DTS Transport

2 Dodaj opinię
DTS Transport
2 81 5 1

Opinie o DTS Transport

Filtruj opinie po kryteriach:

Pracodawca

 Opinia
@Alicja 21.12.2018 15:31

Witam, Pani Alicjo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i mamy nadzieję że złożyła Pani swoją aplikację i będzie mogła się Pani przekonać osobiście jak wygląda praca u nas. Praca w dziale Księgowości jest pełna codziennych wyzwań, takich które pozwalają się rozwijać i zdobywać coraz to nową wiedzę oraz doświadczenie. Jeżeli ma Pani jeszcze jakieś dodatkowe pytania zachęcamy do kontaktu z naszym działem HR pod adresem hr@dts.pl.

Pomocna?
TakNie2
Kryko
 Opinia

Super kontakt, czas dostawy ustalony co do minuty. Szybki wyładunek i wniesienie do domu. Bardzo miła obsługa. Dziękuję. Polecam. Lubię atmosferę w DTS Transport za: Atmosfer bardzo miła. Wesoło i życzliwie.

Pomocna?
TakNie12

Pracodawca

 Opinia
@EWA 29.12.2018 10:16

Witam, Pani Ewo dziękujemy za Pani opinię. Satysfakcja i zadowolenie Klientów stoi w DTS zawsze na pierwszym miejscu.

Pomocna?
TakNie10
M.
 Opinia

Ja jestem bardzo zadowolona z pracy w tej firmie. Świetna atmosfera w pracy, wynagrodzenie- terminowe, co miesiąc dostajemy dodatki do premii, firma naszym kierowcom daje dosłownie wszystko czego im potrzeba do zrealizowania kompletnej usługi tak by klient był zadowolony. To od nich zależy jak wypadnie usługa. Kierowcy pracują co prawda w nienormowanym czasie godzin, ale podpisując umowę zgodzili się na to. Jeśli ktoś szuka pracy to szczerze polecam tą firmę osobom, którym się tej pracy nie boją. Jeśli ktoś pracuje uczciwie i sumiennie, na pewno będzie zadowolony z pracy u nas. To jest tylko taka moja osobista opinia ;)

Pomocna?
TakNie12
Arturo
 Opinia

Pierwszy raz mam do czynienia z tą firmą i 100% nie polecam. Trzykrotnie zmienili mi już termin dostawy, od chwili odbioru przez nich paczki od nadawcy minął już tydzień i nadal nie otrzymałem przesyłki. Miała być dzisiaj ostatecznie, tj. siódmy dzień od nadania i mimi, że byłem zapewniamy, że paczka dojedzie, to nie dojechał. Na infolinii w kółko to samo, nic zrobić nie potrafią, otrzymuje nr do kuriera, pod który nie można się dodzwonić, tak jakby nie istniał. Dziwi mnie, że w dzisiejszych czasach taka firma ma prawo bytu. Jeszcze raz odradzam, nigdy nie nadam niczego za pośrednictwem tej firmy.

Pomocna?
Tak1Nie
mixx
Nazwa działu: Transport i spedycja
 Opinia

Witam czy pracował ktoś na magazynie w Piasecznie i może coś napisać o zarobkach i pracy oraz atmosferze dziękuję

Pomocna?
TakNie
Magdalena
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Nie polecam !!! dostawa nie na czas , bez wyjaśnienia zmieniają termin dostawy , nie odbierają telefonów, infolinia wiecznie zajęta .

Pomocna?
Tak2Nie
alu
 Opinia

okropna firma, transport nie w terminie, kierowca pan i władca jedyny decydujący kiedy raczy dojechać i czy w ogóle będzie dziś czy za kolejne kilka dni, nie odbierają telefonów, a ludzie z infolinii wyjaśniają że wszystko jest ok, straszne dno dna, dziwne, że ktokolwiek korzysta z takich "usług"

Pomocna?
Tak1Nie
alu
 Opinia

okropna firma, transport nie w terminie, kierowca pan i władca jedyny decydujący kiedy raczy dojechać i czy w ogóle będzie dziś czy za kolejne kilka dni, nie odbierają telefonów, a ludzie z infolinii wyjaśniają że wszystko jest ok(usunięte przez administratora)dziwne, że ktokolwiek korzysta z takich "usług"

Pomocna?
Tak2Nie
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak6Nie
Hanna
 Opinia

Każdy bardzo chętnie by się skontaktował. Niestety kontakt jest bardzo utrudniony !!! Wręcz niemożliwy...

Pomocna?
Tak12Nie
XOR

Zweryfikowany użytkownik

 Opinia

Po raz kolejny nie dotrzymali terminu dostawy, który SAMI WYZNACZYLI. Podobno nie odbierają paczki z magazynu producenta. Ale potrafią przysłać parametry dostawy: nazwisko kierowcy i pomocnika, nr rej. samochodu, godzinę dostawy :) Żeby człowiek miał szansę wziąć dzień urlopu i czekał na dostawę. Oczywiście: dopóki nie zadzwonisz na ich infolinię - to się nie dowiesz, że czekasz na darmo. Tacy żartownisie.

Pomocna?
Tak6Nie
Bozena
 Opinia

Zamówienie miało być dostarczone 16stycznia 2019 w godz 17-20sta czekanie na darmo kuriera nie było 8 brak kontaktu z kurierem

Pomocna?
Tak3Nie

Pracodawca

 Opinia
@Bozena 17.01.2019 01:28

Pani Bożeno, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi pod adresem callcenter@dts.pl, postaramy się niezwłocznie wyjaśnić co się stało że przesyłka nie została do Pani dostarczona i zarazem przepraszamy, że obsługa naszej firmy spotkała się z Pani niezadowoleniem.

Pomocna?
TakNie3
lotnik0071
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Hanna 28.05.2018 16:42

własnie, cały czas słyszę, że wszyscy konsultanci są zajęci. O co tu do jasnej cholery chodzi? ile was tam jest ? 2, 3 ?

Pomocna?
Tak1Nie
mpta
Nazwa działu: Marketing
 Opinia

Niestety kurier sie nie pojawil. Nie ma dostawy w obiecanym terminie, nie bylo zadnego kontaktu ze strony DTS. Nie mozna dodzwonic sie na infolinie. Najgorsza firma wysylkowa z jaka mialem do tej pory stycznosc.

Pomocna?
Tak3Nie
bb
 Opinia
@mpta 30.04.2019 18:21

Popieram opinię. Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Panowie chamscy i niemili.

Pomocna?
Tak2Nie
jansiek
 Opinia

Masakra jakaś nigdy więcej kurierzy . dts .nie zabierają starego agd jeden kurier nie zabierają opakowań

Pomocna?
Tak2Nie1
KK
 Opinia

Najgorsza Firma Transportowa przyworzą uszkodzone paczki i twierdzą że to klijent uszkodził

Pomocna?
Tak2Nie1
rozżalona
Nazwa działu: IT
 Opinia

w ubiegłym tygodniu kupiliśmy z mężem narożnik, zamówiliśmy kompleksową usługę, dostawa, wniesienie i montaż . Kanapa miała być w częściach, W umówionym terminie czekamy, przyjechali spóźnieni, ale to dopiero początek horroru, okazało sie że kanapa jest tylko w dwóch częściach nie czterech i nie można jednej części wnieść na klatkę schodową, druga utknęła w drzwiach wejściowych, w związku z tym panowie odmawiają wykonania usługi gdyż jak twierdza regulamin im zabrania wnoszenia mebli po zdjęciu opakowania, oki, tłumacze i proszę, że chce żeby skończyli na moja odpowiedzialność, że podpisze stosowne oświadczenie , ponieważ oboje z mężem nie możemy dźwigać, oboje jesteśmy po świeżych operacjach kręgosłupa,a pan że nie i już, rozmowa telefoniczna z panią z biura tez nic nie dała, do tego była niesympatyczna i dość niegrzeczna. Panowie zostawili wszystko tak jak stało i sobie pojechali, a wystarczyło odkręcić 4 wkręty, zdjąć boki i bez problemu wszystko weszło. przykre jest że tak traktowani są ludzie, klienci i do tego osoby "troszkę" starsze od panów z firmy transportowej DTS. A wystarczyło tylko wykazać odrobinę empatii i chęci. Zanim ktokolwiek z Państwa coś zamówi proponuje sprawdzić najpierw gabaryty i możne regulamin firmy, żeby nie było jak wyżej.

Pomocna?
Tak3Nie1
Ewa
 Opinia

Pierwsze zamówienie na transport odbyło się bez zastrzeżeń .Obsługa w punkcie Rumia ok,kurierzy bez zarzutu ,mili ,na czas i sprawnie wszystko dostarczyli.Super i uznanie dla nich. Niestety próba kolejnego zlecenia to koszmar ,masakra . (usunięte przez administratora) Poprosiłam o tych samych kurierów z wcześniejszej dostawy,specjalnie przełożyłam termin z niedzieli na poniedziałek,bo Pani twierdziła iż jeden z nich nie pracuje w niedzielę, W poniedziałek Pani postawiła na swoim i wysłała inne osoby wbrew mojemu wyborowi. Panowie oczywiście,super ,bez zarzutu,ale fakt pozostaje faktem, że Pani spowodowała,iż moja ocena jest negatywna. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy .Tragedia Czasy kiedy klient przepraszał,że żyje to już dawno temu minęły. Takie osoby nie powinny pracować w usługach.

Pomocna?
Tak2Nie1
Pablos
 Opinia

Panowie zrobili mnie w bambuko zaznaczyli że odnosiłem wynoszenia opakowań po meblach nie pytając mnie o zdanie zalali list przewozowy prosząc o coś do picia i napisali że zalanie powstało z mojego powodu A za usługę zapłaciłem nie mało mało kompetentni fachowcy za takie pieniądze

Pomocna?
Tak2Nie
Wojteksylwialaki@gmail.com
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Masakra jakaś nigdy więcej kurierzy porażka dodzwonienie się do firmy bez komentarza totalny dramat

Pomocna?
Tak2Nie1
Łukasz
 Opinia

Tragedia! Zero kontaktu po 58 minutach siedzenia na linii przy akompaniamencie żenującej melodii. Towar idzie 10 dni, parę razy zmieniano termin. Nie można się dodzwonić, (usunięte przez administratora) Przestrzegam przed usługami tej firmy

Pomocna?
Tak3Nie
Mateusz
Nazwa działu: Transport i spedycja
 Opinia

Beznadziejna firma od miesiąca nie nie pracuje a do dziś dzwonią do mnie klienci prosić się można o skasowanie numeru z sytemu kierownicy maja to w (usunięte przez administratora) mówią że mam zmienić numer i mają mnie w(usunięte przez administratora)nie potrafią usunąć aplikacji do dziś mam dostęp do informacji i danych klientów chore

Pomocna?
Tak6Nie
Fox
 Opinia

Z tak żenująca fimą nigdy nie miałem do czynienia. Totalna zlewka i olewka!!! Pierwszy termin dostawy 19.04. Dzień urlopu czekam i co? (usunięte przez administratora) Zero info ze nie przyjadą a mogli chociaż napisać ze mają mnie w (usunięte przez administratora) Kolejny termin na 24.04 no to kolejny dzień urlopu i powtórka bang!!! Z tym ze sms ze dostawa na dzień kolejny tj. 25.04. Tym razem myślę nie zmarnuję urlopu i przejadę te 100km żeby odebrać. Zdzwonię żeby potwierdzić w południe bo zero info. Po ok 30min wiszenia na słuchawce (polecam zainwestować w infolinię czytajcie etaty) Pani śpiewająco informuje ze przesyłka nie wyjechała i proponuje mi kolejny termin bach urocze. Kur….. to już jest poniżej żenady. Nie polecam, nie skorzystam i chętnie poinformuję społeczność o Waszej beznadziejności !!! Z Wyrazami szacunku. Wkur…ny klient

Pomocna?
Tak6Nie1
aaa
 Opinia

Transportu brak , termin od 2 do 6 dni . Tłumaczenie firmy zlecającej transport przez DTS, awaria samochodu i towar dojedzie ale nie wiedzą kiedy . w DTS nikt nie odbiera telefonu czas oczekiwania 35 min i nic .Zero kontaktu. Odradzam i nie polecam . Płacimy za to nie małe pieniądze a klienta mają gdzieś .

Pomocna?
Tak6Nie
Takijeden
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Transportu nie ma. Telefonu nikt nie odbiera. Zenada jakas.

Pomocna?
Tak8Nie
Ron
 Rekomendacja

Jestem w stanie podzielić się jedynie opinią dotyczącą krótkiej współpracy, ale wbrew pozorom dużo mi powiedziała z jakimi ludźmi mam do czynienia. Zmotywowani, zorganizowani i nastawieni na klienta. Jeśli chodzi o moje doświadczenie z firmami z danej branży, DTS póki co spisali się najlepiej.

Pomocna?
TakNie2
Robert
 Rekomendacja

Nie sugerowałbym się zbytnio negatywnymi ocenami, ponieważ nie spotkałem się z większością opisywanych tutaj sytuacji. Warto podpytać aktualnych pracowników i rozeznać się samemu, myślę, że potwierdzą pozytywne aspekty.

Pomocna?
Tak2Nie
Wally
 Rekomendacja

Jako pracownik miałem sporo luzu, naszym celem było wykonanie roboty, a nie zamęczanie wszystkich, którzy brali w tym udział. Premie i wypłata jak najbardziej zadowalające.

Pomocna?
TakNie
Książę
 Rekomendacja

Albo pracowałem w innej firmie albo miałem szczęście ale podczas mojego czasu nie zauważyłem żadnych większych problemów zarówno z szefostwem jak i na samym miejscu pracy. Organizacja była, a robota sama w sobie nie razi.

Pomocna?
TakNie
Tomek
 Opinia

Żenada nie firma cały dzień stracony i dowiedziałem się że meble są jeszcze w Katowicach a nie we Wrocławiu to jakieś żarty a nie profesjonalne podejście do klienta!!!!!!

Pomocna?
Tak4Nie
Cait
 Rekomendacja

Obrotna i dobrze rozwijająca się firma, brak zastrzeżeń do szefostwa, możliwość rozwoju - mnie pasuje.

Pomocna?
TakNie
S
 Opinia

Kiedy przenosicie oddział z Duchnic do Sokołowa?

Pomocna?
Tak2Nie
Lolo
 Opinia
@S 10.03.2019 00:02

No właśnie kiedy ta przeprowadzka tak skrzętnie ukrywana??????

Pomocna?
TakNie
Kamilp
Nazwa działu: Infolinia
 Opinia

Witam moja historia przedstawia ale tak po otrzymaniu SMS-a że towar jest w drodze dzwoniąc do kierowcy usłyszałem że on dzisiaj nie da rady przyjechać bo nie zdazy ma za dużo punktów rozladunku na infolini zero pomocy pan zasugerował że musza podać inny termin dostawy za dwa dni, teraz pytanie kto zapłaci mi za dzień wolnego w pracy i czekanie na kuriera który nie przyjechał? Do tego ta infolinia tragedia pan mówił tyko regulki wyuczone na pamięć, sofy jak nie miałem tak nie mam i zero odzewu z firmy kurierskiej porażka odradzam

Pomocna?
Tak9Nie

Pracodawca

 Opinia
@Kamilp 19.03.2019 19:13

Witam, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, niewątpliwie takie działania nie są standardem naszej firmy. Prosimy o kontakt z naszym Call Center pod adresem callcenter@dts.pl postaramy się niezwłocznie wyjaśnić tą sytuację.

Pomocna?
TakNie3
olo
 Opinia
@DTS Transport 20.03.2019 11:45

nie jest w standardzie? z tego co czytam to forum oraz z własnego doświadczenia - to powyższe sytuacje zdarzają się nagminnie.

Pomocna?
Tak4Nie

Pracodawca

 Opinia
@olo 20.03.2019 12:42

Absolutnie nie jest w naszym standardzie. Każdego dnia realizujemy tysiące dostaw dla naszych klientów i z których to dostaw nasi klienci są zadowoleni. Opinie na Goworku nie są tylko i wyłącznie wyznacznikiem naszej jakości, zachęcam do zapoznania się z opiniami na Google, gdzie klienci wystawili nam ponad 5 tysięcy opinii. Jednakże każdą opinię przyjmujemy i chcemy wyjaśnić sytuację, by uniknąć błędów w przyszłości. Z naszej strony możemy jeszcze raz przeprosić.

Pomocna?
Tak1Nie2
Kryko
 Opinia

Super kontakt, czas dostawy ustalony co do minuty. Szybki wyładunek i wniesienie do domu. Bardzo miła obsługa. Dziękuję. Polecam. Lubię atmosferę w DTS Transport za: Atmosfer bardzo miła. Wesoło i życzliwie.

Pomocna?
TakNie12
Slowinscy68@wp.pl
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Dzień dobry Dokonałam zakupu lodówki w Media Markt przez internet. Firma wasza przysłała informacje ze transport lodówki zostanie dokonany w dniu dzisiejszym z informacja o panach którzy maja dostarczyć i godz. O godz 15 dzwoniąc do DTS dowiedziałam się ze zmieniono dzień dostarczenia towaru bez uzgodnienia ze mną. Dlatego informuje potęcjalnych klientów o nie rzetelności i nie uczciwości waszej Firmy.I Zastanówcie się klienci o ewentualnym korzystaniu z waszych usług. Osoby informujące nie są wstanie podać przyczyny i uzgodnienia z odbiorcą o zmianie Moje sugestie dla DTS Transport: Bardzo złe Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Poprawić logistykę. i Rzetelność

Pomocna?
Tak6Nie1
ostatni sprawiedliwy
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Slowinscy68@wp.pl 27.02.2019 15:03

Czyli nic się nie zmieniło. Też kiedyś tak miałem, z konsultantem ustaliłem dokładnie dzień i przedział godzinowy. Wszystko fajnie - na stronie dane kierowcy - dzień - godzina. W dniu dostawy nagle wszytko poznikało - bez mojej wiedzy zmieniono dostawę na kolejny dzień....cud, że jeszcze ten kurier utrzymuje się na naszym rynku. Żaden inny kurier nie ma aż tylu negatywnych opinii.

Pomocna?
Tak3Nie
na maxa
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora) na maxa

Pomocna?
TakNie
ilovelogistics
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Polecam DTS Transport jako pracodawcę. Otwarta i przyjazna atmosfera oraz możliwość realizacji własnych pomysłów. To nie jest korporacja. Jeśli chcesz, masz wpływ na firmę i kierunek jej działania. Decyzje podejmowane są sprawnie.

Pomocna?
Tak1Nie1
K
 Opinia
@ilovelogistics 22.02.2019 09:22

Kompletne bzdury. Ciekawe ile Ci zapłacili za ten wpis.

Pomocna?
Tak13Nie

Zostaw opinię o DTS Transport - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DTS Transport

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny