Większość opinii opiera się na tym,że praca jest ciężka, moim zdaniem dla osób,które miały choć trochę doświadczenia w handlu nie będą miały z tym żadnych problemów, trzeba mieć gadane i wtedy premia sama się nabija ;) Firma daje dużo możliwości, przede wszystkim przychodząc z językiem angielskim na takim podstawowo-komunikatywnym na spokojnie po kilku tygodniach władasz językiem jakbyś całe życie nim się porozumiewał :D Co do benefitow to fakt jak w opiniach multisport, ubezpieczenia grupowe, kawa herbata owoce, ale najlepszy wzgledem pracowników jest piwny piątek na koszt firmy, organizowana jest np. gra w fife itd wtedy każdy się integruje i zdaje sobie sprawę, że było warto :D
Pracowałam w Orange 3 lata, ale stwierdziłem, że czas na coś nowego i na zmianę pracy. Co do firmy to bardzo dużo się zmieniło od czasu kiedy zaczynałem, do momentu mojego odejścia. Po kilku przeciwnościach firma weszła na właściwe tory, zaczęła się mocno rozwijać i najważniejsze -inwestować w ludzi - a to teraz procentuje. Bardzo dba się o dobra atmosferę w zespole i dobre warunki pracy. Niezadowoleni zawsze się znajdą - ja nadal pozostaje w dobrych kontaktach z firmą i śmiało mogę polecać dalej.
Praca nie dla mnie ale firma jak najbardziej ok! Dla mnie, za dużo, za szybko. Praca dla ambitnych :)
w pracy działamy na partnerskich zasadach i nikt się nie obraża - wiemy jaki mamy cel i po co tam jesteśmy. W dodatku firma chce inwestować w nasz rozwój i bardzo motywuje do poszerzania wiedzy! Co ciekawe nawet dopłata do karty multisport jest najwyższa z jaką się spotkałam! ;)
To nie jest żaden pracownik biurowy, tylko pracownik CALL CENTER. Praca na słuchawkach. Na rozmowie nie jest to jasno przedstawione. Sama rozmowa była miła, osoba przeprowadzająca bardzo konkretna w tym co chciała powiedzieć, słowo call center I słuchawki nie padło. Bardzo nie fajne wprowadzanie w błąd i marnowanie czasu.
Czy zgadzam się ze stwierdzeniem, że wszystko można sprzedać. Pytania o poprzednie prace, dlaczego juz sie tam nie pracuje, dyspozycyjność.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Dobra lokalizacja, płacą na czas, a nawet przed(to ważne!), mam nad sobą dobrego managera, na którego mogę liczyć. Nie mogę się do niczego przyczepić
Firma dla ludzi ambitnych, odważnych chcących coś osiągnąć większość takich właśnie jest. Szczerze mówiąc rozumiem frustrację byłych/obecnych pracowników skoro często ci mlodzi stażem nadrabiają zaangażowaniem co owocuje w wynikach. Polecam każdemu który ma cele i chce do nich dążyć a tym co uwazaja, że im się należy ale nic z tym nie robią - polecam zmienić stosunek, życie będzie przyjemniejsze :)
Firma jest ok jeżeli potrafisz pracować. Moim zdaniem problem nie polega na tym,że ktoś oczekuje od Ciebie wyników tylko, że ktoś za wysoko stawia sobie poprzeczkę i kiedy przychodzi mu pracować wielkie zdziwienie i wylewanie żalów na forach
Praca bardzo wymagająca jednak można ją polubić
Witam, dla mnie niepoważna firma. Jako ich podwykonawca, twierdzę, że firma jest mało profesjonalna. Mimo prawidłowo wykonanych zleceń (usunięte przez administratora) Mało profesjonalne.
uwazam ze firma daje ogromna mozliwosc rozwoju, samo to ze trzeba pozyskac klienta i dzwonic uczy tej pracy i tylko od ciebie zalezy jak potoczy sie twoja kariera. pewnie fajnie jest miec czasem cos podane na tacy ale chyba nie do konca o to chodzi. jesli ktos po 3 miesiacach rezygnuje to moze sie nie nadaje do tej roboty. zarabiasz tyle ile sam wypracujesz i wszystko zalezy od ciebie- osobiscie znam wiele osob ktore zarabiaja super kase bo nie siedza i nie narzekaja tylko serio robia robote.
minusem pracy jest stały kontakt z klientem praca z telefonem i laptopem - wiadomo,zawód się z tym wiąże,ale nie każdy do takiej pracy się nadaje
Pracuje okolo roku, na poczatku kilkudniowe szkolenie, kilka tygodni pracy z pomocnikiem i po tym okresie stajesz się samodzielnym pracownikiem. Firma ta ma więcej plusów niż minusów. Pracownicy są bardzo pomocni, zawsze odpowiedzą na pytanie, poprawią każdy błąd plus wyjaśnią, co może się stać w przypadku popełnienia danego błędu. Czas w pracy bardzo szybko leci, ponieważ jest dużo pracy i nie jest ona monotonna. Atmosfera jest raczej luźna, można się pośmiać, pogadać, ale przeważają tematy "pracowe". Oczywiście oferowane są wszystkie korporacyjne benefity typu owocowe wtorki, kawa herbata no limit multisport i opieka medyczna Minusy: praca jest dosyć stresująca (przynajmniej na początku) - ja osobiście przejmowałem się każdym problemem kierowców. Podsumowując polecam pracę w Orange, ale trzeba być odpornym na stres, szybko się uczyć i potrafić się poświęcić dopoki pewne obowiazki nie wejda ci w nawyk
nawet jeśli praca sprawia sporą dawkę stresu i presji na to,żeby faktycznie wykazać się przed górą i zarobić dobrą kasę to atmosfera integracja i udogodnienia jakim są prywatny parking czy różne benefity wszystko nadrabia
Największym plusem firmy jest to,że przyjmują osoby bez doświadczenia i przyuczają do zawodu, niewiele firm oferuję coś takiego na naszym rynku i już nie chodzi nawet o branże spedycyjną, faktem jest to,że po szkoleniu już wszystko zależy od Ciebie czy wykorzystasz ta szanse. Mysle, ze wiekszosc negatynych opinii na temat firmy są wlasnie od osob,ktore tej szansy nie wykorzystaly
Czy rzeczywiście należy dobrze umieć język angielski, aby móc pracować w firmie? Chciałbym zweryfikować, czy jest to niezbędne wymaganie do tego, aby pracodawca przyjął mnie do pracy ?
Byłem u nich na dniach próbnych,ale zrezygnowałem bo uznałem, że to za ciężka praca dla mnie. Miło wspominam, fajni pozytywni ludzie, dużo mi wytłumaczyli i pokazali, ale jednak nie pasuje do mnie taka praca.. Za atmosferę dla nich duży +
Praca do łatwych nie należy. Mnie zajęło trochę długo wdrażanie się, ale teraz już sobie radzę. Jak wszędzie - nie dla każdego taka praca, nie każdemu pasuje, nie każdy się nadaje. Zarobki mogłyby być większe, ale przynajmniej są na czas.
Co sprawiało Ci największą trudność na początku? Miałeś jakiekolwiek pojęcie o stanowisku na którym obecnie pracujesz?
nie, wszystkiego zostałem nauczony na miejscu. Największą trudność na początku sprawiało mi podejście do klienta, z czasem już wiem w jaki sposob z nimi rozmawiac aby chcieli sluchac
Pracuje około 3 miesięcy jak na razie wszystko ok. Wypłata nawet przed czasem :)
większość opinii jest związana ze spedytorami,ale jest także dział handlowy, który też odgrywa kluczową rolę. Głównie zajmujemy się kontaktem z klientem/przewoźnikiem, atmosfera na duży plus, relacje między pracownikami są na dobrym poziomie każdy sobie pomaga i można na siebie liczyć, jest nacisk na wynik - ale każdy,kto pracował czy chcę pracować w handlu musi się z tym liczyć. klient jest trudny, trzeba próbować i się nie poddawać żeby zyskać dobrą wypłatę. Jest to dobra praca dla osób, które już wiedzą jak podejść do klienta, a chcą się doszkolić jeżeli chodzi o techniki negocjacji czy nauczyć się pracować z naciskiem na wynik
Fajna, zdrowa atmosfera, duże możliwości rozwoju pod warunkiem, że zajmujesz się pracą, a nie narzekaniem
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Orange Logistics?
Zobacz opinie na temat firmy Orange Logistics tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 60.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Logistics?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 42, z czego 33 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Logistics?
Kandydaci do pracy w Orange Logistics napisali 44 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.