Zadbano SA

4.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Zadbano SA

Klient
Inne

Firma wysłała pracowników do oględzin zareklamowanego łóżka. Panowie, którzy przyjechali, podnieśli lozko pośpiechu i uszkodzili ścianę oraz dodatkowo łóżko. Firma nie wzięła za to żadnej odpowiedzialności, mimo przesłanych im przeze mnie zdjęć dokumentujących te fakty. Reklamacja łóżka też oczywiście została odrzucona. Nie polecam współpracy z tą firmą.

Łukasz
Inne

Odradzam stanowczo korzystania z usług tej firmy. Firma bez przerwy zmienia termin dostawy. Panowied dostawcy niekompetentni i niepunktualni.

anonim
Kandydat

Jak w praktyce jest realizowana możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, o której można przeczytać w aktualnej ofercie zatrudnienia na stanowisku Specjalisty ds. Telefonicznej Obsługi Klienta? W jaki sposób jest się wynagradzanym za pracę? Pensja składa się z pensji zasadniczej i premii?

Grzegorz
Inne

Od 17 dni czekam na dostarczenie 2 przesyłek.

Koordynator
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Piękna gadka jak to cudowna firma. Dużo obiecują a później wychodzi piękne rozczarowanie.

Pytania

standardowe jak na każdej rozmowie wprawie pracy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Kmmm
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Praca na magazynie tragiczna. Przedmioty po kilkadziesiąt kg masz sam nosić. 70kg mebel? Bierz sam. Wielkie oczy jak chcesz kogoś do pomocy. No i jak nie biegasz to Ci powiedzą że za wolno i rób szybciej. Ciągle dosłownie jest bieganie z rzeczami. Zazwyczaj jak praca jest ciężka to powinien być przynajmniej większy luz. Jedyny plus to przerwa 30 min a nie 15. Przynajmniej to ma sens. BHP po coś jest, tutaj nieprzestrzegane własnie przez ciezary. Wszystko byle jak. Jeśli się pokusicie to stracicie zdrowie, natyracie się za psie pieniądze. Nikt o zdrowych zmysłach nie chce tu pracować, więc zapychają wolne miejsca desperatami z agencji pracy a i z tym nie jest łatwo. Ktoś tu pisze, że doświadczenie dostaniecie? Haha jakie, przekładanie bardzo ciężkich rzeczy z kąta w kąt. Super, nie ma co. Co kieruje ludźmi pracującymi tu naprawdę ciężko mi stwierdzić. Chyba po prostu się nie szanują.... Jeśli przypadkiem wysłałeś tu zgłoszenie. Odpuść sobie człowieku. Lepiej nic nie robić niż takie coś.

Luiza
Inne
@Kmmm

To na magazynie nie macie chociaż jakiegoś paleciaka żeby transport tych ciężarów był trochę lżejszy? A te "psie" pieniądze jak to sam określasz, to ile tak mniej wiecej jest?

Kmmm
Były pracownik
 Pytanie
@Luiza

Na magazynie są oczywiście paleciaki, palety i wózki dwukołowe. Tylko ciężarówki są najczęściej zapakowane towarem luzem, czemu się nie dziwię bo na same palety bardzo mało by weszło. I bierze się je na dwukółkach, ale potem te meble przenosi się na takie większe wózki i już trzeba ręcznie podnieść. Jest ogólnie wiele sytuacji, gdy trzeba coś ręcznie podnieść/przenieść. Jak coś ma 30kg to jest lekkie xd Meble mają też różne wymiary, często są tak wielkie, że jadąc dwukółkiem nie widzimy nic przed sobą i to też nie zawsze jest lekka jazda prowadząc duży ciężar. A czemu do wszystkiego nie używamy paleciaków? Chodzi o to, że musi być zapierdziel xd każdy biega i żeby było szybciej nosi te wielkie ciężary samemu, zamiast poprosić o pomoc... Noszenie dużych ciężarów w dwójkę byłoby do zrobienia, ale to strata czasu, bo przecież zamiast pomóc koledze z ciężarem 70kg, druga osoba może wziąć kolejny ciężar 70kg. Psie pieniądze. No takie jak na innych magazynach, najniższa plus trochę. Może złego określenia użyłem. Miałem na myśli, że płaca nie wynagradza ciężkości pracy. I absolutnie nie ma sensu tu pracować, bo mniej zdrowia stracisz a zarobisz nie mniej gdzie indziej.

Justyna
Inne
@Kmmm

Ej, czyli jaka jest pensja? Bo psie pieniądze to mało konkretnie. Wiecie ile zarobić można na start jak nie ma się doświadczenia? I czy pensja rośnie jak skończy się okres próbny??

Katarzyna
Inne

Panowie przywieźli szafę i wniesli na piętro w te upały bez żadnego problemu. Mili i z uśmiechem. Wszystko ok. Polecam!

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Zadbano SA?

MP
Były pracownik

Prywatna firma prowadzona jak na "prywaciarza" przystało. (usunięte przez administratora)Zasady premiowania stale zmieniane. Bardzo koleżeńska atmosfera, czyli jak nie wejdziesz w zespół lub różnisz się od nich, możesz się nie odnaleźć. I nie mają znaczenia ani Twoja wiedza, praca, ani kompetencje. Poziom wiedzy logistycznej pozostawia wiele do życzenia. Podobnie jak cała organizacja procesów logistycznych co przekłada się na jakość usług i komfort wykonywania pracy. Dziwna atmosfera wewnątrz firmy na zasadzie "coś wisi w powietrzu". Jeśli szukasz pracy w logistyce poszukaj pracy w konkurencji i ucz się od najlepszych oraz pracuj z nimi. Albo potraktuj tą firmę jako epizod.

Gosiaban
Inne

Firma bardzo profesjonalna. Świetny kontakt z kierowcą.dostawa na czas.. Bardzo polecam.

Ostry
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jak z benefitami? Czy jest karta lunchowa? Przy tak ciężkiej pracy firma powinna poczuwac sie do wspolfinansowania posiłku regeneracyjnego. Ja u siebie w pracy mam. Poza tym chciałbym zapytać o dodatkowa wypłatę wakacyjna bądź swiateczna, zwroty za bilet i jakieś ciekawe szkolenia wspierające rozwój pracownika.

Elżbieta
Inne
@Ostry

Nie pracujesz tutaj? To czemu pytasz, chcesz się przyjąć? Ja nie słyszałam nigdy o karcie lunchowej, raptem w jednej firmie miałam kanapki albo pączka. Jak to działa? No i czy jest tam rzeczywiście jakaś stołówka?

1
Janek
Pracownik
@Ostry

Nie liczył bym na jakieś super benefity. Są karty multisport, itd ale po ciezkiej pracy na silke czy na jakiekolwiek sporty nie mam czasu

U Francuza
Były pracownik
 Pytanie
@Janek

No to właśnie sama podsumowałaś że Zadbano rozdaje benefity niedostosowane do realnych potrzeb. Akurat się zgodzę że Multisport to jeden z najsłabszych benefitow na rynku i totalnie oklepanych. Karta lunchowa w tej ciężkiej pracy byłaby akurat. I przecież opłaca się podatkowo. Danie karty lunchowej zasilanej na 300 zł za które potracisz z pensji 150 zl kosztuje cie znacznie mniej niż zapłacenie pracownikowi tych 150 zł wiecej netto w wypłacie. Nigdy nie zrozumiem firm w ktorych nie stosuje sie najlepszego benefitu na rynku. Czy wasi pracownicy pracując w terenie nie kupują jedzenia? Czy moze kupują i przepłacają za nie mimo ze to posilek sluzbowy? Haha typowa praca u polskiego skapego dziadersa. Pozdrawia były pracownik prosto z firmy z 10 benefitami. Ale Multisportu akurat nie brałem po co to komu. Pozdrawiam siwego z przeprowadzek jeśli jeszcze nie poszedł na emeryture albo pod wieko. Ta praca niszczy człowieka. Szkoda zycia

Asia
Kandydat
@U Francuza

No a konkrety? Bo opisujecie to czego akurat nie ma. Jakie są tu te benefity oprócz karty sportowej? Jakaś opieka medyczna jest?

Urszula
Kandydat
@U Francuza

Ale co dają takiego czego nie potrzeba? Czy były próby negocjacji z szefostwem tych kart lunchowych? Jak długo w ogóle tu pracowałeś i co dokładnie robiłeś?

nick
Inne
 Pytanie

Ciężko się nie zgodzić z poprzednimi opiniami. Jak to jest możliwe że w dniu dostawy o godzinie 12:30 dzwonicie i mówicie że dostawa będzie jutro ?? Chyba Wam sie nazwa firmy pomyliła z jakością usług jakie świadczycie ! Może trzeba zmienić na ZANIEDBANO !

Źle potraktowana Klientka
Inne
 Pytanie

Stanowczo odradzam. Zadbano wyróżnia się niekompetencją, nierzetelnością, brakiem profesjonalizmu i brakiem szacunku do klienta, który przecież wykupuje u tej firmy usługi. Na dostawę sprzętu rezerwują sobie 12-godzinny przedział czasowy od 8 do 20 - kto może sobie pozwolić na bycie uziemionym w mieszkaniu cały dzień? Przyjeżdżają z dużym sprzętem agd na montaż i nie mają żadnych narzędzi, nawet nożyczek do rozcięcia opakowania - sytuacja z brakiem narzędzi powtórzyła się dwukrotnie, przez co dwukrotnie montaż nie został wykonany, a mój czas zmarnowany. Kontakt z tą firmą to horror. Dyspozytor spedycji złamał w stosunku do mnie prawo, zniesławił mnie i naruszył moje dobra osobiste, za co firma nie chce wziąć żadnej odpowiedzialności i w tej kwestii milczy. Jedna wielka żenada. Omijać szerokim łukiem z troski o swoje zdrowie, czas i pieniądze. Ostrzegam, że są partnerem biznesowym firm Electrolux Poland i Neonet i realizują dostawy sprzętów agd zakupionych w tych sklepach.

jankes
Pracownik

robota fizyczna duze wymagania i niewielkie możliwości awansu to tyle co chcialem powiedziec

Andrzej
Inne

Korzystałem z usług transportu z wniesieniem pralki i muszę przyznać, że pracownicy byli sprawni i kompetentni.

Klient nie jest petentem
Inne

Nie polecam tej firmy. Biorą pieniądze za dodatkowe usługi, nie wykonują ich, unikają zwrotu zapłaty za niewykonane usługi i nękają telefonami, pokrętnie tłumacząc, że nie mogli wywiązać się z zobowiązania.

Hubert
Pracownik

Dużo pracy, spora rotacja ludzi, wynagrodzenie takie se. Plus za to, że można się dogadać z grafikiem oraz to, że wypłada zawsze na czas. Magazyn o dość nowoczesnym standardzie.

Dorota
Inne

Transport mebli przebiegł bez większych problemów, panowie dobrze zorganizowani. Meble zostały wniesione i ustawione zgodnie z moimi oczekiwaniami.

Poszkodowana klientka
Inne

Stanowczo odradzam. Kupiłam pralkę. Niestety nie mam wpływu na dostawcę. Producent ma podpisaną umowę z firmą Zadbano, więc na tę firmę byłam skazana. Zresztą obie te firmy siebie warte. Producent nieustannie dostarcza mi wadliwe pralki (korzystam z konsumenckiego prawa do wymiany wadliwego towaru na nowy), a firma Zadbano je dostarcza i nie realizuje usług, które wykupiłam (!). Monterzy firmy Zadbano przyjeżdżali do mnie już cztery razy, z czego dwa (czyli 50 % mojego kontaktu z tą firmą) byli kompletnie nieprzygotowani do montażu, który był przeze mnie opłacony. Przyjeżdżali z pralką i po wniesieniu pralki byli wielce zaskoczeni, że mają ją podłączyć i nie mieli żadnych narzędzi, choć usługa została opłacona z góry. Podczas jednej z takich wizyt Panowie Monterzy wysłani przez Zadbano nie mieli żadnych narzędzi, aby usunąć śruby - blokady transportowe i pożyczali ode mnie kombinerki i kluczyk (!), ale nie umieli się nimi posługiwać i jeden Pan się skaleczył i krew mu leciała. Zadbano się tego nie wyprze, bo oprócz mnie w mieszkaniu był świadek zdarzenia, który to wszystko potwierdzi. Wczoraj kolejna ekipa monterów nie miała narzędzi, choć wykupiłam najszerszy pakiet usług: wniesienie, rozpakowanie, usunięcie blokad transportowych, ustawienie we wskazanym miejscu, wypoziomowanie, podłączenie do sieci hydraulicznej i elektrycznej, uruchomienie startowe - nic z tego nie zostało wczoraj zrobione, bo ekipa była kompletnie nieprzygotowana i dziś musiała przyjechać kolejna ekipa, marnując mój czas i zdrowie. Kontakt z tą firmą szkodzi zdrowiu i wykańcza. Jeśli komuś zależy na sprawnej i profesjonalnej obsłudze, szanuje swoje zdrowie i czas, to powinien omijać firmę Zadbano szerokim łukiem, bo ta firma jest całkowitym przeciwieństwem rzetelności. Złożyłam na nich skargę do Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Warszawie oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i doradzam zrobić to samo wszystkim poszkodowanym przez tę firmę.

Pracodawca

@Poszkodowana klientka

Dzień dobry, przykro nam z powodu opisanej sytuacji. Prosimy o kontakt na adres: hr@zadbano.pl. Prosimy o podanie w wiadomości numeru zlecenia, abyśmy mogli przekazać zgłoszenie do Działu Reklamacji. Pozdrawiamy, Dział HR Zadbano

Poszkodowana Klientka
Inne
@Zadbano SA

Sprawę już dawno zgłosiłam do Działu Reklamacji i nikt mnie nie chciał usłyszeć ani potraktować moich skarg z należytym szacunkiem, choć nadużycia ze strony Zadbano i niewywiązywanie się przez Zadbano z wykupionych przeze mnie usług mam rzetelnie udokumentowane. Mimo to wysłałam korespondencję na adres hr@zadbano.pl i oczekuję, że wreszcie Firma Zadbano i konkretni jej pracownicy wezmą dorosłą odpowiedzialność za swoje wypowiedziane pod moim adresem zniesławiające mnie komunikaty, za swoje czyny i za swoje zaniedbania i zrekompensują mi zszargane nerwy, rozstrój zdrowia i zmarnowane ogromne ilości mojego czasu, którego mi nikt nie zwróci. Oczekuję także wyciągnięcia konsekwencji w stosunku do dyspozytora spedycji, który oczernił mnie, zniesławił mnie, naruszając moje dobra osobiste. Całość sytuacji opisałam w przesłanej do Państwa korespondencji. Mam dosyć lekceważenia mnie i traktowania mnie bez szacunku przez firmę Zadbano.

Tyson
Pracownik

Atmosfera w pracy nawet niezła była ale tempo pracy bywa intensywne, co może prowadzić do stresu i wyczerpania.

Monika
Inne
 Pytanie

Odradzam stanowczo, przez tydzień 5 razy zmieniali termin dostawy. Biorę urlop na żądanie żeby odebrać przesyłkę a rano otrzymuję wiadomość, że termin przesyłki zmieniony i tak od tygodnia. Zadzwoniłam zapytać dlaczego tak się dzieje o otrzymałam niedorzeczną, żeby nie powiedzieć głupią odpowiedź, że nie otrzymali jeszcze przesyłki od nadawcy. Pytanie brzmi kto wyznacza termin dostawy nie mając przesyłki? Kompletny brak profesjonalizmu, organizacji i szacunku dla klienta.

Pracodawca

@Monika

Dzień dobry, przykro nam z powodu opisanej sytuacji. Prosimy o kontakt na adres: hr@zadbano.pl. Prosimy o podanie w wiadomości numeru zlecenia, abyśmy mogli przekazać zgłoszenie do Działu Reklamacji. Pozdrawiamy, Dział HR Zadbano

Zostaw merytoryczną opinię o Zadbano SA - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Zadbano SA?

    Zobacz opinie na temat firmy Zadbano SA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 277.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Zadbano SA?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 194, z czego 142 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 30 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Zadbano SA?

    Kandydaci do pracy w Zadbano SA napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Zadbano SA
Przejdź do nowych opinii