy zgłaszane przez pracowników. Wierzymy, że wspomniany nowy kierunek przyniesie wiele dobrego dla oddziału polskiego WAG.
Czy można liczyć w EUROWAG W.A.G. payment solutions na prywatną opiekę medyczną?
Jak Eurowag radzi sobie w nowej sytuacji wywołanej przez COVID? Praca zdalna, redukcja zatrudnienia, zmniejszanie wynagrodzeń? Jak wygląda powrót do normalności?
Drogi Zainteresowany, Sytuacja spowodowana wirusem COVID sprawiła, że musieliśmy szybko dostosować się do wymogów bezpiecznych warunków pracy. Początkowo wszyscy pracownicy pracowali zdanie, jednak w ostatnich dniach daliśmy możliwość powrotu do biura dla chętnych osób z zachowaniem maksymalnej 50% frekwencji. Dodatkowo zadbaliśmy o środki ostrożności w postaci płynów do dezynfekcji, maseczek ochronnych i odległości miejsc pracy. Jednocześnie staramy się utrzymać zatrudnienie na niezmiennym poziomie, czyli nie zmniejszamy wynagrodzeń czy czasu pracy. Naszym głównym celem jest wspieranie naszych Klientów o których nie możemy zapominać w tym trudnym dla wszystkich czasie. Wierzymy, że wspólnymi siłami uda nam się przertwać obecną sytuację.
Firma fajna potwierdzam, mój chłopak tam pracuje i sobie chwali.
Dzień dobry, jakie są godziny pracy na stanowisku Customer Care Specialist? ścisle określone od-do czy może w systemie zmianowym?
Pani Anno, biuro w Warszawie pracuje w godzinach 8-17 od poniedziałku do piątku, dlatego praca w dziale Customer Care wygląda zmianowo: 8-16 lub 8.30-16.30 bądź 9-17. kwestia godzin do ustalenia z zepołem. Pozdrawiamy Zespół Eurowag
Masakra, na dystrybutorze 1.209 euro za litr a eurowag ściągnął 1.32 euro za litr i tak co tankowanie , 9% za transakcję?! Szczerze odradzam !!!!!!
Klientów obowiązuje cena zgodna z umową zawartą z handlowcem. Cena jest dostępna zawsze na portalu. Nie rozumiem tego żalu.
Radek, w jakim świecie żyjesz??? Sam jeździłeś i rozdawałem rabaty??? handlowiec ofertę podsumowuje, teraz ja podnosicie nawet na Polsce, a rabat jest stały, wynika z uzgodnień z handlowcem. (usunięte przez administratora)
Cena nie jest stała i zmienia się w zależności od różnych czynników. Chociażby takich, jak różne formuły cenowe, czy różne koszty zakupu i inne parametry, takie jak koszt ryzyka, które w obecnej chwili poszły znacznie do góry. Niezależnie od tego, klient zawsze finalnie ma cenę do zweryfikowania na portalu klienta, o czym zawsze informujemy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w EUROWAG W.A.G. payment solutions?
Zobacz opinie na temat firmy EUROWAG W.A.G. payment solutions tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w EUROWAG W.A.G. payment solutions?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 4 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!