Praca w tej firmie jak najbardziej spełnia moje oczekiwania. Pensja adekwatna do wykonywanej pracy. Chyba, że ktoś oczekuje kokosów za nic nie robienie i ciągnięcie samej podstawy. Zarówno z managerami, jak i właścicielami firmy można się dogadać, idą na rękę pracownikom, oczywiście pod warunkiem, że się pracuje przyzwoicie, a nie udaje. Z urlopem nie ma problemu, dłuższe przerwy związane ze świętami itp również są. Wiadomo, że atmosfera między pracownikami może być różna, jak to w każdym innym zakładzie pracy. Firma się rozwija, więc nie trzeba się obawiać o przyszłość. Jak najbardziej polecam.
premia jest uzależniona od wyników.. Osobiście jeśli chodzi o mnie to mi do nie odpowiada ! :/
"prowizja należy do kategorii „płaca zmienna”, czyli płaca uzależniona od osiąganych wyników" / a co Ty liczyłeś na prowizje za siedzenie na (usunięte przez administratora) 8h?
(usunięte przez administratora)
Twój problem polega na tym, że jesteś wycofana i nie potrafisz się wtopić do otoczenia czy w tej firmie czy innej będziesz miała taki sam problem i wylewała swoje żale anonimowo na forach :P W tym teamie akurat nie ma ani jednej osoby, która dałaby Ci odczuć brak szacunku chyba, ze sama sobie na to zasłużysz ;)
A i jeszcze co do wynagrodzenia na, które narzekasz kolejny punkt, który świadczy o Tobie, ze jesteś po prostu słaba i gdybys umiała być handlowcem czyli umiała pracować na takim stanowisku jakim byłaś/jesteś to na kasę byś nie narzekała a 4 tys to byłoby dla Ciebie minimum i to jeszcze w gorszy miesiąc jakim jest np. Ten
W końcu powoli, powoli wychodzi szydło z worka. Brawo ! Nie ma się co dziwić jak są tu młodzi ludzie przyjmowani ,co nie mają żadnego pojęcia o transporcie i kosztach z nim związanych. Zaraz na początku mózg do sprania i wio do orania i do niszczenia rynku. Głośny apel do Klientów, nie dawać zleceń, głośny apel do przewoźników, unikać nie brać zleceń !
@Ariel Widzę,że ktoś Cię mocno skrzywdził,że musisz tu wylewać swoje gorzkie żale ;) kasę się fajnie bierze, a jak coś pójdzie nie po myśli to od razu się odpala go worka, aż mi Cię żal kolego. To,że firma zatrudnia młodych ludzi i szkoli ich na branże wyższego szczebla to dobrze o niej świadczy z resztą pewnie sam tak zaczynałeś skoro taki doinformowany,że ho ho. Wolisz usłyszeć,że wymaga się od Ciebie ukończenia 20 r.ż i 15 lat doświadczenia i z braku laku iść pracować jak chomiczek na produkcje lub wyjechać za granicę bo przecież w kraju nie da się zarobić?
Jak jest z godzinami pracy? Czy jako student, ktory ma dwie godziny zajec w tygodniu, mam szanse aby jakos sie dogadac w tej kwestii?
8-16 żeby wychodzić w trakcie pracy to nie ma opcji,dlatego tez zmieniłem na zaoczne i potrafię pogodzić te obydwie rzeczy
To nie jest żaden pracownik biurowy, tylko pracownik CALL CENTER. Praca na słuchawkach. Na rozmowie nie jest to jasno przedstawione. Sama rozmowa była miła, osoba przeprowadzająca bardzo konkretna w tym co chciała powiedzieć, słowo call center I słuchawki nie padło. Bardzo nie fajne wprowadzanie w błąd i marnowanie czasu.
Czy zgadzam się ze stwierdzeniem, że wszystko można sprzedać. Pytania o poprzednie prace, dlaczego juz sie tam nie pracuje, dyspozycyjność.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Czynnik stresu jest w tym zawodzie kluczowy i trzeba sie zdecydowac czy ten stres jestes w stanie opanowac i obrocic na swoja korzysc. Wg mnie problem polega na tym ze większość liczy na gotowa, podana na tacy prace do wykonania ktora tylko mielibysmy piescic i czerpac profity. Wiekszosc pracodowawcow po to zatrudniaia i inwestuje w ludzi, czesto mlodych i bez doświadczenia, daje im podstawowe narzedzia do pracy zeby Ci mogli je wykorzystac na korzysc obu stron. Nie kazdy potrafi te narzedzie wykorzystac. Jesli ktoś jest zdziwiony ze sam musiał zdobyc klienta z ladunkiem i wyszukac dla niego rozwiazanie w postaci przewoznika? To nasuwa się pytanie „czy ty tak na serio”? Z calym szacunkiem do nowych, ale na tym to wlasnie polega. Chyba ze aplikowałes na stanowisko spedytora bo gdzieś usłyszałeś ze się dużo zarabia ale nie usłyszałeś ze trzeba pracować
Niezla organizacja pracy, dobre warunki rynkowe, plynna firma, troche cisna na wynik ale plusem jest tego ze sam z tego korzystam bo zarobię więcej
Firma mocno selekcjonuje swoich kandydatów. Wynagrodzenie podstawowe jest całkiem niezłe jak na początek a będąc studentem to już wgl super, a w bonusach można nabić kilkukrotność podstawy. Podobają mi się jasne zasady co do przejścia na umowę o pracę i ogólne podejście do pracownika.
Firma daje możliwość rozwoju i swobodę działania. Jeśli jesteś osobą nastawioną na rozwój i jasno to komunikujesz, to firma Ci w tym pomoże (szkolenia, zdobywanie wiedzy itp.), warunki pracy również przyzwoite. Zespół to ludzie raczej przyjaźni, rozmowni i przede wszystkim pomocni! Tak więc osoby proaktywne, lubiące wyzwania i chcący się rozwijać odnajdą tutaj swoje miejsce
Firma z perspektywy nowego pracownika wyróżnia się przede wszystkim atmosfera i zgranymi zespołami, praca sama w sobie jest calkiem spoko w momencie kiedy przejdzie się okres wdrożeniowy początki są ciężkie i każdy przed podjęciem pracy w takiej branży powinien się z tym liczyć żeby później nie musiał się produkować i pisać anonimowych żali na forach :D
Ze względu na aktualna sytuacje, która jest w Polsce zostałam umówiona na rozmowę rekrutacyjna online przez komunikator, bardzo się stresowałam bo to pierwsza taka moja rozmowa kwalifikacyjna. Przede wszystkim plus dla firmy ponieważ nie naraża Innych na niebezpieczeństwo. A wracając do rozmowy przebiegła rzeczowo i na temat głównie pytania o branże TSL i o moje doświadczenia, zostałam zaproszona na drugi etap rozmowy w firmie jak sytuacja się uspokoi. Liczę na pozytywny drugi etap ponieważ warunki jak i sama praca jak najbardziej mi się spodobały
Bardziej angielski biznesowy czy potoczny podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
Ile jest etapów w procesie rekrutacji ? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Najpierw jest kontakt telefoniczny, krótkie pozyskanie informacji odnośnie j.angielskiego kontaktu z klientem itd i umówienie się na rozmowę kwalifikacyjną już na miejscu w firmie, z reguły na drugi dzień. Po rozmowie do tygodnia czasu kontaktują się wynikiem procesu rekrutacyjnego niezależnie od decyzji i za to plus dla firmy ponieważ mimo,że się nie udało dostałam taką informację z której mogłam wyciągnąć wnioski na dalsze rekrutacje, jest to pierwsza firma, która nie "rzuciła słów na wiatr" i poinformowała o negatywnej decyzji. Mam nadzieję,że jeszcze kiedyś mi się uda
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik na stanowisku as. spedytora?
@xxx Laptop i telefon na wyłączność - to z oczywistych + własny program do obsługi aut, zleceń, dostęp do giełd i platform logistycznych, jeśli mamy spotkanie z klientem również auto służbowe.
Niektórzy ludzie wyrażający tutaj opinię, tak na serio nigdy nie poznali firmy, bo bardzo szybko zrezygnowali, a dlaczego? bo według nich zbyt wiele się wymaga na początku (w nowej firmie, w nowej branży czegoś się wymaga? Straszne :( ) Sam poznałem już 2 chłopaków którzy skapitulowali po dwóch tygodniach, bo musieli się nauczyć od podstaw branży… Ja właśnie dostałem przedłużenie umowy i jestem mega zadowolony - z miejsca, ludzi i tego co robię. Zawsze coś się dzieje, uczę się nowych rzeczy i umiejętności, i działam na najnowszych systemach w których rozwoju również uczestniczę. Team w którym jestem, jest mega zgrany i to nie tylko w pracy :D
Firma rodzinna, fajni ludzie - dobierani bardzo skrupulatnie. Duży nacisk na zgrany team i współpracę.
Moje najlepsze wrażenie o firmie z perspektywy nowego pracownika jest to,że każdy manager jest z wewnątrz i zaczynał jak każdy z nas, a to motywuje do działania, nie wiele firm tak działa, więc za to wielki plus
Pracuję kilka lat, firma zawsze płaci na czas zgodnie z umową, a praca raz lepsza, raz gorsza zależy od tego co sie dzieje na rynku. Po opiniach przeczytanych w większości wylewaja swoje żale anonimowo głównie Ci którzy sobie nie dali rady, reszta pracuje i nie zawraca sobie głowy. Są możliwości, jeśli ktoś ma chęci i głowę na karku to z czasem się rozwinie. Z atmosferą raczej pozytywnie, firma nie jest placówką integracyjną - mimo to często po godzinach idziemy czy to na paintball czy to na piwko ;)
jeśli ktoś lubi i potrafi pracowac z klientem, a do tego wie, z czym się wiąże branża TSL to na pewno się odnajdzie..;)
Cześć pomóżcie mi muszę szybko podjąć decyzje czy zacząc pracę w Orange Obecnie pracuje w sieciówce w galerii po 12 godzin co drugi dzien, wynagrodzenie najnizsza plus premia ( ok 1800-1900 zł) żadnych integracji ani socjala zero bonow na święta. Szefstwo na wszystkim oszczędza jedyny plus fajne dziewczyny w pracy. Napiszcie jak tu z urlopami albo jak potrzebujemy wolne np lekarz, czy jest socjal typu multisport i ile weekendow trzeba pracowac. Dzięki za odpowiedzi.
Nie masz nawet co się zastanawiać praca jest od poniedzialku do piatku 8-16, czyli pół dnia masz jeszcze dla siebie. Wynagrodzenie masz wyższą samą podstawe + premia, ktora tak naprawde zalezy tylko od ciebie. Jezeli chodzi o wolne to są raczej przychylni, ale wiadomo kto sie zatrudnia i na poczatku zaraz bierze urlop.. jest multisport owoce i kawa herbata bez limitu. Są organizowane imprezy firmowe kilka razy do roku, a poza tym często idziemy całym teamem w piątek gdzieś na miasto ;)
Zaczynałem pracę jeszcze jako student zaoczny logistyki, praca dała mi duże możliwości względem doświadczenia i finansów. Niestety musialem wyjechac za granicę, ale każdemu kto sie zastanawia nad pracą szczerze polecam ;)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Orange Logistics?
Zobacz opinie na temat firmy Orange Logistics tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 60.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Logistics?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 42, z czego 33 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Logistics?
Kandydaci do pracy w Orange Logistics napisali 44 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.